Wykonanie remontu sieci elektroenergetycznej wraz z dostosowaniem do potrzeb Zam

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie remontu sieci elektroenergetycznej wraz z dostosowaniem do potrzeb Zamawiającego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-08-03
  • ZamawiającyJednostka Wojskowa Nr 2305
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00268732
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu sieci elektroenergetycznej wraz z dostosowaniem do potrzeb Zamawiającego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 2305

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011896226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsa

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2305.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://grom.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Budżetowa Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu sieci elektroenergetycznej wraz z dostosowaniem do potrzeb Zamawiającego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29a16798-0821-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075307/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja instalacji klimatycznej, wentylacyjnej

1.1.2 Modernizacja instalacji elektrycznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/grom

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/grom

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi:1) w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie;2) rozporządzeniu
Ministra Rozwoju,Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): DZIAŁ XV SWZ– OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): DZIAŁ XV SWZ– OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-29/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont sieci elektroenergetycznej wraz z dostosowaniem do potrzeb Zamawiającego - Poligon –Zielonka

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uzupełnienie ubytków sieci elektroenergetycznej składnicy odpadów w siedzibie Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa układu samoczynnego załączania rezerwy (SZR) w budynku nr 35

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa układu samoczynnego załączania rezerwy(SZR) w budynku nr 103

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 4 do SWZ);
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży pisemne oświadczenie w przedmiotowym zakresie (załącznik nr 4 do SWZ).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż (odpowiednio dla każdej części):
a) część nr 1 - 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy);
b) część nr 2 - 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy);
c) część nr 3 - 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy);
d) część nr 4 - 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy).

Ww. warunek może być spełniony przez jednego lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Uwaga:
Wykonawca składający ofertę na dwie lub więcej części musi posiadać ubezpieczenie na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż największa określona przez Zamawiającego dla części, na które składa swoją ofertę.
Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej przez okres trwania umowy.

4) zdolności technicznej:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentują wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane polegające na remoncie sieci elektroenergetycznej zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są: referencje, protokoły odbiorów końcowych, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, co najmniej dwóch robót o podobnym zakresie o wartości nie mniejszej niż (odpowiednio dla części):
a) część nr 1: 100 000,00 zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych i zero groszy);
b) część nr 2: 50 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy);
c) część nr 3: 50 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy);
d) część nr 4: 50 000,00 zł brutto każda (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i zero groszy).

Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Ww. warunek może być spełniony przez jednego lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

UWAGA:
W przypadku złożenia oferty częściowej na więcej niż jedną część Wykonawca musi spełnić powyższy warunek dla każdej części osobno, tj. przy trzech częściach na kwotę nie niższą niż 250 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych i zero groszy).

UWAGA:
Wykonawca składający ofertę na dwie lub więcej części musi wykazać wykonanie robót o podobnym zakresie o wartości nie mniejszej niż najwyższa określona przez Zamawiającego dla części, na które składa swoją ofertę.

5) zdolności zawodowej:
Warunek ten spełni Wykonawca, który dysponuje osobami o wymaganych uprawnieniach:
a) co najmniej jedną osobę nadzorującą, pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną do właściwej izby inżynierów budownictwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami, która posiada poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” wydane zgodnie z art. 23 i 29 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019, poz. 742) oraz aktualne zaświadczenie o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych,
b) co najmniej jedną osobę wykonującą roboty elektryczne, posiadającą uprawnienia (świadectwo kwalifikacyjne) wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich, tj. posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne E, spełniające wymagania na stanowisku eksploatacji w zakresie montażowym;
c) co najmniej jedną osobę wykonującą roboty elektryczne, posiadającą uprawnienia (świadectwo kwalifikacyjne) wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich, tj. posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne D.
Wzór wykazu osób stanowią załączniki nr 7 do SWZ.
Ww. warunek może być spełniony przez jednego lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Osoba/osoby pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, z późn. zm.) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
Regulacje odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumentu potwierdzającego posiadanie przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o wartości odpowiednio dla części.
2) wykazu wykonywanych robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi / roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 6 do SWZ);
3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SWZ);
4) oświadczenia dla kierownika budowy i kierownika branżowego o posiadaniu uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz o posiadaniu aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Izby Architektów lub właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej izby i opłacenia wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (załącznik nr 7 do SWZ);
5) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 8 do SWZ);
6) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SWZ);
7) kopie uprawnień, poświadczeń i zaświadczeń, w tym kopię poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” wydane zgodnie z art. 23 i 29 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019, poz. 742) oraz aktualnego zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych dla kierownika budowy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa
pełnomocnik.
2)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych
przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Oświadczenie podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, jeżeli
podwykonawca będzie realizował część zamówienia.
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego,jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa
pełnomocnik.
2)Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych
przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Oświadczenie podwykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, jeżeli
podwykonawca będzie realizował część zamówienia.
4) zobowiązanie podmiotu trzeciego,jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem
nieważności, z uwzględnieniem art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-03 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/grom.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-03 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Nie

Część 2 : Nie

Część 3 : Nie

Część 4 : Nie

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Regulacje w zakresie obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę:
Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, wymaga aby Wykonawca oraz podwykonawca
zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974
– Kodeksu Pracy osoby wykonujących czynności robót budowlanych, szczegółowo określonych
w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, z wyjątkiem osób pełniących
samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy prawo budowlane tj.
kierownik budowy i kierownik robót.
Pozostałe w tym zakresie zostały określone w SWZ.
1. W związku ze specyfiką zamówienia, Zamawiający zaleca Wykonawcy przed złożeniem oferty
dokonanie oględzin przedmiotu zamówienia, przeprowadzenia wizji lokalnej celem zdobycia
wszelkich niezbędnych informacji służących jej przygotowaniu.
CZĘŚCI NR 1, 2 oraz 3:
Miejsce: ul. Marsa 80, Warszawa
Termin wizji lokalnej: 25.07.2022 r. godz. 10:00, 26.07.2022 r. godz. 10:00 lub 28.07.2022 r. godz. 10:00
2. Wykonawca na dzień przed planowaną wizją, najpóźniej do godz. 14:00, poinformuje
Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl /pn/grom
o zamiarze uczestnictwa w wizji lokalnej.
3. Przedstawiciele Wykonawcy chcący wziąć udział w wizji lokalnej muszą posiadać przy sobie
dowód osobisty lub inny dokument stwierdzający tożsamość.
4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia wizji lokalnej w innym terminie niż ten
wskazany powyżej
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji dla adaptacji oraz projektu wnętrz budynku - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie kompletnej, kompleksowej i wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/adaptacji oraz projektu wnętrz budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI