„Wykonanie remontu i termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. Limanowskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonanie remontu i termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. Limanowskiego 18 i 25, ul. 1-go Maja 50 i 52 oraz przy ul. Armii Krajowej 10 w Żyrardowie”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻyrardów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Żyrardów
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-16
  • Numer ogłoszenia585743-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 585743-N-2020 z dnia 2020-09-16 r.

Miasto Żyrardów: „Wykonanie remontu i termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. Limanowskiego 18 i 25, ul. 1-go Maja 50 i 52 oraz przy ul. Armii Krajowej 10 w Żyrardowie”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów, krajowy numer identyfikacyjny 75014865000000, ul. Plac Jana Pawła II  1 , 96-300  Żyrardów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 46 858 15 67, e-mail zamowieniapubliczne@zyrardow.pl, faks 46 858 15 11.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zyrardow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.zyrardow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.zyrardow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Adres:
Urząd Miasta Żyrardowa, Biuro Obsługi Klienta, Pl. Jana Pawła II Nr 1, 96-300 Żyrardów.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie remontu i termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. Limanowskiego 18 i 25, ul. 1-go Maja 50 i 52 oraz przy ul. Armii Krajowej 10 w Żyrardowie”.
Numer referencyjny: ZP.271.2.30.2020.MP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie podzielone jest na 5 części: - część 1 remont budynku wielorodzinnego przy ul. Limanowskiego 18- część 2 remont budynku wielorodzinnego przy ul. Limanowskiego 25- część 3 remont budynku wielorodzinnego przy ul. 1-go Maja 50- część 4 remont budynku wielorodzinnego przy ul. 1-go Maja 52- część 5 remont budynku wielorodzinnego przy ul. Armii Krajowej 10.

II.5) Główny kod CPV: 45453100-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45260000-1
45420000-7
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 4) Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego, w szczególności w zakresie budowy instalacji elektrycznej i centralnego ogrzewania, w zakresie remontu więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachowego, remontu stropów. Zamówienie to może zostać udzielone na warunkach ustalonych podczas negocjacji przeprowadzonych z wykonawcą zamówienia podstawowego,
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:a) część 1 1 300 000 złb) część 2 1 000 000 złc) część 3 950 000złd) część 4 700 000 złe) część 5 550 000 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości dotyczące:a) doświadczenia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (to jest wykonał roboty należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie/ przebudowie/remoncie budynków mieszkalnych wpisanych do rejestru zabytków, o minimalnej wartości brutto każdej roboty:• część 1 1.300.000 zł• część 2 1 000 000 zł• część 3 950 000 zł• część 4 700 000 zł• część 5 550 000 złJeżeli wykonawca zamierza składać ofertę na więcej części, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykaże się doświadczeniem dla każdej z tych części osobno. Zamawiający dopuszcza udokumentowanie doświadczenia dla każdej z części tą samą realizacją/umową. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych robót budowlanych i załączonych dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone; na zasadzie spełnia/nie spełnia.b) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. Wykonawca powinien dysponować minimum:• Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 t. j.), w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,• Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę osoby pełniącej funkcję kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,• Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę osoby pełniącej funkcję kierownika robót, posiadającej uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji CO i wentylacyjnej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,• Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych funkcji pod warunkiem spełniania wymagań wskazanych w lit. b i c,c) osoba pełniąca obowiązki kierownika budowy, powinna wykazać się wcześniejszym kierowaniem przynajmniej 2 budowami/przebudowami/remontami budynku mieszkalnego wpisanego do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 550.000,00 zł brutto każda,d) Zamawiający dopuszcza dysponowanie tymi samymi osobami przy składaniu oferty na każdą z części.e) w przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2020, poz. 220 t. j.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ.3) wskazanie osoby, która w trakcie realizacji zamówienia będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą doświadczenie nabyte podczas wykonywania budowy/przebudowy/remontu budynku mieszkalnego wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.4) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy dostarczy Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy i kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) część 1 35 000 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych),2) część 2 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych),3) część 3 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych),4) część 4 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).5) część 5 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).10.2 Wadium może być wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy PZP.10.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miasto Żyrardów, Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów, nr rachunku 57 1020 1026 0000 1502 0274 1171 w banku PKO BP.10.4 Do wnoszenia, zwracania i zatrzymywania wadium Zamawiający będzie stosował art. 45-46 ustawy PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 30,00
Doświadczenie Kierownika Budowy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Treść istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: remont budynku wielorodzinnego przy ul. Limanowskiego 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwana dalej STWiORB, stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ.Na etapie realizacji robót, w przypadku konieczności wykwaterowania lokatorów, Wykonawca z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem poinformuje o tym fakcie Zamawiającego, w celu przeprowadzenia sprawnego przeniesienia mieszkańców do lokali zastępczych. Przewiduje się możliwość wykwaterowania lokatorów w jednym czasie z max. 50% lokali w danym budynku. Wykwaterowanie nastąpi na okres do 2 m-cy (w szczególnych przypadkach, po uzasadnieniu przez Wykonawcę i w uzgodnieniu z Zamawiającym, okres ten może ulec wydłużeniu).2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:- Projektem Budowlanym i Wykonawczym; - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);- Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ);- Przedmiarami robót.W przypadku rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami opisu przedmiotu zamówienia wymienionymi powyżej:- pierwszeństwo ma zawsze Projekt Budowlany i Wykonawczy,- pierwszeństwo ma STWiORB w zakresie, w jakim rozbieżność nie dotyczy Projektu Budowlanego i Wykonawczego. 3) Przedmiar robót pełni rolę pomocniczą, podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453100-8, 45100000-8, 45260000-1, 45420000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 30,00
Doświadczenie Kierownika Budowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: remont budynku wielorodzinnego przy ul. Limanowskiego 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwana dalej STWiORB, stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ.Na etapie realizacji robót, w przypadku konieczności wykwaterowania lokatorów, Wykonawca z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem poinformuje o tym fakcie Zamawiającego, w celu przeprowadzenia sprawnego przeniesienia mieszkańców do lokali zastępczych. Przewiduje się możliwość wykwaterowania lokatorów w jednym czasie z max. 50% lokali w danym budynku. Wykwaterowanie nastąpi na okres do 2 m-cy (w szczególnych przypadkach, po uzasadnieniu przez Wykonawcę i w uzgodnieniu z Zamawiającym, okres ten może ulec wydłużeniu).2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:- Projektem Budowlanym i Wykonawczym; - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);- Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ);- Przedmiarami robót.W przypadku rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami opisu przedmiotu zamówienia wymienionymi powyżej:- pierwszeństwo ma zawsze Projekt Budowlany i Wykonawczy,- pierwszeństwo ma STWiORB w zakresie, w jakim rozbieżność nie dotyczy Projektu Budowlanego i Wykonawczego. 3) Przedmiar robót pełni rolę pomocniczą, podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453100-8, 45100000-8, 45260000-1, 45420000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 30,00
Doświadczenie Kierownika Budowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: remont budynku wielorodzinnego przy ul. 1-go Maja 50
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwana dalej STWiORB, stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ.Na etapie realizacji robót, w przypadku konieczności wykwaterowania lokatorów, Wykonawca z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem poinformuje o tym fakcie Zamawiającego, w celu przeprowadzenia sprawnego przeniesienia mieszkańców do lokali zastępczych. Przewiduje się możliwość wykwaterowania lokatorów w jednym czasie z max. 50% lokali w danym budynku. Wykwaterowanie nastąpi na okres do 2 m-cy (w szczególnych przypadkach, po uzasadnieniu przez Wykonawcę i w uzgodnieniu z Zamawiającym, okres ten może ulec wydłużeniu).2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:- Projektem Budowlanym i Wykonawczym; - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);- Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ);- Przedmiarami robót.W przypadku rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami opisu przedmiotu zamówienia wymienionymi powyżej:- pierwszeństwo ma zawsze Projekt Budowlany i Wykonawczy,- pierwszeństwo ma STWiORB w zakresie, w jakim rozbieżność nie dotyczy Projektu Budowlanego i Wykonawczego. 3) Przedmiar robót pełni rolę pomocniczą, podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453100-8, 45100000-8, 45260000-1, 45420000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 30,00
Doświadczenie Kierownika Budowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: remont budynku wielorodzinnego przy ul. 1-go Maja 52
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwana dalej STWiORB, stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ.Na etapie realizacji robót, w przypadku konieczności wykwaterowania lokatorów, Wykonawca z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem poinformuje o tym fakcie Zamawiającego, w celu przeprowadzenia sprawnego przeniesienia mieszkańców do lokali zastępczych. Przewiduje się możliwość wykwaterowania lokatorów w jednym czasie z max. 50% lokali w danym budynku. Wykwaterowanie nastąpi na okres do 2 m-cy (w szczególnych przypadkach, po uzasadnieniu przez Wykonawcę i w uzgodnieniu z Zamawiającym, okres ten może ulec wydłużeniu).2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:- Projektem Budowlanym i Wykonawczym; - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);- Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ);- Przedmiarami robót.W przypadku rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami opisu przedmiotu zamówienia wymienionymi powyżej:- pierwszeństwo ma zawsze Projekt Budowlany i Wykonawczy,- pierwszeństwo ma STWiORB w zakresie, w jakim rozbieżność nie dotyczy Projektu Budowlanego i Wykonawczego. 3) Przedmiar robót pełni rolę pomocniczą, podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453100-8, 45100000-8, 45260000-1, 45420000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 30,00
Doświadczenie Kierownika Budowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: remont budynku wielorodzinnego przy ul. Armii Krajowej 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwana dalej STWiORB, stanowiące Załącznik nr 10 do SIWZ.Na etapie realizacji robót, w przypadku konieczności wykwaterowania lokatorów, Wykonawca z co najmniej miesięcznym wyprzedzeniem poinformuje o tym fakcie Zamawiającego, w celu przeprowadzenia sprawnego przeniesienia mieszkańców do lokali zastępczych. Przewiduje się możliwość wykwaterowania lokatorów w jednym czasie z max. 50% lokali w danym budynku. Wykwaterowanie nastąpi na okres do 2 m-cy (w szczególnych przypadkach, po uzasadnieniu przez Wykonawcę i w uzgodnieniu z Zamawiającym, okres ten może ulec wydłużeniu).2) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:- Projektem Budowlanym i Wykonawczym; - Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);- Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ);- Przedmiarami robót.W przypadku rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami opisu przedmiotu zamówienia wymienionymi powyżej:- pierwszeństwo ma zawsze Projekt Budowlany i Wykonawczy,- pierwszeństwo ma STWiORB w zakresie, w jakim rozbieżność nie dotyczy Projektu Budowlanego i Wykonawczego. 3) Przedmiar robót pełni rolę pomocniczą, podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453100-8, 45100000-8, 45260000-1, 45420000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 30,00
Doświadczenie Kierownika Budowy 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI