Wykonanie remontu budynku warsztatów szkoleniowych – etap I Centrum Kształcenia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie remontu budynku warsztatów szkoleniowych – etap I Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOleśnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-04-29
  • ZamawiającyCENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W OLEŚNICY
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00115831
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie remontu budynku warsztatów szkoleniowych – etap I
Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W OLEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932255744

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckiw-olesnica@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckiw-olesnica.ohp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu budynku warsztatów szkoleniowych – etap I
Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69ad4d69-b729-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115831

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026566/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont budynku warsztatów szkoleniowych Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

ckiw-olesnica.ohp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza „Formularz do komunikacji” udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
7.2 Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zamówienia-olesnica@ohp.pl .
Adres strony Internetowej Zamawiającego:
http://ckiw-olesnica.ohp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania
z miniPortalu” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej” (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz komunikacji wynosi 150 MB.
Wykonawca składa ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na który prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Ofertę o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ .
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .pdf i podpisana podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortalu. Ofertę należy złożyć w oryginale.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w ogłoszeniu o zamówieniu

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w ogłoszeniu o zamówieniu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKiW.DZP.271.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 243900,16 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kubatura budynku wynosi 1140,00 m3, a powierzchnia użytkowa wynosi 220,47 m2. Budynek jest jednokondygnacyjny bez podpiwniczenia i znajduje się na ogrodzonym terenie o powierzchni 0,2011 ha skomunikowanym z drogą publiczną od strony ul. Wałowej.

Działka na której planowana jest przebudowa budynku jest w pełni zagospodarowana.
Działka zabudowana jest budynkiem warsztatów szkoleniowych oraz kominem wolnostojącym. Teren działki jest ogrodzony, posiada nawierzchnie utwardzone.
Wyposażona jest w:
- istniejący zjazdy z drogi publicznej
- dojście i dojazd do budynku
- przyłącze wodociągowe
- przyłącze kanalizacyjne
- przyłącze energetyczne
- przyłącze instalacji niskoprądowe

Inwestycja polega na przebudowie pomieszczeń w celu dostosowania sal dydaktycznych do nowego programu funkcjonalna użytkowego oraz wyposażenia. Przebudowa polega na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót ogólnobudowlanych w budynku, montaż nowej instalacji sanitarnej i elektrycznej, przebudowę centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (źródło ciepła poza zakresem) oraz doprowadzenie użytkowanych pomieszczeń do zgodności z przepisami i obowiązującymi normami.

Etap I remontu, który stanowi przedmiot niniejszego postępowania, obejmuje pełną przebudowę następujących pomieszczeń:
1/1 wiatrołap 1
1/2 pomieszczenie socjalne
1/3 szatnia
1/4 pracownia kowala
1/5 kantorek*
1/6 korytarz 1
Pomieszczenia są oznakowane w projekcie technicznym. W pozostałej części budynku prace będą polegały na:
- robotach rozbiórkowych
- wylaniu betonu podkładowego pod warstwy posadzki właściwej
- postawieniu ścianek działowych, też w części pomiędzy pom. L1/1 a L1/7 i L1/8
- montażu drzwi wewnętrznych pomiędzy pomieszczeniami czyli L1/1 a L1/7, L1/8 i L1/17
- instalacjach sanitarnych tylko w zakresie orurowania

Pełny opis zamówienia stanowią załączniki do niniejszego SWZ w postaci dokumentacji projektowej (Załącznik nr 1) oraz przedmiaru robót (Załącznik nr 2)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma w sumie największą liczbę punktów. W powyższych kryteriach oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
Ocena punktowa będzie dotyczyć wyłącznie ofert uznanych za ważne i niepodlegających odrzuceniu
Cena 60%
Maksymalną liczbę punktów (60 pkt) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najniższą cenę brutto, natomiast pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:

Gdzie:
C – liczba punktów przyznanych ofercie za cenę
Cn – najniższa zaoferowana cena wśród wszystkich złożonych ofert
Cb – cena oferty badanej

14.2 Termin realizacji zamówienia 40%
Maksymalną liczbę punktów (40 pkt) otrzyma oferta Wykonawcy, który zaproponuje najwcześniejszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, natomiast pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższymi zasadami:

0 pkt - za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia do 31 października 2022 r.
10 pkt – za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia do 24 października 2022 r.
20 pkt – za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia do 17 października 2022 r.
30 pkt – za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia do 10 października 2022 r.
40 pkt – za zaproponowanie terminu realizacji zamówienia do 3 października 2022 r.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że przewidziane przez wykonawcę osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia jako
• kierownik budowy, osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadającej im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i może pełnić funkcję kierownika budowy w myśl obowiązujących przepisów prawa.
• kierownik robót sanitarnych osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych, kanalizacyjnych.
• kierownik robót elektrycznych osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
• Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia poszczególnych funkcji, o ile osoby spełniają warunki dla każdej z tych funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz osób pełniących obowiązki Kierownika

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych Wykonawcy z Zamawiającym.
4. Oświadczenie w zakresie przynależności do kategorii przedsiębiorstwa.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: trzy
tysiące złotych) w formie gotówkowej, lub innej na warunkach określonych w dalszej części niniejszego SWZ.
9.2 Wykonawca zobowiązany jest do wpłaty wadium na konto Zamawiającego
nr 14 1010 1674 0056 3013 9120 0000 NBP Okr. we Wrocławiu, najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień wnoszenia ofert, pod rygorem odrzucenia oferty. Rachunek do Wadium jest rachunkiem pomocniczym, nieoprocentowanym, ewentualny zwrot kaucji następuje bez oprocentowania.
9.3 Wadium może być wnoszone w innych następujących formach:
a. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
9.4 Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej
do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą.
9.5 W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty
dokument wadium. Winien być on dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszenia integralności całej oferty. Dokument wadium winien być oznaczony: Wadium – nazwa zamówienia: wykonanie remontu budynku warsztatów szkoleniowych – etap I Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy, nr referencyjny: CKiW.DZP.271.2.2022 odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
9.6 Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na poniższych zasadach: Zamawiający zwraca
wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę,
9.7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta
została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9.8 Oferta podlega odrzuceniu w przypadku wniesienia wadium w nieprawidłowej wysokości i w sposób inny, niż wskazany przez Zamawiającego, czyli inny, niż przelew na wskazane konto. Wadium pozostaje u Zamawiającego w okresie związania oferenta ofertą, czyli przez 30 dni, a w przypadku wycofania przez oferenta wadium przed upływem tego terminu oferta również zostanie odrzucona.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: CKiW OHP w Oleśnicy, ul. Zamkowa 4, za pośrednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI