Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Wykonanie przebudowy Sali Senatu wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu – liczba części 2
1.1.11 Wymiana okablowania strukturalnego LAN w budynkach UPP oraz montaż agregatu prądotwórczego do serwerowni w Collegium Maximum
1.1.12 Roboty budowlane: przebudowa Sali Senatu oraz dziekanatów Collegium Maximum ul. Wojska Polskiego 28
1.2.55 Wyposażenie sali konferencyjnej w zestaw audiowizulany
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
3.1 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI 1 – ROBOTY BUDOWLANO-INSTALACYJNE
3.1.1. Wykaz robót oraz zakres ich wykonania
L.p. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny
A : Część nr 1 – roboty budowlano-instalacyjne
1 Roboty budowlane Demontaż sufitu podwieszanego z zaprawy betonowej na siatce rabitza, demontaż boazerii ściennej, osłony grzejników, osprzętu itp. cyklinowanie i lakierowanie parkietu, szpachlowanie ścian, roboty malarskie, montaż sufitu podwieszanego, wykonanie ściany działowej, wykucie otworu drzwiowego w ścianie nośnej, montaż drzwi o odporności ogniowej, wykonanie kanału kablowego z pomieszczenia technicznego do stołu oraz kasety rewizyjnej. Wykonanie przewiertu o średnicy 100 mm w ścianie żelbetowej do szachtu kablowego. Dokumentacja techniczna
2 Roboty instalacyjne montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, Dokumentacja techniczna
3 Roboty elektryczne Poprowadzenie kabla zasilającego instalacje elektryczne w sali senatu i pomieszczeniu technicznym przy Sali. Kabel zasilający poprowadzić z rozdzielni głównej budynku znajdującej się na parterze po trasie opisanej w projekcie i zakończyć rozdzielnicą RSS zamontowaną w pomieszczeniu technicznym sali. Rozdzielnicę wyposażyć w rozłącznik izolacyjny, zabespieczenie przepięciowe, wyłączniki różnicowo-prądowe, wyłączniki nadprądowe oraz elementy systemu KNX ( zgodnie z rysunkami E 06 i E 07). Z rozdzielnicy wyprowadzić przewody obsługujące oświetlenie, obwody gniazd, obwody rolet oraz 2 sterowników systemu KNX. Do projektowanego stołu w Sali senatu wyprowadzić z dużym zapasem obwody zasilania gniazd które zostaną rozprowadzone na konstrukcji stołu po jego dostarczeniu. Obwody te wyprowadzić z pomieszczenia technicznego kanałem podłogowym. Przygotować w rozdzielni podejścia do przyłączenia projektowanych układów wentylacji i klimatyzacji. Uzupełnić istniejącą instalacje SAP w czujki i układ wyłączający system wentylacji oraz system DSO w dodatkowe głośniki. Sposób układania przewodów opisano w dokumentacji projektowej. Wykonać pomiary instalacji. Dokumentacja techniczna
UWAGA
Ofertę należy przygotować na podstawie projektu budowlanego-wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz informacji zawartych w SWZ. W zadaniu nr 1 w ofercie ująć i wycenić serwis zamontowanych urządzeń oraz stolarki drzwiowej wraz z konserwacją przez okres trwania gwarancji.
3.1.2. Podstawowe dane przedsięwzięcia:
powierzchnia nowej Sali Senatu 75,59 m²
powierzchnia pomieszczenia technicznego 5,89 m²
Sala Senatu i pomieszczenie techniczne 3 piętro
3.1.3. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcy gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie części 1. W okresie gwarancji należy w budynku prowadzić serwis i konserwację zamontowanych urządzeń oraz stolarki drzwiowej zgodnie z wymogami producenta oraz obowiązującymi przepisami. Koszty serwisowania i konserwacji należy doliczyć do ceny oferty.
3.1.4. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem.
3.1.5.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane lub uszkodzeniem obiektu - jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt.
3.1.6. Zastosowane w dokumentacji technicznej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który chce zaoferować materiały równoważne, musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność. W przypadku, gdy zastosowanie ww. materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej, koszty tych zmian poniesie Wykonawca.
3.1.7. Zamawiający stosowanie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności na placu budowy w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1320).
3.1.8. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności bezpośrednio na placu budowy zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą/osobami zatrudnionymi na umowę o pracę przed zakończeniem wykonania przedmiotu umowy, to wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby/osób.
3.1.9. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności robotnika zostały opisane w dokumentacji technicznej oraz STWiORB.
3.1.10. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp:
a) roboty budowlane będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 2A do umowy.
b) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umów o pracę), a także oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. 2020 poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
c) Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu raport stanu i sposobu zatrudnienia ww. osób, oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia.
3.1.11. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp:
a) w przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w Rozdziale 3 ust. 3.1.10.
lit. b) i c) SWZ wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości
500,00 PLN;
b) w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w Rozdziale 3 ust.
3.1.10 lit. b) i c) SWZ lub zmiany sposobu zatrudnienia osób wskazanych w ofercie, Zamawiający
ma prawo odstąpić od umowy i naliczy dodatkowo kary umowne wskazane w projekcie umowy
jak za odstąpienie od umowy;
c) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia liczby osób wymaganej przez
zamawiającego, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej zamawiającemu,
w wysokości 0,5% całkowitego wynagrodzenia, za każdą niezatrudnioną osobą poniżej liczby
wymaganej przez zamawiającego.
d) w uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest
zastąpienie ww. osoby inną osobą pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe
wymagania, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez
wykonawcę w ofercie.
3.1.12. Komplet dokumentacji technicznej opisującej przedmiot zamówienia stanowi załącznik do SWZ w zakresie części 1:
Projekt budowlano - wykonawczy
L.p. Tytuł projektu
1 Modernizacja Sali Senatu w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu, Projekt budowlano-architektoniczny
2 Modernizacja Sali Senatu w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu, Projekt budowlany - instalacja słaboprądowa
3 Modernizacja Sali Senatu w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu, Projekt budowlany - instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
4. Modernizacja Sali Senatu w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu, Projekt budowlany - instalacja elektryczna
Przedmiary robót – materiał pomocniczy
a. Przedmiar
L.p. Zakres prac
1
Przedmiar wielobranżowy – materiał pomocniczy
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
L.p. Tytuł STWIORB
1 Specyfikacje Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – opracowanie wielobranżowe
3.1.13. Miejsce realizacji: Budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu przy ul. Wojska Polskiego 28. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi zawartymi w SWZ i jej załącznikach.
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
3.2 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE CZĘŚCI 2
3.2.1. Wykaz robót oraz zakres ich wykonania
część nr 2 – dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego i sieci strukturalnej
5 Multimedia wykonanie sieci strukturalnej oraz dostawa i montaż instalacji multimedialnych
1. Sala Senatu: Dostawa sprzętu audiowizualnego: system centralnego sterowania, bezprzewodowy system prezentacyjny, system audio-wideo, urządzenia sieciowe, instalacja okablowania strukturalnego LAN oraz audio-wideo
2. Budynek „A” Piętro III: Rozbudowa instalacji okablowania strukturalnego, w szczególności: demontaż istniejących kabli i tras kablowych, budowa nowych tras kablowych i rozbudowa istniejących punktów dystrybucyjnych, budowa gniazd użytkowników, układanie kabli, terminowanie kabli w osprzęcie przyłączeniowym, prace wykończeniowe, pomiary tras kablowych.
Dokumentacja techniczna
C: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia – nie wyceniać
Wyposażenie dostawa mebli: stół, krzesła, krzesła składane mocowane do ściany, zabudowa grzejników c.o.
Dostawa mebli będzie objęta osobnym postępowaniem przetargowym Dokumentacja techniczna
3.2.2. Rozwiązania równoważne:
a) Zamawiajacy dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych. Wszędzie tam, gdzie zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, pochodzenia, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
b) Rozwiazania równoważne zaproponowane przez wykonawcę muszą posiadać co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą i nie obniży określonych przez zamawiającego standardów.
c) Pod pojęciem „równoważności rozwiązania”, w szczególności rozumie się: wskazanie, że oferowane rozwiązanie posiada co najmniej takie same lub lepsze – opisane daną normą lub znakiem – parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu, takie jak: funkcjonalność, wydajność, wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia, takie jak wielkość (długość, szerokość, wysokość),strukturę, rodzaj materiału i komponentu.
d) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
3.2.3. Sprzęt audiowizualny będący przedmiotem dostawy musi posiadać znak firmowy producenta oraz znaki identyfikujące wyrób umieszczone na etykiecie opakowania.
3.2.4. Gwarancja: Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone i zainstalowane urządzenia audiowizualne, a także wszelkie prace instalacyjne i montażowe min. 12 miesięcy, licząc od daty podpisania pozytywnego protokołu odbioru.
3.2.5. Długość okresu gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Producent mebli
Wolsztyn, Poznań, Zielona Góra (wielkopolskie)
Produkcja oraz montaż altan ogrodowych,domków narzędziowych,zabaw ow
(wielkopolskie)
INSTALACJE KLIMATYZACYJNE, POMPY CIEPŁA, WOD-KAN, MONTAŻ, SERWISY
Poznań (wielkopolskie)
ALVERA
Poznań (wielkopolskie)
Herarchitecture.pl Profesjonalne Biuro Architektoniczne
Poznań (wielkopolskie)
Wycinka drzew Poznań i okolice
(wielkopolskie)
Profesjonalna kora sosnowa i zrębki dekoracyjne KupKore.pl
Odolanów (wielkopolskie)
Elektryk, elektryk turek, usługi elektryczne, elektryk konin
Turek (wielkopolskie)
Projektowanie wnętrz, aranżacja, home staging
Poznań (wielkopolskie)