Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy i modernizacji Studia Nagrań Instytutu RiTM (pomieszczenia 30,31,126 w skrzydle D) w Gmachu Elektroniki PW w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 234 77 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@elka.pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przebudowy i modernizacji Studia Nagrań Instytutu RiTM (pomieszczenia 30,31,126 w skrzydle D) w Gmachu Elektroniki PW w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f60e1c2-4b7f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00099646/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.52 Wykonanie przebudowy i modernizacji Studia Nagrań Instytutu Radioelektroniki i Technik Multimedialnych (pomieszczenia 30,31,126 w skrzydle D) w Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warsz...
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z klauzulą zamieszczoną w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z klauzulą zamieszczoną w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WEITI/32/ZP/2021/1034
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przebudowy i modernizacji Studia Nagrań Instytutu Radioelektroniki i Technik
Multimedialnych (pomieszczenia 30,31,126 w skrzydle D) w Gmachu Elektroniki Politechniki
Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: kryteria
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający
wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w
postępowaniu:
7.1.1 w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
7.1.2 w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
7.1.3 w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z
przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 500.000,00 zł
7.1.4 w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
7.1.4.1. Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2
zamówienia (dwie umowy) o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł* brutto (słownie: pięćset
tysięcy złotych) każda, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych opisanych
szczegółowo w OPZ, rozdziale IV, polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie sali
przeznaczonej do wykonawstwa muzycznego lub studia do realizacji nagrań o powierzchni min.
50 m2, i w którym uzyskane parametry akustyczne spełniały wymagania podanych niżej norm
międzynarodowych dla tego typu pomieszczeń, co zostało wykazane w raporcie z pomiarów
akustycznych, zawierającym wyniki pomiarów akustycznych wykonanych zgodnie z n/w
wytycznymi normalizacyjnymi. Uzyskana zdolność techniczna i zawodowa zostanie
potwierdzona środkiem dowodowym, zawierającym wykaz robót budowlanych wykonanych w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
równoważne dokumenty.
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony,
jeżeli Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi oraz legitymującymi się
odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, tj:
Lp. Funkcja Minimalne kwalifikacje zawodowe i wymagane doświadczenie zawodowe
1. Kierownik budowy 3 lat (36 miesięcy) na stanowisku kierownika budowy, uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w zakresie wystarczającym do wykonania zadania zgodnie z
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)
W celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia Zamawiający
wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia następujących warunków udziału w
postępowaniu:
7.1.1 w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
7.1.2 w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
7.1.3 w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z
przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 500.000,00 zł
7.1.4 w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
7.1.4.1. Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 2
zamówienia (dwie umowy) o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł* brutto (słownie: pięćset
tysięcy złotych) każda, których przedmiotem było wykonanie robót budowlanych opisanych
szczegółowo w OPZ, rozdziale IV, polegających na budowie lub przebudowie lub remoncie sali
przeznaczonej do wykonawstwa muzycznego lub studia do realizacji nagrań o powierzchni min.
50 m2, i w którym uzyskane parametry akustyczne spełniały wymagania podanych niżej norm
międzynarodowych dla tego typu pomieszczeń, co zostało wykazane w raporcie z pomiarów
akustycznych, zawierającym wyniki pomiarów akustycznych wykonanych zgodnie z n/w
wytycznymi normalizacyjnymi. Uzyskana zdolność techniczna i zawodowa zostanie
potwierdzona środkiem dowodowym, zawierającym wykaz robót budowlanych wykonanych w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały
wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne
równoważne dokumenty.
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – warunek ten zostanie spełniony,
jeżeli Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji
zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi oraz legitymującymi się
odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, tj:
Lp. Funkcja Minimalne kwalifikacje zawodowe i wymagane doświadczenie zawodowe
1. Kierownik budowy 3 lat (36 miesięcy) na stanowisku kierownika budowy, uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w zakresie wystarczającym do wykonania zadania zgodnie z
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.)
Osobami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw
Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a
ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznania
kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskich Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z zapisami w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z zapisami w SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
18.1 Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 7500PLN.
18.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących
formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
17.1.1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PEKAO S.A. IV Odział Warszawa,
nr PL 81 1240 1053 1111 0000 0500 5664, kod SWIFT: PKOPPLPW; (w tytule przelewu należy
wpisać słowo „Wadium Wykonanie przebudowy i modernizacji Studia Nagrań” i znak
postępowania WEITI/32/ZP/2021/1034);
17.1.2) gwarancjach bankowych;
17.1.3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
17.1.4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
18.3 Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
18.4 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
18.5 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej
w pkt 19.1., w formie lub formach, o których mowa w pkt 19.2 lub w terminie, o którym mowa w
pkt. 18.2.
18.6 Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp. Jeżeli
wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
Wykonawcę.
18.7 Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach wyszczególnionych w art. 98 ust 6
ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z zapisami w SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
kilku z okoliczności wymienionych w pkt 2 rozdziału VI SWZ.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian jest sporządzenie protokołu.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 nie mogą powodowa wykroczenia poza określenie
przedmiotu zamówienia zawarte w SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-07 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zgodnie z zapisami w SWZ