Ogłoszenie o zamówieniu
 Roboty budowlane
 Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach
znajdujących się na parterze budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin 
i Nasiennictwa w Poznaniu 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu
 
1.3.) Oddział zamawiającego: WIORIN Poznań
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634298402
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka, 250 B
 
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-166
 
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
 
1.5.7.) Numer telefonu: 618605911
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wi-poznan@piorin.gov.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: piorin.gov.pl/wiorin/wielkopolskie/
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej) 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność 
 
 Ochrona roślin i nasiennictwa na terenie województwa wielkopolskiego 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach
znajdujących się na parterze budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin 
i Nasiennictwa w Poznaniu 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61f50445-d1d1-11ec-9a86-f6f4c648a056
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155429
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033628/02/P
 
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 
 
1.1.1 Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach i na korytarzu znajdujących się na parterze budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Poznaniu
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 platformazakupowa.pl/pn/wiorin_poznan 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/wiorin_poznan
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Oferty wraz ze wszystkimi załącznikami w formie spakowanego pliku opatrzonego nazwą:
„Postępowanie w Trybie podstawowym Wariant 1 – bez negocjacji DA.272.3.2022 na wykonanie prac remontowych na parterze budynku WIORIN w Poznaniu 30.05.2022 r. do godziny 12:00” powinien zostać złożony za pośrednictwem platformy zakupowej „Przetargowa pl.”
 
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl/pn/wiorin_poznan
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XV
 
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XV
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.272.3.2022
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.5.) Wartość zamówienia:  339837,40 PLN  
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach
znajdujących się na parterze budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin 
i Nasiennictwa w Poznaniu 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
 
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
 
45442100-8 - Roboty malarskie
 
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
 
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
 
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
 
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
 
44621110-3 - Grzejniki centralnego ogrzewania
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:  Punktowo 
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 80
 
Kryterium 2
 
4.3.4.) Rodzaj kryterium: 
 inne. 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojma wykonanych prac
 
4.3.6.) Waga: 20
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 Wykonawca spełni warunek zdolności do wykonania przedmiotu zamówienia jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj. kierownikiem budowy posiadającym kwalifikacje zawodowe - uprawnienia konstrukcyjno - budowlane zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. uprawniające do kierowania i nadzorowania robót budowlanych oraz posiadającym minimum 5 letnie doświadczenia jako kierownik budowy. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 7 - Wykaz wykonanych prac remontowych za minimum 200.000 zł 
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 4 SWZ - Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczenia z postępowania na podstawie Art.108 ust. 1 oraz 109 ust 1 pkt 4 ustawy 
 
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 
 nie dotyczy 
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
 
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 
 nie dotyczy 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 Zamawiający wymaga, aby wszyscy ubiegający się o zamówienie wypełnili stosowne oświadczenie 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-30 12:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/wiorin_poznan
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-30 12:10
 
8.4.) Termin związania ofertą:  30 dni