III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca: 1. CZĘŚĆ I wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty z zakresu wykonania prac konserwatorskich i remontowych przy kapliczkach domkowych o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych) każda z podaniem rodzaju robót, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie, w szczególności, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone. CZĘŚĆ II wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 8 (osiem) robót z zakresu wykonania prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych- figurach, krzyżach itp. o wartości co najmniej 6 000,00 zł brutto (sześć tysięcy złotych) każda z podaniem rodzaju robót, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie, w szczególności, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone. CZĘŚĆ III Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. CZĘŚĆ IV Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. CZĘŚĆ V Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. 2. CZĘŚĆ I wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą oddelegowaną do kierowania pracami konserwatorskimi, posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami – (Dz. U. z 2003 r., nr 162, poz. 1568, ze zm.) CZĘŚĆ II wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą oddelegowaną do kierowania pracami konserwatorskimi, posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami – (Dz. U. z 2003 r., nr 162, poz. 1568, ze zm.) CZĘŚĆ III Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. CZĘŚĆ IV Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań. CZĘŚĆ V wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadająca uprawnienia upoważniające do kierowania robotami budowlanymi stosownymi do zakresu zamówienia. tj. uprawnieniami do kierowania robotami budowla-nymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroener-getycznych bez ograniczeń* * Powyższe wymagania sformułowano według obowiązującego stanu prawnego. Dopuszcza się odpowiadające wymaganiom ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospo-darczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku Nr 156 poz. 1118 ze zmianami) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 roku Nr 63 poz. 394), wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących dokumentów lub oświad-czeń w zakresie braków podstaw do wykluczenia: 7.5.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w opar-ciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy [dotyczy Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postę-powaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 roku – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 roku poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 roku – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 roku poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 roku poz. 615)],
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów lub oświad-czeń w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: CZĘŚĆ I: 7.6.1. wykazu robót budowlanych – prac konserwatorskich wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) robót z zakresu wykonania prac konserwatorskich i remontowych przy kapliczkach domkowych o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych) z podaniem rodzaju robót, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie, w szczególno-ści, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykaz robót należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 7.6.2. oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wyko-nawcy – osoby oddelegowanej do kierowania pracami konserwatorskimi posiadającej stosowne uprawnienia do zakresu za-mówienia, tj. posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami – (Dz. U. z 2003 r., nr 162, poz. 1568, ze zm.) Oświadczenie należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; do oświadczenia można dołączyć do-kumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodowej CZĘŚĆ II 7.6.3. wykazu robót budowlanych – prac konserwatorskich wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 8 (ośmiu) robót z zakresu: wykonania prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych- figurach, krzyżach itp. o wartości co najmniej 6 000,00 zł brutto (sześć tysięcy złotych) każda z podaniem rodzaju robót, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należy-cie, w szczególności, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykaz robót należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 7.6.4. oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wyko-nawcy – osoby oddelegowanej do kierowania pracami konserwatorskimi posiadającej stosowne uprawnienia do zakresu za-mówienia, tj. posiadającą kwalifikacje, o których mowa w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami – (Dz. U. z 2003 r., nr 162, poz. 1568, ze zm.) Oświadczenie należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; do oświadczenia można dołączyć doku-menty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodo-wej CZĘŚĆ V 7.6.5. oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wyko-nawcy – osoby oddelegowanej do kierowania robotami budowlanymi stosownymi do zakresu zamówienia. tj. uprawnienia-mi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie* * Powyższe wymagania sformułowano według obowiązującego stanu prawnego. Dopuszcza się odpowiadające wymaganiom ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwaj-carskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku Nr 156 poz. 1118 ze zmianami) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 roku Nr 63 poz. 394), wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie należy przygotować wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do oświadczenia można dołączyć doku-menty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodo-wej
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ponadto Wykonawca powinien złożyć -wypełniony i pod-pisany formularz oferty – dla części V kosztorysy ofertowe; ew. pełnomoc-nictwo – ew. Zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega wykonawca) do oddania do dys-pozycji wykonawcy niezbęd-nych zasobów na potrzeby realizacji za-mówienia ponadto w terminie 3 dni od dnia upublicz-nienia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o których mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, , każdy wykonawca, w celu wykaza-nia braku pod-staw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamó-wienia publicznego przekazuje zamawiającemu oświadcze-nie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. W przypadku przynależ-ności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złoże-niem oświadcze-nia, wykonawca powinien przestawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowo-dy, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postę-powaniu o udzielenie zamó-wienia.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
okres udzielonych gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót zamien-nych, czyli robot które zastępują roboty przewidziane w umowie robotami powstałymi w efekcie zmian w dokumentacji, skutkujące zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót lub usprawnieniem procesu budowy, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. do zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. Roboty zamienne, mogą zostać wykonane na podstawie aneksu do umowy sporządzonego w oparciu o protokół konieczności potwierdzony przez inspektora nadzoru i Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót dodatkowych, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy prawo zamó-wień publicznych, czyli robót nie ujętych w dokumentacji i nieobjętych zamówieniem podstawowym, które ewentualnie mogą wystą-pić w trakcie realizacji przedmiotu umowy i będą konieczne do jej wykonania. Roboty dodatkowe, mogą zostać wykonane na pod-stawie aneksu do umowy sporządzonego w oparciu o protokół konieczności potwierdzony przez inspektora nadzoru i Zamawiają-cego. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w zakresie określonym w art. 144 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, które mogą dotyczyć w szczególności następujących przypadków: zmiana, w tym wydłużenie, terminu wykonania zamówienia w związku z: wystąpieniem robót zamiennych, dodatkowych, podobnych wystąpieniem okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, a w szczególności zaistnieniem niesprzyjających warunków atmosferycznych, geologicznych, czy hydrologicznych, zaistnieniem kolizji z sieciami infrastruktury lub wystąpieniem nieprzewi-dzianych prac archeologicznych, niepozwalających na wykonanie zamówienia, w szczególności robót bitumicznych, zgodnie z wa-runkami wykonania określonymi w dokumentacji koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Za-mawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy, koniecznością wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniej-szego zamówienia, ujawnieniem niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacją podziemnych sieci, instalacji lub urządzeń obcych i koniecznością wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji, zawieszeniem robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, działaniem siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mającej wpływ na terminowość wykonywania robót, wystąpieniem wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, zaistnieniem okoliczności będących następstwem działania organów administracji lub osób indywidualnych, w szczególności: w przypadku przedłużenia się procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, zgód, postanowień i decyzji administracyjnych, jeżeli przedłużenie to nie wynikało z winy Wykonawcy, w przypadku przedłużających się konsultacji społecznych, protestów mieszkańców, bądź innych podmiotów, których dotyczy reali-zacja zamówienia, które mają wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia nieprzewidywanych w momencie zawarcia niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub równolegle pro-wadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji, gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z Wykonawcą innych robót wykonywanych na terenie budowy, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia niniejszej umowy konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu budo-wy, wystąpieniem niezależnych od Wykonawcy przyczyn technologicznych wpływającymi na realizację przedmiotu zamówienia i przyję-te rozwiązania technologiczne, wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, zaistnieniem innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a mających wpływ na termin realizacji zamówienia, zmianą przepisów prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, mającą wpływ na realizację zamówienia, wystąpieniem nadzwyczajnych warunków pogodowych niepozwalających na wykonanie zamówienia w terminie, wystąpieniem sprzeciwu właścicieli terenu na prowadzenie robot, w tym prac przygotowawczych (pomiary geodezyjne, odkrywki geologiczne, itp.) wystąpieniem opadów atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac w terenie zgodnie ze specyfikacjami technicznymi i wiedzą techniczną, – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; termin realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu o czas trwania oko-liczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu umowy (w tym o okres niezbędny do przywrócenia warunków umożli-wiających właściwą i zgodną ze sztuką techniczną realizację prac); zmiana trybu, zasad i terminów rozliczeń wynagrodzenia umownego w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających taką zmianą, w szczególności wynikających z zasad dofinansowania projektu w ramach programów zewnętrznych lub zapisów planu rzeczowo-finansowego Zamawiającego, zmiana technologii wykonania danego zakresu robót określonego w dokumentacji projektowej pod warunkiem, iż nie spowoduje ona obniżenia jakości wykonania zamówienia, obniżenia trwałości jego przedmiotu i wzrostu kosztów jego późniejszego utrzymania oraz pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego; zmiana taka musi zostać spowodowana uzasadniającymi je okoliczno-ściami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w szczególności: pojawieniem się na rynku materiałów, sprzętu lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów realizacji robót, kosztów eksploatacji inwestycji lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót, pojawieniem się nowszej technologii wykonania robót pozwalającej na skrócenie czasu realizacji robót, zmniejszenie kosztów realiza-cji robót lub kosztów eksploatacji inwestycji, zmianą przepisów prawa powodującą konieczność zrealizowania inwestycji przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych; niezależne od stron zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, m.in. Projektanta, Kierownika Budowy; zmiana tych osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, a kwalifikacje i doświadczenie wskazanych w zastępstwie osób muszą być co najmniej takie same, jakie były określone na etapie postępowania o udzielenie zamówienia (tj. zarówno w ramach określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, jak i przy uwzględnieniu kryteriów oceny ofert dotyczących doświadczenia takich osób, jeżeli na gruncie postępowania tego typu kryteria zostały postawione i oferta złożona przez Wykonawcę uzyskała w ramach takich kryteriów określoną liczbę punk-tów za wykazane stosowne doświadczenie danej osoby); zmiana postanowień umowy w sytuacji wystąpienia zamówień dodatkowych lub innych zamówień powiązanych, niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na realizację niniejszego zamówienia; zmiana trybu realizacji zamówienia w zakresie: rezygnacji z podwykonawstwa dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwy-konawcy, wystąpienia konieczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniej-szej umowie, wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie, wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, która została zastrzeżona przez Zamawiającego jako kluczowa część zamówienia do osobistego wykonania przez Wykonawcę, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w niniejszej umowie, wystąpienia uzasadnionego przypadku konieczności zmiany podmiotów, na zasobach których opierał się Wykonawca wykazując na etapie postępowania o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu, za zgodą Zamawiającego i pod wa-runkiem, że odnośnie nowego podmiotu wykazane zostanie spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie mniej-szym, niż wykazane zostało to na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, a podmiot ten złoży pisemne potwierdzenie udo-stępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, – w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymi kwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy; zmiany warunków realizacji i zakresu przedmiotowego umowy niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia związane z: koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenia awarii, koniecznością spowodowaną zmianą obowiązujących przepisów prawa powodującą, że realizacja przedmiotu umowy w niezmie-nionej postaci stanie się niecelowa, wystąpieniem okoliczności powodujących, że niemożliwe jest zrealizowanie przedmiotu umowy w założony w dokumentacji sposób zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy, zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umo-wy, koniecznością wypadkowej modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego (m.in. trybu i częstotliwości wystawiania faktur, zasad i terminów rozliczeń i dokonywania płatności między stronami) oraz zasad i trybu odbioru przedmiotu zamówienia (m.in. rodzajów i terminów dokonywania czynności odbiorowych), wynikającą w szczególności z zasad dofinansowania projektu w ramach programów zewnętrznych lub potrzeby wydatkowania środków budżetowych ujętych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiają-cego z uwagi na zamknięcie danego roku budżetowego, czy zaistnienia innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej mody-fikacji, zaistnieniem niemożliwych do wcześniejszego przewidzenia i niezależnych od stron umowy okoliczności powodujących niemożli-wość, niecelowość, zbędność, czy bezzasadność realizacji poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznaczenia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, w szczególności dotyczących robót ziemnych, robót w obrębie cieków wodnych zlokalizowanych na terenie budowy, nawierzchni, chodników i ciągów pieszo-rowerowych, zatok autobusowych, obiektów inżynierskich, elementów odwodnienia, oświetlenia drogi, docelowej organizacji ruchu, czy urządzeń ochrony środowiska oraz sieci i urządzeń obcych, przy jednoczesnym obniżeniu wynagrodzenia umownego o wartość niezrealizowanych elementów przedmiotu zamówienia, zaistnieniem innej niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ; wystąpieniem sytuacji częściowego odstąpienia od umowy– wówczas przedmiot umowy zostanie pomniejszony o zakres objęty odstąpieniem z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia umownego o wartość tego zakresu; porządkujące i informacyjne zmiany postanowień umowy, w szczególności związane ze: zmianą zabezpieczenia należytego wykonania umowy w związku ze zmianą warunków realizacji umowy, zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) strony umowy i osób reprezentujących strony (w szczegól-ności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych); zmiany o charakterze podmiotowym w zakresie Wykonawcy zamówienia, jeżeli po stronie Wykonawcy występują podmioty działa-jące wspólnie, o których mowa w art. 23 i 141 ustawy PZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) i w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające dalsze działanie wszystkim podmiotom tworzącym stronę wykonawczą, w szcze-gólności, gdyby została ogłoszona upadłość lub otwarta została likwidacja jednego lub kilku z tych podmiotów – w takim przypad-ku dopuszcza się za uprzednią zgodą Zamawiającego przejęcie obowiązków Wykonawcy umowy przez pozostałe podmioty two-rzące stronę wykonawczą celem dokończenia realizacji umowy na niezmienionych warunkach przedmiotowych; zmiany postanowień umowy korzystne z punktu widzenia realizowanego zamówienia, jego społeczno-gospodarczego przeznacze-nia, czy interesu społecznego lub interesu Zamawiającego jako dysponenta środków publicznych, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenia wynagro-dzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego w związku z realizacją płatności w ramach programów zewnętrznych lub potrzebą wydatkowania środków budżeto-wych ujętych w planie rzeczowo-finansowym Zamawiającego z uwagi na zamknięcie danego roku budżetowego, czy zaistnieniem innej okoliczności uzasadniającej wprowadzenie takiej modyfikacji; rozwiązania za porozumieniem stron umowy w całości lub w części wraz z dokonaniem pomiędzy stronami rozliczenia umowy poprzez wypłatę wynagrodzenia za zrealizowany zakres umowy i uwzględnieniu niewypłacenia wynagrodzenia za niezrealizowany zakres umowy, w szczególności w przypadku, gdyby w toku wykonywania przedmiotu umowy okazało się, iż jego dokończenie byłoby niemożliwe, niezasadne, niecelowe lub bezprzedmiotowe ze względów ekonomicznych, technicznych, społecznych, lub innych istotnych z punktu widzenia Wykonawcy, Zamawiającego lub interesu publicznego, w szczególności w razie stwierdzenia technicznej niemożliwości wykonania przedmiotu umowy, znacznego zwiększenia kosztów wykonania przedmiotu umowy, znacznego pogor-szenia się sytuacji ekonomiczno-finansowej Wykonawcy, ogłoszenia upadłości lub otwarcia / zarządzenia likwidacji Wykonawcy, czy też wystąpienia innych okoliczności faktycznych, prawnych, ekonomicznych czy technicznych / technologicznych, które mogą zwiększać ryzyko nienależytego wykonania zamówienia lub wykonania zamówienia niezasadnego, ekonomicznie niewspółmiernego, niemożliwego, czy niecelowego; inne zmiany postanowień umowy związane z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
12.13. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 i art. 96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowią-cych tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieucz-ciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
12.15. Wykonawca, który chce skorzystać z prawa do zastrzeżenia ujawnienia informacji stanowiącej tajemnicę przed-siębiorstwa winien złożyć na formularzu ofertowym stosowne zastrzeżenie informujące o tym, że w jego ofercie w odrębnej nieprzejrzystej opra-wie (opako-waniu, kopercie) znajdują się strony oferty, które podlegają klauzuli poufności z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta może zo-stać ogólnie udostępniona
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-07-03, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
kapliczki domkowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I obejmuje: 3.1.1.1 murowana kapliczka domkowa dz. ew. 7001 Świdronie, Dzianisz • Prace konserwatorskie i remontowe przy obiekcie: Murowana kapliczka domkowa dz. ew. 7001, Świdronie, w Dzianiszu obejmują: wzmocnienie posadowienia, skucie tynków, oczyszczenie mechaniczne wątku kamiennego muru, dezynfekcję profilaktyczną powierzchni całego muru, wykucie starych spoin, wypełnienie szczelin elastyczną spoiną, wzmocnienie struktury kamienia, uzupełnienie ubytków powierzchniowych, otynkowanie i pomalowanie elewacji, wymianę pokrycia gontowego, oczyszczenie i zabezpieczenie krzyża przed korozją, wyprofilowanie terenu ze spływem od obiektu i wykonanie opaski uszczelniającej wokół niego, uporządkowanie zieleni tła i otoczenia, konserwacja obrazu, 3.1.1.2 murowana kapliczka domkowa dz.ew. 9060/1- Witów • Remont Kapliczki w miejscowości Witów, dz. ew. 9060/1 w Witowie. obejmuje: wykonanie bitumicznej izolacji po-ziomej i pionowej części zagłębionej kapliczki i obsypanie ziemią, wypionowanie kapliczki poprzez podbicie fundamentów od strony drogi, rozebranie licowania z kamieni na zaprawie cementowej, ściągnięcie tynków oraz naprawa murów kapliczki, wykonanie wapiennych tynków zewnętrznych oraz pobielenie, demontaż zniszczonych elementów daszku drewnianego, uzupełnianie lub wymiana konstrukcji dachowej, przy-krycie dachu gontami „na dubelt” i zaimpregnowanie, wykonanie deskowania szczytów z odtworzeniem zdobienia „słoneczkiem”, demontaż i odnowienie krzyża, odnowienie ram obrazu oraz skrzynki drewnianej, odnowienie kamienia, na którym widnieje data i nazwisko fundatora, Wykucie wnęki w elewacji bocznej (wschodniej) kapliczki, następnie osadzenie kamienia we wnęce, wykonanie płotka drewnianego we wnęce ka-plicy, odnowienie obrazu malowanego na szkle. Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac- CZĘŚĆ I- ujęty został w załączniku nr 9 do SIWZ – dokumen-tacja konserwatorska i kosztorysowa Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 45.45.31.00-8 Roboty renowacyjne 92.52.22.00-8 Usługi ochrony budynków historycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453100-8, 92522200-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
okres udzielonych gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
figury kamienne, krzyże kamienne i krzyże żeliwne na kamiennym postumencie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ II obejmuje: 3.1.1.3 figura Madonny z Dzieciątkiem dz. ew. 808, Dzianisz • Prace konserwatorskie przy Figurze Madonny z Dzieciątkiem, dz. ew. 808, w Dzianiszu obejmują: wstępne mechaniczne oczyszczenie na sucho, dezynfekcja powierzchni całego kamienia, odsalanie kamienia, impregna-cja strukturalna celem zmniejszenia pęcznienia hydratacyjnego, uporządkowanie zieleni tła i oto-czenia, 3.1.1.4 figura św. Józefa z Dzieciątkiem dz. ew. 9302, Dzianisz • Prace konserwatorskie przy Figurze św. Józefa z Dzieciątkiem, dz. ew. 9302, w Dzianiszu obejmują: wypionowanie rzeźby poprzez podsypanie kruszywa pod płytę fundamentową, wstępne mechaniczne oczyszczanie na sucho powierzchni, dezynfekcja powierzchni całego kamienia, wstępne wzmocnienie powierzchni i osłabionych fragmentów, wypełnienie pęknięć i szczelin elastyczną spoiną, ręczne oczyszczenie powierzchni na mo-kro, odsłonienie kamienia, uzupełnienie ubytków powierzchniowych, pogłębienie liter i ramki na bazie pod-stawy, opracowanie fakturalne i kolorystyczne kitów, impregnacja strukturalna celem zmniejszenia pęcz-nienia hydratacyjnego, oczyszczenie płyty fundamentowej do samego gruntu, uporządkowanie zieleni tła i otoczenia 3.1.1.5 figura św. Barbary dz. ew. 751/22, Dzianisz • Prace konserwatorskie przy Figurze kamiennej Św. Barbary, dz. ew. 751/22, w Dzianiszu obejmują: wstępne mechaniczne oczyszczanie na sucho, dezynfekcja powierzchni całego kamienia, odsolenie kamienia, im-pregnacja strukturalna celem zmniejszenia pęcznienia hydratacyjnego, uporządkowanie zieleni tła i otoczenia, 3.1.1.6 krzyż kamienny dz. ew. 8154/4 Gruszki, Dzianisz • prace konserwatorskie przy Krzyżu Kamiennym dz. ew. 8154/4 Gruszki, w Dzianiszu obejmują-ce: wypionowanie rzeźby, mechaniczne oczyszczenie na sucho, dezynfekcja powierzchni całego kamie-nia, wzmocnienie powierzchni i osłabionych fragmentów, wypełnienie pęknięć i szczelin ela-styczną spoiną, oczyszczenie na mokro, odsolenie kamienia, uzupełnienie ubytków powierzchniowych, pogłę-bienie liter i ramki na bazie podstawy, opracowanie fakturalne i kolorystyczne kitów, impregnacja strukturalna, oczyszczenie płyty fundamentowej do samego gruntu, uporządkowanie zieleni tła i oto-czenia , 3.1.1.7 krzyż kamienny dz. ew. 6207/3 Waconiki, Dzianisz • prace konserwatorskie przy Krzyżu Kamiennym, dz. ew. 6207/3 Waconiki, w Dzianiszu obejmują: wypio-nowanie rzeźby poprzez podsypanie kruszywa pod płytę fundamentową, wstępne mechaniczne oczyszczanie na sucho powierzchni z luźnych zanieczyszczeń osypujących się frakcji kamienia, dezynfekcja powierzchni całego kamienia , wstępne wzmocnienie powierzchni i osłabionych frag-mentów, wypełnienie pęknięć i szczelin elastyczną spoiną, po wzmocnieniu struktury kamienia do-kładne ręczne oczyszczenie powierzchni na mokro, odsolenie kamienia, uzupełnienie ubytków po-wierzchniowych, pogłębienie liter i ramki na bazie podstawy, opracowanie fakturalne i kolorystyczne ki-tów, impregnacja strukturalna, oczyszczenie płyty fundamentowej do samego gruntu i wykonanie obsypki żwirowej, uporządkowanie zieleni tła i otoczenia 3.1.1.8 krzyż żeliwny na kamiennym postumencie dz.ew.2669/5, Dzianisz • Prace konserwatorskie przy Krzyżu żeliwnym na kamiennym postumencie dz. ew. 2669/5, w Dzianiszu. obejmują: wypionowanie poprzez podsypanie kruszywa pod płytę fundamentową, wstępne mechaniczne oczyszczanie na sucho powierzchni z luźnych zanieczyszczeń i osypujących się frakcji kamienia, dezynfekcja powierzchni całego kamienia, wstępne wzmocnienie powierzchni i osłabionych fragmentów, wypełnienie pęknięć i szczelin elastyczną spoiną, ręczne oczyszczenie powierzchni na mokro, odsolenie kamienia, uzupeł-nienie ubytków powierzchniowych, opracowanie fakturalne i kolorystyczne kitów, impregnacja strukturalna celem zmniejszenia pęcznienia hydratacyjnego, oczyszczenie płyty fundamentowej od samego gruntu i wykonanie obsybki żwirowej, uporządkowanie zieleni tła i otoczenia, 3.1.1.9 krzyż żeliwny na kamiennym postumencie dz. ew. 1600, Kościelisko- Rysulówka • Prace konserwatorskie przy Krzyżu żeliwnym na kamiennym postumencie, dz. ew. 1600,Rysulówka w Ko-ścielisku. obejmują: wypionowanie poprzez podsypanie kruszywa pod płytę fundamentową, wstęp-ne mechaniczne oczyszczenie na sucho powierzchni, dezynfekcja powierzchni całego kamienia, wstęp-ne wzmocnienie powierzchni i osłabionych fragmentów, wypełnienie pęknięć i szczelin spoiną, po wzmocnieniu struktury kamienia ręczne oczyszczenie powierzchni na mokro, odsolenie kamienia, uzupełnienie ubyt-ków powierzchniowych, opracowanie fakturalne i kolorystyczne kitów, impregnacja strukturalna celem zmniejszenia pęcznienia hydratacyjnego, oczyszczenie płyty fundamentowej do samego gruntu i wykonanie wokół niej obsypki żwirowej, uporządkowanie zieleni tła i otoczenia, 3.1.1.10 krzyż żeliwny na kamiennym postumencie dz. ew. 1677/4, Kościelisko- Rysulówka • Prace konserwatorskie przy Krzyżu żeliwnym na kamiennym postumencie dz. ew. 1677/4, Rysu-lówka, w Kościelisku obejmują: wstępne mechaniczne oczyszczenie na sucho powierzchni, dezynfek-cja powierzchni całego kamienia, wstępne wzmocnienie powierzchni i osłabionych fragmentów, impregnacja strukturalna celem zmniejszenia pęcznienia hydratacyjnego, oczyszczenie płyty fundamen-towej do samego gruntu i wykonanie wokół niej obsypki żwirowej z zabezpieczeniem przeciw chwastom, uporządko-wanie zieleni tła i otoczenia, 3.1.1.11 krzyż żeliwny na kamiennym postumencie dz. ew. 4129/1, 4129/4- Kościelisko- Gronik • Prace konserwatorskie przy Krzyżu żeliwnym na kamiennym postumencie, dz. ew. 4129/1, 4129/4 Gronik w Koście-lisku. obejmują: wstępne mechaniczne oczyszczenie na sucho powierzchni, dezynfekcja powierzchni całe-go kamienia, wstępne wzmocnienie powierzchni i osłabionych fragmentów bazy, wypełnienie pęknięć i szczelin spoiną, po wzmocnieniu struktury kamienia ręczne oczyszczenie powierzchni na mokro, odso-lenie kamienia, uzupełnienie ubytków powierzchniowych, opracowanie fakturalne i kolorystyczne ki-tów, impregnacja strukturalna celem zmniejszenia pęcznienia hydratacyjnego, oczyszczenie płyty funda-mentowej do samego gruntu i wykonanie wokół niej obsypki żwirowej, uporządkowanie zieleni tła i otocze-nia, 3.1.1.12 krzyż żeliwny na kamiennym postumencie dz. ew. 7087/4- Witów- Pod Jaworki • Prace konserwatorskie przy Krzyżu żeliwnym na kamiennym postumencie dz. ew. 7087/4,Pod Jaworki w Witowie. obejmują: wypionowanie poprzez podsypanie kruszywa pod płytę fundamentową, wstęp-ne mechaniczne oczyszczenie na sucho powierzchni, dezynfekcja powierzchni całego kamienia, wstępne wzmocnienie powierzchni i osłabionych fragmentów, wypełnienie pęknięć i szczelin spoiną, po wzmocnieniu struktury kamienia ręczne oczyszczenie powierzchni na mokro, odsolenie kamienia, uzupeł-nienie ubytków powierzchniowych, opracowanie fakturalne i kolorystyczne kitów, impregnacja strukturalna celem zmniejszenia pęcznienia hydratacyjnego, oczyszczenie płyty fundamentowej do sa-mego gruntu i wykonanie wokół niej obsypki żwirowej, uporządkowanie zieleni tła i otoczenia, 3.1.1.13 krzyż żeliwny na kamiennym postumencie na granicy dz. ew. 8112/1 i 5106 Witów • Prace konserwatorskie przy Krzyżu żeliwnym na kamiennym postumencie dz. ew. 8112/1 i 5106, w Witowie. obejmują: wypionowanie poprzez podsypanie kruszywa pod płytę fundamentową, wstępne mechaniczne oczyszczenie na sucho powierzchni, dezynfekcja powierzchni całego kamienia, wstępne wzmocnie-nie powierzchni i osłabionych fragmentów, wypełnienie pęknięć i szczelin spoiną, po wzmocnieniu struk-tury kamienia ręczne oczyszczenie powierzchni na mokro, odsolenie kamienia, uzupełnienie ubyt-ków powierzchniowych, opracowanie fakturalne i kolorystyczne kitów, impregnacja strukturalna celem zmniejszenia pęcznienia hydratacyjnego, oczyszczenie płyty fundamentowej do samego gruntu i wykona-nie wokół niej obsypki żwirowej, uporządkowanie zieleni tła i otoczenia, 3.1.1.14 krzyż żeliwny na kamiennym postumencie na granicy dz. ew. 1775/6 Witów , za nr 72a • Prace konserwatorskie przy Krzyżu żeliwnym na kamiennym postumencie, dz. ew. 1775/6 w Witowie. obejmują: dezynfekcja preparatem biobójczym, wstępne wzmocnienie powierzchni i osłabionych fragmentów, wypeł-nienie pęknięć i szczelin spoiwem elastycznym, odsolenie kamienia, uzupełnienie ubytków po-wierzchniowych, impregnacja redukująca pęcznienie hydratacyjne, wykonanie wokół niej obsypki żwirowej, Krzyż po oczyszczeniu z nalotów rdzy będzie posmarowany farbą antykorozyjną, figurka Jezusa pomalowana zgod-nie z tradycją danego krzyża Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac- CZĘŚĆ II- ujęty został w załączniku nr 10 do SIWZ – dokumentacja konserwatorska i kosztorysowa Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 45.45.31.00-8 Roboty renowacyjne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453100-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
okres udzielonych gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
drewniany krzyż misyjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ III obejmuje 3.1.1.15 drewniany krzyż misyjny dz. ew. 341 Kościelisko- Kierpcówka • Prace konserwatorskie przy Drewnianym Krzyżu misyjnym, dz. ew. 341, Kierpcówka w Kościelisku. obej-mują: oczyszczenie powierzchni drewnianej ze złuszczonej farby, zdezynfekowanie powierzchni drewna prepa-ratem specjalistycznym, zabezpieczenie drewna przed czynnikami niszczącymi metodą impregnacji, uporządkowanie zieleni wokół krzyża, Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac- CZĘŚĆ III- ujęty został w załączniku nr 11 do SIWZ – dokumentacja konserwatorska i kosztorysowa Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 45.45.31.00-8 Roboty renowacyjne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453100-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
okres udzielonych gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
dostawa i montaż dzwonu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ IV obejmuje: 3.1.1.16 dzwonnica drewniana dz. ew. 803/294 Dzianisz • dostawa i montaż dzwonu w dzwonnicy - dzwon kloszowy do istniejącego serca: rozmiar 40, ze stopu miedzi i cyny, z inskrypcją (data) • zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże wykonawcy serce dzwonu, które należy umościć w dzwonie Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac- CZĘŚĆ IV- ujęty został w załączniku nr 12 do SIWZ – dokumentacja konserwatorska i kosztorysowa Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 44423100-2 dzwony
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44423100-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
okres udzielonych gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
roboty budowlane- elektryczne- w drewnianych dzwonnicach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ V obejmuje: 3.1.1.17 dzwonnica drewniana dz. ew. 803/294 Dzianisz Zakres robót obejmuje: - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej- linia + oświetlenie - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; sporządzenie dokumentacji powykonawczej 3.1.1.18 dzwonnica drewniana dz. ew. 2577, 2576/1 Witów Zakres robót obejmuje: - wykonanie oświetlenia dzwonnicy - dostawa i montaż sygnaturki 3.1.1.19 Wykonanie prac przy Dzwonnicy w Dzianiszu pod Ostryszem, dz. ew. 742/28, Zakres robót obejmuje: - wykonanie oświetlenia dzwonnicy - dostawa i montaż sygnaturki Szczegółowy zakres i sposób wykonania prac- CZĘŚĆ V- ujęty został w załączniku nr 13 do SIWZ – doku-mentacja projektowa i kosztorysowa, Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV). 45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45316100-6 instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45311000-0 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45311200-2, 45316100-6, 45311000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto |
60,00 |
okres udzielonych gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: