Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 9 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Skoczyński Kolańczyk i Partnerzy Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811884545
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Pszenna 5B
1.11.4.) Miejscowość: Poznań
1.11.5.) Kod pocztowy: 61-663
1.11.6.) Województwo: wielkopolskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.11.9.) Numer telefonu: 61 6229770
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@skp-kancelaria.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.skp-kancelaria.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie izolacji budynków komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 9 części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2340c9bc-b119-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105856
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan
Pełnomocnik Zamawiającego przekazuje wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dot. odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Pełnomocnik Zamawiającego będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Pełnomocnik Zamawiającego dopuszcza możliwość komunikowania się z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: jpgoluch@gmail.com - z zastrzeżeniem, że oferta, w tym oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0;
d. włączona obsługa JavaScript;
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -kodowanie UTF8;
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.
Pełnomocnik Zamawiającego będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Pełnomocnik Zamawiającego będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Korespondencja kierowana do Pełnomocnika Zamawiającego powinna być opatrzona numerem przedmiotowego postępowania: ZP.201.13.2022
Wykonawca może zwrócić się do Pełnomocnika Zamawiającego, za pośrednictwem Platformy, z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Pełnomocnik Zamawiającego jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Pełnomocnika Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Pełnomocnik Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa powyżej, przedłuża termin składania odpowiednio ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, wskazanym powyżej, Pełnomocnik Zamawiającego nie ma obowiązku udzielania odpowiednio wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Pełnomocnik Zamawiającego udostępni, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu (dalej ZKZL) przetwarza dane zawarte w ofertach w postępowaniu, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (KRS, CEiIDG RP, KRK) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie RODO, mają charakter danych osobowych.
W świetle powyższego ZKZL informuje, że:
Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest ZKZL, KRS: 0000483352, NIP: 2090002942, Regon: 302538131. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych - adres: IOD ZKZL, 60-770 Poznań, ul. Matejki 57; e-mail: iod@zkzl.poznan.pl.
Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych tj. Zarządzenia nr 100 Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2017 r. w sprawie wskazania centralnego zamawiającego dla jednostek administracji rządowej oraz wskazania jednostek administracji rządowej zobowiązanych do nabywania zamówień od centralnego zamawiającego (M.P. z 2017 r., poz. 832) i w związku z art. 6 ust.1 lit. c RODO. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie działalności statutowej ZKZL, ujawnionym w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby ZKZL mogło prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki.
Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący nienaruszalność. Jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator jako zamawiający będzie przechowywał protokół postępowania wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1) podmioty publiczne upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych;
2) podmioty świadczące usługi informatyczne w tym hostingu strony internetowej i poczty internetowej działający na zlecenie Administratora jako Podmiot przetwarzający;
3) podmioty świadczące usługi pocztowe, działające na zlecenie Administratora;
4) radcowie prawni i pozostałe podmioty świadczące usługi prawne, działające na zlecenie Administratora;
5) osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych w imieniu Administratora.
5. W związku z tym, że przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, posiada Pani/Pan prawo do:
1) dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
2) sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, https://www.uodo.gov.pl/).
7. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie podlegają profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.
8. Administrator danych nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa. Konsekwencją nieujawnienia danych będzie brak możliwości uczestniczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny Administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.201.14.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Część I ul. Nowowiejskiego 23 - przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej poziomej ścian fundamentowych murowanych z cegły ceramicznej - grubość ścian 20-60 cm. oraz izolacji pionowej ścian budynku komunalnego nr 23 przy ul. Nowowiejskiego w Poznaniu (w tym wykonanie dokumentacji projektowej (technicznej) na wykonanie izolacji oraz uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień, w tym uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego). Szczegółowy opis przedmiotu Części I zamówienia zawierają:
1) STWiOR iniekcja grawitacyjna Nowowiejskiego 23- stanowiąca załącznik nr 6.1 do SWZ;
2) STWiOR izolacje Nowowiejskiego 23 – stanowiąca załącznik nr 6.2 do SWZ;
3) Izolacja pionowa ścian piwnic Nowowiejskiego 23 przedmiar ofertowy- stanowiący załącznik nr 6.3 do SWZ;
4) Nowowiejskiego 23 iniekcja kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 6.4. do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą, odrębnie dla każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1. Cena oferty brutto (C) 90 %
1.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G) 10%
2. Punkty będą przyznawane dla każdej części osobno wg następujących zasad:
2.1. Cena oferty (C)
C = (Cmin / Cob) x 90 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
2.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G)
G = (Goferty / 60 m-cy) x 10 pkt
gdzie:
Goferty – zaoferowany w badanej ofercie okres gwarancji w miesiącach;
60 m-cy – maksymalny okres gwarancji uwzględniany przy ważeniu ofert.
2.2.1. Minimalnym okresem gwarancji na roboty budowlane jest okres 36 miesięcy. Oferta opiewająca na krótszy okres gwarancji lub oferta z niezaoferowanym okresem gwarancji zostanie uznana za niezgodną z dokumentami zamówienia i będzie podlegać odrzucaniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy Pzp.
2.2.2. Wykonawca może zaoferować dowolny okres gwarancji w miesiącach z zastrzeżeniem okresu minimalnego gwarancji, o którym mowa w ust. 2.2.1. wyżej. Pełnomocnik Zamawiającego, do potrzeb oceny ofert, będzie punktował maksymalnie 60 – miesięczny okres gwarancji. Stąd w przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż 60 – miesięczny, Pełnomocnik Zamawiającego przyzna ofercie 10 punktów w przedmiotowym kryterium.
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L - całkowita liczba punktów;
C - ilość punktów w kryterium Cena oferty brutto;
G - ilość punktów w kryterium Okres gwarancji na roboty budowlane.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertę.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2. Część II ul. Madalińskiego 19 - przedmiotem zamówienia w zakresie części II są roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych mieszkalnego budynku komunalnego w Poznaniu przy ul. Madalińskiego 19.. Szczegółowy opis przedmiotu Części II zamówienia zawierają:
1) Madalińskiego 19 izolacja fundamentów STWiOR- stanowiąca załącznik nr 6.5 do SWZ;
2) Madalińskiego 19 izolacja fundamentów przedmiar– stanowiący załącznik nr 6.6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą, odrębnie dla każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1. Cena oferty brutto (C) 90 %
1.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G) 10%
2. Punkty będą przyznawane dla każdej części osobno wg następujących zasad:
2.1. Cena oferty (C)
C = (Cmin / Cob) x 90 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
2.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G)
G = (Goferty / 60 m-cy) x 10 pkt
gdzie:
Goferty – zaoferowany w badanej ofercie okres gwarancji w miesiącach;
60 m-cy – maksymalny okres gwarancji uwzględniany przy ważeniu ofert.
2.2.1. Minimalnym okresem gwarancji na roboty budowlane jest okres 36 miesięcy. Oferta opiewająca na krótszy okres gwarancji lub oferta z niezaoferowanym okresem gwarancji zostanie uznana za niezgodną z dokumentami zamówienia i będzie podlegać odrzucaniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy Pzp.
2.2.2. Wykonawca może zaoferować dowolny okres gwarancji w miesiącach z zastrzeżeniem okresu minimalnego gwarancji, o którym mowa w ust. 2.2.1. wyżej. Pełnomocnik Zamawiającego, do potrzeb oceny ofert, będzie punktował maksymalnie 60 – miesięczny okres gwarancji. Stąd w przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż 60 – miesięczny, Pełnomocnik Zamawiającego przyzna ofercie 10 punktów w przedmiotowym kryterium.
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L - całkowita liczba punktów;
C - ilość punktów w kryterium Cena oferty brutto;
G - ilość punktów w kryterium Okres gwarancji na roboty budowlane.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertę.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3. Część III ul. Opolska 55 - 59 – przedmiotem zamówienia w zakresie części III są roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych budynku mieszkalnego komunalnego w Poznaniu przy ul. Opolskiej 55, 57, 59. Szczegółowy opis przedmiotu Części III zamówienia zawierają:
1) Opolska 55_59 izolacja fundamentów STWiOR – stanowiąca załącznik nr 6.7 do SWZ;
2) Opolska 55_59 izolacja fundamentów przemiar– stanowiący załącznik nr 6.8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą, odrębnie dla każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1. Cena oferty brutto (C) 90 %
1.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G) 10%
2. Punkty będą przyznawane dla każdej części osobno wg następujących zasad:
2.1. Cena oferty (C)
C = (Cmin / Cob) x 90 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
2.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G)
G = (Goferty / 60 m-cy) x 10 pkt
gdzie:
Goferty – zaoferowany w badanej ofercie okres gwarancji w miesiącach;
60 m-cy – maksymalny okres gwarancji uwzględniany przy ważeniu ofert.
2.2.1. Minimalnym okresem gwarancji na roboty budowlane jest okres 36 miesięcy. Oferta opiewająca na krótszy okres gwarancji lub oferta z niezaoferowanym okresem gwarancji zostanie uznana za niezgodną z dokumentami zamówienia i będzie podlegać odrzucaniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy Pzp.
2.2.2. Wykonawca może zaoferować dowolny okres gwarancji w miesiącach z zastrzeżeniem okresu minimalnego gwarancji, o którym mowa w ust. 2.2.1. wyżej. Pełnomocnik Zamawiającego, do potrzeb oceny ofert, będzie punktował maksymalnie 60 – miesięczny okres gwarancji. Stąd w przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż 60 – miesięczny, Pełnomocnik Zamawiającego przyzna ofercie 10 punktów w przedmiotowym kryterium.
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L - całkowita liczba punktów;
C - ilość punktów w kryterium Cena oferty brutto;
G - ilość punktów w kryterium Okres gwarancji na roboty budowlane.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertę.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.4. Część IV ul. Limanowskiego 19 - przedmiotem zamówienia w zakresie części IV są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu izolacji ścian fundamentowych z cokołem mieszkalnego budynku komunalnego położonego przy ulicy Limanowskiego 19 w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie Części IV zamówienia zawierają:
1) STWiOR – stanowiąca załącznik nr 6.9 do SWZ;
2) Kosztorys ofertowy – stanowiący załącznik nr 6.10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą, odrębnie dla każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1. Cena oferty brutto (C) 90 %
1.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G) 10%
2. Punkty będą przyznawane dla każdej części osobno wg następujących zasad:
2.1. Cena oferty (C)
C = (Cmin / Cob) x 90 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
2.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G)
G = (Goferty / 60 m-cy) x 10 pkt
gdzie:
Goferty – zaoferowany w badanej ofercie okres gwarancji w miesiącach;
60 m-cy – maksymalny okres gwarancji uwzględniany przy ważeniu ofert.
2.2.1. Minimalnym okresem gwarancji na roboty budowlane jest okres 36 miesięcy. Oferta opiewająca na krótszy okres gwarancji lub oferta z niezaoferowanym okresem gwarancji zostanie uznana za niezgodną z dokumentami zamówienia i będzie podlegać odrzucaniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy Pzp.
2.2.2. Wykonawca może zaoferować dowolny okres gwarancji w miesiącach z zastrzeżeniem okresu minimalnego gwarancji, o którym mowa w ust. 2.2.1. wyżej. Pełnomocnik Zamawiającego, do potrzeb oceny ofert, będzie punktował maksymalnie 60 – miesięczny okres gwarancji. Stąd w przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż 60 – miesięczny, Pełnomocnik Zamawiającego przyzna ofercie 10 punktów w przedmiotowym kryterium.
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L - całkowita liczba punktów;
C - ilość punktów w kryterium Cena oferty brutto;
G - ilość punktów w kryterium Okres gwarancji na roboty budowlane.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertę.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.5. Część V ul. Grunwaldzka 252A - przedmiotem zamówienia w zakresie części IV są roboty budowlane polegające na wykonaniu modernizacji izolacji przeciwwilgociowej i przeciw wodnej ścian piwnicy- kotłowni w budynku mieszkalnym przy ul. Grunwaldzkiej 252 A w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie Części V zamówienia zawierają:
1) STWIOR ul. Grunwaldzka 252A – stanowiąca załącznik nr 6.11 do SWZ;
2) Modernizacja izolacji ścian fundamentowych budynku ul. Grunwaldzka 252A przedmiar – stanowiący załącznik nr 6.12 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.6. Część VI ul. Krasińskiego 8B i C - przedmiotem zamówienia w zakresie części VI są roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej ścian piwnicy budynku mieszkalnego przy ul. Krasińskiego 8 b-c w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie Części VI zamówienia zawierają:
1) STWIOR ul. Krasińskiego 8 b-c – stanowiąca załącznik nr 6.13 do SWZ;
2) Modernizacja izolacji fundamentów budynku przy ul. Krasińskiego 8 b-c przedmiar – stanowiący załącznik nr 6.14 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą, odrębnie dla każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1. Cena oferty brutto (C) 90 %
1.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G) 10%
2. Punkty będą przyznawane dla każdej części osobno wg następujących zasad:
2.1. Cena oferty (C)
C = (Cmin / Cob) x 90 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
2.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G)
G = (Goferty / 60 m-cy) x 10 pkt
gdzie:
Goferty – zaoferowany w badanej ofercie okres gwarancji w miesiącach;
60 m-cy – maksymalny okres gwarancji uwzględniany przy ważeniu ofert.
2.2.1. Minimalnym okresem gwarancji na roboty budowlane jest okres 36 miesięcy. Oferta opiewająca na krótszy okres gwarancji lub oferta z niezaoferowanym okresem gwarancji zostanie uznana za niezgodną z dokumentami zamówienia i będzie podlegać odrzucaniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy Pzp.
2.2.2. Wykonawca może zaoferować dowolny okres gwarancji w miesiącach z zastrzeżeniem okresu minimalnego gwarancji, o którym mowa w ust. 2.2.1. wyżej. Pełnomocnik Zamawiającego, do potrzeb oceny ofert, będzie punktował maksymalnie 60 – miesięczny okres gwarancji. Stąd w przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż 60 – miesięczny, Pełnomocnik Zamawiającego przyzna ofercie 10 punktów w przedmiotowym kryterium.
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L - całkowita liczba punktów;
C - ilość punktów w kryterium Cena oferty brutto;
G - ilość punktów w kryterium Okres gwarancji na roboty budowlane.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertę.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.7. Część VII ul. Nowowiejskiego 15 - przedmiotem zamówienia w zakresie części VII są roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji pionowej ścian frontowych oraz osuszeniu wewnętrznych ścian piwnicznych budynku komunalnego nr 15 przy ul. Nowowiejskiego w Poznaniu (w tym wykonanie dokumentacji projektowej (technicznej) na wykonanie izolacji oraz uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień, w tym uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego). Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie części VII zamówienia zawierają:
1) Stwior izolacje Nowowiejskiego 15 - stanowiąca załącznik nr 6.15 do SWZ;
2) Izolacja ścian piwnic Nowowiejskiego 15 przedmiar ofertowy – stanowiący załącznik nr 6.16 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą, odrębnie dla każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1. Cena oferty brutto (C) 90 %
1.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G) 10%
2. Punkty będą przyznawane dla każdej części osobno wg następujących zasad:
2.1. Cena oferty (C)
C = (Cmin / Cob) x 90 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
2.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G)
G = (Goferty / 60 m-cy) x 10 pkt
gdzie:
Goferty – zaoferowany w badanej ofercie okres gwarancji w miesiącach;
60 m-cy – maksymalny okres gwarancji uwzględniany przy ważeniu ofert.
2.2.1. Minimalnym okresem gwarancji na roboty budowlane jest okres 36 miesięcy. Oferta opiewająca na krótszy okres gwarancji lub oferta z niezaoferowanym okresem gwarancji zostanie uznana za niezgodną z dokumentami zamówienia i będzie podlegać odrzucaniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy Pzp.
2.2.2. Wykonawca może zaoferować dowolny okres gwarancji w miesiącach z zastrzeżeniem okresu minimalnego gwarancji, o którym mowa w ust. 2.2.1. wyżej. Pełnomocnik Zamawiającego, do potrzeb oceny ofert, będzie punktował maksymalnie 60 – miesięczny okres gwarancji. Stąd w przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż 60 – miesięczny, Pełnomocnik Zamawiającego przyzna ofercie 10 punktów w przedmiotowym kryterium.
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L - całkowita liczba punktów;
C - ilość punktów w kryterium Cena oferty brutto;
G - ilość punktów w kryterium Okres gwarancji na roboty budowlane.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertę.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.8. Część VIII ul. Bluszczowa 6 - przedmiotem zamówienia w zakresie części VII są roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych budynku mieszkalnego komunalnego w Poznaniu przy ul. Bluszczowej 6. Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie części VIII zamówienia zawierają:
1) Bluszczowa 6_modernizacja izolacji fundamentów STWiOR (1) – stanowiąca załącznik nr 6.17 do SWZ;
2) Bluszczowa 6_modernizacja izolacji fundamentów przedmiar – stanowiący załącznik nr 6.18 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą, odrębnie dla każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1. Cena oferty brutto (C) 90 %
1.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G) 10%
2. Punkty będą przyznawane dla każdej części osobno wg następujących zasad:
2.1. Cena oferty (C)
C = (Cmin / Cob) x 90 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
2.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G)
G = (Goferty / 60 m-cy) x 10 pkt
gdzie:
Goferty – zaoferowany w badanej ofercie okres gwarancji w miesiącach;
60 m-cy – maksymalny okres gwarancji uwzględniany przy ważeniu ofert.
2.2.1. Minimalnym okresem gwarancji na roboty budowlane jest okres 36 miesięcy. Oferta opiewająca na krótszy okres gwarancji lub oferta z niezaoferowanym okresem gwarancji zostanie uznana za niezgodną z dokumentami zamówienia i będzie podlegać odrzucaniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy Pzp.
2.2.2. Wykonawca może zaoferować dowolny okres gwarancji w miesiącach z zastrzeżeniem okresu minimalnego gwarancji, o którym mowa w ust. 2.2.1. wyżej. Pełnomocnik Zamawiającego, do potrzeb oceny ofert, będzie punktował maksymalnie 60 – miesięczny okres gwarancji. Stąd w przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż 60 – miesięczny, Pełnomocnik Zamawiającego przyzna ofercie 10 punktów w przedmiotowym kryterium.
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L - całkowita liczba punktów;
C - ilość punktów w kryterium Cena oferty brutto;
G - ilość punktów w kryterium Okres gwarancji na roboty budowlane.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertę.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.9. Część IX ul. Żupańskiego 13 – 13A - przedmiotem zamówienia w zakresie części IX są roboty budowlane polegające na wykonaniu izolacji ścian fundamentowych budynku mieszkalnego komunalnego w Poznaniu przy ul. Żupańskiego 13-13A (w tym wykonanie dokumentacji projektowej (technicznej) na wykonanie izolacji oraz uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień, w tym uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego). Szczegółowy opis przedmiotu w zakresie części IX zamówienia zawierają:
1) Żupańskiego 13_13A modernizacja izolacji STWiOR – stanowiąca załącznik nr 6.19 do SWZ;
2) Żupańskiego 13_13A modernizacja izolacji przedmiar – stanowiący załącznik nr 6.20 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 168 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą, odrębnie dla każdej części zamówienia, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1. Cena oferty brutto (C) 90 %
1.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G) 10%
2. Punkty będą przyznawane dla każdej części osobno wg następujących zasad:
2.1. Cena oferty (C)
C = (Cmin / Cob) x 90 pkt
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa,
Cob - cena brutto oferty badanej
2.2. Okres gwarancji na roboty budowlane (G)
G = (Goferty / 60 m-cy) x 10 pkt
gdzie:
Goferty – zaoferowany w badanej ofercie okres gwarancji w miesiącach;
60 m-cy – maksymalny okres gwarancji uwzględniany przy ważeniu ofert.
2.2.1. Minimalnym okresem gwarancji na roboty budowlane jest okres 36 miesięcy. Oferta opiewająca na krótszy okres gwarancji lub oferta z niezaoferowanym okresem gwarancji zostanie uznana za niezgodną z dokumentami zamówienia i będzie podlegać odrzucaniu na podstawie art. 226 ust1 pkt 5 w związku z art. 266 ustawy Pzp.
2.2.2. Wykonawca może zaoferować dowolny okres gwarancji w miesiącach z zastrzeżeniem okresu minimalnego gwarancji, o którym mowa w ust. 2.2.1. wyżej. Pełnomocnik Zamawiającego, do potrzeb oceny ofert, będzie punktował maksymalnie 60 – miesięczny okres gwarancji. Stąd w przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż 60 – miesięczny, Pełnomocnik Zamawiającego przyzna ofercie 10 punktów w przedmiotowym kryterium.
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G
gdzie:
L - całkowita liczba punktów;
C - ilość punktów w kryterium Cena oferty brutto;
G - ilość punktów w kryterium Okres gwarancji na roboty budowlane.
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertę.
5. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
6. Za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: nie stawia się warunku w tym zakresie.
1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: nie stawia się warunku w tym zakresie.
1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: nie stawia się warunku w tym zakresie.
1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej – dla części I - III: Wykonawca, chcący wziąć udział w postępowaniu, winni wykazać:
1) dla Części I zamówienia, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonanie w ramach jednego zamówienia robót budowlanych polegających na modernizacji lub remoncie izolacji budynku, gdzie wartość robót składających się na remont lub modernizację izolacji wyniosła co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy zł brutto);
2) dla Części II zamówienia, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonanie w ramach jednego zamówienia robót budowlanych polegających na modernizacji lub remoncie izolacji budynku, gdzie wartość robót składających się na remont lub modernizację izolacji wyniosła co najmniej 40.000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy zł brutto);
3) dla Części III zamówienia, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonanie w ramach jednego zamówienia robót budowlanych polegających na modernizacji lub remoncie izolacji budynku, gdzie wartość robót składających się na remont lub modernizację izolacji wyniosła co najmniej 70.000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł brutto);;
4) dla Części IV zamówienia, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonanie w ramach jednego zamówienia robót budowlanych polegających na modernizacji lub remoncie izolacji budynku, gdzie wartość robót składających się na remont lub modernizację izolacji wyniosła co najmniej 20.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy zł brutto);
5) dla Części V zamówienia, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonanie w ramach jednego zamówienia robót budowlanych polegających na modernizacji lub remoncie izolacji budynku, gdzie wartość robót składających się na remont lub modernizację izolacji wyniosła co najmniej 6.000,00 zł brutto (słownie: sześć tysięcy zł brutto);
6) dla Części VI zamówienia, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonanie w ramach jednego zamówienia robót budowlanych polegających na modernizacji lub remoncie izolacji budynku, gdzie wartość robót składających się na remont lub modernizację izolacji wyniosła co najmniej 20.000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy zł brutto);
7) dla części VII zamówienia, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonanie w ramach jednego zamówienia robót budowlanych polegających na modernizacji lub remoncie izolacji budynku, gdzie wartość robót składających się na remont lub modernizację izolacji wyniosła co najmniej 30.000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy zł brutto);
8) dla Części VIII zamówienia, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonanie w ramach jednego zamówienia robót budowlanych polegających na modernizacji lub remoncie izolacji budynku, gdzie wartość robót składających się na remont lub modernizację izolacji wyniosła co najmniej 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł brutto);
9) dla Części IX zamówienia, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonanie w ramach jednego zamówienia robót budowlanych polegających na modernizacji lub remoncie izolacji budynku, gdzie wartość robót składających się na remont lub modernizację izolacji wyniosła co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy zł brutto);
1.2.5. dla Części I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII lub XI zamówienia, że będzie dysponował w czasie trwania umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
1.2.6. W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, Pełnomocnik Zamawiającego uzna warunek określony w ust. 1.2.4. za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się spełnianiem warunku dla tej części zamówienia, spośród części, na które składa ofertę wykonawca, dla której określono najwyższy wskaźnik wartości pieniężnej robót. Przykładowo, jeśli Wykonawca złoży ofertę na: część I i III zamówienia – wystarczające będzie, gdy Wykonawca wykaże jedno wykonanie referencyjne o wartości min. 200.000,00 zł brutto.
1.2.7. W przypadku składania oferty wspólnej warunek doświadczenia, o którym mowa w ust. 1.2.4. wyżej, musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
3) oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu w czasie trwania umowy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawcy winni złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty, jeżeli dotyczy:
6.3. zobowiązanie podmiotów trzecich, na których zasoby powołuje się wykonawca (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ);
6.4. dokument potwierdzający wniesienie wadium, w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz (tzn. w postaci gwarancji lub poręczenia), wymagane jest załączenie oryginalnego dokumentu/gwarancji w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy z zastrzeżeniem, że dokument będzie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta/poręczyciela.
6.5. dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentacji wykonawcy, w tym pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
6.6. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego dotyczące robót wykonywanych przez poszczególnych wykonawców (składane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) (załącznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki wprowadzenia zamian zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ (paragraf 24)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-20
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
Część 9 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia - w dniu przekazania terenu budowy.
2. Termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1. Część I: oczekuje się realizacji zamówienia w zakresie Części I w terminie 24 tygodnie licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy z zastrzeżeniem, że Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru robót najpóźniej na 7 dni przed upływem tego terminu.
2.2. Część II: oczekuje się realizacji zamówienia w zakresie Części II w terminie 6 tygodni licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy z zastrzeżeniem, że Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru robót oraz projektu instalacji odgromowej minimum na 7 dni przed upływem tego terminu;
2.3. Część III: oczekuje się realizacji zamówienia w zakresie Części III w terminie 6 tygodni licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy z zastrzeżeniem, że Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru robót najpóźniej na 7 dni przed upływem tego terminu;
2.4. Część IV: oczekuje się realizacji zamówienia w zakresie Części IV w terminie 8 tygodni licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy z zastrzeżeniem, że Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru robót najpóźniej na 7 dni przed upływem tego terminu;
2.5. Część V: oczekuje się realizacji zamówienia w zakresie Części V w terminie 4 tygodni licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy z zastrzeżeniem, że Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru robót najpóźniej na 7 dni przed upływem tego terminu;
2.6. Część VI: oczekuje się realizacji zamówienia w zakresie Części VI w terminie 10 tygodni licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy z zastrzeżeniem, że Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru robót najpóźniej na 7 dni przed upływem tego terminu;
2.7. Część VII: oczekuje się realizacji zamówienia w zakresie Części VII w terminie 24 tygodnie licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy z zastrzeżeniem, że Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru robót najpóźniej na 7 dni przed upływem tego terminu;
2.8. Część VIII: oczekuje się realizacji zamówienia w zakresie Części VII w terminie 8 tygodni licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy z zastrzeżeniem, że Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru robót najpóźniej na 7 dni przed upływem tego terminu;
2.9. Część IX: oczekuje się realizacji zamówienia w zakresie Części IX w terminie 24 tygodnie licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy z zastrzeżeniem, że Wykonawca winien zgłosić Zamawiającemu gotowość do odbioru robót najpóźniej na 7 dni przed upływem tego terminu.