Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół Technicznych w Czartajewie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół Technicznych w Czartajewie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemiatycze
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-22
  • ZamawiającyPOWIAT SIEMIATYCKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00337524
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół Technicznych w Czartajewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIEMIATYCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@siemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół Technicznych w Czartajewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c778bef1-2e94-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337524

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021767/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół Technicznych w Czartajewie.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c778bef1-2e94-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej na adres e-mail zp@siemiatycze.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
5. 2.9 Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. 7.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformie e-Zamówienia.
9.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.
11.Przy porozumiewaniu się w ramach niniejszego postępowania Wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania:
OG.272.1.2022.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO")informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Siemiatyckiego17-300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego 3, powiat@siemiatycze.pl tel.: +48856566500, faks: +48856566501;
2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: andrzej.szepietowski@siemiatycze.pl tel.: +48856560266
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OG.272.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół Technicznych w Czartajewie, obejmuje on adaptację sali lekcyjnej na pomieszczenie strzelnicy wirtualnej.
Przedmiotem są prace remontowe dotyczące adaptacji sali lekcyjnej nr 31 w Zespole Szkół Technicznych w Czartajewie na pomieszczenie wirtualnej strzelnicy laserowej. Adaptacja pomieszczenia nie zmienia sposobu użytkowania, ponieważ w dalszym ciągu posiadać będzie funkcję dydaktyczną dla potrzeb szkolnych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Prace rozbiórkowe:
• Demontaż gniazd wtykowych wraz z instalacją natynkową,
• Rozbiórka boazerii,
• Rozbiórka parkietu mozaikowego,
• Demontaż istniejących drzwi wewnętrznych,
• Skucie istniejącej posadzki betonowej gr. ~4,0cm w całym pomieszczeniu,
• Przygotowanie podłoża do szpachlowania poprzez zdarcie starej farby ze ścian i Sufitu
1.2. Prace remontowe:
• Gruntowanie ścian i sufitu,
• Szpachlowanie dwukrotne ścian,
• Szpachlowanie jednokrotne sufitu,
• Wymiana istniejącego oświetlenia 9 pkt. na panele LED prostokątne, przy stopniu świetlnym o barwie naturalnej w (lumenach) min. 3000lm każdy, typ CCT z pilotem do regulacji zacieniania,
• Wykonanie posadzki betonowej z zatarciem na gładko gr. 4,0cm,
• Malowanie ściany pod ekran dwukrotnie farami lateksowymi w kolorze białym - mat,
• Malowanie sufitu farbami lateksowymi w kolorze białym – mat,
• Malowanie ścian farbami lateksowymi w kolorze ciemnopopielatym, lub innym ciemnym bez połysku w macie
• Gruntowanie posadzki w formie bezbarwnej żywicy epoksydowej na której należy wykonać zasypkę powierzchni piaskiem kwarcowym
• Nałożenie warstwy barwionej żywicy w kolorze grafitowym lub ciemnozielonym,
• Nałożenie warstwy wykończeniowej -mat,
• Wykonanie cokołu PCV wys. 15cm od posadzki w kolorze grafitowym lub ciemno zielonym dobranym odpowiednio do posadzki
• Montaż drzwi aluminiowych pełnych o wymiarach w świetle ościeży min. 0,9x2,0m, wyposażonych w komplet dwóch zamków wielozastawkowych z atestem, antywłamaniowe oraz samozamykacz
• Montaż rolet naokiennych, zaciemniających, zabudowanych w kasetach i prowadnicach z materiału gładkiego, jednostronnie podgumowanego.
• Pomieszczenie wyposażone w wentylację grawitacyjną -dwie niezależne kratki wentylacyjne. W celu zapewnienia właściwej wymiany powietrza w projektowanym pomieszczeniu jeden z kanałów wentylacyjnych wymaga powiązanych w system hybrydowy. Jeden z kanałów zostanie wyposażony w wentylator wspomagający wentylację grawitacyjną o napędzie elektrycznym uruchamianym na czujkę ruchu i zabezpieczony opóźnionym wygaszaniem po 15min. W celu zapewnienia minimum wymiany powietrza na godzinę w projektowanym pomieszczeniu zaprojektowano montaż 4 nawiewników okiennych -higrosterowanych o wydajności min. 35m3/h, po jednym w każdym z okien.
1.3 Dostawa stałego wyposażenia pomieszczenia:
• Szafy metalowe klasy S 1 o wym. (wys/szer/gł.) 185x60x44cm, sztuk 2
• Materace gimnastyczne o wym. 2,0x1,2m i gr. 10cm, sztywność pianki R60 wtórnie spieniona, ze skóry syntetycznej wzmocnionej szt. 4
• Podpory do strzelania z pozycji leżącej ze stojakiem szt. 4
1.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej: Projekcie technicznym adaptacji Sali lekcyjnej na pomieszczenie strzelnicy wirtualnej Zespołu Szkół Technicznych im. Wł. St. Reymonta w Czartajewie.
1.5. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu wszelkich odpadów powstałych w związku z jej realizacją na składowisko odpadów komunalnych. Koszty z tym związane, w tym opłaty za składowanie odpadów na składowisku ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy.
1.6. Szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa oraz projekt umowy dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu składa każdy z tych Wykonawców odrębnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy .
2. Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią:
a) klęski żywiołowe, działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie, którego nie można było przewidzieć ;
b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),
c) inne przyczyny lub okoliczności zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, przy zachowaniu przez nich należytej staranności, skutkujące niemożnością dotrzymania terminu zrealizowania przedmiotu umowy,
2) zmiany w przypadkach gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zapisów wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie programu, w ramach którego będzie realizowane zamówienie,
3) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom,
4) zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy,
5) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek wprowadzenia postanowień umowy o dofinansowanie Zadania. Szczegółowe zmiany określa załącznik nr 3 - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-22 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej e-mail zp@siemiatycze.pl Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email zp@siemiatycze.pl (z wyłączeniem składania ofert).
2. Na potrzeby oceny oferta musi zawierać:
1) Formularz Ofertowy udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2) Oświadczenie sporządzi według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa
każdy z Wykonawców;Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie .
3.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek można złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej.
4. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku - Wzór oświadczeń stanowi Załącznik nr 2 , do SWZ. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena - 60% okres
gwarancji - 40 pkt.
5. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
- wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy;
przekazanie Zamawiającemu kopii umowy konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przedstawi tabelę elementów scalonych oraz harmonogram rzeczowo- finansowy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek wynikających z art. 108 ust. 1 i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę podłączenie kuchenki gazowej w bloku- Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę podłączenie kuchenki gazowej w bloku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI