Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół Technicznych w Czartajewie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół Technicznych w Czartajewie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiemiatycze
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-26
  • ZamawiającyPOWIAT SIEMIATYCKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00308276
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół Technicznych
w Czartajewie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIEMIATYCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@siemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół Technicznych
w Czartajewie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf187dbe-1e0b-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021767/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Utworzenie strzelnicy wirtualnej w Zespole Szkół Technicznych w Czartajewie.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf187dbe-1e0b-11ed-acbd-46d0480cd9c4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim, przy użyciu Platformy e-
Zamówienia, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ .Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej na adres e-mail zp@siemiatycze.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
5. 2.9 Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. 7.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformye-Zamówienia.
9.W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
10.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia.
11.Przy porozumiewaniu się w ramach niniejszego postępowania Wykonawcy powinni posługiwać się znakiem postępowania:
ZP.OG.272.4.2022.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO")informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Siemiatyckiego17-300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego 3, powiat@siemiatycze.pl tel.: +48856566500, faks: +48856566501;
2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: andrzej.szepietowski@siemiatycze.pl tel.: +48856560266
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.OG.272.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. - Adaptacja Sali lekcyjnej na pomieszczenie strzelnicy wirtualnej;Przedmiotem części I są prace remontowe dotyczące adaptacji Sali lekcyjnej nr 31 w Zespole Szkół Technicznych w Czartajewie na pomieszczenie wirtualnej strzelnicy laserowej. Adaptacja pomieszczenia nie zmienia sposobu użytkowania ponieważ w dalszym ciągu posiadać będzie funkcję dydaktyczną dla potrzeb szkolnych.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. Prace rozbiórkowe:
• Demontaż gniazd wtykowych wraz z instalacją natynkową,
• Rozbiórka boazerii,
• Rozbiórka parkietu mozaikowego,
• Demontaż istniejących drzwi wewnętrznych,
• Skucie istniejącej posadzki betonowej gr. ~4,0cm w całym pomieszczeniu,
• Przygotowanie podłoża do szpachlowania poprzez zdarcie starej farby ze ścian i
• Sufitu
1.2. Prace remontowe:
• Gruntowanie ścian i sufitu,
• Szpachlowanie dwukrotne ścian,
• Szpachlowanie jednokrotne sufitu,
• Wymiana istniejącego oświetlenia 9 pkt. na panele LED prostokątne, przy stopniu świetlnym o barwie naturalnej w (lumenach) min. 3000lm każdy, typ CCT z pilotem do regulacji zacieniania,
• Wykonanie posadzki betonowej z zatarciem na gładko gr. 4,0cm,
• Malowanie ściany pod ekran dwukrotnie farami lateksowymi w kolorze białym - mat,
• Malowanie sufitu farbami lateksowymi w kolorze białym – mat,
• Malowanie ścian farbami lateksowymi w kolorze ciemnopopielatym, lub innym ciemnym bez połysku w macie
• Gruntowanie posadzki w formie bezbarwnej żywicy epoksydowej na której należy wykonać zasypkę powierzchni piaskiem kwarcowym
• Nałożenie warstwy barwionej żywicy w kolorze grafitowym lub ciemnozielonym,
• Nałożenie warstwy wykończeniowej -mat,
• Wykonanie cokołu PCV wys. 15cm od posadzki w kolorze grafitowym lub ciemno zielonym dobranym odpowiednio do posadzki
• Montaż drzwi aluminiowych pełnych o wymiarach w świetle ościeży min. 0,9x2,0m, wyposażonych w komplet dwóch zamków wielozastawkowych z atestem, antywłamaniowe oraz samozamykacz
• Montaż rolet naokiennych, zaciemniających, zabudowanych w kasetach i prowadnicach z materiału gładkiego, jednostronnie podgumowanego.
• Pomieszczenie wyposażone w wentylację grawitacyjną -dwie niezależne kratki wentylacyjne. W celu zapewnienia właściwej wymiany powietrza w projektowanym pomieszczeniu jeden z kanałów wentylacyjnych wymaga powiązanych w system hybrydowy. Jeden z kanałów zostanie wyposażony w wentylator wspomagający wentylację grawitacyjną o napędzie elektrycznym uruchamianym na czujkę ruchu i zabezpieczony opóźnionym wygaszaniem po 15min. W celu zapewnienia minimum wymiany powietrza na godzinę w projektowanym pomieszczeniu zaprojektowano montaż 4 nawiewników okiennych -higrosterowanych o wydajności min. 35m3/h, po jednym w każdym z okien.
1.3 Dostawa stałego wyposażenia pomieszczenia:
• Szafy metalowe klasy S 1 o wym. (wys/szer/gł.) 185x60x44cm, sztuk 2
• Materace gimnastyczne o wym. 2,0x1,2m i gr. 10cm, sztywność pianki R60 wtórnie spieniona, ze skóry syntetycznej wzmocnionej szt. 4
• Podpory do strzelania z pozycji leżącej ze stojakiem szt. 4
1.4. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej: Projekcie technicznym adaptacji Sali lekcyjnej na pomieszczenie strzelnicy wirtualnej Zespołu Szkół Technicznych im. Wł. St. Reymonta w Czartajewie.
1.5. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu wszelkich odpadów powstałych w związku z jej realizacją na składowisko odpadów komunalnych. Koszty z tym związane, w tym opłaty za składowanie odpadów na składowisku ponosi Wykonawca w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy.
1.6. Szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa oraz projekt umowy dostępne na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Dostawa multimedialnego systemu szkolno-treningowego strzelnicy
wirtualnej
Przedmiotem części II jest dostawa zestawu multimedialnego strzelnicy wirtualnej.
Dostarczony sprzęt musi być w pełni zgodny z warunkami określonymi w konkursie ofert „Strzelnica w Powiecie” nr 1/2022/CWCR oraz musi być zainstalowany i w pełni funkcjonalny w zaadaptowanym pomieszczeniu (realizowanym w ramach Części I).
2.1. Opis warunków technicznych i użytkowych strzelnicy wirtualnej:
System multimedialny i laserowe symulatory broni wchodzące w skład wirtualnej strzelnicy, muszą spełniać poniższe warunki:
1) posiadać dokument — Deklarację zgodności CE dla wyrobu wprowadzanego lub udostępnianego na rynku Europejskiego Obszaru Gospodarczego potwierdzającą zgodność wyrobu z wymaganiami zawartymi w przepisach dyrektywy Nowego Podejścia w zakresach dyrektyw odpowiadających konstrukcji wyrobu,
2) posiadać dokument — Certyfikat zgodności przedmiotowego wyrobu z wymaganiami określonymi poniżej w pkt. 3) ppkt. od a) do m) wystawiony przez jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji. Badania na zgodność z wymaganiami konkursu należy przeprowadzić w oparciu o opracowaną przez oferenta wyrobu metodykę badań. Wyniki badań oraz ich przebieg, powinny być zebrane w raporcie z badań. Metodyka badań i raport badań zgodności wyrobu z wymaganiami muszą być udostępnione dla Zamawiającego.
3) posiadać następujące właściwości i funkcjonalności:
a) działać w oparciu o wirtualną rzeczywistość i wykorzystywać laserowe symulatory (repliki) broni strzeleckiej wyposażone w urządzenia laserowe klasy I emitujące wiązkę światła w paśmie niewidzialnym (Norma PN-EN 60825¬1:2014);
b) system multimedialny: zasilany z sieci elektrycznej 230V, z graficznym interfejsem użytkownika w języku polskim, z automatyczną kalibracją obrazu, zapewniający właściwe widzenie kątów obiektów umieszczonych na wirtualnych odległościach prowadzenia ognia niezależnie od wielkości wyświetlanego obrazu i umieszczenia w stosunku do niego stanowiska strzeleckiego oraz zapewniający łatwość przystosowania urządzenia do pracy w przypadku potrzeby doraźnego wykorzystania w innych pomieszczeniach, w tym przy zmiennych warunkach oświetlenia;
c) umożliwiać rozwojową rozbudowę urządzenia o kolejne moduły poprzez łączenie np. za pomocą sieci LAN, w celu rozszerzenia funkcjonalności szkoleniowej wirtualnej strzelnicy;
d) posiadać wyposażenie i oprogramowanie do zautomatyzowanego, sieciowego zorganizowania strzelań (zawodów, rozgrywek strzeleckich) w ramach współzawodnictwa między wszystkimi użytkownikami urządzeń dostarczonych przez oferenta rozmieszczonych w różnych lokalizacjach;
e) umożliwiać prowadzenie szkolenia strzeleckiego i wykonywanie zadań strzeleckich
o różnym stopniu skomplikowania, w postawach: leżąc, klęcząc, stojąc jednocześnie dla minimum 4 uczestników szkolenia z wykorzystaniem różnych rodzajów broni w tym samym czasie np. czterech ćwiczących strzelających jednocześnie z karabinu i/lub pistoletu
z rozróżnialnością osób i poszczególnych egzemplarzy broni jak również z identyfikacją, który z celów został trafiony przez danego uczestnika szkolenia;
f) umożliwiać prowadzenie strzelań w postaci statycznych i dynamicznych treningów dla ćwiczących o różnym stopniu zaawansowania od ćwiczeń w obserwacji, przez strzelania na celność i skupienie do wykonywania zadań strzeleckich o różnym stopniu skomplikowania;
g) powinna być wyposażona w bezprzewodowe, laserowe symulatory (repliki) broni - czterech karabinków i czterech pistoletów, z funkcją wyzwalania strzału, tj. symulowanie strzału powinno cechować: realistyczna obsługa manualna symulatora (repliki) oraz działania mechanizmów broni, imitacja odgłosu strzału i zjawiska odrzutu, a także, jednoznaczna rozpoznawalność przez system informatyczny zarówno strzałów w ogniu pojedynczym jak
i seryjnym, powinna umożliwiać stosowanie pasów nośnych i kabur do wykorzystywanych symulatorów broni strzeleckiej (replik);
h) umożliwiać wirtualne strzelania na różne odległości z uwzględnieniem balistyki toru lotu pocisku odpowiadającego rodzajowi broni i kalibrowi amunicji umożliwiające realne korzystanie z celowników mechanicznych oraz z celowników kolimatorowych i/lub holograficznych, wymuszające uwzględnienie poprawek przy zmianie odległości prowadzenia ognia i strzelaniu do celów ruchomych;
i) umożliwiać kontrolę prowadzenia strzelań w celu wyrobienia nawyków poprawnego
i bezpiecznego zachowania ćwiczących;
j) umożliwiać indywidualne przystrzeliwanie przez strzelca, bezpośrednio przed ćwiczeniem, każdego egzemplarza symulatora (repliki) broni, z których będzie korzystał, przy czym procedura przystrzeliwania powinna wprowadzać automatyczne poprawki uwzględniające, dla zastosowanych typów celowników i ich nastaw, standardowe odległości przystrzelania broni oraz indywidualne właściwości strzelającego np. jego wzroku;
k) posiadać ćwiczenia ze scenariuszami o różnym stopniu trudności, w tym z możliwością zmiany warunków strzelania, w oparciu o wirtualną przestrzeń strzelnicy / placu ćwiczeń / otwartych przestrzeni, a także ćwiczenia sytuacyjne realizowane w oparciu o otwarte przestrzenie np. tereny zielone, tereny miejskie;
I) umożliwiać opcjonalne uzupełnianie zestawu ćwiczeń o inne scenariusze przygotowane na bazie wirtualnych przestrzeni, które cechuje zróżnicowane ukształtowanie terenu, poszycie, roślinność, zastosowanie obiektów terenowych, umożliwiać dobór w tworzonych ćwiczeniach pory dnia, warunków oświetleniowych (światło sztuczne, naturalne), warunków atmosferycznych (deszcz, śnieg, mgła) oraz umożliwiać wprowadzanie w tworzonych ćwiczeniach efektów specjalnych takich jak ogień, dym, dźwięki otoczenia;
m) zapewniać zobrazowanie w czasie rzeczywistym wyniku strzelania, podsumowanie / analiza efektu strzelania i archiwizacja wyników szkolenia oraz zarządzania treningiem strzeleckim w trybie instruktora; możliwość odtworzenia przebiegu strzelania w celu omówienia popełnionych błędów.
Strzelnica musi mieć możliwość symulowania prowadzenia strzelań w różnych warunkach atmosferycznych, w tym w porze nocnej.
2.2. Opis wymaganego wyposażenia strzelnicy wirtualnej:

2.2.1. Moduł Projekcji z kablem zasilającym w tym:
1) obudowa montażowo-transportowa modułu projekcji,
 zestaw mikrokomputerowy PC,
 projektor,
 kamera,
 głośnik,
 punkt dostępowy WI-FI,
 punkt dostępowy Bluetooth;
2) Klawiatura bezprzewodowa z gładzikiem,
3) Tablet z ładowarką,
4) Drukarka,
5) Specjalistyczne oprogramowanie mikrokomputera,
6) Scenariusze 3D w formie animacji komputerowej – minimum 80 z możliwością zmiany warunków pogodowych i oświetleniowych w czasie rzeczywistym.
2.2.2. Broń treningowa działające w systemie blow-back, zasilana green-gaz / repliki broni zasilane elektrycznie:
 replika karabinu z dwoma magazynkami – 4kpl,
 replika pistoletu z dwoma magazynkami – 4kpl;
 ładowarka bezprzewodowego modułu laserowego umożliwiająca podłączenie do 8 szt. modułów;
2.3. Opakowania transportowe, kabury i futerały na powyższy sprzęt.
2.4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do opracowania i zaopiniowania regulaminu wirtualnej strzelnicy oraz przeprowadzenia szkolenia dotyczącego zasad obsługi oraz eksploatacji urządzeń i sprzętu, składających się na kompletny zestaw strzeleckiego systemu szkolno-treningowego.
2.5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu umowy,
w tym związane z dojazdem na miejsce realizacji, koszty materiałów potrzebnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, koszty wynikające z warunków wykonania przedmiotu umowy oraz inne niezbędne do prawidłowego wykonania zobowiązań przyjętych przez Wykonawcę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35210000-9 - Cele strzelnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Kryterium Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,
oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu składa każdy z tych Wykonawców odrębnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany umowy .
2. Strony ustalają, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacjach:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią:
a) klęski żywiołowe, działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie, którego nie można było przewidzieć ;
b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),
c) inne przyczyny lub okoliczności zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, przy zachowaniu przez nich należytej staranności, skutkujące niemożnością dotrzymania terminu zrealizowania przedmiotu umowy,
2) zmiany w przypadkach gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zapisów wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie programu, w ramach którego będzie realizowane zamówienie,

3) zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom,
4) zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy,
5) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek wprowadzenia postanowień umowy o dofinansowanie Zadania. Szczegółowe zmiany określają załączniki nr 3 i 4 - wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej e-mail
zp@siemiatycze.pl Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocąpoczty elektronicznej, na adres email zp@siemiatycze.pl (z wyłączeniem składania ofert).
2. Na potrzeby oceny oferta musi zawierać:
1) Formularz Ofertowy udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
2) Oświadczenie sporządzi według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa
każdy z Wykonawców;Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
5) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie .
3.Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek można złożyć za
pośrednictwem Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej.
3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku - Wzór oświadczeń stanowi Załącznik nr 2 , do SWZ .Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena - 60% okres
gwarancji - 40 pkt.
4. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 5. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
wniesienie, przed zawarciem umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny (brutto) podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
- wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy;
przekazanie Zamawiającemu kopii umowy konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - przedstawi tabelę elementów scalonych oraz harmonogram rzeczowo- finansowy.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek wynikających z art. 108 ust. 1 i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Oświadczenia należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zrobienie balkonu i tarasu w domu szeregowym - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zrobienie balkonu i tarasu w domu szeregowym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemiatycze: Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji dla SP ZOZ w Siemiatyczach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Siemiatycze: Dostawa paliw płynnych z dystrybutorów na stacji paliw w 2022
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Poprawa efektywności energetycznej budynków placówek oświatowych na terenie Gminy Rudna – etap I
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja Sali 377 w NIK w budynku A Centrali NIK
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI