Usuwanie skutków wezbrań na ciekach - roboty budowlane (6 zadań):Część 1 - zadanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usuwanie skutków wezbrań na ciekach - roboty budowlane (6 zadań):Część 1 - zadanie 1 - Biała Lądecka km 4+900 - 5+900 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Żelazno, gm. Kłodzko pow. Kłodzki Część 2 – Zadanie 2 - Potok Jaszkówka km 0+900 - 3+00 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Jaszkowa Dolna kg. Kłodzko pow. Kłodzki Część 3 – Zadanie 3 - Potok Łomnica km 6+500-7+880 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Stara i Nowa Łomnica gm. Bystrzyca Kłodzka pow. Kłodzki Część 4 – Zadanie 4 - Remont niecki wypadowej zapory głównej i przeciwrumowiskowej wraz z udrożnieniem i usunięciem zatorów i odkładów rumoszu zbiornik p/powodziowy w Międzygórzu - potok Wilczka w km 11+120 gm. Bystrzyca Kłodzka, pow. Kłodzki Część 5 – Zadanie 5 - Potok Czerwionka km 11+500 - 13+000 - wykonanie udrożnienia, remont istniejącej zabudowy, m . Nowa Wieś Kłodzka, gm. Nowa Ruda, pow. Kłodzki Część 6 – Zadanie 6 - Odbudowa zniszczeń po wodach powodziowych w 2020 r na rzece Mora odcinkami w km 10+800 - 14+400 w m. Burgrabice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni Wrocław
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-20
  • Numer ogłoszenia599982-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599982-N-2020 z dnia 2020-10-20 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni Wrocław: Usuwanie skutków wezbrań na ciekach - roboty budowlane (6 zadań):Część 1 - zadanie 1 - Biała Lądecka km 4+900 - 5+900 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Żelazno, gm. Kłodzko pow. Kłodzki Część 2 – Zadanie 2 - Potok Jaszkówka km 0+900 - 3+00 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Jaszkowa Dolna kg. Kłodzko pow. Kłodzki Część 3 – Zadanie 3 - Potok Łomnica km 6+500-7+880 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Stara i Nowa Łomnica gm. Bystrzyca Kłodzka pow. Kłodzki Część 4 – Zadanie 4 - Remont niecki wypadowej zapory głównej i przeciwrumowiskowej wraz z udrożnieniem i usunięciem zatorów i odkładów rumoszu zbiornik p/powodziowy w Międzygórzu - potok Wilczka w km 11+120 gm. Bystrzyca Kłodzka, pow. Kłodzki Część 5 – Zadanie 5 - Potok Czerwionka km 11+500 - 13+000 - wykonanie udrożnienia, remont istniejącej zabudowy, m . Nowa Wieś Kłodzka, gm. Nowa Ruda, pow. Kłodzki Część 6 – Zadanie 6 - Odbudowa zniszczeń po wodach powodziowych w 2020 r na rzece Mora odcinkami w km 10+800 - 14+400 w m. Burgrabice
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarząd Zlewni Wrocław, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Żelazna  59 A , 00-848  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 22 37 20 260, +48 71 39 63 423, e-mail elzbieta.borowik@wody.gov.pl, marzenna.filiks@wody.gov.pl, faks +48 22 37 20 295.
Adres strony internetowej (URL): https://wroclaw.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://przetargi.wody.gov.pl/wp/postepowania-przetargow/6,Postepowania-przetargowe.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/postepowania-przetargow/6,Postepowania-przetargowe.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/postepowania-przetargow/6,Postepowania-przetargowe.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
składanie ofert wyłącznie w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
RZGW we Wrocławiu ul. C.K. Norwida 34; 50-950 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków wezbrań na ciekach - roboty budowlane (6 zadań):Część 1 - zadanie 1 - Biała Lądecka km 4+900 - 5+900 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Żelazno, gm. Kłodzko pow. Kłodzki Część 2 – Zadanie 2 - Potok Jaszkówka km 0+900 - 3+00 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Jaszkowa Dolna kg. Kłodzko pow. Kłodzki Część 3 – Zadanie 3 - Potok Łomnica km 6+500-7+880 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Stara i Nowa Łomnica gm. Bystrzyca Kłodzka pow. Kłodzki Część 4 – Zadanie 4 - Remont niecki wypadowej zapory głównej i przeciwrumowiskowej wraz z udrożnieniem i usunięciem zatorów i odkładów rumoszu zbiornik p/powodziowy w Międzygórzu - potok Wilczka w km 11+120 gm. Bystrzyca Kłodzka, pow. Kłodzki Część 5 – Zadanie 5 - Potok Czerwionka km 11+500 - 13+000 - wykonanie udrożnienia, remont istniejącej zabudowy, m . Nowa Wieś Kłodzka, gm. Nowa Ruda, pow. Kłodzki Część 6 – Zadanie 6 - Odbudowa zniszczeń po wodach powodziowych w 2020 r na rzece Mora odcinkami w km 10+800 - 14+400 w m. Burgrabice
Numer referencyjny: WR.ROZ.2810,123.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 3
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na suwanie skutków wezbrań na ciekach - roboty budowlane (6 zadań)

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45246400-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 7.2.2 niezależnie od liczby części na które Wykonawca składa ofertę, winien wykazać dysponowanie osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót budowlanych, spełniającą łącznie następujące wymagania:- posiada minimum 5 - letni staż pracy w bezpośrednim wykonawstwie hydrotechnicznym - posiada uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej o specjalizacji śródlądowe lub morskie budowle hydrotechniczne lub melioracje wodne lub konstrukcyjno-budowlane BO, wydanymi na podstawie RMTiB z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014r., poz. 1278), lub odpowiadających im ważnych uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - jest zrzeszona we właściwej izbie samorządu zawodowego – ustawa o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2001r. nr 5, poz. 42 z późn.zm.) lub wykonawca winien wykazać dysponowanie osobą, która spełnia warunki zawarte w art. 12a ustawy z dnia 07.07.1994r. – Prawo budowlane
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.2. pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnikDokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów wykonawców zagranicznych3, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 zdanie 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wskazujące sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3 , zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 3 SIWZ odnoszące się do wymaganego terminu ważności dokumentu stosuje się. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-05, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Biała Lądecka km 4+900 - 5+900 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Żelazno, gm. Kłodzko pow. Kłodzki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotowe zadanie ma na celu wykonanie remontu istniejących umocnień brzegowych oraz przywrócenie drożności i przepustowości koryta rzeki Biała Lądecka na terenie miejscowości Żelazno, gmina Kłodzko. Prace realizowane będą w korycie rzeki Biała Lądecka km 4+910 – 5+260 na terenie miejscowości Żelazno na odcinku o długości około 350 mbW celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:1. wycinkę porostów, zakrzewień i drzew samosiejek z usunięciem karczy w korycie rzeki, które utrudniają swobodny przepływ wód,2. usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach rzeki,3. wykonanie prac remontowych istniejących umocnień brzegowych koryta rzeki,4. zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,5. zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45246400-7, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 210863,93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Potok Jaszkówka km 0+900 - 3+00 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Jaszkowa Dolna kg. Kłodzko pow. Kłodzki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Jaszkówka oraz wykonanie remontu zniszczonych umocnień brzegowych wykonanych w formie bruku kamiennego w terenie zabudowanym wsi Jaszkowa Dolna. Prace realizowane będą w korycie potoku Jaszkówka, na odcinku o długości około 2100,0 mb w km 0+900 – 3+000 w miejscowości Jaszkowa Dolna. Dla realizacji powyższego celu projekt przewiduje1. wycinkę krzewów rosnących w korycie potoku, utrudniających przepływ,2. usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach potoku,3. rozbiórkę i odtworzenie elementów zniszczonej zabudowy regulacyjnej,4. zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,5. zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 245695,77
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 - Potok Łomnica km 6+500-7+880 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Stara i Nowa Łomnica gm. Bystrzyca Kłodzka pow. Kłodzki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotowe zadanie ma na celu wykonanie remontu istniejących umocnień brzegowych oraz przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Łomnica na terenie miejscowości Stara i Nowa Łomnica, gmina Bystrzyca Kłodzka. Prace realizowane będą w korycie potoku Łomnica w km 6+500 – 7+880 na terenie miejscowości Stara i Nowa Łomnica na odcinku o długości około 1380,0 mb, W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:1. usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach potoku,2. wykonanie prac remontowych istniejących umocnień brzegowych koryta potoku,3. zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,4. zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 172667,81
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Remont niecki wypadowej zapory głównej i przeciwrumowiskowej wraz z udrożnieniem i usunięciem zatorów i odkładów rumoszu zbiornik p/powodziowy w Międzygórzu - potok Wilczka w km 11+120 gm. Bystrzyca Kłodzka, pow. Kłodzki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotowe zadania ma na celu przywrócenie funkcjonalności niecek wypadowych zapory głównej i przeciw rumowiskowej. Projektuje się przywrócenie obiektu do stanu poprzedniego przed przystąpieniem do wyceny należy przewidzieć wizję terenową na obiekcie. W zakresie prac odtworzeniowych należy uwzględnić wszelkie prace towarzyszące i wymagane do osiągniecia celu. Zapora główna zbiornika suchego. Stan istniejący – komplet niecek wypadowych został wypełniony rumoszem skalnym – rumosz należy usunąć i odwieźć w miejsce składowania w czaszy zbiornika. Gurt zamykający nieckę wypadową wykonany pierwotnie jako gurt z gabionów następnie przelany i wzmocniony betonem od strony wody dolnej został podmyty – gurt należy zabezpieczyć podlewką betonową.Pozostałe gurty wzmocnić poprzez doklejenie od dołu i góry podlewką betonową.Elementy gabionowe które uległy korozji zastąpić ścianami oporowymi z okładzina kamienną. W niecce wypadowej uzupełnić spoiny oraz wykonać podlewkę betonową ław fundamentowych po osuszeniu i oczyszczeniu niecki. Na czas robót wodę z niecek wypompować, a wodę przepływającą sprowadzić rurami na dolne stanowisko. W przypadku wystąpienia miejsc w zaporze i ścianach oporowych z których wypływa woda założyć dreny i nie blokować wypływu wody. Obserwować należy czy wypływająca woda jest czysta czy niesie ze sobą wypłukiwanych cząstek. Czasza zbiornika – uszkodzeniu uległy szykany służące do rozpraszania energii wody przed przejazdem przez rzekę wykonanym z płyt – należy je odtworzyć osadzając na ławie betonowej. Niecka wypadowa zapory przeciw rumowiskowej – całkowitemu zniszczeniu uległa dolna część gabionów – gabiony rozebrać i zastąpić murami porowymi z okładzina kamienną. Płytę niecki wypadowej przedłużyć i zakończyć gurtem. Pozostałe gabiony sąsiadujące z odtwarzanymi murami wzmocnić podlewką betonową. Stanowisko poniżej płyty wypadowej wypełnić klinowanym narzutem z bloków kamiennych o masie jednego kamienia min 1 tona. Powyżej zapory przeciw rumowiskowej znajduje się durzy odkład rumoszu rzecznego po prawej stronie należy go przemieścić na lewą stronę i wbudować w powstałe zakole.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 300813,01
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Potok Czerwionka km 11+500 - 13+000 - wykonanie udrożnienia, remont istniejącej zabudowy, m . Nowa Wieś Kłodzka, gm. Nowa Ruda, pow. Kłodzki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotowe zadanie ma na celu przywrócenie drożności i przepustowości koryta potoku Czerwionka poprzez usunięcie zalegającego w dnie oraz skarpach rumoszu na odcinku o długości około 1500,0 mb oraz remont istniejących ubezpieczeń brzegowych w terenie zabudowanym miejscowości Nowa Wieś Kłodzka , gm. Nowa Ruda. W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:1. wycinkę porostów, samosiejek, zakrzewień i drzew z usunięciem karczy w korycie potoku, które utrudniają swobodny przepływ wód,2. usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach potoku,3. wykonanie prac remontowych istniejących umocnień brzegowych koryta potoku,4. zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegówPrace realizowane będą w korycie potoku Czerwionka w km 11+500 – 13+000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45246400-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 151163,26
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Odbudowa zniszczeń po wodach powodziowych w 2020 r na rzece Mora odcinkami w km 10+800 - 14+400 w m. Burgrabice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odbudowa zniszczeń po wodach powodziowych w 2020 r. na rzece Mora odcinkami w km 10+800 - 14+400 w m. Burgrabice. Naprawy w korycie rzeki Mora polegać będą na:1. Rozebraniu uszkodzonych elementów ścian gabionowych i materacy w dnie. 2. Wykonanie niezbędnych robót ziemnych3. Sukcesywne odtwarzanie koszy siatkowo kamiennych dla odtworzenia ciągłości i wysokości budowli brzegowych rzeki4. Umocnienie dna rzeki Mora przez zabudowę w formie narzutów kamiennych na odcinkach zniszczonych materacy siatkowo kamiennych5. Prace ziemne w dnie polegające na zasypaniu wymytych przegłębień rzeki.4.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Usuwanie skutków wezbrań na ciekach - roboty budowlane (6 zadań):Część 1 - zadanie 1 - Biała Lądecka km 4+900 - 5+900 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Żelazno, gm. Kłodzko pow. KłodzkiCzęść 2 – Zadanie 2 - Potok Jaszkówka km 0+900 - 3+00 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Jaszkowa Dolna kg. Kłodzko pow. KłodzkiCzęść 3 – Zadanie 3 - Potok Łomnica km 6+500-7+880 wykonanie udrożnienia i usunięcie zatorów, m. Stara i Nowa Łomnica gm. Bystrzyca Kłodzka pow. KłodzkiCzęść 4 – Zadanie 4 - Remont niecki wypadowej zapory głównej i przeciwrumowiskowej wraz z udrożnieniem i usunięciem zatorów i odkładów rumoszu zbiornik p/powodziowy w Międzygórzu - potok Wilczka w km 11+120 gm. Bystrzyca Kłodzka, pow. KłodzkiCzęść 5 – Zadanie 5 - Potok Czerwionka km 11+500 - 13+000 - wykonanie udrożnienia, remont istniejącej zabudowy, m . Nowa Wieś Kłodzka, gm. Nowa Ruda, pow. KłodzkiCzęść 6 – Zadanie 6 - Odbudowa zniszczeń po wodach powodziowych w 2020 r na rzece Mora odcinkami w km 10+800 - 14+400 w m. Burgrabice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 162601,63
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę instalacji fotowoltaicznej 10 kW na dachu budynku i magazynu energii - Pęcice
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę instalacji fotowoltaicznej 10 kW na dachu budynku i magazynu energii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI