III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku – dotyczy części 1 - 24
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
sytuacji ekonomicznej lub finansowej – warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
zdolności technicznej lub zawodowej - warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że pracownicy wykonujący czynności konserwacyjne i naprawcze (dotyczy części 1 - 24) posiadają świadectwo Klasyfikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci wydane przez Energetyczną Komisję Kwalifikacyjną
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, do oferty, w celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części V SIWZ oraz czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jednocześnie Zamawiający informuje, aby Wykonawca wypełnił oświadczenie w zakresie potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w SIWZ, zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem Wykonawca składa:1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy;2) zestawienie cenowe – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa stanowi złącznik nr 7 do SIWZ.3. Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2) ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w części VII w pkt 1 SIWZ dotyczące tych podmiotów.4. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt. 2) ustawy Pzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w części VII pkt 1 SIWZ dotyczące Podwykonawców.5. Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.6. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.7. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spełnienie przez oferowane usługi, wymagań określonych przez Zamawiającego oraz brak podstaw do wykluczenia:7.1 W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW:7.1.1. oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – wg załącznika nr 4 do SIWZ;7.1.2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezłożenia przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w pkt 7.1.2. w sytuacji, kiedy samodzielnie może pobrać powyższy dokument z wskazanego przez Wykonawcę adresu www (adres www, Wykonawca wpisuje w pkt 16. formularza ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ).7.2. W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW DOTYCZĄCYCH KOMPETENCJI LUB UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW, O KTÓRYCH MOWA W CZĘŚCI V SIWZ ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW:7.2.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 4 do SIWZ;7.3. W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU DOTYCZĄCYCH SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ, O KTÓRYCH MOWA W CZĘŚCI V SIWZ ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW:7.3.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 4 do SIWZ;7.4. W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW DOTYCZĄCYCH ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ, O KTÓRYCH MOWA W CZĘŚCI V SIWZ ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW:7.4.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 4 do SIWZ;7.4.2. Świadectwo Klasyfikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci wydane przez Energetyczną Komisję Kwalifikacyjną.8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.2.:(A) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.10. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż przed upływem terminu, o którym mowa w § 7 ust. 2 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126, Dz. U. z 2018 r., poz. 1993).11. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.12. Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 13. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale. 14. Dokumenty wymienione w SIWZ są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.15. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą lub osoba/osoby upoważniona/upoważnione do podpisania oferty w zakresie udzielonego pełnomocnictwa. 16. UWAGA: Pełnomocnictwo Wykonawca załącza do oferty w formie oryginału lub poświadczone notarialnie „za zgodność z oryginałem”.17. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.18. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.19. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.20. Zgodnie z art. 26 ust. 3a ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.21. Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków:1) zaistnienia okoliczności niezależnych od stron umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;2) zmienionych faktycznych potrzeb Zamawiającego;3) ograniczenia planu finansowego przeznaczonego na realizację umowy;4) w przypadku możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy; 5) potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy;6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;7) zmiany obowiązującej stawki VAT.2. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, wpływ zmian na termin wykonania umowy. 3. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełniania wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 4.4. O wszelkich zmianach nazwy, adresu i danych identyfikacyjnych firmy oraz numeru rachunku bankowego Wykonawca powiadomi na piśmie niezwłocznie Zamawiającego pod rygorem poniesienia kosztów związanych z brakiem właściwych danych u Zamawiającego oraz rygorem uznania za doręczoną korespondencji kierowanej na ostatnio wskazany przez Wykonawcę adres. Zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 5. Wykonawca nie może domagać się zmiany postanowień zawartej umowy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy.6. Żadna ze stron nie będzie odpowiadała za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy, spowodowanych siłą wyższą, tj. przez okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, bądź też niemożliwe do uniknięcia, mimo możliwości ich przewidzenia, w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, strajki, zamieszki, embarga itp.7. Terminy wykonania zobowiązań wynikających z Umowy ulegają przedłużeniu o czas opóźnień spowodowanych udowodnionymi przez Stronę okolicznościami związanymi z siłą wyższą.8. Strona powołująca się na zwolnienie lub ograniczenie odpowiedzialności kontraktowej, niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności związanych z siłą wyższą oraz po powzięciu wiadomości o ich wpływie na terminowe i prawidłowe wykonanie zobowiązań wynikających z Umowy, powiadomi na piśmie drugą Stronę o przedmiotowym zdarzeniu i wykaże jego wpływ na jej zdolność do wykonania zobowiązań umownych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-28, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacje w zakresie ochrony danych w odniesieniu do RODO znajdują się w SIWZ. Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
USŁUGI Z ZAKRESU SERWISOWANIA SPRZĘTU MEDYCZNEGO/ LABORATORYJNEGO |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz pełen zakres wszystkich czynności (typ, model sprzętu, zakres i termin czynności w ramach serwisu oraz instytucje wojskowe i osoby odpowiedzialne za dany sprzęt) do wykonania przez Wykonawcę określa załącznik nr 1 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
WARTOŚĆ USŁUGI SERWISU |
60,00 |
OKRES GWARANCJI NA MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE, ZUŻYWALNE |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: