Usługi w zakresie utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi w zakresie utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń chłodniczych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2024-02-28
  • ZamawiającyRządowa Agencja Rezerw Strategicznych
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00208437
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi w zakresie utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń chłodniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grzybowska 45

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 36 09 153

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

rezerwy strategiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie utrzymania w sprawności urządzeń klimatyzacyjnych oraz urządzeń chłodniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6dc666a1-cf0c-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rars.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rars.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę. Zakupowa Zamawiającego zwaną w treści Platformą.
3.Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;
a. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych; https://rars.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
b. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
c. Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
1. podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub
2. kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
3. jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem sekcji „Korespondencja”.
5. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych, tel.: +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
6. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
a. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b. Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
8. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Rekomendujemy przesyłanie danych w formacie PDF.
9. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:
a. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych z siedzibą w Warszawie (00-844), ul. Grzybowska 45, tel. +48 22 36 09 100, adres e-mail: kancelaria@rars.gov.pl;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@rars.gov.pl, lub tel. +48 22 36 09 237;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
b) osoby lub podmioty, którym administrator udzieli informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r. poz. 902);
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po ich wykorzystaniu przetwarzane będą dla celów archiwalnych na podstawie ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 poz. 164 z późn. zm.);
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZzp.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Składnica w Ełku

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje dokonywanie napraw awarii urządzeń w ramach prawa opcji. Maksymalna wartość opcji 20 000,00 zł. brutto

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 70% 2) Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne – 20% Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy/ Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące W przypadku braku wskazania okresu gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż gwarancji do obliczenia punktacji Zamawiający przyjmie maksymalny 24 miesięczny okres gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 spowoduje odrzucenie oferty. 3) Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne) – 10% Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 230,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić wszelkie koszty realizacji usługi za wyjątki odrębnie wycenianych kosztów części i materiałów, w tym również koszty dojazdu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Składnica w Lisowicach

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje dokonywanie napraw awarii urządzeń w ramach prawa opcji. Maksymalna wartość opcji 2 000,00 zł brutto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 70% 2) Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne – 20% Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy/ Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące W przypadku braku wskazania okresu gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż gwarancji do obliczenia punktacji Zamawiający przyjmie maksymalny 24 miesięczny okres gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 spowoduje odrzucenie oferty. 3) Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne) – 10% Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 230,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić wszelkie koszty realizacji usługi za wyjątki odrębnie wycenianych kosztów części i materiałów, w tym również koszty dojazdu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Składnica w Lublińcu

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje dokonywanie napraw awarii urządzeń w ramach prawa opcji. Maksymalna wartość opcji 2 460,00 zł brutto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 70% 2) Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne – 20% Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy/ Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące W przypadku braku wskazania okresu gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż gwarancji do obliczenia punktacji Zamawiający przyjmie maksymalny 24 miesięczny okres gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 spowoduje odrzucenie oferty. 3) Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne) – 10% Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 230,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić wszelkie koszty realizacji usługi za wyjątki odrębnie wycenianych kosztów części i materiałów, w tym również koszty dojazdu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Składnica w Resku

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje dokonywanie napraw awarii urządzeń w ramach prawa opcji. Maksymalna wartość opcji 2 000,00 zł brutto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-01 do 2025-06-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 70% 2) Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne – 20% Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy/ Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące W przypadku braku wskazania okresu gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż gwarancji do obliczenia punktacji Zamawiający przyjmie maksymalny 24 miesięczny okres gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 spowoduje odrzucenie oferty. 3) Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne) – 10% Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 230,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić wszelkie koszty realizacji usługi za wyjątki odrębnie wycenianych kosztów części i materiałów, w tym również koszty dojazdu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – Składnica w Starym Sączu

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje dokonywanie napraw awarii urządzeń w ramach prawa opcji. Maksymalna wartość opcji 8 000,00 zł brutto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 70% 2) Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne – 20% Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy/ Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące W przypadku braku wskazania okresu gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż gwarancji do obliczenia punktacji Zamawiający przyjmie maksymalny 24 miesięczny okres gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 spowoduje odrzucenie oferty. 3) Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne) – 10% Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 230,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić wszelkie koszty realizacji usługi za wyjątki odrębnie wycenianych kosztów części i materiałów, w tym również koszty dojazdu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - Składnica w Strzałkowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje dokonywanie napraw awarii urządzeń w ramach prawa opcji. Maksymalna wartość opcji 1 230,00 zł brutto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 70% 2) Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne – 20% Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy/ Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące W przypadku braku wskazania okresu gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż gwarancji do obliczenia punktacji Zamawiający przyjmie maksymalny 24 miesięczny okres gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 spowoduje odrzucenie oferty. 3) Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne) – 10% Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 230,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić wszelkie koszty realizacji usługi za wyjątki odrębnie wycenianych kosztów części i materiałów, w tym również koszty dojazdu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 - Składnica w Szepietowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje dokonywanie napraw awarii urządzeń w ramach prawa opcji. Maksymalna wartość opcji 4 305,00 zł brutto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-22 do 2025-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 70% 2) Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne – 20% Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy/ Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące W przypadku braku wskazania okresu gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż gwarancji do obliczenia punktacji Zamawiający przyjmie maksymalny 24 miesięczny okres gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 spowoduje odrzucenie oferty. 3) Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne) – 10% Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 230,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić wszelkie koszty realizacji usługi za wyjątki odrębnie wycenianych kosztów części i materiałów, w tym również koszty dojazdu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – Składnica w Wąwale

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje dokonywanie napraw awarii urządzeń w ramach prawa opcji. Maksymalna wartość opcji 55 350,00 zł brutto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-30 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 70% 2) Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne – 20% Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy/ Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące W przypadku braku wskazania okresu gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż gwarancji do obliczenia punktacji Zamawiający przyjmie maksymalny 24 miesięczny okres gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 spowoduje odrzucenie oferty. 3) Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne) – 10% Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 230,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić wszelkie koszty realizacji usługi za wyjątki odrębnie wycenianych kosztów części i materiałów, w tym również koszty dojazdu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 – Składnica w Zalesiu

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje dokonywanie napraw awarii urządzeń w ramach prawa opcji. Maksymalna wartość opcji 6 000,00 zł brutto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 70% 2) Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne – 20% Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy/ Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące W przypadku braku wskazania okresu gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż gwarancji do obliczenia punktacji Zamawiający przyjmie maksymalny 24 miesięczny okres gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 spowoduje odrzucenie oferty. 3) Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne) – 10% Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 230,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić wszelkie koszty realizacji usługi za wyjątki odrębnie wycenianych kosztów części i materiałów, w tym również koszty dojazdu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 – Ośrodek w Konstancinie-Jeziornej

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje dokonywanie napraw awarii urządzeń w ramach prawa opcji. Maksymalna wartość opcji 10 000,00 zł brutto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 70% 2) Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne – 20% Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy/ Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące W przypadku braku wskazania okresu gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż gwarancji do obliczenia punktacji Zamawiający przyjmie maksymalny 24 miesięczny okres gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 spowoduje odrzucenie oferty. 3) Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne) – 10% Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 230,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić wszelkie koszty realizacji usługi za wyjątki odrębnie wycenianych kosztów części i materiałów, w tym również koszty dojazdu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 - Ośrodek w Rucianem Nida

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje dokonywanie napraw awarii urządzeń w ramach prawa opcji. Maksymalna wartość opcji 10 000,00 zł brutto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 70% 2) Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne – 20% Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy/ Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące W przypadku braku wskazania okresu gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż gwarancji do obliczenia punktacji Zamawiający przyjmie maksymalny 24 miesięczny okres gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 spowoduje odrzucenie oferty. 3) Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne) – 10% Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 230,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić wszelkie koszty realizacji usługi za wyjątki odrębnie wycenianych kosztów części i materiałów, w tym również koszty dojazdu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12 – Ośrodek w Świnoujściu

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje dokonywanie napraw awarii urządzeń w ramach prawa opcji. Maksymalna wartość opcji 5 000,00 zł brutto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Cena – 70% 2) Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne – 20% Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy/ Maksymalny okres gwarancji 24 miesiące W przypadku braku wskazania okresu gwarancji przez Wykonawcę, Zamawiający do obliczenia punktacji przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż gwarancji do obliczenia punktacji Zamawiający przyjmie maksymalny 24 miesięczny okres gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego niż 12 spowoduje odrzucenie oferty. 3) Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne) – 10% Maksymalna cena jednostkowa za 1 roboczogodzinę nie może przekroczyć 230,00 zł netto. Zaoferowanie wyższej kwoty za 1 roboczogodzinę skutkować będzie odrzuceniem oferty. W cenie 1 roboczogodziny usług opcjonalnych należy uwzględnić wszelkie koszty realizacji usługi za wyjątki odrębnie wycenianych kosztów części i materiałów, w tym również koszty dojazdu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace oraz dostarczone części zamienne i materiały eksploatacyjne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena za 1 roboczogodzinę ewentualnych napraw (usługi opcjonalne)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust.2 Ustawy dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
2. Wykonawca spełni warunek, o którym mowa w pkt 1, jeżeli wykaże, że:
1) posiada aktualne uprawnienia F-Gazowe wydane dla przedsiębiorcy;
2) posiada aktualny certyfikat dla przedsiębiorców wydany dla podmiotu prowadzącego działalność i wykonującego czynności dla osób trzecich, polegające na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła - wydany na podstawie ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych z dnia 15 maja 2015 r.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 Ustawy;
2) art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy;
3) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
4) art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem (dotyczy Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową), odpis lub informacja z KRS lub CEIDG oraz w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy
1.2 dokument aktualnych uprawnień F-Gazowych wydanych dla przedsiębiorcy
1.3 dokumenty aktualnego certyfikatu przedsiębiorcy – wydanego dla podmiotu prowadzącego działalność i wykonującego czynności dla osób trzecich, polegające na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła - wydany na podstawie ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych z dnia 15 maja 2015 r.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany:
1) stawki podatku VAT od towarów i usług;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. 2022 r. poz.1952);
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 z późn. zm.)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków pozostałe zmiany wskazane są w załaczniku nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://rars.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-27 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kapitalny kawalerki - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kapitalny kawalerki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI