Usługa - wykonanie konserwacji i przeglądu okresowego komór chłodniczych w kompleksach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa - wykonanie konserwacji i przeglądu okresowego komór chłodniczych w kompleksach administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Dęba
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-12-15
  • Zamawiający33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00302030
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa - wykonanie konserwacji i przeglądu okresowego komór chłodniczych w kompleksach administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180692828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Anieli Krzywoń 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 261162206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa - wykonanie konserwacji i przeglądu okresowego komór chłodniczych w kompleksach administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18894a0a-5730-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010707/39/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Konserwacja i przegląd okresowy komór chłodniczych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/33wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/33wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 17. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp116/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30765,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot niniejszego zamówienia jest wykonanie bieżących konserwacji i przeglądów okresowych urządzeń chłodniczych zainstalowanych w budynkach administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce mających na celu utrzymanie urządzeń w stałym ruchu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny wyłącznie ofert nieodrzuconych.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:

L.p.
Kryterium

Waga kryterium (1% = 1 pkt)

Cena ofertowa brutto zamówienia podstawowego
60 %

Czas reakcji na usunięcie awarii
40 %




Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:

Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA - waga 60 pkt.
C=Cn/Cb x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60%;
Cn – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;
CB – zaproponowana cena oferty badanej.
Kryterium CZAS REAKCJI NA USUNIĘCIE AWARII – waga 40 pkt.

Punkty w powyższym kryterium będą liczone w sposób następujący:

12 godzin od chwili zgłoszenia awarii – 40 pkt
18 godzin od chwili zgłoszenia awarii – 20 pkt
24 godzin od chwili zgłoszenia awarii – 0 pkt (czas wymagany przez Zamawiającego)

Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii dłuższy niż 24 godziny jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Oferta Wykonawcy, który nie określił w swojej ofercie czasu reakcji serwisu na zgłoszenie awarii zostanie potraktowana jak oferta z czasem reakcji serwisu na zgłoszenie awarii do 24 godzin.

Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii krótszy aniżeli 12 godzin zostanie potraktowana jak oferta z 12 godzinnym czasem reakcji.

Zamawiający w toku badania i oceny ofert poprawi w ofercie:
oczywiste omyłki pisarskie;
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:
spełni wymagania określone w niniejszej SWZ;
przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanym kryterium oceny ofert – cena oraz czas reakcji na usunięcie awarii
Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym
w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty. W
przypadku braku zgody o której mowa w zdaniu poprzedzającym Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została kolejno najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na usunięcie awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania
w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie.

Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. –

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia działalności
w zakresie konserwacji i serwisowania lub naprawy strategicznych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz wentylacji mechanicznej.

3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczące zdolności ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie.



4. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował :
co najmniej 1 osobą posiadającą ważne kwalifikacje SEP uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nieprzekraczającym 1 kV.

oraz
co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadającą przeszkolenie w zakresie instalacji, kontroli szczelności, konserwacji lub serwisowania a także naprawy i likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, o którym mowa w art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych

Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania jedną osobą posiadającą w/w uprawnienia razem lub dwoma osobami posiadającymi każde z wymienionych uprawnień osobno.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 5. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów:




1) potwierdzających brak podstaw wykluczenia:

aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

2) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dotyczących:

a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:

certyfikatu, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015r.
o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;

b) zdolności technicznej lub zawodowej:

wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zadania wraz z informacją o posiadanych kwalifikacjach przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia; Wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów:




1) potwierdzających brak podstaw wykluczenia:

aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

2) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dotyczących:

a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:

certyfikatu, o którym mowa w art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015r.
o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;

b) zdolności technicznej lub zawodowej:

wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zadania wraz z informacją o posiadanych kwalifikacjach przez osobę skierowaną do realizacji zamówienia; Wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o którym mowa powyżej w części odnoszącej się do braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to ma na celu potwierdzić brak podstaw wykluczenia w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Natomiast w części odnoszącej się do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o którym mowa powyżej składa ten
z Wykonawców, który wykaże spełnienie warunków.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są złożyć wraz z ofertą, oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – wzór oświadczenia przedstawiono w załączniku do niniejszej SWZ.
4. W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, będzie polegał na sytuacji zdolności technicznej lub zawodowej podmiotów udostępniających zasoby wraz z własnym oświadczeniem (w którym zamieszcza informację o tych podmiotach) przedstawia także oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na jego zasoby - Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-15 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/33wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-15 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę ogrodzeń - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekip lub pracowników do budowy ogrodzeń. Inwestycja to budynek użyteczności publicznej. Termin do uzgodnienia. Praca na terenie woj. podkarpackiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI