IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób uprawnionych do wykonywania czynności konserwacyjnych |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-12-20, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Usługa w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu TiRW 2019 r. w Zgierzu, Łodzi, Regnach, Gałkówku, Kutnie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu dla zadań 1-4 zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) w zakresie comiesięcznej konserwacji sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk wraz z urządzeniami dźwigowymi do wykonywania następujących czynności: a) sprawdzenie stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych, cięgien nośnych oraz ich zamocowania, b) sprawdzenie działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchu, c) sprawdzenie działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, d) sprawdzenie naciągu pasków klinowych, e) smarowanie elementów wózka wg tabel smarowania zgodnie z instrukcją obsługi, f) sprawdzenie szczelności zbiorników, przewodów i pokryw, g) sprawdzenie zewnętrznych połączeń śrubowych, h) sprawdzenie mocowań dźwigni i drążków układu kierowniczego, i) sprawdzenie działania odbiorników prądu, j) osłuchowe sprawdzenie pracy silnika, k) sprawdzenie wskazań przyrządów na desce rozdzielczej, l) sprawdzenie działania sprzęgła, m) sprawdzenie działania hamulców, n) sprawdzenie pracy mechanizmów przekładniowych, o) sprawdzenie działania mechanizmu podnoszenia, p) regulacja i pomiary zgodne z dokumentacją techniczno-ruchową, q) przeprowadzenie pomiarów elektrycznych (oporność izolacji urządzeń, które wymagają takiego typu pomiarów, np. dźwignik elektryczno-hydrauliczny czterokolumnowy RAV 4800), r) wymiana oleju hydraulicznego, filtrów. Zamawiający zapewnia ww. materiały niezbędne do wykonania tego zadania. W przypadku, gdy Zamawiający nie posiada ww. materiałów Wykonawca po przedstawieniu kosztorysu i akceptacji ze strony Zamawiającego zabezpieczy je. 2) wykonywanie usługi konserwacji zgodnie z wymogami Wojskowego Dozoru Technicznego, 3) sporządzenie protokołu stwierdzającego stan techniczny objętych konserwacją sprzętów, ze wskazaniem ewentualnych uszkodzeń sprzętów wymagających naprawy bądź wymiany na nowe po zakończonej konserwacji na danym obiekcie Zamawiającego 4) skierowanie do wykonywania zamówienia osób posiadających zaświadczenia kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dn. 5.11.2014r. (Dz. U. 2014. poz.1679), w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego odnoszących się do niektórych specjalistycznych urządzeń transportu bliskiego oraz rodzajów urządzeń, przy których obsłudze i konserwacji wymagane jest posiadanie szczególnych kwalifikacji oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r., w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. 2001 nr 79 poz. 849)) zwanych konserwatorami: a) urządzeń transportu bliskiego w zakresie: suwnice, żurawie, wciągarki i wciągniki, podesty ruchome, wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia, b) urządzeń technicznych służących do przemieszczania kontenerów. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi konserwacji sprzętu także w przypadku przesunięcia sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy między kompleksami. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi konserwacji sprzętu także w przypadku zwiększenia ilości lub zmniejszenia ilości sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy. 4. Wykonawca do prawidłowego wykonania konserwacji sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy (a zwłaszcza przy dozorze podnośników widłowych) zapewnia w swoim zakresie ciężary: 2 i 4 tony. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obecność konserwatora, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, przy odbiorach WDT. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wymienione w § 2 ust. 1 umowy w trakcie realizacji zamówienia. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób uprawnionych do wykonywania czynności konserwacyjnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Usługa w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu TiRW 2019 r. w Nowym Glinniku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu dla zadań 1-4 zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) w zakresie comiesięcznej konserwacji sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk wraz z urządzeniami dźwigowymi do wykonywania następujących czynności: a) sprawdzenie stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych, cięgien nośnych oraz ich zamocowania, b) sprawdzenie działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchu, c) sprawdzenie działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, d) sprawdzenie naciągu pasków klinowych, e) smarowanie elementów wózka wg tabel smarowania zgodnie z instrukcją obsługi, f) sprawdzenie szczelności zbiorników, przewodów i pokryw, g) sprawdzenie zewnętrznych połączeń śrubowych, h) sprawdzenie mocowań dźwigni i drążków układu kierowniczego, i) sprawdzenie działania odbiorników prądu, j) osłuchowe sprawdzenie pracy silnika, k) sprawdzenie wskazań przyrządów na desce rozdzielczej, l) sprawdzenie działania sprzęgła, m) sprawdzenie działania hamulców, n) sprawdzenie pracy mechanizmów przekładniowych, o) sprawdzenie działania mechanizmu podnoszenia, p) regulacja i pomiary zgodne z dokumentacją techniczno-ruchową, q) przeprowadzenie pomiarów elektrycznych (oporność izolacji urządzeń, które wymagają takiego typu pomiarów, np. dźwignik elektryczno-hydrauliczny czterokolumnowy RAV 4800), r) wymiana oleju hydraulicznego, filtrów. Zamawiający zapewnia ww. materiały niezbędne do wykonania tego zadania. W przypadku, gdy Zamawiający nie posiada ww. materiałów Wykonawca po przedstawieniu kosztorysu i akceptacji ze strony Zamawiającego zabezpieczy je. 2) wykonywanie usługi konserwacji zgodnie z wymogami Wojskowego Dozoru Technicznego, 3) sporządzenie protokołu stwierdzającego stan techniczny objętych konserwacją sprzętów, ze wskazaniem ewentualnych uszkodzeń sprzętów wymagających naprawy bądź wymiany na nowe po zakończonej konserwacji na danym obiekcie Zamawiającego 4) skierowanie do wykonywania zamówienia osób posiadających zaświadczenia kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dn. 5.11.2014r. (Dz. U. 2014. poz.1679), w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego odnoszących się do niektórych specjalistycznych urządzeń transportu bliskiego oraz rodzajów urządzeń, przy których obsłudze i konserwacji wymagane jest posiadanie szczególnych kwalifikacji oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r., w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. 2001 nr 79 poz. 849)) zwanych konserwatorami: a) urządzeń transportu bliskiego w zakresie: suwnice, żurawie, wciągarki i wciągniki, podesty ruchome, wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia, b) urządzeń technicznych służących do przemieszczania kontenerów. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi konserwacji sprzętu także w przypadku przesunięcia sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy między kompleksami. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi konserwacji sprzętu także w przypadku zwiększenia ilości lub zmniejszenia ilości sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy. 4. Wykonawca do prawidłowego wykonania konserwacji sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy (a zwłaszcza przy dozorze podnośników widłowych) zapewnia w swoim zakresie ciężary: 2 i 4 tony. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obecność konserwatora, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, przy odbiorach WDT. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wymienione w § 2 ust. 1 umowy w trakcie realizacji zamówienia. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób uprawnionych do wykonywania czynności konserwacyjnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Usługa w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu TiRW 2019 r. w Leźnicy Wielkiej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu dla zadań 1-4 zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) w zakresie comiesięcznej konserwacji sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk wraz z urządzeniami dźwigowymi do wykonywania następujących czynności: a) sprawdzenie stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych, cięgien nośnych oraz ich zamocowania, b) sprawdzenie działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchu, c) sprawdzenie działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, d) sprawdzenie naciągu pasków klinowych, e) smarowanie elementów wózka wg tabel smarowania zgodnie z instrukcją obsługi, f) sprawdzenie szczelności zbiorników, przewodów i pokryw, g) sprawdzenie zewnętrznych połączeń śrubowych, h) sprawdzenie mocowań dźwigni i drążków układu kierowniczego, i) sprawdzenie działania odbiorników prądu, j) osłuchowe sprawdzenie pracy silnika, k) sprawdzenie wskazań przyrządów na desce rozdzielczej, l) sprawdzenie działania sprzęgła, m) sprawdzenie działania hamulców, n) sprawdzenie pracy mechanizmów przekładniowych, o) sprawdzenie działania mechanizmu podnoszenia, p) regulacja i pomiary zgodne z dokumentacją techniczno-ruchową, q) przeprowadzenie pomiarów elektrycznych (oporność izolacji urządzeń, które wymagają takiego typu pomiarów, np. dźwignik elektryczno-hydrauliczny czterokolumnowy RAV 4800), r) wymiana oleju hydraulicznego, filtrów. Zamawiający zapewnia ww. materiały niezbędne do wykonania tego zadania. W przypadku, gdy Zamawiający nie posiada ww. materiałów Wykonawca po przedstawieniu kosztorysu i akceptacji ze strony Zamawiającego zabezpieczy je. 2) wykonywanie usługi konserwacji zgodnie z wymogami Wojskowego Dozoru Technicznego, 3) sporządzenie protokołu stwierdzającego stan techniczny objętych konserwacją sprzętów, ze wskazaniem ewentualnych uszkodzeń sprzętów wymagających naprawy bądź wymiany na nowe po zakończonej konserwacji na danym obiekcie Zamawiającego 4) skierowanie do wykonywania zamówienia osób posiadających zaświadczenia kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dn. 5.11.2014r. (Dz. U. 2014. poz.1679), w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego odnoszących się do niektórych specjalistycznych urządzeń transportu bliskiego oraz rodzajów urządzeń, przy których obsłudze i konserwacji wymagane jest posiadanie szczególnych kwalifikacji oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r., w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. 2001 nr 79 poz. 849)) zwanych konserwatorami: a) urządzeń transportu bliskiego w zakresie: suwnice, żurawie, wciągarki i wciągniki, podesty ruchome, wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia, b) urządzeń technicznych służących do przemieszczania kontenerów. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi konserwacji sprzętu także w przypadku przesunięcia sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy między kompleksami. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi konserwacji sprzętu także w przypadku zwiększenia ilości lub zmniejszenia ilości sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy. 4. Wykonawca do prawidłowego wykonania konserwacji sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy (a zwłaszcza przy dozorze podnośników widłowych) zapewnia w swoim zakresie ciężary: 2 i 4 tony. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obecność konserwatora, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, przy odbiorach WDT. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wymienione w § 2 ust. 1 umowy w trakcie realizacji zamówienia. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób uprawnionych do wykonywania czynności konserwacyjnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Usługa w zakresie przeglądów i konserwacji sprzętu TiRW 2019 r. w Tomaszowie Mazowieckim |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu dla zadań 1-4 zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) w zakresie comiesięcznej konserwacji sprzętu przeładunkowego i zabezpieczenia ruchu wojsk wraz z urządzeniami dźwigowymi do wykonywania następujących czynności: a) sprawdzenie stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych, cięgien nośnych oraz ich zamocowania, b) sprawdzenie działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchu, c) sprawdzenie działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, d) sprawdzenie naciągu pasków klinowych, e) smarowanie elementów wózka wg tabel smarowania zgodnie z instrukcją obsługi, f) sprawdzenie szczelności zbiorników, przewodów i pokryw, g) sprawdzenie zewnętrznych połączeń śrubowych, h) sprawdzenie mocowań dźwigni i drążków układu kierowniczego, i) sprawdzenie działania odbiorników prądu, j) osłuchowe sprawdzenie pracy silnika, k) sprawdzenie wskazań przyrządów na desce rozdzielczej, l) sprawdzenie działania sprzęgła, m) sprawdzenie działania hamulców, n) sprawdzenie pracy mechanizmów przekładniowych, o) sprawdzenie działania mechanizmu podnoszenia, p) regulacja i pomiary zgodne z dokumentacją techniczno-ruchową, q) przeprowadzenie pomiarów elektrycznych (oporność izolacji urządzeń, które wymagają takiego typu pomiarów, np. dźwignik elektryczno-hydrauliczny czterokolumnowy RAV 4800), r) wymiana oleju hydraulicznego, filtrów. Zamawiający zapewnia ww. materiały niezbędne do wykonania tego zadania. W przypadku, gdy Zamawiający nie posiada ww. materiałów Wykonawca po przedstawieniu kosztorysu i akceptacji ze strony Zamawiającego zabezpieczy je. 2) wykonywanie usługi konserwacji zgodnie z wymogami Wojskowego Dozoru Technicznego, 3) sporządzenie protokołu stwierdzającego stan techniczny objętych konserwacją sprzętów, ze wskazaniem ewentualnych uszkodzeń sprzętów wymagających naprawy bądź wymiany na nowe po zakończonej konserwacji na danym obiekcie Zamawiającego 4) skierowanie do wykonywania zamówienia osób posiadających zaświadczenia kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dn. 5.11.2014r. (Dz. U. 2014. poz.1679), w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego odnoszących się do niektórych specjalistycznych urządzeń transportu bliskiego oraz rodzajów urządzeń, przy których obsłudze i konserwacji wymagane jest posiadanie szczególnych kwalifikacji oraz z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001r., w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. 2001 nr 79 poz. 849)) zwanych konserwatorami: a) urządzeń transportu bliskiego w zakresie: suwnice, żurawie, wciągarki i wciągniki, podesty ruchome, wózki jezdniowe podnośnikowe z mechanicznym napędem podnoszenia, b) urządzeń technicznych służących do przemieszczania kontenerów. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi konserwacji sprzętu także w przypadku przesunięcia sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy między kompleksami. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi konserwacji sprzętu także w przypadku zwiększenia ilości lub zmniejszenia ilości sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy. 4. Wykonawca do prawidłowego wykonania konserwacji sprzętu wymienionego w załącznikach nr 1 i 2 do umowy (a zwłaszcza przy dozorze podnośników widłowych) zapewnia w swoim zakresie ciężary: 2 i 4 tony. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obecność konserwatora, o którym mowa w ust. 1 pkt 4, przy odbiorach WDT. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wymienione w § 2 ust. 1 umowy w trakcie realizacji zamówienia. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Doświadczenie osób uprawnionych do wykonywania czynności konserwacyjnych |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: