Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA UTRZYMANIA TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ BASENU ORAZ SYSTEMU BMS WRAZ Z DOSTAWĄ CHEMII BASENOWEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490028289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Podhalańskich 4
1.5.2.) Miejscowość: Kościelisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-511
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: woszkzakopane.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.woszkzakopane.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
JEDNOSTKA WOJSKOWA
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA UTRZYMANIA TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ BASENU ORAZ SYSTEMU BMS WRAZ Z DOSTAWĄ CHEMII BASENOWEJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0aee1b2-66f9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331051
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00109318/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa stałej konserwacji urządzeń technologii basenowej wraz z dostawą chemii
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/pn/woszkzakopane
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/woszkzakopane
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
www.platformazakupowa.pl/pn/woszkzakopane.
2. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku braku działania platformy zakupowej Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej:
woszkzakopane.zamowienia@ron.mil.pl.
3. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w niniejszej SWZ, składane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej www.platformazakupowa.pl/pn/woszkzakopane.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
5. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem platformy zakupowej prosi Wykonawców o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem +48 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl, która udziela wszystkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy zakupowej od poniedziałku do piątku od 7:00 do 17:00.
6. Wyjaśnienia i zmiany treści SWZ oraz wszelkie informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zamieszczane będą wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej: www.platformazakupowa.pl/pn/woszkzakopane. Zamawiający zaleca śledzenie strony internetowej w celu uzyskania aktualnych informacji dotyczących przedmiotowego postępowania.
7. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
7.1. akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący.
7.2. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert oraz wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce "Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- w sprawach dot. przedmiotu zamówienia: Lucjan GAJEWSKI – tel. 261 118 064;
- w sprawach proceduralnych: Rafał CIASTEK – tel. 261 118 017.
9.1. Zamawiający nie przewiduje udzielania żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień, czy odpowiedzi na kierowane zapytania.
9.2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub SWZ, a także ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące obowiązku informacyjnego zostały zawarte w SWZ oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące obowiązku stosowania zostały zawarte w SWZ oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP-WOSzK-ZP.2612.22.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest okresowa konserwacja i utrzymanie techniczne urządzeń technologii basenu oraz sytemu wizualizacji i obsługi BMS urządzeń obiektów sportowych wraz z dostawą środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej w WOSzK Zakopane.
2. Szczegółowy opis, zakres niniejszego zamówienia zostały określone w zał. nr 4 – „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi”, zał. nr 2 – „Szczegółowa oferta cenowa” oraz zał. nr 5 – „Projekt umowy”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
24000000-4 - Produkty chemiczne
45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zawiera SWZ, rozdział XV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena jednej roboczogodziny obsługi awaryjnej, polegającej na przeprowadzeniu napraw i usuwaniu awarii o jednorazowej wartości materiałów przeznaczonych do naprawy przekraczającej 300,00 zł.
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu, o których mowa w:
1.1. art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
1.2. art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 ustawy Pzp;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie;
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie;
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie;
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że będzie dysponował co najmniej jedną osobą, mającą wykonywać czynności objęte niniejszym zamówieniem, która posiada kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci:
- eksploatacyjne „E” Zał. 1 Gr 1. i Gr 2. pkt. 2, 4, 6, 7, 10;
- dozorowe „D” Zał. 1 Gr. 1 i Gr. 2 pkt. 2, 4, 6, 7, 10;
wraz z informacjami i dokumentami potwierdzającymi podstawę do dysponowania tą osobą oraz posiadane przez nią kwalifikacje.
Wykonawca może wykazać dysponowanie jedną osobą posiadającą obydwie wymagane kwalifikacje, albo dwoma lub więcej osobami, z których co najmniej jedna będzie posiadać kwalifikacje eksploatacyjne i co najmniej jedna kwalifikacje dozorowe. Wykonawca może również wskazać samego siebie, jako jedną z wyżej wymienionych osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – sporządzone zgodnie z zał. nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, które będą wykonywać czynności objęte niniejszym zamówieniem, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony zgodnie z zał. nr 7 do SWZ – „Wykaz osób”;
wykonawca winien będzie również załączyć dokumenty poświadczające podstawę dysponowania tymi osobami: zanonimizowane, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, kopie umów o pracę lub umów zlecenia lub umów o dzieło (nie dotyczy przypadku realizacji zamówienia osobiście przez właściciela – osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą) oraz kserokopie dokumentów nadających kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci: eksploatacyjne „E” Zał. 1 Gr 1. i Gr 2. pkt. 2, 4, 6, 7, 10; dozorowe „D” Zał. 1 Gr. 1 i Gr. 2 pkt. 2, 4, 6, 7, 10.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, o ile wskaże w druku „Oferta” dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych
3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy:
- dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę - do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych, o których mowa w pkt 2;
- dla ustanowionego pełnomocnika - do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy, kopii dokumentów regulujących współpracę tych podmiotów (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w przypadku czasowego bądź stałego ograniczenia wykonania usługi, spowodowanego w szczególności wyłączeniem budynku nr 44 (obiekty sportowe, basen) z użytkowania.
2. O wystąpieniu okoliczności, o których mowa powyżej, Zamawiający powiadomi Wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem.
3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość wprowadzenia urządzeń zamiennych w stosunku do ujętych w „Specyfikacji technicznej” stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowy.
Zakres czynności do wykonania zostanie ustalony w protokole konieczności sporządzonym przez Zamawiającego przy udziale Użytkownika i Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zakres czynności przy zachowaniu tych samych norm i standardów oraz nośników cenotwórczych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-04 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/woszkzakopane
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-04 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-31