Usługa stałego nadzoru i konserwacji urządzeń kotłowi gazowych, gazowych urządzeń...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa stałego nadzoru i konserwacji urządzeń kotłowi gazowych, gazowych urządzeń gastronomicznych, stacji redukcyjno-pomiarowej gazu, okresowa kontrola stanu technicznego instalacji gazowych (...)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBalice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-03-27
  • Zamawiający8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00249933
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa stałego nadzoru i konserwacji urządzeń kotłowi gazowych, gazowych urządzeń gastronomicznych, stacji redukcyjno-pomiarowej gazu, okresowa kontrola stanu technicznego instalacji gazowych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Balice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-083

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balice.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa stałego nadzoru i konserwacji urządzeń kotłowi gazowych, gazowych urządzeń gastronomicznych, stacji redukcyjno-pomiarowej gazu, okresowa kontrola stanu technicznego instalacji gazowych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a3c5c5-e520-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/8bltr/public/postepowanie?postepowanie=64183957

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/8bltr/public/postepowanie?postepowanie=64183957

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/8bltr.
2. Wykonawcy zainteresowani udziałem w niniejszym postepowaniu są zobligowani
do posiadania konta w systemie https://portal.smartpzp.pl/.
3. Dokumenty elektroniczne przekazywane są przez wykonawcę za pośrednictwem platformy zakupowej (portal.smartpzp.pl/8bltr) jako załączniki.
4. Wszelkie informacje, w tym informacje o dokonanych zmianach treści SWZ, dokumenty zamówienia oraz inne dokumenty i informacje bezpośrednio związane z przedmiotowym postępowaniem zamieszczane będą wyłącznie na platformie zakupowej na stronie prowadzonego postępowania w zakładce „Dokumentacja postępowania”.
5. Wykonawcy zainteresowani udziałem w niniejszym postępowaniu mają obowiązek sprawdzania informacji zamieszczonych na http://portal.smartpzp.pl/8bltr na stronie danego postępowania.
Pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ w dziale X

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 17/SI/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Stały nadzór i konserwacja kotłowni gazowych, gazowych urządzeń gastronomicznych, stały nadzór i konserwacja stacji redukcyjno - pomiarowej gazu na terenie 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w Krakowie – Balicach z podziałem:
Zadanie nr 1.1 – Stały nadzór i konserwacja kotłowni gazowych – w okresie grzewczym i letnim;
Zadanie nr 1.2 – Stały nadzór i konserwacja kotłowni gazowych – w okresie grzewczym;
Zadanie nr 1.3 – Nadzór i konserwacja urządzeń gazowych gastronomicznych w budynku nr 6;
Zadanie nr 1.4 – Stały nadzór i konserwacja stacji redukcyjno - pomiarowej gazu na terenie 8. BLTr;
Zadanie nr 1.5 – Okresowa kontrola stanu technicznego instalacji gazowej na terenie 8. BLTr.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Stały nadzór i konserwacja urządzeń kotłowni gazowej wraz z okresową kontrolą stanu technicznego instalacji gazowej w WCR Nowy Targ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Stały nadzór i konserwacja urządzeń kotłowni gazowej w WCR Oświęcim i 11.MBOT Oświęcim.
Zadanie nr 3.1 – Stały nadzór i konserwacja urządzeń kotłowni gazowej wraz z okresową kontrolą stanu technicznego instalacji gazowej w WCR Oświęcim.
Zadanie nr 3.2 – Okresowa kontrola stanu technicznego instalacji gazowej w 11.MBOT Oświęcim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej dla zadania nr. 1, 2 i 3:
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Dysponuje pracownikami skierowanymi do wykonywania czynności określonych w opisie przedmiotu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 poz. 1392), w tym:
a) co najmniej dwoma osobami posiadającymi ważne świadectwo kwalifikacyjne serii
E - eksploatacyjne, „E” zgodne z zał. 1 gr. 2 pkt 4, 10, 12, 14, 16, 21 w/w rozporządzenia;
b) co najmniej jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne serii
D -dozorowe, „D” zgodne z zał. 1 gr. 2 pkt 4, 10, 12, 14, 16, 21 w/w rozporządzenia;
c) co najmniej dwoma osobami posiadającymi ważne świadectwo kwalifikacyjne serii
E - eksploatacyjne, „E” zgodne z zał. 1 gr. 3 pkt 4, 6, 10 w/w rozporządzenia;
d) co najmniej jedną osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne serii
D-dozorowe, „D” zgodne z zał. 1 gr. 3 pkt 4, 6, 10 w/w rozporządzenia.
Zamawiający, dopuszcza łączenie funkcji osób posiadających świadectwo kwalifikacji serii dozorowane „D” i eksploatacyjne „E”.
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postepowaniu Wykonawca złoży wraz z ofertą zał. nr 6 - „Wykaz osób”, wymieniony w dziale IX SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru:
-w zakresie wynikającym z art. 109 ust. 1 pkt 4) Ustawy sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
UWAGA!:
W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument,
o którym mowa w ppkt. 1, składa każdy z nich.
2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy, o braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - sporządzone zgodnie z zał. nr 8 do SWZ – „Oświadczenie o grupie kapitałowej”.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazy osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, w szczególności osób posiadających kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 nr 89 poz. 828 ze zm.) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, przy uwzględnieniu warunku opisanego w dziale V pkt 1.4. SWZ zgodnie z zał. nr 6 do SWZ – „Wykaz osób”.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą jednego z poniższych dokumentów na potwierdzenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w zał. nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1:
1.1. Autoryzacji producenta do serwisu i konserwacji kotłów gazowych firmy VIESSMANN;
lub
1.2. Umowy serwisowej z firmą VIESSMANN;
lub
1.3. Aktualnego certyfikatu uprawniającego wskazanego w nim pracownika do gwarancyjnego serwisu i konserwacji kotłów gazowych firmy VIESSMANN wraz z oświadczeniem Wykonawcy, sporządzonym zgodnie ze wzorem zał. nr 7 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dot. pracownika - zadanie nr 1.
W oświadczeniu należy wskazać, że osoba posiadająca certyfikat będzie realizować zamówienie oraz że posiada ona niezbędne kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 poz. 1392), w tym:
a) świadectwo kwalifikacyjne serii E-eksploatacyjne, „E” zgodne z zał. 1 gr. 2 pkt 4, 10, 12, 14, 16, 21 w/w rozporządzenia; i/lub
b) świadectwo kwalifikacyjne serii D-dozorowe, „D” zgodne z zał. 1 gr. 2 pkt 4, 10, 12, 14, 16, 21 w/w rozporządzenia;
oraz
c) świadectwo kwalifikacyjne serii E-eksploatacyjne, „E” zgodne z zał. 1 gr. 3 pkt 4, 6, 10 w/w rozporządzenia; i/lub
d) świadectwo kwalifikacyjne serii D-dozorowe, „D” zgodne z zał. 1 gr. 3 pkt 4, 6, 10 w/w rozporządzenia.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób posiadających świadectwo kwalifikacji serii dozorowe „D” i eksploatacyjne „E”, posiadających certyfikat uprawniający do gwarancyjnego serwisu i konserwacji kotłów gazowych firmy VIESSMANN.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeden z poniższych dokumenty na potwierdzenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w zał. nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1:
1.1. Autoryzacja producenta do serwisu i konserwacji kotłów gazowych firmy VIESSMANN;
lub
1.2. Umowa serwisowa z firmą VIESSMANN;
lub
1.3. Aktualny certyfikat uprawniający wskazanego w nim pracownika do gwarancyjnego serwisu i konserwacji kotłów gazowych firmy VIESSMANN wraz z oświadczeniem Wykonawcy, sporządzonym zgodnie ze wzorem zał. nr 7 do SWZ – Oświadczenie wykonawcy dot. pracownika - zadanie nr 1.
W oświadczeniu należy wskazać, że osoba posiadająca certyfikat będzie realizować zamówienie oraz że posiada ona niezbędne kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2022 poz. 1392), w tym:
a) świadectwo kwalifikacyjne serii E-eksploatacyjne, „E” zgodne z zał. 1 gr. 2 pkt 4, 10, 12, 14, 16, 21 w/w rozporządzenia; i/lub
b) świadectwo kwalifikacyjne serii D-dozorowe, „D” zgodne z zał. 1 gr. 2 pkt 4, 10, 12, 14, 16, 21 w/w rozporządzenia;
oraz
c) świadectwo kwalifikacyjne serii E-eksploatacyjne, „E” zgodne z zał. 1 gr. 3 pkt 4, 6, 10 w/w rozporządzenia; i/lub
d) świadectwo kwalifikacyjne serii D-dozorowe, „D” zgodne z zał. 1 gr. 3 pkt 4, 6, 10 w/w rozporządzenia.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób posiadających świadectwo kwalifikacji serii dozorowe „D” i eksploatacyjne „E”, posiadających certyfikat uprawniający do gwarancyjnego serwisu i konserwacji kotłów gazowych firmy VIESSMANN.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Druk „Oferta”, sporządzony wg wymagań SWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SWZ - Druk „Oferta”.
2. Wypełniony druk „Szczegółowa oferta cenowa” wg wymagań SWZ, zgodnie z zał. nr 5 do SWZ - „Szczegółowa oferta cenowa” – w zakresie zadania na które Wykonawca składa ofertę.

Ponadto oprócz oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, do oferty należy dołączyć:
1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru:
- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w dziale VI pkt 1 SWZ – w zakresie zadania nr 1.
3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy zgodne, co do treści z zał. nr 9 do SWZ – „Oświadczenie na podstawie art. 117 Ustawy” lub zawierające, co najmniej informacje,
o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.
4. Zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy – w wypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, zgodne co do treści z zał. nr 10 do SWZ lub zawierające co najmniej informacje, o których mowa w art. 118 ust. 4 Ustawy – jeżeli dotyczy.
5. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 – jeżeli dotyczy.
6. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymóg ten dotyczy również spółki cywilnej – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Ustawy, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa wyżej, winno być załączone do oferty.
3. Zgodnie z art. 59 Ustawy, w przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy zastrzega możliwość wezwania Wykonawców do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców wraz
z ewentualnymi kopiami aneksów do tej umowy.
4. Umowa regulująca współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia nie może być podpisana na okres krótszy niż czas realizacji przedmiotowego zamówienia.
5. W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 Ustawy, składane jest zgodnie z działem VIII pkt. 1 SWZ. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw do wykluczenia Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zał. nr 8 do SWZ - „Oświadczenie o grupie kapitałowej”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, sporządzone np.: na podstawie wzoru będącego zał. nr 9 do SWZ lub zawierające, co najmniej informacje, o których mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy.
9. Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 3 do SWZ - "Projektowane postanowienia umowy".

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-27 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/8bltr

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-27 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji w zakresie:
1. Zadania nr 1: 12 miesięcy, rozpoczęcie nie wcześniej niż od dnia 01.05.2024 r. do dnia 30.04.2025 r.
2. Zadania nr 2 i 3: 7 miesięcy, od dnia 01.10.2024 r. do dnia 30.04.2025 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy do współpracy firm do elewacji i dociepleń budynków jednorodzinnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI