„Usługa – przegląd i konserwacja urządzeń sanitarnych w Nowej Dębie – Lądowisko Medavac,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Usługa – przegląd i konserwacja urządzeń sanitarnych w Nowej Dębie – Lądowisko Medavac, Maziarnia ”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Dęba
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-03-29
  • Zamawiający33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00093021
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa – przegląd i konserwacja urządzeń sanitarnych w Nowej Dębie – Lądowisko Medavac, Maziarnia ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180692828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Anieli Krzywoń 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 261162206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa – przegląd i konserwacja urządzeń sanitarnych w Nowej Dębie – Lądowisko Medavac, Maziarnia ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f0f659c-a918-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052572/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Przegląd i konserwacja urządzeń sanitarnych i elektrycznych lądowiska MEDEVAC i MAZIARNIA

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/33wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/33wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Dla skutecznego przesłania dokumentów elektronicznych w niniejszym postępowaniu koniecznym jest posiadanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne - podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r.
o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.
4. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu, składa się w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
6. Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.
7. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej, dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz Instrukcji dla Wykonawców dostępnej pod adresem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod33wog@ron.mil.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp9/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6400,98 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie przeglądów i konserwacji urządzeń sanitarnych znajdujących się w Nowej Dębie – Lądowisko Medavac, Maziarnia.
2) W ramach konserwacji, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności mających na celu utrzymanie elementu, instalacji, systemu i urządzeń wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, w dobrym stanie technicznym oraz zabezpieczenie przed usterkami i awariami.
3) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia został przedstawiony w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia;

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny wyłącznie ofert niepodlegających odrzuceniu.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się niżej opisanymi kryteriami:

Cena ofertowa brutto zamówienia 60 pkt
Czas reakcji na przystąpienie do usunięcia awarii 40 pkt

Oferty będą oceniane według poniższych wzorów i zasad:

-Kryterium CENA OFERTOWA BRUTTO ZAMÓWIENIA - waga 60 pkt
C=Cn/Cb x 60 pkt
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych przez ofertę badaną (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku) w kryterium cena 60 pkt;
Cn – najniższa zaproponowana cena wśród ofert niepodlegających odrzuceniu;
CB – zaproponowana cena oferty badanej.

-Kryterium CZAS REAKCJI NA PRZYSTĄPIENIE DO USUNIĘCIA AWARII – waga 40 pkt
Czas reakcji do 18 godzin – 40 pkt
Czas reakcji do 24 godzin – 20 pkt
Czas reakcji do 36 godzin – 0 pkt (czas reakcji wymagany przez Zamawiającego)

-Jeżeli Wykonawca wskaże czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii dłuższy niż 36 godzin jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

-Oferta Wykonawcy, który nie określił w swojej ofercie czasu reakcji serwisu na zgłoszenie awarii zostanie potraktowana jak oferta z czasem reakcji serwisu na zgłoszenie awarii do 36 godzin.

-Oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii krótszy aniżeli 18 godzin zostanie potraktowana jak oferta z 18 godzinnym czasem reakcji.

Zamawiający w toku badania i oceny ofert poprawi w ofercie:
-oczywiste omyłki pisarskie;
-oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
-inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Zamówienie udzielone zostanie temu Wykonawcy, który:
-spełni wymagania określone w niniejszej SWZ;
-przedłoży ofertę, która uzyska największą liczbę punktów we wskazanym kryterium oceny ofert – cena + czas reakcji na przystąpienie do usunięcia awarii.
Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty.
W przypadku braku zgody o której mowa w zdaniu poprzedzającym Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została kolejno najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i taki sam bilans innego kryterium, Zamawiający wezwie do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie ofert dodatkowych, zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji na przystąpienie do awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności do występowania
w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie.

3. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie.

4. Warunek udziału w postępowaniu dotyczące zdolności ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie stawia warunków udziału w tym zakresie.

5. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:

1) warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub dysponował będzie na czas realizacji zamówienia:

- co najmniej 1 osobą, posiadającą ważne zaświadczenie eksploatacyjne „E” – załącznik 1, Grupa I, pkt.: 2, 10; Grupa II pkt.: 2, 4, 6, 7, 10; Grupa III, pkt.: 4, 6, 10;

oraz

- co najmniej 1 osobą, posiadającą ważne zaświadczenie dozorowe „D” – załącznik 1, Grupa I, pkt.: 2, 10; Grupa II pkt.: 2, 4, 6, 7, 10; Grupa III, pkt.: 4, 6, 10;

Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania jedną osobą, posiadającą każde z wyżej wymienionych uprawnień lub dwoma osobami posiadającymi każde z wymienionych uprawnień osobno.

2) Uprawnienia o których mowa w pkt. 1) niniejszego ustępu, określono w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 20 lipca 2005r.. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci.

6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału z postępowaniu polegać na zdolności technicznej lub zawodowej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
7. Wykonawca, który polega na sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik do SWZ.
8. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby powinno zostać sporządzone w formie elektronicznej tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby oraz przekazane przy użyciu środka komunikacji elektronicznej wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku gdy zobowiązanie zostanie sporządzone jako dokument
w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem podmiotu udostępniającego zasoby przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia lub notariusz.
9. Zamawiający oceni, czy udostępniana Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolność techniczna lub zawodowa, pozwala na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
10. W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie polegał na zdolności technicznej lub zawodowej podmiotów udostępniających zasoby wraz z własnym oświadczeniem (w którym zamieszcza informację o tych podmiotach) przedstawia także oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na jego zasoby. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do niniejszej SWZ – Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
11. Jeżeli, zdolność techniczna lub zawodowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdza spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
12. Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
13. Poleganie przez Wykonawcę na podmiotach udostępniających zasoby regulują szczegółowo przepisy art. 118 – 123 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
w zakresie wskazanym w załączniku do SWZ.
2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o którym mowa powyżej w części odnoszącej się do braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to ma na celu potwierdzić brak podstaw wykluczenia w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Natomiast w części odnoszącej się do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o którym mowa powyżej składa ten z Wykonawców, który wykaże spełnienie warunków.
3. W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie polegał na sytuacji zdolności technicznej lub zawodowej podmiotów udostępniających zasoby wraz z własnym oświadczeniem (w którym zamieszcza informację o tych podmiotach) przedstawia także oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na jego zasoby - Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia:

aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku do SWZ.
2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o którym mowa powyżej w części odnoszącej się do braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców ubiegający się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to ma na celu potwierdzić brak podstaw wykluczenia w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast w części odnoszącej się do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o którym mowa powyżej składa ten
z Wykonawców, który wykaże spełnienie warunków.
3. W przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie polegał na sytuacji zdolności technicznej lub zawodowej podmiotów udostępniających zasoby wraz z własnym oświadczeniem (w którym zamieszcza informację o tych podmiotach) przedstawia także oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na jego zasoby - Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dotyczących:

zdolności technicznej lub zawodowej:

wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, posiadających wymagane uprawnienia, określone w Rozdziale XV ust. 5 SWZ, wraz z informacją na temat posiadanych uprawnień i kwalifikacji zawodowych. Wzór Wykazu stanowi załącznik do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień, przez osoby skierowane do realizacji niniejszego zamówienia, wskazane przez Wykonawcę w Wykazie osób, złożonym na wezwanie Zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum / wspólnicy spółki cywilnej) w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp:
1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia;
2) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z art. 58 ust 2 ustawy Pzp - fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów (pełnomocnictwa lub innych dokumentów z których wynikać będzie fakt ustanowienia pełnomocnika);
3) pełnomocnictwo lub inny dokument z którego treści będzie wynikało umocowanie ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć wraz z ofertą;
4) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem;
5) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może wezwać do przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są złożyć wraz z ofertą, oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp., z którego wynikać będzie które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-29 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/33wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-29 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Usługa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia realizowana będzie w terminie, licząc od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2022r.
2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta na czas określony, tj., od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 30 listopada 2022r.
3. Pierwszy przegląd, stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie do 30 kwietnia 2022r.
4. Drugi przegląd zostanie wykonany w terminie do dnia 30 listopada 2022r.
5. Na ofertę w przedmiotowym postępowaniu składają się
1) Formularz ofertowy – sporządzony zgodnie z załącznikiem do SWZ;
2) Formularz szczegółowej wyceny – sporządzony zgodnie ze wzorem przedstawionym jako załącznik do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia każdej pozycji Formularza szczegółowej wyceny. Niedostosowanie się to tego obowiązku skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
6. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i załączniki:
1) aktualne oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej polega na zdolnościach podmiotów udostepniających zasoby, składa wraz z oświadczeniem własnym, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, sporządzone wg załącznika do SWZ- należy złożyć w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na zasobach udostępnionych przez inne podmioty;
3) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - załącznik do SWZ (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia);
4) pełnomocnictwo, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo lub inny dokument z treści którego wynikać będzie umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję kogoś, kto wytnie otwór okrągły w szafce łazienkowej - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję kogoś, kto wytnie otwór okrągły w szafce łazienkowej. Szafka jest niewielka, więc mogę podwieźć na miejsce, żeby było wygodnie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI