"Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 wraz z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 wraz z budową zewnętrznego dźwigu osobowego i przebudową strefy wyjścia ewakuacyjnego oraz Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Targowej 7 w Radomsku”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadomsko
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Radomsko
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-24
  • Numer ogłoszenia506882-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 506882-N-2019 z dnia 2019-01-24 r.

Miasto Radomsko: "Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 wraz z budową zewnętrznego dźwigu osobowego i przebudową strefy wyjścia ewakuacyjnego oraz Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Targowej 7 w Radomsku”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyjna IV.2 Termomodernizacja budynków Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków, Projekt pn.: „ Termomodernizacja budynków będących własnością miasta: Urzędu Miasta oraz Publicznego Przedszkola nr 2 w Radomsku”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, krajowy numer identyfikacyjny 590648238, ul. ul. Tysiąclecia  5 , 97-500   Radomsko, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 854 571, e-mail zamowienia@radomsko.pl, faks 044 6854513, 6854521.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.radomsko.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.radomsko.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.radomsko.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z pkt 11.6 oraz 14.9-14.11 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) na adres Miasto Radomsko ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko.
Adres:
Miasto Radomsko ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 wraz z budową zewnętrznego dźwigu osobowego i przebudową strefy wyjścia ewakuacyjnego oraz Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Targowej 7 w Radomsku”
Numer referencyjny: PZP.271.1.4.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 wraz z budową zewnętrznego dźwigu osobowego i przebudową strefy wyjścia ewakuacyjnego oraz Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Targowej 7 w Radomsku z podziałem na dwie części: część Nr I : " Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 wraz z budową zewnętrznego dźwigu osobowego i przebudową strefy wyjścia ewakuacyjnego" część nr II : " Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Targowej 7 Radomsku" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do niniejszego ogłoszenia z podziałem na część I i II zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45443000-4
45000000-7
45100000-8
45330000-9
45331100-7
45310000-3
45332200-5
45331000-6
45261410-1
45331220-4
45400000-1
45210000-2
45311100-1
45311200-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych dla części I i II zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-10-23
2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: a1) dla części I zamówienia " Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 wraz z budową zewnętrznego dźwigu osobowego i przebudową strefy wyjścia ewakuacyjnego", wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj. wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie co najmniej: a1a) dwóch robót budowlanych ( zamówień- umów) polegających na wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych i połaci dachowych lub stropodachów w budynku/-ach o kubaturze każdy co najmniej 5 000 m3, o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł netto ( bez podatku VAT), i a1b) dwóch robót budowlanych ( zamówień- umów) polegających na wykonaniu wraz z dostawą i montażem wind ( platform) do przewozu osób o łącznej wartości robót dotyczących wykonania wind ( platform) nie mniejszej niż 300 000,00 zł netto ( bez podatku VAT), w tym co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej w ramach wykonania ( budowy ) windy: dostawę i montaż urządzenia wraz z budową szybu, i a1c) jednej roboty budowlanej ( zamówienia- umowy ) polegające na wykonaniu lub wymianie lub remoncie instalacji c. o. w budynku/-ach o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł netto ( bez podatku VAT), i a1d) jednej roboty budowlanej ( zamówienia- umowy ) polegającej na wykonaniu lub wymianie lub remoncie instalacji elektrycznej w budynku/-ach o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto ( bez podatku VAT) UWAGA: Zamawiający uzna warunek za spełniony także, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane wymienione w ppkt. a1a, a1b, a1c, a1d w ramach tego samego zamówienia- umowy oraz wykaże, że wykonał drugie zamówienie/-a-umowę/y polegające na wykonaniu robót budowlanych wymienionych w pkt. a1a, a1b. z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. a2) dla części II zamówienia " Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Targowej 7 w Radomsku" , wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj. wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: a2a) dwóch robót budowlanych ( zamówień- umów) polegających na wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych i połaci dachowych lub stropodachów w budynku/-ach o kubaturze każdy co najmniej 2 500m3, o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł netto ( bez podatku VAT), i a2b) jednej roboty budowlanej ( zamówienia- umowy) polegające na wykonaniu lub wymianie lub remoncie instalacji elektrycznej w budynku/ach o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto ( bez podatku VAT) UWAGA: Zamawiający uzna warunek za spełniony także, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane wymienione w ppkt. a2a, a2b w ramach tego samego zamówienia- umowy oraz wykaże, że wykonał drugie zamówienie/-a-umowę/y polegające na wykonaniu robót budowlanych wymienionych w pkt. a2a. z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b1) dla części I zamówienia " Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 wraz z budową zewnętrznego dźwigu osobowego i przebudową strefy wyjścia ewakuacyjnego" wymagane jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej: b1a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm. ) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 t.j.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm. ), b1b) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych oraz wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm. ) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 t.j.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm. ), b1c) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm. ) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 t.j.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm. ). b2) dla części II zamówienia " Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Targowej 7 w Radomsku " wymagane jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej: b2a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm. ) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 t.j.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm. ), b2b) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm. ) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 t.j.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm. ). Uwaga 1: Wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tylko w odniesieniu do tej Części zamówienia, na którą składa ofertę. Uwaga 2: W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, ta sama osoba może pełnić funkcję kierownika budowy lub robót na więcej niż jednej części zamówienia. Uwaga 3: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy i robót różnych specjalności przez jedną osobę pod warunkiem, że posiada wymagane uprawnienia budowlane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W związku z przewidzianą procedurą z art. 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych na wezwanie Zamawiającego wykonawca jest zobowiązany złożyć wykaz osób, o którym mowa w pkt. III.5.1) ppkt. 1 lit. b) ogłoszenia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2)wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt III.4) ppkt 1 ogłoszenia 3)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 ogłoszenia: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 9.2 SIWZ stosuje się odpowiednio. 5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 4.1, 4.2 do SIWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia ), b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 5.1, 5.2. do SIWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 7 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) kosztorysy ofertowe, 5) oświadczenia Wykonawcy, czy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 SIWZ – (formularz ofertowy), 6) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) dla części I zamówienia- "Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 wraz z budową zewnętrznego dźwigu osobowego i przebudową strefy wyjścia ewakuacyjnego"; - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) dla części II zamówienia- "Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Targowej 7 w Radomsku". 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. Nr rachunku: 54 1560 0013 2039 6334 0000 0014 z dopiskiem: Wadium - "Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 wraz z budową zewnętrznego dźwigu osobowego i przebudową strefy wyjścia ewakuacyjnego oraz Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Targowej 7 w Radomsku ” dla części nr .......... zamówienia Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Radomska ( punkt podawczy- parter ) (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: "Wadium – Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 wraz z budową zewnętrznego dźwigu osobowego i przebudową strefy wyjścia ewakuacyjnego oraz Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Targowej 7 w Radomsku dla części nr...... zamówienia ". 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1. Cena (C), 60,00
2. Okres gwarancji- szczegółowe kryteria dla każdej z części zostały określone w załącznikach do niniejszego ogłoszenia, ( G ) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy, w tym istotna zmiana, zgodnie z § 18 wzoru umowy stanowiącego dodatek nr 8a, 8b do SIWZ może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w przypadkach, o których mowa w umowie oraz w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: " Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 wraz z budową zewnętrznego dźwigu osobowego i przebudową strefy wyjścia ewakuacyjnego"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : 1.1. Dla Części I zamówienia: " Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Radomsku przy ul. Tysiąclecia 5 wraz z budową zewnętrznego dźwigu osobowego i przebudową strefy wyjścia ewakuacyjnego": 1) docieplenie przegród zewnętrznych budynku; 2) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż fasad aluminiowych; 3) wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; 4) wykonanie ciągów pieszych oraz nowej opaski wokół budynku o nawierzchni z kostki betonowej ( wzór kostki zostanie uzgodniony z Zamawiającym ); 5) wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynków silikonowych barwionych w masie według projektu kolorystyki elewacji budynku; 6) wykonanie zabezpieczenia antywłamaniowego okien piwnic oraz parteru; 7) wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego ścian piwnic; 8) wymianę instalacji c.o.; 9) modernizację węzła c.o z dostosowaniem pomieszczenia na węzeł c.o; 10) wykonanie klimatyzacji sali sesyjnej Urzędu Miasta; 11) wykonanie robót elektrycznych, m. in.: przebudowę rozdzielnicy głównej budynku, budowę instalacji zasilania węzła, klimatyzacji, windy oraz iluminacji budynku, budowę instalacji oświetlenia ewakuacyjnego, przebudowę instalacji odgromowej, budowę systemu oddymiania klatek schodowych, budowę instalacji fotowoltaicznej; 12) wykonanie dźwigu osobowego z lokalizacją przy północno- wschodniej ścianie szczytowej; 13) wykonanie przebudowy wyjścia ewakuacyjnego zlokalizowanego w północno- wchodniej ścianie szczytowej wraz z przebudową schodów zewnętrznych; 14) dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów ochrony p.poż ( instalacja oświetlenia ewakuacyjnego oraz wodciągowa przeciwpożarowa); 15) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z dachu budynku; 16) budowę instalacji hydrantowej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez INVEST Usługi z Zakresu Architektury i Inżynierii mgr inż. Grzegorz Piwnik, 97-500 Radomsko, ul. Architektów 26A, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1) wzór umowy dot. Części I zamówienia-- stanowiący dodatek nr 8a do SIWZ, 2) przedmiar robót dot. Części I zamówienia b. budowlana - stanowiący dodatek nr 9a do SIWZ, 3) przedmiar robót dot. Części I zamówienia b. elektryczna - stanowiący dodatek nr 9b do SIWZ, 4) przedmiar robót dot. Części I zamówienia b. sanitarna- klimatyzacja - stanowiący dodatek nr 9c do SIWZ, 5) przedmiar robót dot. Części I zamówienia b. sanitarna- inst. c.o.- stanowiący dodatek nr 9d do SIWZ, 6) przedmiar robót dot. Części I zamówienia b. sanitarna- inst. hydrantowa - stanowiący dodatek nr 9e do SIWZ, 7) przedmiar robót dot. Części I zamówienia b. sanitarna- inst. węzeł ciepłowniczy - stanowiący dodatek nr 9f do SIWZ, 8) przedmiar robót dot. Części I zamówienia b. sanitarna- kanalizacja deszczowa- stanowiący dodatek nr 9g do SIWZ, 9) projekt budowlano- wykonawczy dot. Części I zamówienia b. budowlana – stanowiący dodatek nr 10a do SIWZ, 10) projekt budowlano- wykonawczy dot. Części I zamówienia b. elektryczna – stanowiący dodatek nr 10b do SIWZ, 11) projekt budowlano- wykonawczy dot. Części I zamówienia b. sanitarna- klimatyzacja i c.o. – stanowiący dodatek nr 10c do SIWZ, 12) projekt budowlano- wykonawczy dot. Części I zamówienia b. sanitarna-kanalizacja deszczowa– stanowiący dodatek nr 10d do SIWZ, 13) projekt budowlano- wykonawczy dot. Części I zamówienia b. sanitarna-inst. hydrantowa- stanowiący dodatek nr 10e do SIWZ, 14) projekt budowlano- wykonawczy dot. Części I zamówienia b. sanitarna- inst. węzeł ciepłowniczy – stanowiący dodatek nr 10f do SIWZ, 15) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. Części I zamówienia b. budowlana –stanowiąca dodatek nr 11a do SIWZ, 16) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. Części I zamówienia dźwig osobowy – stanowiąca dodatek nr 11b do SIWZ, 17) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. Części I zamówienia b. elektryczna – stanowiąca dodatek nr 11c do SIWZ, 18) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. Części I zamówienia b. sanitarna –stanowiąca dodatek nr 11d do SIWZ, 19) BIOZ dot. Części I zamówienia – stanowiąca dodatek nr 12 do SIWZ, 20) Audyt energetyczny dot. Części I zamówienia – stanowiący dodatek nr 13a do SIWZ, 21) Postanowienie ŁKW PSP dot. Części I zamówienia – stanowiące dodatek nr 14 do SIWZ, 22) Opinia geotechniczna dot. Części I zamówienia – stanowiąca dodatek nr 15 do SIWZ. 3. Dotyczy Części I zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę ( podwykonawcę ) na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w projektach budowlano- wykonawczych, przedmiarach robót i w szczegółowych specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych czyli tzw. pracowników fizycznych.  Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorach umów stanowiących dodatek nr 8a do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych dla części I zamówienia. 5. Zamówienie dotyczy zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV. Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków, Projekt pn.: „Termomodernizacja budynków będących własnością miasta: Urzędu Miasta oraz Publicznego Przedszkola nr 2 w Radomsku ”, nr umowy o dofinansowanie projektu: UDA- RPLD.04.02.02-10.0030/17-00 z dnia 24.10.2018 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45443000-4, 45000000-7, 45100000-8, 45330000-9, 45331100-7, 45310000-3, 45332200-5, 45331000-6, 45261410-1, 45331220-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-23
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena ( C) 60,00
2. Okres gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia ( z wyłączeniem dźwigu osobowego, urządzeń klimatyzacji oraz paneli fotowoltaicznych) (G) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu dot. Części I zamówienia zostały zawarte w ogłoszeniu w pkt III.1.3) ppkt a1) i ppkt b1).


Część nr: 2 Nazwa: " Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Targowej 7 w Radomsku"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : 1.1. Dla Części II zamówienia : " Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 2 przy ul. Targowej 7 w Radomsku": 1) roboty demontażowe w zakresie określonym projektem budowlanym; 2) uzupełnienie tynków i ubytków w ścianach; 3) wykonanie remontu kominów; 4) wykonanie obróbek blacharskich wraz z wymianą orynnowania; 5) oczyszczanie powierzchni z brudu i kurzu poprzez mycie elewacji wodą z dodatkiem słabych detergentów; 6) docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi; 7) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych poprzez dwukrotne malowanie masami dyspersyjnymi; 8) ocieplenie ścian piwnicznych styropianem o podwyższonej odporności na działanie wody ( hydrofobizowanym ); 9) wykonanie izolacji z folii ochronnej kubełkowej ścian piwnicznych; 10) dostawę i montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej gr. 0,55mm; 11) wykonanie nowej opaski wokół budynku; 12) montaż elementów elewacyjnych ( lampy, skrzynka na listy, wentylatory, tabliczki informacyjne); 13) wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne; 14) uszczelnienie styku kominów z dachem; 15) dostawę i montaż wybranych okien; 16) nadmurowanie ścian attyki oraz montaż płyt OSB na attykach; 17) montaż obróbek blacharskich na ścianach attyki, deskach czołowych okapu; 18) wymianę rynien i rur spustowych; 19) dostawę i montaż wewnętrznych rolet okiennych; 20) dostawę i montaż naświetli piwnicznych; 21) nałożenie tynku na kominach oraz betonowanie nowych czapek; 22) ocieplenie stropodachów styropapą; 23) dostawę i montaż daszków nad drzwiami; 24) dostawę i montaż balustrad; 25) montaż kominów wentylacyjnych, wpustów dachowych oraz wentylatorów dachowych; 26) przesunięcie wpustów deszczowych; 27) montaż instalacji odgromowej ( nowe haki ); 28) montaż kratek wentylacyjnych w ścianach piwnicznych; 29) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ułożenie płytek ceramicznych antypoślizgowych na tarasie; 30) osuszanie ścian w piwnicach; 31) montaż krat pod pnącza; 32) montaż folii przeciwwłamaniowych na szybach, po zdjęciu krat; 33) dostawę schodołazu ( przy wejściu głównym do budynku); 34) wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikatowego barwionego w masie w kolorystyce zgodnej z projektem budowlanym; 35) wykonanie wymiany wewnętrznych instalacji elektrycznych w zakresie przebudowy rozdzielnic, instalacji oświetlenia, instalacji gniazd wtykowych oraz instalacji odgromowej; 36) szpachlowanie i malowanie ścian wewnątrz budynku. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez: GRZYBUD Paweł Grzybek, ul. Tysiąclecia 10F/120, 97-500 Radomsko, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Opis przedmiotu zamówienia , zawierają: 1) wzór umowy dot. Części II zamówienia- stanowiący dodatek nr 8b do SIWZ, 2) przedmiar robót dot. Części II zamówienia b. budowlana - stanowiący dodatek nr 9h do SIWZ, 3) przedmiar robót dot. Części II zamówienia b. elektryczna - stanowiący dodatek nr 9i do SIWZ, 4) przedmiar robót dot. Części II zamówienia malowanie - stanowiący dodatek nr 9j do SIWZ 5) projekt budowlany dot. Części II zamówienia b. budowlana – stanowiący dodatek nr 10g do SIWZ, 6) projekt budowlany dot. Części II zamówienia b. elektryczna – stanowiący dodatek nr 10h do SIWZ, 7) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. Części II zamówienia b. budowlana –stanowiąca dodatek nr 11e do SIWZ, 8) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. Części II zamówienia b. elektryczna – stanowiąca dodatek nr 11f do SIWZ, 9) Audyt energetyczny dot. Części II zamówienia – stanowiący dodatek nr 13b do SIWZ, 3. Dotyczy Części II zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ( Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę ( podwykonawcę ) na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: - czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w projektach budowlano- wykonawczych, przedmiarach robót i w szczegółowych specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych czyli tzw. pracowników fizycznych.  Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorach umów stanowiących dodatek nr 8b do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych dla części II zamówienia. 5. Zamówienie dotyczy zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV. Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków, Projekt pn.: „Termomodernizacja budynków będących własnością miasta: Urzędu Miasta oraz Publicznego Przedszkola nr 2 w Radomsku ”, nr umowy o dofinansowanie projektu: UDA- RPLD.04.02.02-10.0030/17-00 z dnia 24.10.2018 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45443000-4, 45000000-7, 45100000-8, 45400000-1, 45210000-2, 45311100-1, 45311200-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
1. Cena ( C ) 60,00
2. Okres gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia (z wyłączeniem schodołazu) (G ) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunki udziału w postępowaniu dot. Części II zamówienia zostały zawarte w ogłoszeniu w pkt III.1.3) ppkt a2) i ppkt b2).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli - Brzeziny
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Radomsko: Produkt leczniczy - Cosentyx
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Radomsko: Przebudowa ul. Reymonta w Radomsku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie robót remontowych na rzecz Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na dwa zadania : Zadanie nr 1 Remont lokali gminnych w rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. St. Suchowolca, Sobieskiego, Św. Rocha, Al. Piłsudskiego, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej oraz roboty zlecane sukcesywnie w ciągu roku wynikające z roszczeń po zalaniach w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego. Zadanie nr 2 Remont lokali gminnych w rejonie ulic: Św. Proroka Eliasza, Ks. St. Suchowolca, Sobieskiego, Św. Rocha, Al. Piłsudskiego, Krakowskiej, Dojnowskiej, Barszczańskiej, Klepackiej oraz roboty zlecane sukcesywnie w ciągu roku wynikające z roszczeń po zalaniach w budynkach mieszkalnych będących w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI