Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2, 4 oraz Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadomsko
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Radomsko
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-26
  • Numer ogłoszenia615749-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615749-N-2020 z dnia 2020-11-26 r.

Miasto Radomsko: Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2, 4 oraz Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków, Projekt pn.: „Termomodernizacja budynków będących własnością miasta: Publicznego Przedszkola nr 9 oraz Publicznej Szkoły Podstawowej nr 10 w Radomsku".
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, krajowy numer identyfikacyjny 59064823800000, ul. ul. Tysiąclecia  5 , 97-500  Radomsko, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 854 571, e-mail zamowienia@radomsko.pl, faks 044 6854513, 6854521.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.radomsko.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.radomsko.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.radomsko.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z pkt 11.6 oraz 14.9-14.11 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) na adres Miasto Radomsko ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko.
Adres:
Miasto Radomsko ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2, 4 oraz Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25
Numer referencyjny: PZP.271.1.28.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: II.4)1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2, 4 oraz Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25 z podziałem na dwie części:Część nr 1 zamówienia pn. Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2,4,Część nr 2 zamówienia pn. Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi i budowlano – wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanymi przez: INVEST Usługi z Zakresu Architektury i Inżynierii mgr inż. Grzegorz Piwnik, 97-500 Radomsko, ul. Architektów 26A, audytami oraz zasadami wiedzy technicznej.II.4)2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór-projekt umowy - stanowiący dodatek nr 8a do SIWZ ( dot. Części nr 1 zamówienia), 2) wzór-projekt umowy - stanowiący dodatek nr 8b do SIWZ ( dot. Części nr 2 zamówienia), 3) Projekt budowlany – branża budowlana dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ , 4) Projekt budowlany – branża sanitarna dot. Części nr 1 zamówienia – budynek nr 1 modernizacja węzła ciepłowniczego- stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ, 5) Projekt budowlany – branża sanitarna dot. Części nr 1 zamówienia – modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 1 oraz nr 2 oraz instalacji c.w.u. w budynku nr 1- stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ , 6) Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 12 do SIWZ , 7) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dot. Części nr 1 – branża budowlana - stanowiące dodatek nr 13 do SIWZ, 8) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót instalacyjnych dot. Części nr 1- branża sanitarna - stanowiące dodatek nr 14 do SIWZ, 9) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót instalacyjnych dot. Części nr 1- branża elektryczna - stanowiące dodatek nr 15 do SIWZ, 10) Audyt energetyczny dot. Budynku nr 1 - dot. Części nr 1 -stanowiący dodatek nr 16 do SIWZ. 11) Audyt energetyczny dot. Budynku nr 2 - dot. Części nr 1 -stanowiący dodatek nr 17 do SIWZ, 12) Projekt budowlany – branża budowlana dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 25 do SIWZ , 13) Projekt budowlany – branża sanitarna dot. Części nr 2 zamówienia – budynek nr 1 modernizacja węzła ciepłowniczego- stanowiący dodatek nr 26 do SIWZ , 14) Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 27 do SIWZ , 15) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dot. Części nr 2 – branża budowlana - stanowiące dodatek nr 28 do SIWZ , 16) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót instalacyjnych dot. Części nr 1- branża sanitarna - stanowiące dodatek nr 29 do SIWZ , 17) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót instalacyjnych dot. Części nr 1- branża elektryczna - stanowiące dodatek nr 30 do SIWZ, 18) Audyt energetyczny - dot. Części nr 2 -stanowiący dodatek nr 31 do SIWZ.II.4)3. Ze względu na charakter wynagrodzenia ( ryczałt ) funkcję jedynie informacyjną pełnią:1) Przedmiar robót branża budowlana dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodateknr 18 do SIWZ ,2) Przedmiar robót branża sanitarna modernizacja instalacji c.o. budynek nr 1 dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 19 do SIWZ ,3) Przedmiar robót branża sanitarna modernizacja instalacji c.o. budynek nr 2 dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 20 do SIWZ ,4) Przedmiar robót branża sanitarna modernizacja węzła ciepłowniczego dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 21 do SIWZ ,4) Przedmiar robót branża sanitarna modernizacja instalacji CWU dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 22 do SIWZ ,5) Przedmiar robót branża elektryczna budynek nr 1 dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 23 do SIWZ ,6) Przedmiar robót branża elektryczna budynek nr 2 dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 24 do SIWZ ,7) Przedmiar robót branża budowlana dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 32 do SIWZ ,8) Przedmiar robót branża sanitarna dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 33 do SIWZ ,9) Przedmiar robót branża sanitarna remont urządzeń wentylacyjnych w budynku D dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 34 do SIWZ ,10) Przedmiar robót branża elektryczna dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 35 do SIWZ.II.4)4. Dotyczy Części nr 1, nr 2 zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm.Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w umowie, w Projektach budowlanych i budowlano - wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, robotami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze-projekcie umowy.Powyższe wymagania określają w szczególności:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy,b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.Na etapie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 14 wzoru-projektu umowy złożyć stosowne oświadczenie dot. spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: III.1.3).1) dot. Części nr 1 zamówienia:III.1.3).1.1) wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj. wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej:a) dwóch robót budowlanych (zamówień – umów) o łącznej wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł netto (bez podatku VAT) polegających na wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych i połaci dachowych lub stropodachów w budynku/-ach o kubaturze każdy co najmniej 2000 m3,i b) jednej roboty budowlanej (zamówienia – umowy) polegającej na wykonaniu lub wymianie lub remoncie instalacji c.o. w budynku/-ach o łącznej wartości nie mniejszej niż 130 000,00 zł netto (bez podatku VAT),i c) jednej roboty budowlanej (zamówienia – umowy) polegającej na wykonaniu lub wymianie lub remoncie instalacji elektrycznej w budynku/-ach o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł netto (bez podatku VAT),z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony także, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane wymienione w ppkt a, b, c w ramach tego samego zamówienia-umowy oraz wykaże, że wykonał drugie zamówienie/-a-umowę/-y polegające na wykonaniu robót budowlanych wymienionych w pkt a.III.1.3)1.2) wymagane jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej: a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.),b) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych oraz wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.),c) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).III.1.3)2) dot. Części nr 2 zamówienia:III.1.3)2.1) wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj. wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej:a) dwóch robót budowlanych (zamówień – umów) o łącznej wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł netto (bez podatku VAT) polegających na wykonaniu docieplenia ścian zewnętrznych i połaci dachowych lub stropodachów w budynku/-ach o kubaturze każdy co najmniej 2000 m3,i b) jednej roboty budowlanej (zamówienia – umowy) polegającej na wykonaniu lub wymianie lub remoncie instalacji c.o. w budynku/-ach o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł netto (bez podatku VAT),i c) jednej roboty budowlanej (zamówienia – umowy) polegającej na wykonaniu lub wymianie lub remoncie instalacji elektrycznej w budynku/-ach o łącznej wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł netto (bez podatku VAT),z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony także, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane wymienione w ppkt a, b, c w ramach tego samego zamówienia-umowy oraz wykaże, że wykonał drugie zamówienie/-a-umowę/-y polegające na wykonaniu robót budowlanych wymienionych w pkt a.III.1.3)2.2) wymagane jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej: a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.),b) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych oraz wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.),c) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).Uwaga dot. Części nr 1 oraz nr 2 zamówienia: Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na dwie części zamówienia nie jest zobowiązany wykazać się odrębnymi osobami dla każdej z części zamówienia. Dopuszcza się łączenie funkcji w przypadku osób posiadających uprawnienia budowlane w kilku specjalnościach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;2)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt III.4) ppkt 1 ogłoszenia3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 ogłoszenia: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 9.2 SIWZ stosuje się odpowiednio.5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanegoi prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 4 do SIWZ,b) oświadczenie na temat kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy -z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 5 do SIWZ .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) oświadczenie, że oferowane roboty budowlane w tym zastosowane materiały i urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 7 do SIWZ,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca składa wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że :a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów:a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia,b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;-czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ 4) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy:Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ).W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokościa) część nr 1 – 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100)b) część nr 2 – 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100)2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanymw pkt 16.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. Nrrachunku: 54 1560 0013 2039 6334 0000 0014 z dopiskiem: Wadium - "Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2, 4 oraz Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25 część nr ………...”Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359 ze zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Radomska ( punkt podawczy- parter ) (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium – "Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2, 4 oraz Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25 część nr ………...”.6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1.Cena (C) 60,00
2. Okres gwarancji jakości Wykonawcy (G) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy, w tym istotnej zmiany umowy. Zmiany do umowy zostały przewidziane w projekcie umowy stanowiącym odpowiednio dodatek nr 8a lub nr 8b do SIWZ, określającym ich zakres, charakter oraz warunki wprowadzenie zmian oraz w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacje dot. przetwarzania danych osobowych zostały wskazane w Rozdziale 30 SIWZ i wzorze/projekcie umowy stanowiącym odpowiednio dodatek nr 8a lub 8b do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2,4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1) Część nr 1 zamówienia pn. Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2,4 obejmuje:Termomodernizację budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2, 4 zgodnie z projektami budowlanymi i budowlano – wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanymi przez: INVEST Usługi z Zakresu Architektury i Inżynierii mgr inż. Grzegorz Piwnik, 97-500 Radomsko, ul. Architektów 26A, audytami oraz zasadami wiedzy technicznej.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:Budynek nr 1 (ul. Sokola 2): 1) Docieplenie ścian nadziemia i ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej; 2) Docieplenie stropodachu wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, czap kominowych oraz orynnowania; 3) Wymiana stolarki okiennej (bez wymiany okien piwnic) i drzwiowej zewnętrznej (bez wymiany głównych drzwi wejściowych); 4) Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w budynku; 5) Wymiana, remont lub wykonanie nowych daszków nad wejściami do budynku; 6) Remont schodów zewnętrznych; 7) Zapewnienie dostępu dla osób niepełnosprawnych do budynku zgodnie z warunkami technicznymi; 8) oznakowanie wejść do budynku dla osób niedowidzących – schody oraz drzwi zewnętrzne, z uwzględnieniem oznakowania przeszklonych drzwi wewnętrznych; 9) Wykonanie nowej opaski wokół budynku o nawierzchni z kostki betonowej; 10) Wymiana instalacji odgromowej; 11) Wymiana instalacji elektrycznej; 12) Montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku; 13) Wymiana instalacji c.o.; 14) Częściowa wymiana instalacji c.w.u.; 15) Wymiana węzła cieplnego.Budynek nr 2 (ul. Sokola 4): 1) Docieplenie ścian nadziemia i ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej; 2) Docieplenie stropodachu wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, czap kominowych oraz orynnowania; 3) Wymiana stolarki okiennej (bez wymiany okien piwnic) i drzwiowej zewnętrznej (bez wymiany głównych drzwi wejściowych); 4) Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w budynku; 5) Wymiana, remont lub wykonanie nowych daszków nad wejściami do budynku; 6) Remont schodów zewnętrznych; 7) Zapewnienie dostępu dla osób niepełnosprawnych do budynku zgodnie z warunkami technicznymi; 8) Oznakowanie wejść do budynku dla osób niedowidzących – schody, drzwi (ogólnie z uwzględnieniem oznakowania drzwi wewnętrznych przeszklonych); 9) Wykonanie nowej opaski wokół budynku o nawierzchni z kostki betonowej; 10) Wymiana instalacji odgromowej; 11) Wymiana instalacji elektrycznej; 12) Montaż instalacji fotowoltaicznej w budynku; 13) Wymiana instalacji c.o.; 14) Częściowa wymiana instalacji c.w.u._1.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór-projekt umowy - stanowiący dodatek nr 8a do SIWZ ( dot. Części nr 1 zamówienia), 2) Projekt budowlany – branża budowlana dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ , 3) Projekt budowlany – branża sanitarna dot. Części nr 1 zamówienia – budynek nr 1 modernizacja węzła ciepłowniczego- stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ, 4) Projekt budowlany – branża sanitarna dot. Części nr 1 zamówienia – modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 1 oraz nr 2 oraz instalacji c.w.u. w budynku nr 1- stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ , 5) Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 12 do SIWZ , 6) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dot. Części nr 1 – branża budowlana - stanowiące dodatek nr 13 do SIWZ, 7) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót instalacyjnych dot. Części nr 1- branża sanitarna - stanowiące dodatek nr 14 do SIWZ, 8) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót instalacyjnych dot. Części nr 1- branża elektryczna - stanowiące dodatek nr 15 do SIWZ, 9) Audyt energetyczny dot. Budynku nr 1 - dot. Części nr 1 -stanowiący dodatek nr 16 do SIWZ. 10) Audyt energetyczny dot. Budynku nr 2 - dot. Części nr 1 -stanowiący dodatek nr 17 do SIWZ.1.3) Ze względu na charakter wynagrodzenia ( ryczałt ) funkcję jedynie informacyjną pełnią:1) Przedmiar robót branża budowlana dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodateknr 18 do SIWZ ,2) Przedmiar robót branża sanitarna modernizacja instalacji c.o. budynek nr 1 dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 19 do SIWZ ,3) Przedmiar robót branża sanitarna modernizacja instalacji c.o. budynek nr 2 dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 20 do SIWZ ,4) Przedmiar robót branża sanitarna modernizacja węzła ciepłowniczego dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 21 do SIWZ ,4) Przedmiar robót branża sanitarna modernizacja instalacji CWU dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 22 do SIWZ ,5) Przedmiar robót branża elektryczna budynek nr 1 dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 23 do SIWZ ,6) Przedmiar robót branża elektryczna budynek nr 2 dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 24 do SIWZ ,1.4) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm.Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w umowie, w Projektach budowlanych i budowlano - wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, robotami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze-projekcie umowy.Powyższe wymagania określają w szczególności:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy,b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.Na etapie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 14 wzoru-projektu umowy złożyć stosowne oświadczenie dot. spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45100000-8, 45000000-7, 45443000-4, 45261410-1, 45321000-3, 45261900-3, 45421100-5, 45400000-1, 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45331000-6, 45261215-4, 45332200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Okres gwarancji jakości Wykonawcy (G) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1) Część nr 2 zamówienia pn. Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25 obejmuje:Termomodernizację budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25 zgodnie z projektami budowlanymi i budowlano – wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanymi przez: INVEST Usługi z Zakresu Architektury i Inżynierii mgr inż. Grzegorz Piwnik, 97-500 Radomsko, ul. Architektów 26A, audytem oraz zasadami wiedzy technicznej.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:Budynek A 1) Docieplenie ścian nadziemia i ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej (z wyłączeniem elewacji zachodniej budynku); 2) Docieplenie stropodachu wentylowanego wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, czap kominowych oraz orynnowania; 3) Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej (z wyłączeniem elewacji zachodniej budynku); 4) Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w budynku (z wyłączeniem elewacji zachodniej budynku); 5) Remont schodów zewnętrznych przy wejściu do budynku; 6) Oznakowanie wejść do budynku dla osób niedowidzących – schody oraz drzwi zewnętrzne z uwzględnieniem oznakowania przeszklonych drzwi wewnętrznych; 7) Wykonanie nowej opaski wokół budynku o nawierzchni z kostki betonowej (z wyłączeniem elewacji zachodniej budynku); 8) Wymiana instalacji odgromowej; 9) Wymiana instalacji elektrycznej.Budynek B 1) Docieplenie ścian nadziemia i ścian fundamentowych wraz wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej; 2) Docieplenie stropodachu wentylowanego wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich oraz orynnowania; 3) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej; 4) Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w budynku; 5) Remont schodów zewnętrznych przy wejściu głównym do budynku; 6) Wykonanie nowej opaski wokół budynku o nawierzchni z kostki betonowej; 7) Oznakowanie wejść do budynku dla osób niedowidzących – drzwi zewnętrzne z uwzględnieniem oznakowania przeszklonych drzwi wewnętrznych; 8) Wykonanie nowej opaski wokół budynku o nawierzchni z kostki betonowej; 9) Wymiana instalacji odgromowej; 10) Wymiana instalacji elektrycznej.Budynek C: 1) Docieplenie ścian nadziemia i ścian piwnic wraz wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej; 2) Docieplenie stropodachu wentylowanego wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, czap kominowych oraz orynnowania; 3) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej; 4) Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w budynku; 5) Remont schodów zewnętrznych przy wejściach do budynku; 6) Oznakowanie wejść do budynku dla osób niedowidzących – drzwi zewnętrzne z uwzględnieniem oznakowania przeszklonych drzwi wewnętrznych; 7) Wykonanie nowej opaski wokół budynku o nawierzchni z kostki betonowej; 8) Wymiana źródła ciepła - kocioł na pellet; 9) Montaż instalacji fotowoltaicznej; 10) Wymiana instalacji odgromowej; 11) Wymiana instalacji elektrycznej.Budynek D: 1) Docieplenie ścian nadziemia i ścian fundamentowych wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej; 2) Wymiana pokrycia dachowego nad salą gimnastyczną – montaż płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym; 3) Docieplenie stropodachu wentylowanego nad częścią zaplecza wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, czap kominowych oraz orynnowania; 4) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej; 5) Wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w budynku; 6) Remont schodów zewnętrznych przy wejściu głównym do budynku; 7) Oznakowanie wejść do budynku dla osób niedowidzących – drzwi zewnętrzne z uwzględnieniem oznakowania przeszklonych drzwi wewnętrznych; 8) Wykonanie nowej opaski wokół budynku o nawierzchni z kostki betonowej; 9) Wymiana urządzeń wentylacyjnych na dachu sali gimnastycznej; 10) Wymiana instalacji odgromowej; 11) Wymiana instalacji elektrycznej._1.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór-projekt umowy - stanowiący dodatek nr 8b do SIWZ ( dot. Części nr 2 zamówienia), 2) Projekt budowlany – branża budowlana dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 25 do SIWZ , 3) Projekt budowlany – branża sanitarna dot. Części nr 2 zamówienia – budynek nr 1 modernizacja węzła ciepłowniczego- stanowiący dodatek nr 26 do SIWZ , 4) Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 27 do SIWZ , 5) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dot. Części nr 2 – branża budowlana - stanowiące dodatek nr 28 do SIWZ , 6) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót instalacyjnych dot. Części nr 1- branża sanitarna - stanowiące dodatek nr 29 do SIWZ , 7) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót instalacyjnych dot. Części nr 1- branża elektryczna - stanowiące dodatek nr 30 do SIWZ, 8) Audyt energetyczny - dot. Części nr 2 -stanowiący dodatek nr 31 do SIWZ.1.3) Ze względu na charakter wynagrodzenia ( ryczałt ) funkcję jedynie informacyjną pełnią:1) Przedmiar robót branża budowlana dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 32 do SIWZ ,2) Przedmiar robót branża sanitarna dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 33 do SIWZ ,3) Przedmiar robót branża sanitarna remont urządzeń wentylacyjnych w budynku D dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 34 do SIWZ ,4) Przedmiar robót branża elektryczna dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 35 do SIWZ.1.4) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm.Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w umowie, w Projektach budowlanych i budowlano - wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, robotami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze-projekcie umowy.Powyższe wymagania określają w szczególności:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy,b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.Na etapie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 14 wzoru-projektu umowy złożyć stosowne oświadczenie dot. spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45100000-8, 45000000-7, 45443000-4, 45321000-3, 45261900-3, 45421100-5, 45400000-1, 45310000-3, 45331100-7, 45331110-0, 45331210-1, 45261215-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
Okres gwarancji jakości Wykonawcy (G) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę ogrodu zimowego - Gorzkowice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę ogrodu zimowego (patio) z materiałami i robocizną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI