Termomodernizacja budynków komunalnych w Tarnowskich Górach - ul. Bytomska 9, 9a,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynków komunalnych w Tarnowskich Górach - ul. Bytomska 9, 9a, 13, ul. Wyspiańskiego 22, 22a
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnowskie Góry
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-27
  • ZamawiającyGMINA TARNOWSKIE GÓRY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00051901
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków komunalnych w Tarnowskich Górach - ul. Bytomska 9, 9a, 13, ul. Wyspiańskiego 22, 22a

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARNOWSKIE GÓRY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 39 33 855

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.tgory.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.tarnowskiegory.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków komunalnych w Tarnowskich Górach - ul. Bytomska 9, 9a, 13, ul. Wyspiańskiego 22, 22a

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa0f588f-af32-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001111/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Termomodernizacja budynków komunalnych – ul. Bytomska 9, 13 oraz ul. Wyspiańskiego 22 /22a w Tarnowskich Górach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, w ramach projektu pn. „Kompleksowa termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Bytomskiej, Cebuli, Mickiewicza, Wyspiańskiego w Tarnowskich Górach”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.tarnowskiegory.pl/m,6301,zamowienia-klasyczne-ponizej-progu-unijnego.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XVI SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4 rozdziału XII SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:1) pocztą elektroniczną na adres e-mail: bzp@um.tgory.pl lub 2) poprzez dedykowane formularze dostępne na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/) i ePUAP.2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wyłącznie poprzez platformę miniPortal.Więcej informacji zawiera rozdz. XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Adres: ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry;- Inspektor Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim pracuje w budynku Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach przy ulicy Runek 4, pokój nr 13;- Kontakt mailowy: iod@um.tgory.pl, kontakt telefoniczny: (32) 39 33 756.- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Termomodernizacja budynków komunalnych w Tarnowskich Górach - ul. Bytomska 9, 9a, 13, ul. Wyspiańskiego 22, 22a”, nr postępowania BZP.271.10.2021;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.10.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1951404,25 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca termomodernizację budynku komunalnego przy ul. Bytomskiej 9, 9a w Tarnowskich Górach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:- Przedmiary robót dla każdej z części zamówienia – załączniki nr 1a-1c do SWZ,- Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części zamówienia) – załącznik nr 2 do SWZ,- Dokumentacja techniczna (dla każdej z części zamówienia) – załącznik nr 3 do SWZ,- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – załączniki nr 7a-7c do SWZ (wzory umów dla każdej z części osobno).

4.2.5.) Wartość części: 625237,75 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421148-3 - Instalowanie bram

45442100-8 - Roboty malarskie

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena ofertowa (IP1) – 60,00 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach),b) zwiększenie wysokości kary umownej określonej w §20 ust 1 lit a) wzoru umowy (IP2) – 20,00 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach),c) doświadczenie kierownika budowy (wymaganego w pkt. 3.4.2 rozdz. XIX SWZ) (IP3) - 20,00 pkt (waga kryterium, wyrażona w punktach).Więcej informacji zawiera rozdział XXVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie wysokości kary umownej określonej w §20 ust 1 lit a) wzoru umowy (IP2)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy (wymaganego w pkt. 3.4.2 rozdz. XIX SWZ) (IP3)

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

a) cena ofertowa (IP1) – 60,00 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach),b) zwiększenie wysokości kary umownej określonej w §20 ust 1 lit a) wzoru umowy (IP2) – 20,00 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach),c) doświadczenie kierownika budowy (wymaganego w pkt. 3.4.2 rozdz. XIX SWZ) (IP3) - 20,00 pkt (waga kryterium, wyrażona w punktach).Więcej informacji zawiera rozdział XXVII SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca termomodernizację budynku komunalnego przy ul. Bytomskiej 13 w Tarnowskich Górach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:- Przedmiary robót dla każdej z części zamówienia – załączniki nr 1a-1c do SWZ,- Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części zamówienia) – załącznik nr 2 do SWZ,- Dokumentacja techniczna (dla każdej z części zamówienia) – załącznik nr 3 do SWZ,- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – załączniki nr 7a-7c do SWZ (wzory umów dla każdej z części osobno).

4.2.5.) Wartość części: 651532,81 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421148-3 - Instalowanie bram

45442100-8 - Roboty malarskie

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena ofertowa (IP1) – 60,00 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach),b) zwiększenie wysokości kary umownej określonej w §20 ust 1 lit a) wzoru umowy (IP2) – 20,00 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach),c) doświadczenie kierownika budowy (wymaganego w pkt. 3.4.2 rozdz. XIX SWZ) (IP3) - 20,00 pkt (waga kryterium, wyrażona w punktach).Więcej informacji zawiera rozdział XXVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie wysokości kary umownej określonej w §20 ust 1 lit a) wzoru umowy (IP2)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy (wymaganego w pkt. 3.4.2 rozdz. XIX SWZ) (IP3)

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

a) cena ofertowa (IP1) – 60,00 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach),b) zwiększenie wysokości kary umownej określonej w §20 ust 1 lit a) wzoru umowy (IP2) – 20,00 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach),c) doświadczenie kierownika budowy (wymaganego w pkt. 3.4.2 rozdz. XIX SWZ) (IP3) - 20,00 pkt (waga kryterium, wyrażona w punktach).Więcej informacji zawiera rozdział XXVII SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca termomodernizację budynku komunalnego przy ul. Wyspiańskiego 22, 22a w Tarnowskich Górach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.:- Przedmiary robót dla każdej z części zamówienia – załączniki nr 1a-1c do SWZ,- Opis przedmiotu zamówienia (dla każdej części zamówienia) – załącznik nr 2 do SWZ,- Dokumentacja techniczna (dla każdej z części zamówienia) – załącznik nr 3 do SWZ,- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – załączniki nr 7a-7c do SWZ (wzory umów dla każdej z części osobno).

4.2.5.) Wartość części: 674633,69 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) cena ofertowa (IP1) – 60,00 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach),b) zwiększenie wysokości kary umownej określonej w §20 ust 1 lit a) wzoru umowy (IP2) – 20,00 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach),c) doświadczenie kierownika budowy (wymaganego w pkt. 3.4.2 rozdz. XIX SWZ) (IP3) - 20,00 pkt (waga kryterium, wyrażona w punktach).Więcej informacji zawiera rozdział XXVII SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: zwiększenie wysokości kary umownej określonej w §20 ust 1 lit a) wzoru umowy (IP2)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika budowy (wymaganego w pkt. 3.4.2 rozdz. XIX SWZ) (IP3)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

a) cena ofertowa (IP1) – 60,00 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach),b) zwiększenie wysokości kary umownej określonej w §20 ust 1 lit a) wzoru umowy (IP2) – 20,00 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach),c) doświadczenie kierownika budowy (wymaganego w pkt. 3.4.2 rozdz. XIX SWZ) (IP3) - 20,00 pkt (waga kryterium, wyrażona w punktach).Więcej informacji zawiera rozdział XXVII SWZ.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność techniczna lub zawodowa:a) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:Dla części nr 1 - robotę budowlaną obejmującą swym zakresem:- termomodernizację budynku (czyli robotę obejmującą co najmniej ocieplenie ścian zewnętrznych i montaż lub wymianę lub remont instalacji centralnego ogrzewania) o wartości robót nie mniejszej niż 200.000,00 zł (brutto);- montaż i/lub wymianę i/lub remont instalacji centralnego ogrzewania o wartości robót nie mniejszej niż 60.000,00 zł (brutto);- remont i/lub przebudowa i/lub wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o wartości robót nie mniejszej niż 65.000,00 zł (brutto);- montaż i/lub wymianę i/lub remont instalacji gazowej o wartości robót nie mniejszej niż 15.000,00 zł (brutto).Dla części nr 2 - robotę budowlaną obejmującą swym zakresem:- termomodernizację budynku (czyli robotę obejmującą co najmniej ocieplenie ścian zewnętrznych i montaż lub wymianę lub remont instalacji centralnego ogrzewania) o wartości robót nie mniejszej niż 260.000,00 zł (brutto);- montaż i/lub wymianę i/lub remont instalacji centralnego ogrzewania o wartości robót nie mniejszej niż 70.000,00 zł (brutto);- montaż i/lub wymianę i/lub remont instalacji gazowej o wartości robót nie mniejszej niż 20.000,00 zł (brutto).Dla części nr 3 - robotę budowlaną obejmującą swym zakresem:- termomodernizację budynku (czyli robotę obejmującą co najmniej ocieplenie ścian zewnętrznych i montaż lub wymianę lub remont instalacji centralnego ogrzewania) o wartości robót nie mniejszej niż 260.000,00 zł (brutto),- montaż i/lub wymianę i/lub remont instalacji centralnego ogrzewania o wartości robót nie mniejszej niż 85.000,00 zł (brutto);Uwaga! Powyższy zakres robót określony w każdej części zamówienia może być wykonany w ramach jednego zamówienia (umowy) lub w oddzielnych. UWAGA! W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem maksymalnym odpowiadającym wybranym częściom (warunek nie sumuje się). Przy czym w poszczególnych tiretach wskazano wartości dla jednego zamówienia.Przykład dla Części nr 1 i 2 Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:- termomodernizację budynku (czyli robotę obejmującą co najmniej ocieplenie ścian zewnętrznych i montaż lub wymianę lub remont instalacji centralnego ogrzewania) o wartości robót nie mniejszej niż 260.000,00 zł (brutto);- montaż i/lub wymianę i/lub remont instalacji centralnego ogrzewania o wartości robót nie mniejszej niż 70.000,00 zł (brutto);- remont i/lub przebudowa i/lub wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o wartości robót nie mniejszej niż 65.000,00 zł (brutto);- montaż i/lub wymianę i/lub remont instalacji gazowej o wartości robót nie mniejszej niż 20.000,00 zł (brutto).Uwaga!Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).b) Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą/osobami zdolną/ zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:Dla części nr 1 i 2: 1) kierownikiem budowy - osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury:a) przy ustalaniu udziału w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, robotach budowlanych lub badaniach architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, uwzględnia się udział w tych pracach, badaniach lub robotach, prowadzonych przy zabytkach niewpisanych do rejestru, o ile były one prowadzone przed dniem 26 sierpnia 2011 r. (art. 37f ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami);lubb) udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych na Listę Skarbów Dziedzictwa, albo w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich, badaniach konserwatorskich, robotach budowlanych lub badaniach architektonicznych, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art.14a ust.2,oraz badaniach archeologicznych lub zatrudnienie przy tych pracach lub badaniach w muzeum będącym instytucją kultury potwierdzają świadectwa, w tym dotyczące odbytych praktyk zawodowych, oraz inne dokumenty zaświadczające udział w tych pracach, badaniach lub robotach lub zatrudnienie przy tych pracach wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej, na rzecz której te prace, badania lub roboty były wykonywane, albo przez osobę, pod której nadzorem były wykonywane, w tym zakresy obowiązków na stanowiskach pracy w muzeum będącym instytucją kultury lub zaświadczenia wydane przez wojewódzkich konserwatorów zabytków (art. 37g ust.1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami);lubc) udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich, badaniach konserwatorskich, robotach budowlanych lub badaniach architektonicznych prowadzonych przed dniem 26 sierpnia 2011r. przy zabytku niewpisanym do rejestru zabytków potwierdzają świadectwa, inne dokumenty lub zaświadczenia, o których mowa w ust.1 (art.37g ust.2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami),oraz posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności.2) kierownikiem robót – osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i gazowych oraz posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności.Dla części nr 3:1) kierownikiem budowy - osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności;2) kierownikiem robót – osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych oraz posiadającą co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności.UWAGA! Przy składaniu oferty na dwie lub trzy części zamówienia wystarczającym będzie wykazanie po jednej osobie posiadającej ww. uprawnienia. Zamawiający będzie liczył doświadczenie zawodowe ww. osób od dnia uzyskania przez nich uprawnień.Ww. osoby winny posiadać uprawnienia budowlane zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie art. 12 i art.14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020 poz.1333 z późn.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów orazbyć zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16.05.2019r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. 2019 poz.1117)lubspełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2020 poz.1333 z późn.zm.), tj. osoba której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a z dnia 16.05.2019 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. 2019 poz.1117)(„świadczenie usług transgranicznych”).Uwaga!Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie – Załącznik nr 6 do SWZ;2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (Załącznik nr 9 do SWZ), o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,e) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty i oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie jakim go dotyczą.Dokumenty podmiotowe wymagane od Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza RP określa pkt 5 rozdz. XIX SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu , na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):a) Dla Części nr 1, 2, 3: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (zgodnie ze wzorem załącznika nr 4 do SWZ), wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.b) Dla Części nr 1, 2, 3: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

-

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na ofertę składa się:1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ,2. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy - załącznik nr 8 do SWZ,3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby - jeżeli dotyczy,5. Dowód wniesienia wadium,6. Kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej tj. z podaniem cen jednostkowych i składników cenotwórczych (ceny roboczogodziny, narzutów i wartości VAT) oddzielny dla każdej części zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla Części nr 1: 9.000,00 złDla Części nr 2: 9.500,00 zł Dla Części nr 3: 10.000,00 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wartość wadium jest równa sumie wartości wskazanych dla wybranych części zamówienia.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert iutrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w rozdziale XXII SWZ.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy: Santander Bank Polska S.A. nr 37 1090 1825 0000 0001 4381 6475, z dopiskiem „Wadium – Termomodernizacja Część nr ….”. Więcej informacji zawiera rozdział XXII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegółowe informacje na temat wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zawiera rozdział XVII SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera §22 wzoru umowy - załączników nr 7a-7c do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-27 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-25

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip na docieplenia - Zabrze
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip na docieplenia Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI