Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Termomodernizacja budynków 3A, 3B oraz mieszkalno - pracowniczego KOMR w Dąbku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Mieszkalno - Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130148288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbek 129
1.5.2.) Miejscowość: Stupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-561
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 653 13 31
1.5.8.) Numer faksu: 23 653 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@komr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.komrdabek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja budynków 3A, 3B oraz mieszkalno - pracowniczego KOMR w Dąbku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfff36fb-11cc-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00574455/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 "Termomodernizacja budynków 3A, 3B oraz mieszkalno-pracowniczego KOMR w Dąbku"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://komr.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://komr.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą poczty elektronicznej email przy użyciu adresu: e-mail: sekretariat@komr.pl oraz za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://komr.ezamawiajacy.pl Wymagania techniczne i organizacyjne oraz dotyczące zasad rejestracji i minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy opisane zostały w pkt. VIII SWZ oraz w instrukcji dla Wykonawcy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna - załącznik nr 8 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KO-SM.VIII.250/1/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 3) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych; dla części I – „Termomodernizacja (remont) budynków 3A, 3B KOMR w Dąbku” przewiduje się:
a) wymianę okien (zgodnie z zestawieniem stolarki) na okna PVC, trzyszybowe, sześciokomorowe. Okna w kolorze białym. Klamka w połowie wysokości części rozwiernej lub rozwierno - uchylnej okna.
Wszystkie wymieniane okna i drzwi balkonowe bez progowe muszą być wyposażone w rolety (dot. okien w pokojach mieszkalnych, pomieszczeniach biurowych i salach terapeutyczno‐rehabilitacyjnych). Okna w pokojach mieszkalnych dodatkowo wyposażone w moskitiery (1 okno w pokoju z moskitierą).
Okna złożone z kilku części (podzielone szprosem poziomym) mają odrębne rolety na każdej części. Rolety zaciemniające w kasecie w kolorze uzgodnionym z Inwestorem na etapie realizacji.
Wymiary moskitier ok. 162 x 74 cm.
Wymiana nie obejmuje klap dymowych na klatkach schodowych i okien w łazienkach.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do starannego sprawdzenia wymiarów okien w naturze.
b) wymiana parapetów wewnętrznych (parapety zewnętrzne bez zmian – pozostają istniejące). Parapety wewnętrzne przewidziano jako wykonane z konglomeratu.
c) naprawę i malowanie elewacji – kolor ma nawiązywać do elewacji istniejącej. Ostateczny wybór kolorystyki do uzgodnienia z Inwestorem na etapie realizacji. Malowanie farbami silikatowymi.
d) skucie istniejącego i położenie nowego tynku mozaikowego (mamersztyku) na cokole. Kolor ma nawiązywać do elewacji istniejącej. Ostateczny wybór kolorystyki do uzgodnienia z Inwestorem na etapie realizacji.
e) docieplenie ścian balkonów na elewacji wschodniej styropianem o grubości 15 cm wraz z otynkowaniem (baranek). Kolor ma nawiązywać do elewacji istniejącej. Ostateczny wybór kolorystyki do uzgodnienia z Inwestorem na etapie realizacji.
f) remont balkonów na elewacji południowej budynku 3B i od strony dziedzińca (elewacja zachodnia, elewacja południowo-zachodnia i południowa budynku 3A).
Na balkonach na elewacji południowej budynku 3B przewidziano zwiększenie wysokości balustrad przy użyciu poręczy ze stali kwasoodpornej. Łączna wysokość (istniejącej balustrady i uzupełnienia) ma wynosić 120 cm.
Na elewacji wschodniej przewidziano odnowienie (oczyszczenie i pomalowanie) balustrad na parterze. Na balkonach piętra na elewacji wschodniej przewidziano remont płytek oraz odnowienie (oczyszczenie i pomalowanie) balustrad.
W zakresie remontu przewiduje się skucie istniejących warstw balkonów i wykonanie nowych: izolacji przeciwwilgociowej, posadzki betonowej i warstwy wykończeniowej z płytek antypoślizgowych. Ponadto przewiduje się wykonanie nowych obróbek blacharskich balkonów. Lico balkonów przewidziano do otynkowania.
g) oczyszczenie i pomalowanie balustrad na tarasie (południowo-wschodni róg budynku 3b). Ponadto przewidziano poprawę fugowania płytek na ww. tarasie.
h) uzupełnienie podbitki okapowej (wymiana uszkodzonych desek) i jej malowanie.
i) malowanie pomieszczeń wewnętrznych, w tym korytarzy i piwnic. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem na etapie realizacji. Przygotowanie pomieszczeń w zakresie Wykonawcy robót (w tym m.in. wyniesienie wyposażenia do miejsca wskazanego przez Inwestora i ponowne jego ustawienie w pomieszczeniach).
Uwaga: wszystkie prace należy wykonywać w taki sposób, aby nie zakłócały bieżącego funkcjonowania Ośrodka, tj. prowadzenia zajęć rehabilitacyjnych i innych aktywności odbywających się na terenie KOMR w Dąbku.
Ponadto Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji części I zamówienia (budynki 3A i 3B) - ze względu na konieczność zachowania ciągłości działań statutowych Ośrodka - przekazywanie pomieszczeń do wykonania niezbędnych prac będzie się odbywać sukcesywnie (jednorazowo możliwe będzie udostępnienie od 3 do 5 pokoi – pomieszczeń). Dopiero po całkowitym wykonaniu niezbędnych robót w pokojach i ich odbiorze możliwe będzie przekazanie Wykonawcy kolejnych pomieszczeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację projektową oraz zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami. Wykonanie dokumentacji powykonawczej; 3) Opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego na realizację robót budowlanych. 2. dla części II - „Termomodernizacja (remont) budynku mieszkalno-pracowniczego KOMR w Dąbku” obejmuje:
a) naprawę i malowanie elewacji – kolor ma nawiązywać do elewacji istniejące. Ostateczny wybór kolorystyki do uzgodnienia z Inwestorem na etapie realizacji.
b) skucie istniejącego i położenie nowego tynku mozaikowego (mamersztyku) na cokole. Kolor ma nawiązywać do elewacji istniejącej. Ostateczny wybór kolorystyki do uzgodnienia z Inwestorem na etapie realizacji.
c) remont balkonów. W zakresie remontu przewiduje się skucie istniejących warstw balkonów i wykonanie nowych: izolacji przeciwwilgociowej, posadzki betonowej i warstwy wykończeniowej z płytek. Ponadto przewiduje się wykonanie nowych obróbek blacharskich balkonów.
d) wymianę uszkodzonych elementów balustrad drewnianych. Nowe elementy należy zabezpieczyć przed działaniem czynników atmosferycznych.
e) remont zadaszeń nad wyjazdami z garaży – skucie istniejących warstw i ich odtworzenie, wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dotyczącego sytuacji finansowej. Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż wartość kontraktu.
4) Zdolności techniczne lub zawodowe.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału
w postępowaniu, tj.:
a) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że wykonali
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu termomodernizacji lub remontu elewacji o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż
500 000,00 zł brutto dla części I, 50 000,00 zł brutto dla części II, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego
w oparciu o informacje zawarte w:
- oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- w wykazie wykonanych robót budowlanych oraz w dowodach określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (załącznik 4A SWZ).
b) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będzie:
- jedna osoba, jako kierownik budowy, posiadający kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 roku (Dz. U. z 2023.682 t.j.), który w trakcie realizacji zamówienia będzie kierować robotami: kierownik budowy branży budowlanej - z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - załącznik nr 4B do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu: Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazując brak
podstaw do wykluczenia złożyli wymagane oświadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1ustawy Pzp w terminie składania ofert każdy z wykonawców składa oświadczenia o braku
podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik numer 3 do SWZ Oświadczenia te potwierdzają
brak podstaw wykluczenia z postępowania.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku Nr 5 do SWZ (art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy);
2) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy;
Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (załącznik nr 4A do SWZ).
4) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będzie osoba posiadająca uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tą osobami, a mianowicie:
- jedna osoba, jako kierownik budowy, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z załącznikiem 4B do SWZ;
5) Oświadczenie o posiadanych uprawnieniach na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy – zgodnie z załącznikiem 4C do SWZ.
6) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
7) Dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wysokość kontraktu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymóg powyższy nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę i załączą do oferty umowę spółki cywilnej.
2) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo. Wymóg powyższy nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę i załączą do oferty umowę spółki cywilnej;
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę.
3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika Wykonawcy, jeśli został ustanowiony),
4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Części VII ust. 1 pkt 1) SWZ Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą złożyć łącznie, pod warunkiem, że oświadczenie to zostanie podpisane w imieniu wszystkich podmiotów występujących wspólnie (przez pełnomocnika) lub przez wszystkie podmioty składające ofertę wspólną; Zamawiający dopuszcza również złożenie Oświadczenia przez każdego z Wykonawców odrębnie,
5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zostały określone w paragrafie 13 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6 i 6A do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć na platformie pod adresem https://komr.ezamawiajacy.pl w zakładce "OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-04 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni