III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:1) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 1 (elektryczna) SEP urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w zakresie eksploatacji lub dozoru: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji 2) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 2 (ciepłownicza) urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, w zakresie eksploatacji i dozoru kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi, aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji. 3) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 3 (gazowa) urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe, w zakresie eksploatacji i dozoru: urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5kPa, urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej 5kPa, aparatura kontrolno-pomiarowa, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji. 4) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń. Osoba ta będzie pełnić funkcje koordynatora. Osoba ta winna należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) i Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). Osoby, które przed dniem przed 1 stycznia 1995 r. uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. (art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane).Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji wskazanych w pkt 1-3, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje – warunków wskazanych dla poszczególnych łączonych funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający (przed udzieleniem zamówienia), wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przedmiotowy wykaz winien potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunku opisanego w Rozdziale V ust. 1 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
45,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego |
40,00 |
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową |
15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wprowadzenia – zgodnie z § 14 wzorów umów stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
18.01.2021, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
16.02.2021 okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Wrocław, Oleśnica, Wysoka, Ślęża |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Wrocław, Oleśnica, Wysoka, Ślęża. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
45,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego |
40,00 |
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Opole, Polska Nowa Wieś, Jastrzębie Śląskie, Komprachcice, Nysa, Prudnik, Strzelce Opolskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Opole, Polska Nowa Wieś, Jastrzębie Śląskie, Komprachcice, Nysa, Prudnik, Strzelce Opolskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
45,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego |
40,00 |
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowości Kędzierzyn - Koźle |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowości Kędzierzyn - Koźle. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
45,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego |
40,00 |
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Kłodzko, Lądek Zdrój, Kudowa Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Ziębice |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Kłodzko, Lądek Zdrój, Kudowa Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Ziębice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
45,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego |
40,00 |
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Brzeg, Namysłów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Brzeg, Namysłów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
45,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego |
40,00 |
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Bolesławiec, Legnica, Zgorzelec |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Bolesławiec, Legnica, Zgorzelec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
45,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego |
40,00 |
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Jelenia Góra, Strzegom, Bolków, Szklarska Poręba, Wałbrzych, Świdnica |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Jelenia Góra, Strzegom, Bolków, Szklarska Poręba, Wałbrzych, Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
45,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego |
40,00 |
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Leśna, Stankowice Sucha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Leśna, Stankowice Sucha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
45,00 |
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego |
40,00 |
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową |
15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.