Świadczenie usługi bieżącej konserwacji i naprawy systemu pomiaru potoków pasażerskich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi bieżącej konserwacji i naprawy systemu pomiaru potoków pasażerskich w autobusach komunikacji miejskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-04
  • ZamawiającyMiasto Białystok
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-23
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00066160
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi bieżącej konserwacji i naprawy systemu pomiaru potoków pasażerskich w autobusach komunikacji miejskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi bieżącej konserwacji i naprawy systemu pomiaru potoków pasażerskich w autobusach komunikacji miejskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a67f0f26-623b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000363/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa bieżącej konserwacji systemu pomiaru potoków pasażerskich w autobusach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.miastobialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej „Platformą”, przez co należy rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń i dokumentów.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer - minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.
2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
Wymagania organizacyjne: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”.
2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
2. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2
z 2018 r.) (w skrócie „RODO”), informuję, że:
1. Administratorem danych jest Prezydent Miasta Białegostoku, Urząd Miejski w Białymstoku,
ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok;
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z inspektorem ochrony danych: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;
3. Pani/Pana dane przetwarzane będą w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
1) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje cały okres obowiązywania umowy) - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp;
2) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone
– w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana
– w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
4) w przypadku postępowań finansowanych ze środków unijnych przez czas trwania projektu;
5. Pani/Pana dane będą udostępniane podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzył przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
1) prawo do dostępu do danych, na zasadach określonych w art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych, na zasadach określonych w art. 16 RODO;
3) prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach określonych
w art. 17 RODO;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w art. 18 RODO.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z ustawy Pzp;
9. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BKM-I.271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa bieżącej konserwacji oraz usuwania wszelkich usterek
w funkcjonowaniu elementów systemu pomiaru potoków pasażerskich w autobusach komunikacji miejskiej.
2. Zakres prac objęty wynagrodzeniem ryczałtowym obejmuje:
1) Standardowe, kompleksowe przeglądy poprawności funkcjonowania systemu pomiaru potoków pasażerskich zainstalowanych w autobusach Białostockiej Komunikacji Miejskiej (zwany również systemem bramek liczących) dokonywane 2 razy w roku, w miesiącu: kwiecień 2022 r. oraz listopad 2022 r.
2) Ciągłe utrzymanie sprawności wszystkich urządzeń systemu zliczania pasażerów zamontowanych w pojazdach:
a) oczyszczanie, regulowanie i kalibrowanie sensorów wg dokumentacji producenta urządzenia (Dilax lub Irma), dokumentacja urządzeń dostarczona zostanie Wykonawcy przez Zamawiającego po podpisaniu umowy,
b) monitorowanie poprawności łączności i wymiany danych pomiędzy sensorami zainstalowanymi nad drzwiami, analizatorem danych i sterownikiem informacji liniowej (KPP2, AsteriX lub XC-6) gromadzącym i przypisującym zarejestrowane pomiary do wybranej
w danym momencie trasy. W zależności od zastosowanych w pojeździe urządzeń danego producenta funkcja analizatora danych i sensorów może być zintegrowana w jednym urządzeniu,
c) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem lokalnej transmisji danych pomiędzy sterownikami informacji liniowej (KPP2, AsteriX lub XC-6) zainstalowanymi w pojazdach wyposażonych w bramki liczące a stacjami bazowymi (tzw. DAS Data Access Server). W zależności od typu i modelu pojazdu, transmisja danych oparta jest o przesyłanie danych za pośrednictwem następujących mediów: radiomodem, WiFi.
3) Monitorowanie poprawności działania systemu, a w szczególności:
a) sprawdzenie ustawień w autobusowych sterownikach informacji liniowej rejestrujących dane z bramek. W chwili obecnej dane z bramek w zależności od typu pojazdu i daty instalacji rejestrowane są przez sterowniki KPP2, AsteriX oraz XC-6,
b) sprawdzanie błędów pomiarowych na podstawie danych zarejestrowanych w oprogramowaniu Pixel Data Analizator. W momencie wykrycia błędu pomiarowego powyżej 10% powinno nastąpić czyszczenie i kalibracja sensorów,
c) sprawdzenie poprawności sygnału otwarcia poszczególnych drzwi. Sytuacja wykrycia braku sygnału otwarcia drzwi w sterowniku informacji liniowej powinna być przez Wykonawcę zanalizowana i usunięta,
d) sprawdzenie poprawności sygnału GPS docierającego do sterownika informacji liniowej. Sytuacja wykrycia braku sygnału GPS w sterowniku informacji liniowej powinna być przez Wykonawcę zanalizowana i usunięta,
e) sprawdzenie obecności klucza sprzętowego w sterowniku informacji liniowej pozwalającego na rejestrowanie danych z bramek,
f) sprawdzanie spójności i integralności danych przetwarzanych przez analizator a następnie gromadzonych w pamięci sterownika informacji liniowej. Dane po automatycznym przesłaniu na terenie zajezdni na stację bazową (DAS) są następnie agregowane przez serwer Zamawiającego, gdzie następuje ich dekompilacja i zapisanie do baz programów: Pixel Reports i PDA (Pixel Data Analizator). Integralność rejestrowanych pomiarów
na żadnym etapie transmisji danych pomiędzy pojazdami a serwerem Zamawiającego
nie może być naruszona, a same zgromadzone na serwerze wyniki powinny być możliwe
do dekompilacji i otworzenia wg obecnych mechanizmów – warunek kompatybilności wstecznej.
4) Opis błędów w systemie pomiaru potoków pasażerskich z podziałem na awarie krytyczną, niekrytyczną oraz usterkę zawiera Zał. nr 7 do SWZ (Zał. nr 4 do umowy).
3. Elementy podlegające naprawie, zlecane każdorazowo protokołem konieczności:
a) analizator rejestrujący dane z sensorów (w zależności od zastosowanych w pojeździe urządzeń danego producenta funkcja analizatora danych i sensorów może być zintegrowana w jednym urządzeniu),
b) sterownik informacji liniowej (w zależności od pojazdu KPP2, AsteriX lub XC-6) gromadzący dane przesyłane z analizatora, przypisujące je do wybranej trasy i zapewniający transmisję danych za pośrednictwem medium transmisyjnego na stację bazową (DAS),
c) sensory zainstalowane nad każdymi drzwiami,
d) modem nadawczo-odbiorczy (z zależności od pojazdu wykorzystywana jest transmisja radiowa lub WiFi),
e) stacja bazowa (DAS).
4. Zamawiający zabezpiecza, na okres obowiązywania umowy, kwotę brutto
w wysokości 60 000,00 zł przeznaczoną na zakup części zamiennych i podzespołów -niezbędnych przy usuwaniu wszelkich awarii i usterek.
5. Wykonawca, w ramach kwoty wskazanej w pkt 4 zakupi niezbędne części celem usunięcia usterki
w systemie zliczania potoków pasażerskich. Urządzenie bądź element podzespołu, który zostanie wymieniony na nowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z protokołem zdawczo - odbiorczym oraz dokumentacją fotograficzną wykonaną przed demontażem danego elementu.
6. Koszt części zamiennych i podzespołów, niezbędnych przy usunięciu usterek, będzie ponosił Zamawiający, na podstawie zatwierdzonego przez Zleceniodawcę kosztorysu oraz faktur przedstawionych przez Wykonawcę - wykaz akceptowalnych cen netto poszczególnych części zamiennych do systemu nadawczo-odbiorczego, systemu bramek liczących zawiera Zał. nr 6 do SWZ (Zał. nr 3 do umowy).
7. W przypadku, gdy koszt elementów zamiennych, dotyczący jednego pojazdu, przekracza kwotę 8 tys. zł. netto Wykonawca musi powiadomić Zamawiającego, celem zatwierdzenia kosztów i po uzyskaniu zgody przystąpi do naprawy.
8. Szczegółowy opis elementów systemu i zasadę działania zawiera Zał. nr 4 do SWZ (Zał. 1 do umowy).
9. Zamówieniem objętych jest 208 sztuk autobusów wyposażonych w moduł nadawczo-
-odbiorczy, w tym 187 autobusy wyposażone w system bramek liczących - wykaz autobusów wyposażonych w podzespoły objęte naprawą stanowi Zał. nr 5 do SWZ (Zał. nr 2 do umowy).
10. W okresie obowiązywania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia ewentualnych zmian liczby autobusów wyposażonych w bramki liczące podlegających naprawie do 10% bez zmiany wynagrodzenia w ramach przedmiotowej umowy.
11. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia dyspozycyjność pracowników oraz stały kontakt z Zamawiającym, celem przekazywania informacji dotyczących błędnie działającego systemu, pocztą elektroniczną, tradycyjną bądź faksem.
12. Wykonawca ma obwiązek informowania Zamawiającego o przyczynach błędnie działającego systemu bramek liczących dla poszczególnych autobusów oraz sposobie ich usunięcia.
13. Na potrzeby zapisów zawartych w SWZ ustala się następujące definicje użytych pojęć:
1) AWARIA KRYTYCZNA – awaria, która uniemożliwia Zamawiającemu uzyskanie informacji
z systemu bramek liczących dla minimum wszystkich pojazdów wyposażonych w system
w jednej spółce. Czas usunięcia awarii krytycznej nie może przekroczyć 72 godzin (od momentu zgłoszenia); skrócenie czasu będzie oceniane zgodnie z Rozdz. XIX SWZ.
2) AWARIA NIEKRYTYCZNA – awaria, która uniemożliwia Zamawiającemu dokonania analizy danych z potoków pasażerskich dla pojedynczych pojazdów wyposażonych w system. Przyczyną opisanego stanu rzeczy może być niedziałająca transmisja danych lub też same informacje uzyskane z systemu bramek liczących dla danego autobusu są niemiarodajne i niskiej jakości
(tj. dane są niekompletne, występuje duża liczba błędów pomiarowych bądź błędów o statusie „b.d.”). Czas usunięcia awarii niekrytycznej nie może przekroczyć 168 godzin (od momentu zgłoszenia); skrócenie czasu będzie oceniane zgodnie z Rozdz. XIX SWZ.
3) USTERKA – zdarzenie, w którym część danych uzyskanych z systemu bramek liczących
dla danego autobusu jest niemiarodajna lub niskiej jakości, natomiast pozostałe dane
są prawidłowe i Zamawiający może wykorzystać je do analizy potoków pasażerskich
dla pojedynczych pojazdów w system. Czas usunięcia usterki nie może przekroczyć 240 godzin (od momentu zgłoszenia); skrócenie czasu będzie oceniane zgodnie z Rozdz. XIX SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najkorzystniejszym bilansem ceny i pozostałych kryteriów, obliczonym według poniższego wzoru:

Wof = Cof + Uak + Uan + Uu

gdzie:
Wof - łączna ilość punktów
Cof - ilość punktów za kryterium: cena ofertowa
Uak - ilość punktów za kryterium: czas usunięcia awarii krytycznej systemu
Uan - ilość punktów za kryterium: czas usunięcia awarii niekrytycznej systemu
Uu - ilość punktów za kryterium: czas usunięcia usterki systemu

2. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert będzie przedstawiało taką samą cenę, Zamawiający wezwie do złożenia dodatkowych ofert cenowych.
3. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 3, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia awarii krytycznej systemu

4.3.6.) Waga: 14

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia awarii niekrytycznej systemu

4.3.6.) Waga: 14

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas usunięcia usterki systemu

4.3.6.) Waga: 12

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania:
- oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 2 do SWZ) - składa każdy Wykonawca do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty), dokument pełnomocnictwa określający jego zakres powinien być przedłożony zgodnie z pkt 10 ppkt 2, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych – pełnomocnikiem,
wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania:
- oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 2 do SWZ) - składa każdy Wykonawca do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy Pzp.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu.
3. W razie zamówień realizowanych wspólnie przez kilku wykonawców lub realizowanych przy pomocy podwykonawców przepisy ust. 2 stosuje się odpowiednio.
4. Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy wymaga sporządzenia aneksu
do umowy.
5. Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie ma prawa przelać wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy na osoby trzecie.
6. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia ewentualnych zmian liczby autobusów wyposażonych w bramki liczące podlegających naprawie do 10% bez zmiany wynagrodzenia w ramach przedmiotowej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.miastobialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Okres realizacji zamówienia wskazany w sekcji 4.2.10), tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pracę na dachu (deskowanie, krycie blachą) i murowanie - Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracownika budowlanego z doświadczeniem i pomocnika do prac na dachu (deskowanie i krycie blachą) oraz do murowania. Budowa prywatna. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI