Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług konserwacyjnych w branży kominiarskiej w budynkach należących w 100% do m.st. Warszawy na terenie ZGN w Dzielnicy Śródmieście, ADK Nr 1, 4, 2, 3, 5, 6 (w podziale na 3 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012547634
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szwoleżerów 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-464
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 33-66-126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgn.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług konserwacyjnych w branży kominiarskiej w budynkach należących w 100% do m.st. Warszawy na terenie ZGN w Dzielnicy Śródmieście, ADK Nr 1, 4, 2, 3, 5, 6 (w podziale na 3 części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0b88323-4d25-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008405/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Konserwacja w branży kominiarskiej w zasobach ZGN ADK 1-6
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0b88323-4d25-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platforma.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując.
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej
niż 2 mb/s,
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 4 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0.
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3. Ofertę sporządza się w języku polskim, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.), tj. rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt. pades, xades.
Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Strony, jako Administratorzy danych osobowych uzyskanych od siebie w związku z podpisaniem i realizacją niniejszej umowy zobowiązane są do przestrzegania właściwych przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych/ dalej RODO) oraz jakichkolwiek podobnych lub analogicznych praw, wymogów ustawowych lub kodeksów postępowania regulujących użytkowanie, przechowywanie lub przesyłanie danych osobowych oraz zobowiązane są do niedopuszczenia do żadnych działań mogących spowodować naruszenie lub w inny sposób skutkować naruszeniem przez którąkolwiek ze Stron tych regulacji.
2. W związku z zawarciem Umowy dochodzi do przekazywania pomiędzy Stronami danych osobowych (między administratorami danych):
a) osób reprezentujących drugą Stronę;
b) osób wyznaczonych przez drugą Stronę do kontaktów w celu dokonywania bieżących uzgodnień w związku z realizacją Umowy.
3. Strony oświadczają, że osoby wymienione w pkt 2 lit. a) i b) w zakresie swoich obowiązków zostaną zaznajomione z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania ich danych osobowych.
4. Informacje dotyczące przetwarzania oraz ochrony danych osobowych w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy dostępne są pod adresem: http://www.zgn.waw.pl/?s=75&p=2 oraz w siedzibie Administratora.
5. Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w formie elektronicznej pisząc na adres e-mail: iod@zgn.waw.pl lub tradycyjnej wysyłając korespondencję na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście M.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZ-052/U/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 169444,44 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja polega na utrzymaniu w powierzonych Wykonawcy budynkach ciągłej sprawności technicznej przewodów kominowych. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania okresowych przeglądów przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, bezzwłocznego określania stanów zagrożenia i zabezpieczanie obiektów, otoczenia i terenów będących w administrowaniu ZGN, jak również wykonywania przeglądów okresowych (potwierdzonych protokołami) zgodnie z harmonogramem oraz wykonywania opinii kominiarskich na zlecenie ZGN. Kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) powinna być przeprowadzona zgodnie z art. 62.1 ust. 1 pkt 1 ppkt c) Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (Dz. U. 10.243.1623 j.t.)
4.2.5.) Wartość części: 30555,56 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
71315000-9 - Usługi budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług - konserwacja w branży kominiarskiej zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych (do 100% wartości zamówienia podstawowego). Termin płatności, okres rękojmi jak w umowie podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja polega na utrzymaniu w powierzonych Wykonawcy budynkach ciągłej sprawności technicznej przewodów kominowych. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania okresowych przeglądów przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, bezzwłocznego określania stanów zagrożenia i zabezpieczanie obiektów, otoczenia i terenów będących w administrowaniu ZGN, jak również wykonywania przeglądów okresowych (potwierdzonych protokołami) zgodnie z harmonogramem oraz wykonywania opinii kominiarskich na zlecenie ZGN. Kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) powinna być przeprowadzona zgodnie z art. 62.1 ust. 1 pkt 1 ppkt c) Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (Dz. U. 10.243.1623 j.t.)
4.2.5.) Wartość części: 62037,04 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
71315000-9 - Usługi budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług - konserwacja w branży kominiarskiej zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych (do 100% wartości zamówienia podstawowego). Termin płatności, okres rękojmi jak w umowie podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Konserwacja polega na utrzymaniu w powierzonych Wykonawcy budynkach ciągłej sprawności technicznej przewodów kominowych. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego przeprowadzania okresowych przeglądów przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, bezzwłocznego określania stanów zagrożenia i zabezpieczanie obiektów, otoczenia i terenów będących w administrowaniu ZGN, jak również wykonywania przeglądów okresowych (potwierdzonych protokołami) zgodnie z harmonogramem oraz wykonywania opinii kominiarskich na zlecenie ZGN. Kontrola stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) powinna być przeprowadzona zgodnie z art. 62.1 ust. 1 pkt 1 ppkt c) Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r (Dz. U. 10.243.1623 j.t.)
4.2.5.) Wartość części: 76851,85 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
71315000-9 - Usługi budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług - konserwacja w branży kominiarskiej zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych (do 100% wartości zamówienia podstawowego). Termin płatności, okres rękojmi jak w umowie podstawowej.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł;
2) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 zamówienia (w tym co najmniej 1 zamówienie trwające przez minimum 12 miesięcy) o podobnym zakresie prac i odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości każdego zamówienia wynoszącej co najmniej 30.000,00 zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub wykonywane;
3) załączenie dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
4) wskazanie osoby/osób skierowanej/ych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającej/posiadających:
a) dyplom mistrzowski w rzemiośle kominiarstwo wydany przez Izbę Rzemieślniczą wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą;
b) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń – w odniesieniu do przewodów kominowych, o których mowa w art. 62 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane oraz kominów przemysłowych, kominów wolnostojących oraz kominów lub przewodów kominowych wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł;
2) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 zamówienia (w tym co najmniej 1 zamówienie trwające przez minimum 12 miesięcy) o podobnym zakresie prac i odpowiadające przedmiotowi zamówienia i o wartości każdego zamówienia wynoszącej co najmniej 30.000,00 zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub wykonywane;
3) załączenie dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
4) wskazanie osoby/osób skierowanej/ych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, posiadającej/posiadających:
a) dyplom mistrzowski w rzemiośle kominiarstwo wydany przez Izbę Rzemieślniczą wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą;
b) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń – w odniesieniu do przewodów kominowych, o których mowa w art. 62 pkt. 1 ustawy Prawo budowlane oraz kominów przemysłowych, kominów wolnostojących oraz kominów lub przewodów kominowych wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) certyfikat zarządzania jakością (w przypadku jego posiadania);
2) dokumenty rejestrowe lub wskazanie miejsca, z którego źródła Zamawiający może je pobrać;
3) oryginał pełnomocnictwa upoważniającego do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
6) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (na załączniku nr 2 do SWZ) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Załącznik nr 2 do SWZ, jak i oświadczenie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winny być opatrzone podpisem kwalifikowanym/zaufanym/osobistym podmiotu udostępniającego zasoby.
7) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 2a do SWZ;
8) dowód wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1) dla części przetargowej nr 1: 300,00 złotych (słownie złotych: trzysta i 00/100),
2) dla części przetargowej nr 2: 300,00 złotych (słownie złotych: trzysta i 00/100),
3) dla części przetargowej nr 3: 300,00 złotych (słownie złotych: trzysta i 00/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia.
2) w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie do oferty mają obowiązek dołączyć oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 2a do SWZ)
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest niższa niż 10 % wartości pierwotnej umowy, poprzez podpisanie przez Strony Aneksu zmieniającego wartość umowy.
2. Na podstawie art. 433 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia do 30 % wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia środków finansowych w poszczególnych Administracjach oraz w latach w ramach wartości granicznego wynagrodzenia Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platforma.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-01