„Serwisy, przeglądy, konserwacje urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Serwisy, przeglądy, konserwacje urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu:
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-29
  • Numer ogłoszenia535749-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535749-N-2020 z dnia 2020-04-29 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie: „Serwisy, przeglądy, konserwacje urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska  80/82 , 00-844  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (12) 62 84 130, e-mail Halina.Lukaszyk@wody.gov.pl, faks +48 (12) 42 32 153.
Adres strony internetowej (URL): https://krakow.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://wodypolskie.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
PGW WP Zarząd Zlewni w Żywcu ul. Armii Krajowej 10, 34-300 Żywiec
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Serwisy, przeglądy, konserwacje urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie Zarządu Zlewni w Żywcu:
Numer referencyjny: 884/ZZZ/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie serwisu, przeglądu i konserwacji urządzeń związanych z gospodarką wodną na terenie Zbiornika Wodnego w Świnnej Porębie.Postępowanie przetargowe podzielone jest na 12 części.

II.5) Główny kod CPV: 50000000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-08

II.9) Informacje dodatkowe: W SIWZ dla każdej części zamówienia określone są terminy realizacji usług oraz w ZAŁĄCZNIK I INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał: Dla oferty częściowej nr 1 co najmniej 2 serwisy lub naprawy suwnic (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). Dla oferty częściowej nr 2 co najmniej 2 serwisy lub naprawy dźwigów towarowo-usługowych (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). Dla oferty częściowej nr 3 co najmniej 2 serwisy lub naprawy agregatów prądotwórczych (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). Dla oferty częściowej nr 4 co najmniej 2 serwisy lub naprawy w zakresie hydrauliki siłowej (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). Dla oferty częściowej nr 5 co najmniej 2 serwisy lub naprawy prowadzone na pompowniach (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). Dla oferty częściowej nr 6 co najmniej 2 serwisy lub naprawy pomp (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda) Dla oferty częściowej nr 7 co najmniej 2 serwisy lub naprawy pomp (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). Dla oferty częściowej nr 8 co najmniej 2 serwisy lub naprawy systemów awaryjnego zasilania (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 1 000 zł każda). Dla oferty częściowej nr 9 co najmniej 2 serwisy lub naprawy trafostacji lub/i rozdzielni (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). Dla oferty częściowej nr 10 co najmniej 2 serwisy lub naprawy trafostacji lub/i rozdzielni (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). Dla oferty częściowej nr 11 co najmniej 2 serwisy lub naprawy suwnic (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda). Dla oferty częściowej nr 12 co najmniej 2 serwisy lub naprawy pomp (potwierdzone dowodami określającymi, czy powyższe zlecenia zostały wykonane w sposób należyty, o wartości nie mniejszej niż 5 000 zł każda).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że na potrzeby realizacji zamówienia będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje, wykształcenie, doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia, w szczególności: Dla oferty częściowej nr 1 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze oraz uprawnieniami UDT do przeglądów i napraw dźwignic. Dla oferty częściowej nr 2 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze oraz uprawnieniami UDT do przeglądów i napraw dźwignic. Dla oferty częściowej nr 3 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. Dla oferty częściowej nr 4 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. Dla oferty częściowej nr 5 - Zamawiający nie wymaga kwalifikacji Dla oferty częściowej nr 6 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. Dla oferty częściowej nr 7 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. Dla oferty częściowej nr 8 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze. Dla oferty częściowej nr 9 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze oraz uprawnieniami UDT do przeglądów i napraw dźwignic. Dla oferty częściowej nr 10 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze oraz uprawnieniami UDT do przeglądów i napraw dźwignic. Dla oferty częściowej nr 11 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze oraz uprawnieniami UDT do przeglądów i napraw dźwignic. Dla oferty częściowej nr 12 - osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia elektryczne URE Grupa 1 do 15kV (E +D) w zakresie: sieci, urządzenia i instalacje powyż. 1 kV; zespoły prądotwórcze.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w pkt. 1 ppkt 2 lit. a rozdziału V SIWZ – wykaz usług zawierający informacje dotyczące tematu, okresu realizacji, rodzaju oraz załącza dowody określające należyte wykonanie usług. Dowodami są: poświadczenia lub inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.W celu potwierdzenia spełnienia warunku opisanego w pkt. 1 ppkt. 2 lit. b rozdziału V SIWZ – wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowani tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Ofertę można złożyć w wersji papierowej i elektronicznej. W SIWZ zostały określone dokładne warunki składania ofert.

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiany postanowień umowy zawiera paragraf 13 wzoru umowy będącego załącznikiem do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przegląd i konserwacja suwnicy i ciągnika - Elektrownia Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dla utrzymania suwnicy Q=20t w ciągłej eksploatacji oraz dopuszczenie urządzenia do bezpiecznej eksploatacji – zgodnie z wymogami UDT, konieczna jest konserwacja i przeglądy.Przygotowanie suwnicy do odbioru przez UDT:• Przygotowanie dźwigu osobowo-towarowego do odbioru przez UDT.• Próba obciążeniowa ciężarami 10 ton. (ciężary należy przywieźć).Co miesiąc:• Sprawdzenie działania łącznika suwnicy• Sprawdzenie działanie przycisków sterujących i przycisku awaryjnego STOP• Sprawdzenie stanu cięgna, zblocza i haka oraz stan ich mocowania• Sprawdzenie działania łączników krańcowych • Próby pracy wszystkich mechanizmów bez obciążenia• Sprawdzenie sprawności hamulców• Sprawdzenie zużycie cięgna i stan jego mocowań • Sprawdzenie stanu odbojów i zderzaków oraz ich mocowanie • Sprawdzenie funkcji ogranicznika obciążenia• Sprawdzenie prawidłowości działania zespołu zasilania i sterowania wciągnikiem. Raz w roku:• Kontrola nośnych złączy śrubowych, sworzniowych, zawleczek • Kontrola połączeń spawanych• Kontrola stan bieżni i obrzeży kół jezdnych wózka wciągnika i kół jezdnych suwnicy • Kontrola stanu toru jezdnego wciągnika (wytarcia i odkształcenia), • Kontrola zużycia cięgna i stan jego zamocowań • Kontrola zużycia haka, stanu zblocza oraz stan ich mocowania • Kontrola i ewentualnie regulacja działania łączników krańcowych • Kontrola stanu zderzaków gumowych suwnicy• Kontrola zabezpieczeń antykorozyjnych (odnowienie) • Przegląd i ewentualnie regulacja hamulców wszystkich mechanizmów • Przegląd i regulacja ogranicznika obciążenia • Kontrola szczelność przekładni zamkniętych (ewentualne uzupełnienie oleju) • Kontrola prawidłowości działania mechanizmów (równomierność pracy, hałaśliwość), • Kontrola stanu aparatów elektrycznych (styczniki, przekaźniki, łączniki, przyciski) i ich mocowania • Kontrola stanu kasety sterowniczej • Kontrola prawidłowości mocowania przewodów elektrycznych w zaciskach• Kontrola stanu powłok zewnętrznych przewodów elektrycznych i stanu izolacji elementów wyposażenia elektrycznego • Kontrola stanu instalacji ochronny przeciwporażeniowej • Kontrola stanu toru jezdnego suwnicy (wytarcia i odkształcenia), • Kontrola stanu odbojów toru jezdnego suwnicy.Dla utrzymania cięgnika Q=3,2t w ciągłej eksploatacji oraz dopuszczenie urządzenia do bezpiecznej eksploatacji – zgodnie z wymogami UDT, konieczna jest konserwacja i przeglądy.Co 3 miesiące:• Sprawdzenie funkcji hamulca i ogranicznika podnoszenia• Kontrola zużycia łańcucha• Smarowanie łańcucha• Kontrola stanu pojemnika na łańcuch, zamocowanie.Raz w roku:• Kontrola hamulca, szczeliny powietrznej• Przegląd i regulacja sprzęgła przeciążeniowego• Smarowanie zblocza hakowego, nakrętki i zabezpieczenia gardzieli haka• Kontrola ogólna:o Połączeń śrubowycho Dociskacza i prowadnik łańcucha, skrętu łańcuchao Zawleczek• Sterowanie elektryczne, kable przyłączeniowe i kaseta sterownicza• Wózek, koła jezdne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-08
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przegląd i konserwacja comiesięczna dźwigu towarowo – osobowego - Elektrownia Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i konserwacji dźwigu towarowo-osobowego na wieży ujęciowej. Do zakresu prac należą następujące czynności:Przegląd dźwigu towarowo-osobowego:• Wymiana uszkodzonej przetwornicy częstotliwości Frenic Lift FRN5.5LM1S-4E.• Wykonanie pomiarów oporności stanu izolacji oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej suwnicy.• Przygotowanie dźwigu osobowo-towarowego do odbioru przez UDT.Wykonanie czynności serwisowych w okresie 8 miesięcy zgodnie z wymogami UDT.• Kontrola zamykania wszystkich drzwi szybowych (częstotliwość wykonania co 30 dni)• Kontrola działania wszystkich przycisków i wyświetlaczy (częstotliwość wykonania co 30 dni)• Kontrola czystości kabiny (częstotliwość wykonania co 30 dni)• Kontrola zamknięcia szafy sterowniczej i dojść konserwatorskich (częstotliwość wykonania co 30 dni)• Sprawdzenie środków smarnych (częstotliwość wykonania co 3 miesiące)• Sprawdzenie czystości podszybia (częstotliwość wykonania co 6 miesięcy)• Sprawdzenie napędu (częstotliwość wykonania co 3 miesiące)• Sprawdzenie wszystkich systemów bezpieczeństwa i ogólnego stanu urządzenia (częstotliwość wykonania co 30 dni)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-08
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Serwis i przegląd agregatów prądotwórczych – zbiornik Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i przeglądu agregatów prądotwórczych znajdujących się w pompowni w Jaszczurowej i Zembrzycach, na koronie zapory i przy budynku administracyjnym. Do zakresu prac należą następujące czynności: 1. Oględziny zewnętrzne - sprawdzenie czystości zespołu prądotwórczego, ewentualnie czyszczenie, - zlokalizowanie ewentualnych uszkodzeń mechanicznych, ewentualnie naprawa.2. Oględziny układu paliwowego w zespole prądotwórczym - wymiana filtrów paliwa, - sprawdzenie szczelności układu paliwowego, ewentualna naprawa, - sprawdzenie układu tankowania, ewentualna naprawa.3. Oględziny układu chłodzenia w zespole prądotwórczym - sprawdzenie poziomu płynu chłodzącego, ewentualnie uzupełnienie, - sprawdzenie złączy elastycznych, ewentualnie wymiana, - sprawdzenie szczelności układu chłodzenia, ewentualna naprawa, - sprawdzenie poprawności działania układu podgrzewania silnika.4. Oględziny układu smarowania w zespole prądotwórczym - wymiana filtra oleju smarnego, - sprawdzenie szczelności układu.5. Oględziny układu rozruchowego w zespole prądotwórczym - sprawdzenie stanu akumulatorów, - sprawdzenie poziomu elektrolitów, ewentualnie uzupełnienie, - sprawdzenie napięcia ładowania baterii, - sprawdzenie stanu instalacji niskiego napięcia, - sprawdzenie działania rozrusznika.6. Oględziny obwodów kontrolno-pomiarowych w zespole prądotwórczym - sprawdzenie czujnika ciśnienia oleju, - sprawdzenia czujnika temperatury płynu, - sprawdzenie wskaźników i manometrów, - sprawdzenie układu sterowania i kontroli.7. Oględziny układu prądnicy w zespole prądotwórczym - kontrola izolacji uzwojeń prądnicy, - sprawdzenie połączeń elektrycznych, - sprawdzenie regulatora napięcia.8. Oględziny układu zasilania w powietrze w zespole prądotwórczym - sprawdzenie stanu filtrów powietrza, ewentualnie czyszczenie, - sprawdzenie działania przepustnic powietrza,9. Sprawdzenie działania zespołu prądotwórczego - na biegu jałowym, ewentualne poprawki i regulacje, - pod obciążeniem (jeżeli będzie możliwe).10. Sporządzenie protokołu z przeglądu i serwisu agregatu
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przegląd, serwis i konserwacja zasilaczy hydraulicznych na przelewie powierzchniowym i wieży zrzutowej. – zbiornik Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu i konserwacji 8 szt. zasilaczy hydraulicznych na przelewie powierzchniowym i wieży zrzutowej zapory Świnna Poręba. Do zakresu prac należą następujące czynności:• przegląd i pomiary instalacji elektrycznej• przegląd instalacji hydraulicznej • przegląd stanu połączeń hydraulicznych i stanu mocowań• badanie , analiza stanu i czystości oleju , wymiana filtrów (potwierdzenie protokołem)• przegląd zaworów• przegląd pomp• przegląd systemy i zabezpieczeń• sprawdzenie sterowania ręka, auto • sprawdzenie ciśnień , elektrozaworów, grzałek, czujników• wykonanie pełnych testów funkcjonalnych prawidłowości pracy układu podnoszenia i opuszczenia zasuw i segmentów w cyklu ręcznym i automatycznym, oraz przy użyciu agregatu spalinowego • przeprowadzenie kalibracja , sprawdzenia ciśnienia roboczego zaworów przelewowych, zaworów redukcyjnych w systemie sterowania , oraz ciśnienia na przekaźnikach zasilaczy • sprawdzenie szczelności układu hydraulicznego• sprawdzenie stanu filtrów żeli absorpcyjnych• sporządzenie protokołów z wykonanych czynności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Przegląd i serwis czyszczarki krat w pompowni Zembrzyce – zbiornik Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu czyszczarki krat w pompowni. Do zakresu prac należą następujące czynności: • sprawdzenie działania wyłączników krańcowych• sprawdzenie lin stalowych w układzie lin• sprawdzenie mocowania lin stalowych, w przypadku uszkodzenia wymiana• sprawdzenie stanu łożysk nośnych• sprawdzenie nośnych połączeń śrubowych• sprawdzenie wózków jezdnych• sprawdzenie stanu oleju, wymiana• sprawdzenie stanu izolacji przewodów, kabli, silników• sprawdzenie ochrony przeciwporażeniowej• sprawdzenie pilota, wymiana akumulatorów• sprawdzenie działania aparatury łączeniowej sterującej• sprawdzenia układu zabezpieczenia , sterowania i sygnalizacji• sprawdzenie poprawności połączeń elementów urządzeń elektrycznych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Przegląd i serwis pompowni Jaszczurowa – zbiornik Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu pomp w pompowni Jaszczurowa• kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym• kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej• kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni • kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających• kontrola wylotu rurociągu ciśnieniowego do sieci grawitacyjnej pompowni • pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia , oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego • sporządzenie dokumentacji dot. Wykonania prac• pomiar poboru prądu pompy w czasie pracy• pomiar rezystancji pomiędzy uzwojeniami silnika• kontrola czujników: temp. Silnika, pływaka, elektrody przeciw wilgociowej• kontrola mocowania kabla przyłączeniowego pomp• kontrola mocowania pompy• 13. przegląd i konserwacja soft-startów ( modułów miękkiego startu )• sprawdzanie poprawności oprogramowania i systemu zabezpieczeń pomp• czyszczenie 5 sztuk sond hydrostatycznej ( 4 – 20 mA )
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Przegląd i serwis pompowni Zembrzyce – zbiornik Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu przeglądu pomp w pompowni Zembrzyce• kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym• kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej• kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni ( pływaki , czujniki , sondy 4-20 mA )• kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających• kontrola wylotu rurociągu ciśnieniowego do sieci grawitacyjnej pompowni • pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia , oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego pompownia + sterownia + garaż• sporządzenie dokumentacji dot. Wykonania prac• pomiar poboru prądu w czasie pracy• pomiar rezystancji pomiędzy uzwojeniami silnika• kontrola czujników: temp. Silnika, pływaka, elektrody przeciw wilgociowej• kontrola mocowania i uszczelnienia kabla przyłączeniowego pomp• kontrola wizualna łańcucha wyciągowego i lin prowadnic• pomiary elektryczne przeciw – porażeniowe• przegląd i konserwacja śluzy wałowej• przegląd i konserwacja soft-startów ( modułów miękkiego startu )• sprawdzanie poprawności oprogramowania i systemu zabezpieczeń pomp• uruchomienie i sprawdzanie pracy pomp• kontrola wizualna łańcucha wyciągowego i lin prowadnic• przegląd i czyszczenie 5 sztuk sond hydrostatycznej ( 4 – 20 mA )• Koszt dźwigu o udźwigu do 10 t• Zakup UPS Power moc 3000kVA/2400W postać fali: pełna sinusoida, podwójna konwersja, 6 x wyjścia IEC , dostępność online.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Przegląd i serwis stacji UPS w budynku administracyjno – biurowym w Świnnej Porębie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu zasilacza akumulatorowego UPS typu GF 360. Do zakresu prac należą następujące czynności: • Sprawdzenie warunków pracy urządzenia, klimatyzacja• Czyszczenie wnętrza urządzenia• Czyszczenie wentylatorów• Sprawdzenie okablowania wewnątrz urządzenia• Sprawdzenie stanu izolacji zasilacza• Sprawdzenie okablowania dochodzącego i wychodzącego z urządzenia• Sprawdzenie stanu akumulatorów• Pomiar parametrów zasilacza• Sprawdzenie kondensatorów• Testowanie urządzenia• Diagnostyka komputerowa• Sprawdzenie urządzenia pod obciążeniem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Przegląd trafostacji i rozdzielni pompowni w Jaszczurowej i Zembrzycach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi związane z przeglądem transformatorów w pompowni Jaszczurowa i Zembrzyce. Do zakresu prac należą następujące czynności:• przegląd stanu technicznego baterii kondensatorów• przegląd rozłącznika , regulacja konserwacja• przegląd i regulacja przełącznika SZR• sprawdzenie poprawności połączeń i zacisków• kontrola stanu technicznego sprzętu dielektrycznego• kontrola powłoki lakierniczej i stan korozji• kontrola wyposażenia w sprzęt gaśniczy i BHP• kontrola uziemień i przewodów odprowadzających• kontrola stanu oleju transformatora• kontrola sprawności i działania stacji• kontrola stanu konstrukcji stacji• kontrola w wyposażenie instrukcji BHP• kontrola elementów łączeniowych• kontrola odstępu pomiędzy instalacją , a konstrukcją• kontrola stanu izolatorów , iskierników• kontrola stanu szafek i opomiarowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Przegląd trafostacji i rozdzielni zapory Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi związane z przeglądem stacji transformatorowych T1, T2 i T3 na terenie zapory Świnna Poręba. Do zakresu prac należą następujące czynności:• Kontrola uziemień i przewodów odprowadzających• przegląd rozłącznika, regulacja konserwacja• przegląd i regulacja przełącznika SZR• sprawdzenie poprawności połączeń i zacisków• kontrola stanu technicznego sprzętu dielektrycznego• kontrola powłoki lakierniczej i stan korozji• kontrola wyposażenia w sprzęt gaśniczy i BHP• kontrola uziemień i przewodów odprowadzających• kontrola stanu oleju transformatora• kontrola sprawności i działania stacji• kontrola stanu konstrukcji stacji• kontrola w wyposażenie instrukcji BHP• kontrola elementów łączeniowych• kontrola odstępu pomiędzy instalacją, a konstrukcją• kontrola stanu izolatorów, iskierników• kontrola stanu szafek i opomiarowania• kontrola stanu szafek, rozdzielni i zabezpieczeń• Kontrola stanu technicznego gniazdek i oświetlenia• Kontrola zewnętrzna elewacji i dachu• kontrola stanu elementów podtrzymania przewodów• Kontrola rozłączników i zabezpieczeńNa podstawie protokołów pokontrolnych nr 4/02/2019 z dnia 15.02.2019 r., nr 1/02/2019 z dnia 08. 02.2019, nr 2/02.2019 z dnia 08.02.2019 zalecono naprawę wymianę lub zakup :- wymienić podstawę bezpiecznika- wymienić bezpiecznik SN In 16A E-24-16 Un24kV- zamontować grzejnik 100 W/ 230 V w T1, T2,- wyregulować rozłącznik uziemnika w polu transformatorowym w T1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Serwis i konserwacja suwnicy bramowej 10T – zbiornik Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu serwisu i konserwacji suwnic Q=10T i Q=20t. Do zakresu prac należą następujące czynności:Co miesiąc:• Sprawdzenie działania łącznika suwnicy• Sprawdzenie działanie przycisków sterujących i przycisku awaryjnego STOP• Sprawdzenie stanu cięgna, zblocza i haka oraz stan ich mocowania• Sprawdzenie działania łączników krańcowych • Próby pracy wszystkich mechanizmów bez obciążenia• Sprawdzenie sprawności hamulców• Sprawdzenie stanu odbojów i zderzaków oraz ich mocowanie • Sprawdzenie funkcji ogranicznika obciążenia• Sprawdzenie prawidłowości działania zespołu zasilania i sterowania. Raz w roku:• Kontrola nośnych złączy śrubowych, sworzniowych, zawleczek • Kontrola połączeń spawanych• Kontrola stan bieżni i obrzeży kół jezdnych suwnicy • Kontrola zużycia cięgna i stan jego zamocowań • Kontrola zużycia haka, stanu zblocza oraz stan ich mocowania • Kontrola i ewentualnie regulacja działania łączników krańcowych • Kontrola stanu zderzaków gumowych suwnicy• Kontrola zabezpieczeń antykorozyjnych (odnowienie) • Przegląd i ewentualnie regulacja hamulców wszystkich mechanizmów • Przegląd i regulacja ogranicznika obciążenia • Kontrola szczelność przekładni zamkniętych (ewentualne uzupełnienie oleju) • Kontrola prawidłowości działania mechanizmów (równomierność pracy, hałaśliwość), • Kontrola stanu aparatów elektrycznych (styczniki, przekaźniki, łączniki, przyciski) i ich mocowania • Kontrola stanu kasety sterowniczej • Kontrola prawidłowości mocowania przewodów elektrycznych w zaciskach• Kontrola stanu powłok zewnętrznych przewodów elektrycznych i stanu izolacji elementów wyposażenia elektrycznego • Kontrola stanu instalacji ochronny przeciwporażeniowej • Kontrola stanu toru jezdnego suwnicy (wytarcia i odkształcenia), • Kontrola stanu odbojów toru jezdnego suwnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-08
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Przegląd i serwis pompowni w Tarnawie – zbiornik Wodny Świnna Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi związane z przeglądem transformatorów w pompowni w Tarnawie. Do zakresu prac należą następujące czynności:• kontrola pracy pomp w trybie ręcznym i automatycznym• kontrola pracy pomp oraz stanu licznika• kontrola układów sterowania i sygnalizacji alarmowej• kontrola czujników poziomu ścieków w pompowni (pływaki , czujniki)• kontrola sprawności zaworów zwrotnych i odcinających• kontrola wylotu rurociągu ciśnieniowego do sieci grawitacyjnej pompowni • kontrola wzrokowa pompowni• kontrola sondy hydrostatycznej• pomiary elektryczne w zakresie rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia , oraz zabezpieczenia różnicowo-prądowego • pomiar poboru prądu• pomiary pomp• kontrola stanu prowadnic i stop sprzęgających• kontrola działania szafy sterowniczej (ster. Ręczne i auto.)• sporządzenie dokumentacji dot. Wykonania prac
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę bliźniaka - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę bliźniaka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI