Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty naprawcze w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY BEMOWO M. ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010773800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rozłogi 10
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-310
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48224871301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opsbemowo.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opsbemowo.waw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty naprawcze w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b879697-040c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00223439/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty naprawcze szkody zalaniowej w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://opsbemowo.waw.pl/o-nas/zamowienia-publiczne
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
2.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej
(ePUAP).
3.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu do przestrzegania jego postanowień.
4.Maksymalny rozmiar plików przekazywanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz formularza do komunikacji wynosi 150 MB.
5.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6.W postępowaniu korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za
pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
7.Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@opsbemowo.waw.pl
8.Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres sekretariat@opsbemowo.waw.pl Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RM z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
9.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10.Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SWZ.
11.Osoby uprawnione do komunikowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego to Alicja Kociszewska tel. 22 48 71 330 oraz
Sławomir Janicki - tel. 22 48 71 377,
e-mail: sekretariat@opsbemowo.waw.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO), informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy (Ośrodek) z siedzibą przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie (01-310), adres e-mail: sekretariat@opsbemowo.waw.pl, tel. +48-22-48-71-301 https://opsbemowo.waw.pl/, https://opsbemowo.bip.um.warszawa.pl/default.htm.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD), z którym można się skontaktować mailowo pod adresem iod@opsbemowo.waw.pl lub pocztą na adres korespondencyjny Ośrodka wskazany w ust. 1.
3. Administrator przetwarza dane osobowe w celu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych netto na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (ustawa PZP).
4. Odbiorcami danych osobowych mogą być:
1) organy władzy publicznej i podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa, w tym osoby i podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 i 74 ustawy PZP oraz podmioty kontrolne i sprawujące nadzór;
2) Prezydent m st. Warszawy w zakresie zadań związanych z obsługą jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, uprawnione podmioty, którym Administrator zleca usługi (np. operator pocztowy) lub dostarczające administratorowi obsługę np. informatyczną, w tym hostingową, prawną, brakowania dokumentacji, na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych;
5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania (minimum przez okres lat 4 od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia) jednak nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji (ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach), w oparciu o instrukcję kancelaryjną i archiwalną obowiązujące w Ośrodku.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują prawa: dostępu do treści swoich danych osobowych (art. 15 RODO) z zastrzeżeniem, że udostępniane dane nie mogą naruszać tajemnic prawnie chronionych, do których zachowania zobowiązany jest Administrator, prawo do ich sprostowania (art. 16 RODO), jak również prawo żądania ograniczenia ich przetwarzania (art. 18 RODO)
8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa jeśli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie narusza przepisy prawa.
9. Decyzje związane z przetwarzaniem danych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany a dane nie będą podlegały profilowaniu (art. 22 RODO), co oznacza, że żadne decyzje nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz że nie buduje się żadnych profili osób.
10. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przy przetwarzaniu danych na podstawie i w celu określonym w ust. 3 niniejszej informacji nie mają zastosowania prawa do przenoszenia danych (art. 20 RODO) i sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO) oraz prawo do złożenia żądania usunięcia danych (art. 17 RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IOD.26.1.2.2022.SJ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są Roboty naprawcze w pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie obejmujące swym zakresem:
1) I etap obejmujący prace w pomieszczeniach w części podpiwniczonej przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie zajmowanych przez Ośrodek Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych (OWiRON) tj. w pomieszczeniach oznaczonych w przedmiarze lp. od 7 od 11 włącznie.
W ramach prac wykonane zostanie (zakres różny w zależności od pomieszczenia, szczegóły w przedmiarze): rozebranie posadzek; ułożenie posadzek; uzupełnienie otworów po odwiertach wykonanych przy osuszaniu; malowanie listew narożnych; malowanie tynków wewnętrznych i sufitów; demontaż listew; uzupełnienie listew; demontaż resztek starego i montaż nowego sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem; montaż lamp ledowych; montaż drzwi wewnętrznych; czyszczenie podłogi; zamontowanie przełączników elektrycznych; transport gruzu.
2) II etap obejmujący prace w pomieszczeniach na parterze Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie tj. w pomieszczeniach oznaczonych w przedmiarze lp. od 1 od 6 włącznie.
W ramach prac wykonane zostanie (zakres różny w zależności od pomieszczenia, szczegóły w przedmiarze): położenie listew; malowanie tynków wewnętrznych i sufitów; rozebranie posadzek,; rozbiórka listew; ułożenie posadzek; uzupełnienie otworów po odwiertach wykonanych przy osuszaniu; cokoliki; warstwy wyrównawcze pod posadzki.
Wymienione wyżej roboty muszą być wykonane w zakresie wskazanym w planach określających rodzaj i zakres robót oraz uwarunkowania i dokładną lokalizację ich wykonywania i przedmiarem robót (załącznik nr 10 do SWZ) oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11 do SWZ). Każda z wykonywanych robót remontowo-budowlanych musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w załącznikach nr 10 i 11.
2. Zamawiający dopuszcza stosowanie i używanie przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia materiałów równoważnych. Przez materiały równoważne rozumie się materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii. Zastosowane materiały i urządzenia techniczne zamienne powinny charakteryzować się
parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane parametry techniczne w projekcie, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne.
3. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 4
do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ, jak i w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SWZ, z uwzględnieniem faktu iż w trakcie remontu prowadzona będzie bieżąca działalność placówek (OWiRON i OPS) na których terenie będzie prowadzony remont, mając na względzie następujące uwarunkowania realizacji zadania:
1) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania niezbędnych zabezpieczeń w sposób gwarantujący bezpieczeństwo osób;
2) Wykonawca zobowiązany będzie do stałego sprzątania w rejonie prowadzonych prac, Wykonawca zapewni usuwanie odpadów powstających w wyniku realizacji robót zgodnie z obowiązującymi przepisami;
3) Wykonawca zobowiązany jest ująć w ofercie wszelkie roboty i czynności, bez których nie można wykonać zamówienia należycie;
4) Koszty wynikające z powyższych uwarunkowań realizacyjnych oraz powyższych zobowiązań Wykonawcy należy ująć w ofercie.
5. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać wszystkie roboty wynikające z SWZ i jej załączników w ryczałtowej cenie oferty [dotyczy zamówienia podstawowego (etap I oraz II) zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy zawartym w ofercie]. W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Zamawiający na koszt Wykonawcy dokona oceny stopnia zaawansowania prac i rozliczy tylko te prace, które zostały należycie wykonane oraz odebrane do dnia rozwiązania przedmiotowej umowy z zastrzeżeniem naliczenia należnych kar umownych za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz pozostałych zapisów SWZ i załączników do niej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1 Cena brutto
2 Gwarancja
3 Termin realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału w postępowaniu określone na podstawie w art. 112 ust. 1 i 2 Pzp tj. warunki dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej tzn. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 180 000,00 zł;
b) zdolności zawodowej, tzn. wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu lub wykonywaniu, w okresie 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 robót polegających na pracach remontowych lub wykończeniowych o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto każda,
c) zdolności zawodowej, tzn. będą dysponować osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełnienia i dokumentowania warunków, o których mowa w ust 1.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 108 ust. 1, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 Pzp, zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy, dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
5. Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w IX rozdziale do SWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp,
b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienia z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienia z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu,
e) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 roku poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, wg wzoru określonego w zał. nr 5 do SWZ – należy podać co najmniej, 2 roboty polegające na pracach remontowych lub wykończeniowych o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto każda.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru określonego w zał. nr 6 do SWZ. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi dla specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym zakresie..
c) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 180 000,00 zł ważną na cały okres realizacji niniejszego zamówienia oraz w okresie trwania gwarancji i rękojmi, a w przypadku gdy ważność dokumentu jest krótsza, oświadczenie
Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia oraz upływu terminu gwarancji i rękojmi.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani ustanowić jednego z wykonawców pełnomocnikiem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty pełnomocnictwo.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełnienia i dokumentowania warunków udziału w postępowaniu. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 108 ust. 1, z zastrzeżeniem art. 110 ust.
2 Pzp, zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy, dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do złożenia nw. oświadczeń zobowiązany
jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie:
-oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. z art. 273 ust. 2 pzp wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SWZ,
- oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 125 ust. 1 w zw. z art. 273 ust. 2 pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określone w par. 16 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-04 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-04 15:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-03