IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: w części I: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych); w części II: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto oferty |
60,00 |
termin gwarancji |
30,00 |
termin wykonania zamówienia |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-03-27, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Mycie i malowanie elewacji, wymiana parapetów wraz z obróbkami, wymiana orynnowania, remont posadzek i balustrad balkonowych w budynkach mieszkalnych w m. Siemirowice Os. Na Skarpie nr 9, 14. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: a) Budynek mieszkalny nr 9, czteroklatkowy, pięć kondygnacji nadziemnych, ilość lokali mieszkalnych 40, kubatura 12 414,00 m³: 1) czyszczenie elewacji budynków pod ciśnieniem, z detergentami, przy użyciu preparatu do czyszczenia elewacji z alg, grzybów i pleśni (kategoria II, grupa 10); czynność należy powtarzać aż do pełnego usunięcia ognisk korozji biologicznej; 2) naprawa, uszczelnienie, wymiana części podokienników z zastosowaniem podokienników z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej fabrycznie, naprawa ocieplenia i wyprawy w miejscach montażu podokienników, parapet powinien wystawać poza płaszczyznę ściany od 3-4 cm, spadek na zewnątrz umożliwiający odpływ wody opadowej, koniec parapetu należy wprowadzić pod profil progowy ościeżnicy w sposób zapewniający ochronę przed wnikaniem wody opadowej pod ramę okna, boki pod wyprawę elewacyjną zapewniając ciągłość uszczelnienia, należy uwzględnić zmiany wymiarów pod wpływem temperatury. Konieczne jest również odpowiednie podparcie i zabezpieczenie podokiennika przed podrywaniem do góry przez silnie wiejący wiatr i wytłumienie; 3) wymiana opierzenia murów ogniowych, z zastosowaniem blachy stalowej ocynkowanej powlekanej fabrycznie, grubość powłoki 50 mq, poliestr typu „high build”, kategoria korozyjności C3 z gwarancją producenta na min. 15 lat; 4) wymiana rynien dachowych z zastosowaniem blachy stalowej ocynkowanej powlekanej fabrycznie, grubość powłoki 50 mq, poliestr typu „high build”, kategoria korozyjności C3z gwarancją producenta na min. 15 lat, z montażem odpływów betonowych do rur spustowych śr. 15 cm o długości 1,80m/kpl; 5) czyszczenie i impregnacja elewacji preparatem do konserwacji konstrukcji murowanych oraz czyszczenia elewacji z alg, grzybów i pleśni, działającym skutecznie na następujące organizmy: Bakterie: aeromonas hydrophila, Alcaligenes faecais, Cellulomonas flavigena, Enterobacer aerogenes, Escherichia coli, Klebsiella pneumoniae, Proteus vulgaris, Providencia rettgeri, Pseudomonas aeruginosa, Pseudomonas stutzeri, Serratia liquefaciens, Grzyby: Alternaria alternata, Aspergilllus Niger, Aspergilllus versicolor, Cladosporium cladosporoides, Penicillium funiculosum, Phoma violacea, Ulocladium atrum, Drożdże: Candida albicans, Rhodotorula rubra, Saccharomyces cerevisiae, Glony: Chlorella emersonii, Gloeocapsa sp., Nostoc commune, Pleurococcus sp., Scenedesmus vacuolatus, Stichococcus bacillaris, Stigeoclonium tenue; 6) malowanie elewacji farbami silikonowymi – odtworzenie pierwotnej (istniejącej) kolorystyki. Wymagane jest zastosowanie jednorodnych rozwiązań systemowych dla czyszczenia, impregnacji i malowania elewacji. Zastosowane farby elewacyjne, fabrycznie barwione, samoczyszczące, paroprzepuszczalne, hydrofobowe, muszą być odporne na promieniowanie UV – światłotrwała, bez efektu blaknięcia na nasłonecznionej części elewacji oraz posiadać powłokowe zabezpieczenie przeciwko porastaniu algami i grzybami; 7) obróbki dachowe kominów przy zastosowaniu papy termozgrzewalnej w ilości 12 szt; 8) usuwanie grubej warstwy rdzy i czyszczenie konstrukcji stalowej do stopnia Sa3 z dwukrotnym malowanie farbą antykorozyjną i dwukrotnym lakierowaniem powierzchni gładkich balustrad balkonowych; 9) oczyszczenie mechaniczne i zmycie posadzek balkonowych, zagruntowanie 1-krotne posadzki balkonowej, ułożenie posadzki z kamieni sztucznych 30 x 30 układanych na klej; 10) montaż odpływów betonowych do rur spustowych śr. 15 cm o długości 1,80m/kpl; b) Budynek mieszkalny nr 14, dwuklatkowy, trzy kondygnacje nadziemne, ilość lokali mieszkalnych 18, kubatura 3379,0 m³: 1) wymiana balustrad balkonowych z demontażem starych wykonaniem warsztatowych nowych malowanych dwukrotnie proszkowo i wbudowaniem wg projektu uzgodnionego z zamawiającym; 2) zerwanie posadzki cementowej i obróbek blacharskich opierzeni balkonów, przygotowanie powierzchni posadzek pod uszczelnienie, szpachlowanie powierzchni masą SUPERFLEX-10,wykonanie posadzki cementowej i ułożenie posadzki z płytek z kamieni sztucznych 30 x 30 cm; 3) czyszczenie elewacji budynków pod ciśnieniem, z detergentami, przy użyciu preparatu do czyszczenia elewacji z alg, grzybów i pleśni (kategoria II, grupa 10) czynność należy powtarzać aż do pełnego usunięcia ognisk korozji biologicznej; 4) naprawa, uszczelnienie, wymiana części podokienników z zastosowaniem podokienników z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej fabrycznie, naprawa ocieplenia i wyprawy w miejscach montażu podokienników, parapet powinien wystawać poza płaszczyznę ściany od 3-4 cm, spadek na zewnątrz umożliwiający odpływ wody opadowej, koniec parapetu należy wprowadzić pod profil progowy ościeżnicy w sposób zapewniający ochronę przed wnikaniem wody opadowej pod ramę okna, boki pod wyprawę elewacyjną zapewniając ciągłość uszczelnienia, należy uwzględnić zmiany wymiarów pod wpływem temperatury. Konieczne jest również odpowiednie podparcie i zabezpieczenie podokiennika przed podrywaniem do góry przez silnie wiejący wiatr i wytłumienie; 5) czyszczenie i impregnacja elewacji preparatem do konserwacji konstrukcji murowanych oraz czyszczenia elewacji z alg, grzybów i pleśni, działającym skutecznie na następujące organizmy: Bakterie: aeromonas hydrophila, Alcaligenes faecais, Cellulomonas flavigena, Enterobacer aerogenes, Escherichia coli, Klebsiella pneumoniae, Proteus vulgaris, Providencia rettgeri, Pseudomonas aeruginosa, Pseudomonas stutzeri, Serratia liquefaciens, Grzyby: Alternaria alternata, Aspergilllus Niger, Aspergilllus versicolor, Cladosporium cladosporoides, Penicillium funiculosum, Phoma violacea, Ulocladium atrum, Drożdże: Candida albicans, Rhodotorula rubra, Saccharomyces cerevisiae, Glony: Chlorella emersonii, Gloeocapsa sp., Nostoc commune, Pleurococcus sp., Scenedesmus vacuolatus, Stichococcus bacillaris, Stigeoclonium tenue; 6) malowanie elewacji farbami silikonowymi – odtworzenie pierwotnej (istniejącej) kolorystyki. Wymagane jest zastosowanie jednorodnych rozwiązań systemowych dla czyszczenia, impregnacji i malowania elewacji. Zastosowane farby elewacyjne, fabrycznie barwione, samoczyszczące, paroprzepuszczalne, hydrofobowe, muszą być odporne na promieniowanie UV – światłotrwała, bez efektu blaknięcia na nasłonecznionej części elewacji oraz posiadać powłokowe zabezpieczenie przeciwko porastaniu algami i grzybami. Uzgodnienia dodatkowe – wykonawca wykona: - wywóz i utylizacja odpadów powstałych w trakcie realizacji zadania; - montaż i demontaż rusztowań do wykonania robót; - wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej: • świadectwa dopuszczenia (certyfikaty, atesty, deklaracje) do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane na zastosowane materiały, • świadectwa zgodności wbudowanych materiałów z dokumentami odniesienia, • protokoły odbiorów częściowych, • oświadczenie kierownika budowy / robót: - o zgodności wykonania robót budowlanych z przepisami prawa, - o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45440000-3, 45443000-4, 45442100-8, 45452000-0, 45430000-0, 44200000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto oferty |
60,00 |
termin gwarancji |
30,00 |
termin wykonania zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert z zastrzeżeniem, że nie może być on dłuższy niż do dnia 30.09.2018 r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Remont posadzek i wymiana balustrad balkonowych w budynkach mieszkalnych w m. Siemirowice Os. Na Skarpie nr 1, 16, 18, 20; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Budynek mieszkalny nr 1, dwuklatkowy, trzy kondygnacje nadziemne, ilość lokali mieszkalnych 18, kubatura 4128,0 m³: 1) wymiana balustrad balkonowych z demontażem starych wykonaniem warsztatowych nowych z malowanych dwukrotnie proszkowo i wbudowaniem wg projektu uzgodnionego z zamawiającym; 2) zerwanie posadzki cementowej i obróbek blacharskich opierzeni balkonów, przygotowanie powierzchni posadzek pod uszczelnienie, szpachlowanie powierzchni masą SUPERFLEX-10,wykonanie posadzki cementowej i ułożenie posadzki z płytek z kamieni sztucznych 30 x 30 cm; 3) montaż odpływów betonowych do rur spustowych śr. 15 cm o długości 1,80m/kpl; b) Budynek mieszkalny nr 16, dwuklatkowy, trzy kondygnacje nadziemne, ilość lokali mieszkalnych 18, kubatura 4353,0 m³: 1) wymiana balustrad balkonowych z demontażem starych, wykonaniem warsztatowych nowych z malowanych dwukrotnie proszkowo i wbudowaniem wg projektu uzgodnionego z zamawiającym; 2) zerwanie posadzki cementowej i obróbek blacharskich opierzeni balkonów, przygotowanie powierzchni posadzek pod uszczelnienie, szpachlowanie powierzchni masą SUPERFLEX-10,wykonanie posadzki cementowej i ułożenie posadzki z płytek z kamieni sztucznych 30 x 30 cm 3) montaż odpływów betonowych do rur spustowych śr. 15 cm o długości 1,80m/kpl; c) Budynek mieszkalny nr 18, dwuklatkowy, trzy kondygnacje nadziemne, ilość lokali mieszkalnych 18, kubatura 4138,0 m³: 1) wymiana balustrad balkonowych z demontażem starych wykonaniem warsztatowych nowych z malowanych dwukrotnie proszkowo i wbudowaniem wg projektu uzgodnionego z zamawiającym; 2) zerwanie posadzki cementowej i obróbek blacharskich opierzeni balkonów, przygotowanie powierzchni posadzek pod uszczelnienie, szpachlowanie powierzchni masą SUPERFLEX-10,wykonanie posadzki cementowej i ułożenie posadzki z płytek z kamieni sztucznych 30 x 30 cm; 3) montaż odpływów betonowych do rur spustowych śr. 15 cm o długości 1,80m/kpl; d) Budynek mieszkalny nr 20, dwuklatkowy, trzy kondygnacje nadziemne, ilość lokali mieszkalnych 18, kubatura 4138,0 m³. 1) wymiana balustrad balkonowych z demontażem starych wykonaniem warsztatowych nowych z malowanych dwukrotnie proszkowo i wbudowaniem wg projektu uzgodnionego z zamawiającym; 2) zerwanie posadzki cementowej i obróbek blacharskich opierzeni balkonów, przygotowanie powierzchni posadzek pod uszczelnienie, szpachlowanie powierzchni masą SUPERFLEX-10,wykonanie posadzki cementowej i ułożenie posadzki z płytek z kamieni sztucznych 30 x 30 cm; 3) montaż odpływów betonowych do rur spustowych śr. 15 cm o długości 1,80m/kpl; Uzgodnienia dodatkowe – wykonawca wykona: - wywóz i utylizacja odpadów powstałych w trakcie realizacji zadania; - montaż i demontaż rusztowań do wykonania robót; - wykonanie dokumentacji powykonawczej obejmującej: • świadectwa dopuszczenia (certyfikaty, atesty, deklaracje) do obrotu oraz stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane na zastosowane materiały, • świadectwa zgodności wbudowanych materiałów z dokumentami odniesienia, • protokoły odbiorów częściowych, • oświadczenie kierownika budowy / robót: - o zgodności wykonania robót budowlanych z przepisami prawa, - o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45440000-3, 45443000-4, 45442100-8, 45452000-0, 45430000-0, 44200000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto oferty |
60,00 |
Termin gwarancji |
30,00 |
termin wykonania zamówienia |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert z zastrzeżeniem, że nie może być on dłuższy niż do dnia 30.09.2018 r.