Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane w żłobkach nr 18 i 3 Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004351765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 55a
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-063
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 632 23 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzz.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mzz.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w żłobkach nr 18 i 3 Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdd296ed-831e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002640/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostosowanie budynków żłobków do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
1.1.3 Remont instalacji centralnego ogrzewania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mzz.lodz.pl/bip/zamowienia-publiczne-powyzej-130-000-zl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: XII. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz przy użyciu poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania lub numerem ogłoszenia (BZP).7. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zampub@mzz.lodz.pl.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email zampub@mzz.lodz.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.10. W przypadku składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, lub pytań do SWZ drogą elektroniczną na adres poczty e-mail zampub@mzz.lodz.pl, Wykonawca może je składać na swoich formularzach (nie jest konieczne złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego na tym dokumencie).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): XXVI. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (RODO)1. Miejski Zespół Żłobków w Łodzi spełniając obowiązek informacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych - art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuje że:2. Administratorem Danych Osobowych jest Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, ul. Zachodnia 55a, 91-063 Łódź, reprezentowany przez Dyrektora Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi, NIP: 7251007279, REGON: 004351765, tel.: 42 632 24 08.3. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych, tel.: 42 632 24 08.4. Dane przedstawione w dokumentacji przetargowej wykorzystywane będą do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Miejski Zespół Żłobków w Łodzi.5. Podstawy prawne do przetwarzania danych osobowych w ww zakresie:5.1. Art.6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. 5.2. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579)6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych w tym zakresie w Miejskim Zespole Żłobków w Łodzi.7. Osobie/osobom powierzającej/cym dane osobowe przysługuje prawo do :7.1. dostępu do powierzonych danych osobowych,7.2. sprostowania powierzonych danych osobowych,7.3. usunięcia powierzonych danych osobowych,7.4. ograniczenia przetwarzania powierzonych danych,7.5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania powierzonych danych,7.6. przenoszenia powierzonych danych,7.7. cofnięcia zgody powierzenia danych w dowolnym momencie,7.8. wniesienia skargi do organu nadzorczego.8. Miejski Zespół Żłobków w Łodzi nie będzie przekazywał zbieranych danych do państw trzecich.9. Miejski Zespół Żłobków w Łodzi nie będzie profilował zbieranych danych osobowych.10. Powierzone dane będą przechowywane zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi obowiązującymi w Miejskim Zespole Żłobków w Łodzi. 11. Podanie danych osobowych jest niezbędne do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MZŻ.262.5.2021.T
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 296747,86 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostosowanie budynku żłobka Nr 18 przy al. Har. Zatorowców w Łodzi do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz wyprowadzenie głównego zaworu gazu na zewnątrz budynku.
4.2.5.) Wartość części: 243902,30 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XXI. Opis kryteriów, oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.1. Zamawiający w toku postępowania będzie oceniał każdą część osobno.2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste pomyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SWZ nie powodujące istotnych zmian w treści oferty zgodnie z art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 4. Zamawiający odrzuci oferty, które zawierają przesłanki art. 226 ust. 1 Pzp.5. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert, przypisując im następujące wagi:L.p. Kryterium Waga kryterium1. Cena brutto (C) 602. Gwarancja (G) 40 Łącznie 1006. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru: LP = C + G gdzie:LP Całkowita liczba punktów przyznana ofercieC Liczba punktów przyznanych za kryterium (1) – cena bruttoG Liczba punktów przyznanych za kryterium (2) – gwarancja7. Zasady oceny ofert wg kryteriów:Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznanie liczby punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższej zasady:Zamawiający przy obliczaniu oceny punktowej oferty dla kryterium „Cena brutto” w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.7.1. W przypadku kryterium „Cena brutto” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z równania: Liczba punktów = Cena oferty z najniższą ceną x 60 Cena oferty rozpatrywanej 7.2. W przypadku kryterium „Gwarancja” oferta otrzyma ilość punktów za zadeklarowany okres wynikająca z tabeli poniżej:Okres udzielonej gwarancji (G) Liczba punktów24 miesiące 036 miesięcy 1048 miesięcy 2060 miesięcy 408. W przypadku kiedy Wykonawca nie zaznaczy żadnego z terminów lub zaznaczy więcej niż jeden termin gwarancji w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) – Zamawiający oceniając ofertę przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na 24 miesiące, a w kryterium „Gwarancja” otrzyma 0 pkt.9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w niej kryteria oceny ofert (uzyskała największą łączną liczbę punktów ze wszystkich kryteriów).10. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację oraz o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.11. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu wykonawców lub unieważni postępowanie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
XXI. Opis kryteriów, oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.1. Zamawiający w toku postępowania będzie oceniał każdą część osobno.2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste pomyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SWZ nie powodujące istotnych zmian w treści oferty zgodnie z art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 4. Zamawiający odrzuci oferty, które zawierają przesłanki art. 226 ust. 1 Pzp.5. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert, przypisując im następujące wagi:L.p. Kryterium Waga kryterium1. Cena brutto (C) 602. Gwarancja (G) 40 Łącznie 1006. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru: LP = C + G gdzie:LP Całkowita liczba punktów przyznana ofercieC Liczba punktów przyznanych za kryterium (1) – cena bruttoG Liczba punktów przyznanych za kryterium (2) – gwarancja7. Zasady oceny ofert wg kryteriów:Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznanie liczby punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższej zasady:Zamawiający przy obliczaniu oceny punktowej oferty dla kryterium „Cena brutto” w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.7.1. W przypadku kryterium „Cena brutto” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z równania: Liczba punktów = Cena oferty z najniższą ceną x 60 Cena oferty rozpatrywanej 7.2. W przypadku kryterium „Gwarancja” oferta otrzyma ilość punktów za zadeklarowany okres wynikająca z tabeli poniżej:Okres udzielonej gwarancji (G) Liczba punktów24 miesiące 036 miesięcy 1048 miesięcy 2060 miesięcy 408. W przypadku kiedy Wykonawca nie zaznaczy żadnego z terminów lub zaznaczy więcej niż jeden termin gwarancji w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) – Zamawiający oceniając ofertę przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na 24 miesiące, a w kryterium „Gwarancja” otrzyma 0 pkt.9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w niej kryteria oceny ofert (uzyskała największą łączną liczbę punktów ze wszystkich kryteriów).10. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację oraz o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.11. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu wykonawców lub unieważni postępowanie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont instalacji centralnego ogrzewania w żłobku nr 3 przy ul. Warneńczyka 5/7 w Łodzi
4.2.5.) Wartość części: 52845,56 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-07-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XXI. Opis kryteriów, oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.1. Zamawiający w toku postępowania będzie oceniał każdą część osobno.2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste pomyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SWZ nie powodujące istotnych zmian w treści oferty zgodnie z art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 4. Zamawiający odrzuci oferty, które zawierają przesłanki art. 226 ust. 1 Pzp.5. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert, przypisując im następujące wagi:L.p. Kryterium Waga kryterium1. Cena brutto (C) 602. Gwarancja (G) 40 Łącznie 1006. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru: LP = C + G gdzie:LP Całkowita liczba punktów przyznana ofercieC Liczba punktów przyznanych za kryterium (1) – cena bruttoG Liczba punktów przyznanych za kryterium (2) – gwarancja7. Zasady oceny ofert wg kryteriów:Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznanie liczby punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższej zasady:Zamawiający przy obliczaniu oceny punktowej oferty dla kryterium „Cena brutto” w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.7.1. W przypadku kryterium „Cena brutto” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z równania: Liczba punktów = Cena oferty z najniższą ceną x 60 Cena oferty rozpatrywanej 7.2. W przypadku kryterium „Gwarancja” oferta otrzyma ilość punktów za zadeklarowany okres wynikająca z tabeli poniżej:Okres udzielonej gwarancji (G) Liczba punktów24 miesiące 036 miesięcy 1048 miesięcy 2060 miesięcy 408. W przypadku kiedy Wykonawca nie zaznaczy żadnego z terminów lub zaznaczy więcej niż jeden termin gwarancji w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) – Zamawiający oceniając ofertę przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na 24 miesiące, a w kryterium „Gwarancja” otrzyma 0 pkt.9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w niej kryteria oceny ofert (uzyskała największą łączną liczbę punktów ze wszystkich kryteriów).10. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację oraz o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.11. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu wykonawców lub unieważni postępowanie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
XXI. Opis kryteriów, oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.1. Zamawiający w toku postępowania będzie oceniał każdą część osobno.2. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.3. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste pomyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SWZ nie powodujące istotnych zmian w treści oferty zgodnie z art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 4. Zamawiający odrzuci oferty, które zawierają przesłanki art. 226 ust. 1 Pzp.5. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert, przypisując im następujące wagi:L.p. Kryterium Waga kryterium1. Cena brutto (C) 602. Gwarancja (G) 40 Łącznie 1006. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru: LP = C + G gdzie:LP Całkowita liczba punktów przyznana ofercieC Liczba punktów przyznanych za kryterium (1) – cena bruttoG Liczba punktów przyznanych za kryterium (2) – gwarancja7. Zasady oceny ofert wg kryteriów:Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznanie liczby punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższej zasady:Zamawiający przy obliczaniu oceny punktowej oferty dla kryterium „Cena brutto” w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.7.1. W przypadku kryterium „Cena brutto” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z równania: Liczba punktów = Cena oferty z najniższą ceną x 60 Cena oferty rozpatrywanej 7.2. W przypadku kryterium „Gwarancja” oferta otrzyma ilość punktów za zadeklarowany okres wynikająca z tabeli poniżej:Okres udzielonej gwarancji (G) Liczba punktów24 miesiące 036 miesięcy 1048 miesięcy 2060 miesięcy 408. W przypadku kiedy Wykonawca nie zaznaczy żadnego z terminów lub zaznaczy więcej niż jeden termin gwarancji w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) – Zamawiający oceniając ofertę przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na 24 miesiące, a w kryterium „Gwarancja” otrzyma 0 pkt.9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w niej kryteria oceny ofert (uzyskała największą łączną liczbę punktów ze wszystkich kryteriów).10. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację oraz o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.11. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu wykonawców lub unieważni postępowanie.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10