Roboty budowlane - remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy Al. Tysiąclecia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane - remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy Al. Tysiąclecia 28 w m. Biała Podlaska
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-06-04
  • ZamawiającyRejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00317790
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane - remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy Al. Tysiąclecia 28 w m. Biała Podlaska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430268824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-020

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzilublin.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzilublin.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna MON

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Infrastruktura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane - remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy Al. Tysiąclecia 28 w m. Biała Podlaska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e3bc0e0-0cfb-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045584/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Roboty budowlane - remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy Al. Tysiąclecia 28 w m. Biała Podlaska

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e3bc0e0-0cfb-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Wykonawcami, a Zamawiającym odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:
a) W zakresie złożenia oferty oraz oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą – przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
UWAGA:
Platforma e-Zamówienia służy wyłącznie do złożenia, wycofania lub zmiany oferty wraz z załącznikami.
Złożenie oferty wraz z załącznikami na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów „ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną”.
b) W pozostałym zakresie, w szczególności: składania oświadczeń, wniosków zawiadomień oraz przekazywania informacji – przy użyciu poczty elektronicznej Zamawiającego, wskazanej w dokumentach postępowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia, Instrukcji Interaktywnej platformy e-Zamówienia. Przedmiotowa instrukcja, regulamin dostępne są na stronie: https://ezamówienia.gov.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dotyczące RODO są zawarte w SWZ i wzorze umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5.005/24/TP1/WEN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane – remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy Al. Tysiąclecia w m. Biała Podlaska.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:

Kryterium Waga
Cena oferty 60%
Gwarancja 40%

2. Oferty będą oceniane w systemie punktowym. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:

P = Pc + Pg
gdzie:
P – suma punktów przyznana ofercie,
Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena
Pg – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – gwarancja

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1)Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:
Wykonawca wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli:
A. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał:
co najmniej jedną (1) robotę budowlaną w zakresie remontu budynku o wartości co najmniej 1,5 mln zł brutto;
B. skieruje do realizacji zamówienia publicznego:
a) co najmniej po jednej (1) osobie posiadającej uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w każdej z nw. specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej – uprawnienia bez ograniczeń,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych – uprawnienia bez ograniczeń,
 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – uprawnienia bez ograniczeń,
zgodnie z art. 14 ust.1 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wymagana jest przynależność kierowników robót do właściwej izby samorządu zawodowego.
- co najmniej jedną (1) osobę posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku: „DOZORU”, Grupa 1 – „D1”,
- co najmniej jedną (1) osobę posiadającą zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych na stanowisku: „EKSPLOATACJA”, Grupa 1 – „E1”
oraz jednocześnie posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz aktualne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. OŚWIADCZENIE Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego oraz podstaw wykluczenia zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – według wzoru załączonego do SWZ.

2. W przypadku Wykonawcy wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, Wykonawca złoży:
- dowód potwierdzający, że Wykonawca przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.

3. W przypadku, gdy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawcy złożyli odrębne oferty, Wykonawca złoży:
- dowód potwierdzający, że Wykonawcy przygotowali te oferty niezależnie od siebie.

4. Gdy w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji, wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca złoży:
- dowód potwierdzający, że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

5. W przypadku Wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3:
- dowód, potwierdzający iż Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od dnia złożenia;

II. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie żąda dokumentów w ww. zakresie.

III. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie żąda dokumentów w ww. zakresie.

IV. zdolności technicznej lub zawodowej:

1. WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, kubatury budynku, daty i miejsca wykonania robót, podmiotów, które wykonały roboty i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane – według wzoru załączonego do SWZ;

Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w Wykazie robót dotyczy robót, o których mowa w pkt XVII. ppkt 2.4) lit. A. SWZ.

2. DOWODY dotyczące wykonanych robót określające, czy roboty wskazane w wykazie robót, zostały wykonane należycie.

Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

3. WYKAZ OSÓB skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień zawodowych, doświadczenia zawodowego wyrażonego w pełnych latach, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru załączonego do SWZ

W ww. wykazie należy podać:
- numer, rodzaj i zakres posiadanych uprawnień budowlanych oraz doświadczenie zawodowe wyrażone w pełnych latach w zakresie kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności, podstawę dysponowania osobą.

Wykaz osób powinien obejmować wszystkie osoby opisane w pkt XVII. ppkt 2.4) lit. B. SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. OŚWIADCZENIE, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wstępnie potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego na dzień składania ofert oraz podstaw wykluczenia zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - według wzoru załączonego do SWZ – jako załącznik do oferty.

Wykonawca, winien zamieścić w ww. Oświadczeniu informacje o:
- powoływaniu się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby,

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

2. PEŁNOMOCNICTWO – do reprezentacji Wykonawcy lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu, w szczególności do złożenia oferty, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów oraz zawarcia umowy (jeśli dotyczy), pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) – jako załącznik do oferty.

3. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający że Wykonawca realizując zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

Dokument ten ma określać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi/ roboty budowalne, których wskazane zdolności dotyczą.

Takim dokumentem może być zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – według wzoru załączonego do SWZ (jeśli dotyczy) – jako załącznik do oferty.

4. OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawierające wykaz robót budowlanych, które zostaną wykonane przez poszczególnych Wykonawców (jeśli dotyczy) – jako załącznik do oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości:
23 000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące 00/100 złotych).

2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 419 ze zm.).

3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 58 1010 1339 0043 0113 9120 1000

Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 10:00 dnia .24.05.2024 r.

Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie.

4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt XXI. ppkt 2.2) - 4) SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej poprzez wczytanie tego pliku wraz z ofertą na platformie e-Zamówienia, najpóźniej do godz. 10:00 dnia 24.05.2024 r.

Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać:
a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.
b. nieodwołalnie i bezwarunkowo - na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, w terminie związania ofertą – zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców (jednego z konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej) uważa się za wniesione prawidłowo.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, wniósł je w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub który złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wymagania wobec Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu (dotyczy etapu składania ofert):

Każdy z Wykonawców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum musi:
wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
a) Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVII. ppkt 2.1) SWZ uzna, iż warunek został spełniony jeżeli:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

b) Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVII. ppkt 2.4) lit. A. SWZ uzna, iż warunek został spełniony jeżeli:
- przynajmniej jeden z Wykonawców wchodzących w skład spółki cywilnej lub konsorcjum wykaże, że wykonał robotę budowlaną, o której mowa w pkt XVII. ppkt 2.4) lit. A. SWZ;
- Zamawiający wymaga, aby część zamówienia związana z warunkiem udziału w postępowaniu została zrealizowana przez tego z Wykonawców wchodzącego w skład spółki cywilnej lub konsorcjum, który wykazał się spełnieniem warunku udziału w postępowaniu;
- Wykonawcy wraz z ofertą złożą Oświadczenie, o którym mowa w pkt XVIII. Etap 1 ppkt 4. SWZ.
2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia tj.: w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wszelkie rozliczenia (wystawianie faktur, płatności) dokonywane będą z pełnomocnikiem lub liderem wskazanym w ofercie lub innych dokumentach/ oświadczeniach złożonych w postępowaniu.
4. Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę", w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy", należy wpisać pełne dane dotyczące wspólników spółki cywilnej lub pełne dane dotyczące lidera i partnera (partnerów) konsorcjum.
5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Podstawa wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia:
- art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wykluczenie, o którym mowa powyżej następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę serwis pieca CO - Hrubieszów
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania02-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę serwis pieca CO Elektr. Kospel mn3 4/6/8, potrzeba uruchomić elektronikę. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI