Roboty budowlane przy dworze w Sielcu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane przy dworze w Sielcu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoIwierzyce
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-07-19
  • ZamawiającyGmina Iwierzyce
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-03
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00393681
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane przy dworze w Sielcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Iwierzyce 80

1.5.2.) Miejscowość: Iwierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-124

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17)7455950

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@iwierzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iwierzyce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane przy dworze w Sielcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d391ee6-3872-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015397/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Roboty budowlane przy dworze w Sielcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https//przetargi.iwierzyce.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https//przetargi.iwierzyce.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zamówień Publicznych ZETO PZP.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https//przetargi.iwierzyce.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt. V SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z pkt. V SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BID.271.9.2024.GD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont budynku dworu w Sielcu polegający na: wymianie stropu nad parterem, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, wymiana posadzek, wymiana oraz naprawa drzwi wewnętrznych, przebudowa istniejących ubikacji pod ubikacje dostępną dla osób niepełnosprawnych. Inwestycja będzie realizowana na działkach numer 773 i 775/3 w miejscowości Sielec, gmina Iwierzyce. Teren posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej. Inwestycja nie wymaga przeprowadzenia wycinki drzew ani krzewów. Przedmiotowy obiekt jest wpisany do rejestru zabytków nr A-936, decyzja z dnia 06.05.1976 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przyjmuje dwa kryteria oceny ofert, tj.:
- cena – waga 80%
- okres gwarancji jakości – waga 20%

W kryterium „cena” (wartość brutto zamówienia) zostanie zastosowany wzór:
cena [C ] = [cena oferowana minimalna : cena badanej oferty] x 80 pkt


W kryterium „okres gwarancji jakości”:
1) Wykonawca zdeklaruje okres gwarancji w Formularzu oferty.

2) W kryterium „okres gwarancji [OG]” oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt. Kryterium będzie rozpatrywane w następujący sposób:

Nazwa Kryterium Wartość punktowa wagi w %
Okres gwarancji wynoszący min. 36 m-cy i max. 47 m-cy 0
Okres gwarancji wynoszący min. 48 m-cy i max. 59 m-cy 10
Okres gwarancji wynoszący 60 m-cy 20


3) Okres gwarancji powinien być podany w pełnych okresach tj. 36, 48 lub 60 miesięcy.
4) W przypadku gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ, natomiast dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany.
5) Jeżeli Wykonawca nie wskaże oferowanego okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca w ogóle nie oferuje gwarancji i ofertę odrzuci.


Ogólna ocena będzie sumą pkt. dwóch kryteriów wagowych.
Łączna punktacja = C+ OG
Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, wynosi 100 pkt.
Ocena punktowa oferty będzie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. III.4.1, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

III.3.1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w powyższym zakresie.
III.3.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, poprzez określenie minimalnych wymagań dotyczących:
a) Doświadczenia wykonawcy,
b) Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiających wykonanie zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
ad. a)
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada doświadczenie niezbędne do realizacji
zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
w tym okresie, wykonał w sposób należyty zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończył co najmniej jedną/1/ robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku kubaturowego budowlanego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy i 00/100 złotych).

Za roboty tożsame uważa się budowę, remont, przebudowę lub rozbudowę obiektu kubaturowego.

ad. b)
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj.
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów),

Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
III.3.5) Powoływanie się na zasoby innych podmiotów.

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie, do realizacji którego te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą:
1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędne na potrzeby realizacji danego zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SWZ)
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SWZ)
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SWZ)

4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3 pkt 1) potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
7. Wykonawca składa zobowiązanie w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym (podpisem zaufanym lub osobistym) osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca.

III.3.6) Podmioty ubiegające się wspólnie o zamówienie.

1. Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy;
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, mogą wykazać spełnienie warunków, o których mowa w pkt. III.3.4. łącznie, z zastrzeżeniem że oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dotyczące wstępnego potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia musi wykazać każdy
z wykonawców samodzielnie.

5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

III.3.7) Podwykonawstwo.

1. Wykonawca może wykonać przedmiot umowy przy udziale Podwykonawców.
Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia
3. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
4. Wykonawca ma prawo zmienić albo zrezygnować z podwykonawcy na każdym etapie realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy
z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
6. Pozostałe zapisy dotyczące podwykonawstwa, w tym dotyczące umowy o podwykonawstwo, zawarte są we wzorze umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia Wykonawcy)

1. Wykluczenie Wykonawcy następuje na okres o którym mowa w art. 111 ustawy Pzp.
2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach.
3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia musi wykazać każdy z wykonawców samodzielnie.

III.4.2) Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania oświadczenia:
a) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - (zał. Nr 2 do SWZ)
b) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowaniu - (zał. Nr 3 do SWZ)

INNE DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:

a) potwierdzenie wniesienia wadium - oryginał dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna) lub potwierdzenie przelewu (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu)
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument wraz z oświadczeniami - jeżeli dotyczy,
c) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy
d) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy
e) kosztorys ofertowy - sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiaru robót – nieobligatoryjny przy składaniu ofert, jednak będzie wymagany przed zawarciem umowy od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, w celu wyodrębnienia poszczególnych zadań oraz ich wartości

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 108 ust. 1
ustawy Pzp, oraz art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego
składa Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu, złożonych wraz z ofertą na
podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy i 00/100 złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy;
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, mogą wykazać spełnienie warunków, o których mowa w pkt. III.3.4. łącznie, z zastrzeżeniem że oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dotyczące wstępnego potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia musi wykazać każdy
z wykonawców samodzielnie.

5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zmiany postanowień niniejszej umowy
w zakresie:
1) ceny ofertowej:
-w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia -o wielkość wynikającą ze
zmiany tej stawki;
2) przedłużenia terminu realizacji zamówienia:
- w przypadku wystąpienia konieczności realizacji robót zamiennych lub dodatkowych nieobjętych zamówieniem
podstawowym, niezbędnych do prawidłowego wykonania Umowy, które wstrzymają lub opóźnią realizację przedmiotu
umowy lub jeżeli będzie potrzebny dodatkowy czas na ich wykonanie;
- w przypadku wystąpienia konieczności uzyskania uzgodnień, zgód i pozwoleń wydawanych przez organy zewnętrzne, a
których uzyskanie przedłuża się z przyczyn niezależnych od Stron;
- w przypadku wystąpienia działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminy realizacji wykonywanych robót;
- jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w
dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną – o czas, w którym prowadzenie robót nie będzie
możliwe. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na złą organizację robót nie uzasadnia zmiany umowy;
-w przypadku wystąpienia wad w dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub
uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę
terminu realizacji –o czas usunięcia wady i uwzględniający jej konsekwencje;
-w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją
finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do
przewidzenia w chwili zawarcia umowy –zmianie może ulec termin realizacji umowy o czas występowania tych okoliczności;
-gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub
techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania
umowy zgodnie ze SWZ –o czas trwania tej okoliczności i jej skutków stosownie do oceny Zamawiającego;
3) parametrów technicznych przyjętych rozwiązań: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany technologii
wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu nie
pogorszonych standardów jakościowych. W powyższym przypadku Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia
uzgodnień z projektantem odnośnie proponowanych zmian i zapewnienia spełnienia wszelkich wymagań z tym związanych,
koniecznych do dopuszczenia do użytkowania obiektu wykonanego w ramach niniejszej umowy. Zmiany parametrów
technicznych nie mogą wpłynąć na wysokość ceny przyjętej w ofercie.
Pozostałe zapisy dotyczące zmian umowy zawiera § 16 Projektu umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zamówień Publicznych ZETO PZP: https://przetargi.iwierzyce.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych - Gorliczyna
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam ekip do montażu instalacji fotowoltaicznych z magazynem energii Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Roboty budowlane przy dworze w Sielcu – etap II
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Iwierzyce: Rozbudowa dróg gminnych na terenie Gminy Iwierzyce
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Iwierzyce: Roboty budowlane przy dworze w Sielcu – etap II
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI