Rewitalizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Kamiennej Górze

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rewitalizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Kamiennej Górze
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKamienna Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Kamienna Góra
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-24
  • Numer ogłoszenia563558-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 563558-N-2018 z dnia 2018-05-24 r.

Gmina Miejska Kamienna Góra: Rewitalizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Kamiennej Górze
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie przewidziane do dofinansowania w ramach RPO WD na lata 2014-2020 ZIT AW
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kamienna Góra, krajowy numer identyfikacyjny 52497300000, ul. Plac Grunwaldzki  1 , 58-400   Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 455 124, e-mail inwestycje@kamiennagora.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.kamiennagora.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kamiennagora.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Kamiennej Górze
Numer referencyjny: ZIF.271.18.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Kamiennej Górze. Zamówienie podzielone zostało na dwie części: Część 1: Rewitalizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy Placu Wolności 12 i Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze. Cześć 2: Rewitalizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kościuszki 32, ul. Kościuszki 34, ul. Kościuszki 38 i ul. Ogrodowej 29 w Kamiennej Górze.

II.5) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45410000-4
45452000-0
45443000-4
45261410-1
45421000-4
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-07-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: w zakresie Części 1 zamówienia: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną min. 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); w zakresie Części 2 zamówienia: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną min. 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: W zakresie Części 1 zamówienia: – Dysponuje osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (stosownie do wymogu art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami – tekst jednolity Dz. U. z 2017 roku, poz. 2187); – W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 zadania budowlane, realizowane w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub budynkach użyteczności publicznej, gdzie w ramach każdego z nich prowadzone były prace związane z remontem elewacji o zabytkowym charakterze tj. posiadającej zdobienia w postaci gzymsów, obramień okien, rzeźb, płaskorzeźby i wartości tych prac (elewacyjnych) wynoszącej min. 100 000,00 zł. W zakresie Części 2 zamówienia: – Dysponuje osobą pełniącą funkcję Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa; – W okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 2 zadania polegające na wykonania robót ogólnobudowlanych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub budynkach użyteczności publicznej, w ramach których wykonywane było docieplenie elewacji wraz z wyprawą elewacyjną o powierzchni min. 200 m2.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; 2. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert [w przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia]; 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; 4. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 1. 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w przypadku składania oferty na Część 1 zamówienia. 2. 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) w przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia opisane zostały w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-11, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rewitalizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy Placu Wolności 12 i Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w ramach tej części jest remont elewacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Kamiennej Górze przy Placu Wolności 12 i Placu Wolności 16. Budynek mieszkalny przy Placu Wolności 12 w Kamiennej Górze to obiekt trzykondygnacyjny z poddaszem, wybudowany w konstrukcji tradycyjnej, murowanej. Bogato zdobiona elewacja frontowa, łamane gzymsy nadokienne, płaskorzeźby oraz rzeźby wieńczące attykę ściany frontowej. Dach o konstrukcji drewnianej, dwuspadowy, kryty dachówką karpiówką. Budynek został wzniesiony początkiem XVIII w. Lokalizacja: dz. nr 47/9 obr. 6 – Kamienna Góra Zadanie dotyczy kompleksowego odnowienia całości elewacji budynku wraz z odrestaurowaniem (w tym odtworzeniem) elementów ozdobnych z tynku i renowacją elementów kamiennych. Zakres prac budowlano-remontowych w tym obiekcie obejmuje: - ustawienie rusztowań i zabezpieczenie terenu budowy (ogrodzenia, daszki, zaplecze budowy, oznakowanie zastępczej organizacji ruchu itp.), - zdarcie starej farby ze ścian, skucie luźnych i odpadających tynków, skucie tynków w strefie parterowej do wysokości ok. 1,60m od poziomu terenu), - wykonanie wzmocnień muru w miejscach pęknięć, oznaczonych w projekcie wykonawczym, - oczyszczenie i przygotowanie ścian elewacji budynku (w tym tynków podcieni) do wykonania nowych tynków i uzupełnień, - wykonanie tynków renowacyjnych w strefie parterowej do wysokości 1,60m, - naprawa, uzupełnienie i odtworzenie wszystkich elementów ozdobnych elewacji (gzymsy, opaski i gzymsy okienne, pilastry, płaskorzeźby, rzeźby itp.), - wymiana odróbek blacharskich gzymsów, okapów, parapetów okiennych), - wykonanie i uzupełnienie tynków elewacji budynku i podcieni (tynki gładkie), - renowacja elementów kamiennych (oczyszczenie z starej farby i tynku, zmywanie, czyszczenie chemiczne, dezynfekcja, wzmocnienie strukturalne miejsc osłabionych, flekowanie, scalanie kolorystyczne, hydrofobizacja), - malowanie elewacji farbami silikatowymi wg kolorystyki oznaczonej w projekcie budowlanym, - malowanie istniejących drobnych elementów stalowych farbą poliuretanową po oczyszczeniu, - renowacja drzwi wejściowych, - wymiana stolarki okiennej (oznaczenie w projekcie wykonawczym). UWAGA: Przed skuciem tynków elewacji wykonawca zobowiązany jest dokonać szczegółowych pomiarów i inwentaryzacji układu pilastrów, gzymsów i sztukaterii celem dokładnego ich odtworzenia. Wszystkie prace wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych w okresie wiosenno - letnim. Prace renowacyjne chronić przed silnym wiatrem, deszczem i nasłonecznieniem przy użyciu siatek ochronnych. Podczas prac ściśle przestrzegać technologii zawartej w kartach technicznych poszczególnych produktów zawartej w kartach technicznych producenta. W odniesieniu do treści projektu dla przedmiotowego zakresu Zamawiający wyjaśnia, że projekt został wykonany w oparciu o wyroby, urządzenia, technologie przykładowe. Zamawiający nie nakłada ograniczeń na zastosowanie innych wyrobów, urządzeń i technologii niż wskazane w projekcie pod warunkiem zastosowania równoważnych pod względem funkcjonalności, technologii, parametrów wynikających z obliczeń oraz wskazanych w SST i projekcie. W tabeli równoważności wyrobów, urządzeń i technologii do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił parametry równoważne. Dla zadania opracowany został projekt budowlany zatytułowany „Remont elewacji budynku mieszkalnego położonego przy Placu Wolności 12 w Kamiennej Górze” opracowany przez Ireneusza Ciejaka, dla którego Starosta Kamiennogórski wydał decyzję nr 165/14 z 10 lipca 2014 roku zatwierdzającą projekt i udzielającą pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Budynek mieszkalny przy Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze to obiekt trzykondygnacyjny z poddaszem, wybudowany w konstrukcji tradycyjnej, murowanej. Bogato zdobiona elewacja frontowa z pilastrami i wyodrębnioną uskokami częścią środkową. Okna zdobione łamanymi gzymsami i obramieniami profilowanymi. Dach mansardowy o konstrukcji drewnianej, wielopołaciowy, kryty dachówką karpiówką. Budynek został wzniesiony pod koniec XVIII w. Lokalizacja: dz. nr 806/2 obr. 6 – Kamienna Góra, Zadanie dotyczy kompleksowego odnowienia całości elewacji budynku wraz z odrestaurowaniem (w tym odtworzeniem) elementów ozdobnych z tynku i renowacją elementów kamiennych. Zakres prac budowlano-remontowych w tym obiekcie obejmuje: - ustawienie rusztowań i zabezpieczenie terenu budowy (ogrodzenia, daszki, zaplecze budowy, oznakowanie zastępczej organizacji ruchu itp.), - zdarcie starej farby ze ścian, skucie luźnych i odpadających tynków, skucie tynków w strefie parterowej do wysokości ok. 1,60m od poziomu terenu), - wykonanie wzmocnień muru w miejscach pęknięć, oznaczonych w projekcie wykonawczym, - oczyszczenie i przygotowanie ścian elewacji budynku (w tym tynków podcieni) do wykonania nowych tynków i uzupełnień, - wykonanie tynków renowacyjnych w strefie parterowej do wysokości 1,60m, - naprawa, uzupełnienie i odtworzenie wszystkich elementów ozdobnych elewacji (gzymsy, opaski i gzymsy okienne, pilastry, płaskorzeźby itp.), - wymiana odróbek blacharskich gzymsów, okapów, parapetów okiennych), - wykonanie i uzupełnienie tynków elewacji budynku i podcieni (tynki gładkie), - renowacja elementów kamiennych (oczyszczenie z starej farby i tynku, zmywanie, czyszczenie chemiczne, dezynfekcja, wzmocnienie strukturalne miejsc osłabionych, flekowanie, scalanie kolorystyczne, hydrofobizacja), - malowanie elewacji farbami silikatowymi wg kolorystyki oznaczonej w projekcie budowlanym, - malowanie istniejących drobnych elementów stalowych farbą poliuretanową po dokładnym oczyszczeniu (kraty okienne, okiennice), - renowacja obudowy okienek wykuszy dachowych w części mansardowej, - renowacja drzwi wejściowych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (oznaczenie w projekcie wykonawczym), - docieplenie elewacji przybudówki poprzez izolację ścian płytami styropianowymi wraz z wyprawą elewacyjną w wybranym systemie dociepleń. UWAGA: Przed skuciem tynków elewacji wykonawca zobowiązany jest dokonać szczegółowych pomiarów i inwentaryzacji układu pilastrów, gzymsów i sztukaterii celem dokładnego ich odtworzenia. Wszystkie prace wykonać w sprzyjających warunkach atmosferycznych w okresie wiosenno-letnim. Prace renowacyjne chronić przed silnym wiatrem deszczem i nasłonecznieniem przy użyciu siatek ochronnych. Podczas prac ściśle przestrzegać technologii zawartej w kartach technicznych poszczególnych produktów zawartej w kartach technicznych producenta. W odniesieniu do treści projektu dla przedmiotowego zakresu Zamawiający wyjaśnia, że projekt został wykonany w oparciu o wyroby, urządzenia, technologie przykładowe. Zamawiający nie nakłada ograniczeń na zastosowanie innych wyrobów, urządzeń i technologii niż wskazane w projekcie pod warunkiem zastosowania równoważnych pod względem funkcjonalności, technologii, parametrów wynikających z obliczeń oraz wskazanych w SST i projekcie. W tabeli równoważności wyrobów, urządzeń i technologii do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił parametry równoważne. Prace przewidziane do realizacji w ramach niniejszego zamówienia są częścią większego zadania, dla którego opracowany został projekt budowlany zatytułowany „Remont elewacji oraz dachu budynku mieszkalnego położonego przy Placu Wolności 16 w Kamiennej Górze” opracowany przez Ireneusza Ciejaka, dla którego Starosta Kamiennogórski wydał decyzję nr 164/14 z 10 lipca 2014 roku zatwierdzającą projekt i udzielającą pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45400000-1, 45410000-4, 45452000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty (brutto) 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rewitalizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Kościuszki 32, ul. Kościuszki 34, ul. Kościuszki 38 i ul. Ogrodowej 29 w Kamiennej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia w ramach tej części jest remont budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych w Kamiennej Górze przy ul. Kościuszki 32, ul. Kościuszki 34, ul. Kościuszki 38 i ul. Ogrodowej 29. Budynek mieszkalny przy ul. Kościuszki 32 w Kamiennej Górze to obiekt wolnostojący, trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej ze ścianami murowanymi z cegły ceramicznej, stropami drewnianymi oraz dachem płaskim o konstrukcji drewnianej, krytym papą asfaltową na pełnym deskowaniu. Lokalizacja: dz. nr 266/27 obr. 6 – Kamienna Góra, Zakres prac budowlano-remontowych w tym obiekcie obejmuje: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian zewnętrznych budynku stykających się z gruntem – przepona pozioma metodą iniekcji krystalicznej, izolacja powłokowa ścian pionowych), - wykonanie drenażu opaskowego, - wymianę tynków parteru klatki schodowej na tynki renowacyjne, - odnowienie pozostałych tynków klatki schodowej poprzez zdarcie starej farby, ługowanie wymalować ftalowych, przetarcie tynków ścian i sufitów, wykonanie gładzi wapiennych. Naprawa pęknięcia muru na ścianie poddasza, - odnowienie podsufitki na poddaszu poprzez montaż okładziny sufitu i belek stropowych listwami drewnianymi na zakładkę, malowanie i lakierowanie, - remont kamiennych schodów wewnętrznych parteru poprzez obłożenie stopni i podstopnic płytkami gresowymi z cokolikami, - remont schodów drewnianych poprzez montaż nakładek renowacyjnych stopni schodowych. Montaż cokolików, obłożenie belek policzkowych i innych elementów schodów listwami laminatu twardego. Remont powierzchni spodu schodów drewnianych poprzez umocowanie i naprawę okładzin drewnianych i malowanie, - wykonanie posadzki parteru z płytek gresowych z cokolikami z podposadzkową powłokową izolacją przeciwwilgociową, - remont podłóg z wykładzin PCV z wyrównaniem podłoża płytą OSB z drewnianymi listwami przyściennymi, - wykonanie lamperii z tynku żywicznego mozaikowego do wysokości 1,6m, - malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbami emulsyjnymi 2 krotnie z gruntowaniem, - wymianę zniszczonej (niewymienionej) stolarki okiennej i drzwiowej z ościeżnicą na klatce schodowej (drzwi do pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych), - renowację drzwi wejściowych do budynku, - odbicie tynków zewnętrznych na elewacji budynku, - naprawę, wzmocnienie ścian zewnętrznych w miejscach oznaczonych na rysunkach, - docieplenie ścian zewnętrznych i kolorystyka elewacji, odtworzenie gzymsów na warstwie izolacji, - docieplenie stropodachu, - wykonanie opaski wokół budynku. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Dla zadania opracowany został projekt budowlany zatytułowany „Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kościuszki 32 w Kamiennej Górze” opracowany przez Janusza Kowalczyka, dla którego dokonano zgłoszenia robót budowlanych do Starosty Kamiennogórskiego. W odniesieniu do treści projektu dla przedmiotowego zakresu Zamawiający wyjaśnia, że projekt został wykonany w oparciu o wyroby, urządzenia, technologie przykładowe. Zamawiający nie nakłada ograniczeń na zastosowanie innych wyrobów, urządzeń i technologii niż wskazane w projekcie pod warunkiem zastosowania równoważnych pod względem funkcjonalności, technologii, parametrów wynikających z obliczeń oraz wskazanych w SST i projekcie. W tabeli równoważności wyrobów, urządzeń i technologii do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił parametry równoważne. Budynek mieszkalny przy ul. Kościuszki 34 w Kamiennej Górze to obiekt wolnostojący trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej ze ścianami murowanymi z cegły ceramicznej, stropami drewnianymi oraz dachem płaskim o konstrukcji drewnianej, krytym papą asfaltową na pełnym deskowaniu. Lokalizacja: dz. nr 266/29 obr. 6 – Kamienna Góra, Zakres prac budowlano-remontowych w tym obiekcie obejmuje: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian zewnętrznych budynku stykających się z gruntem – przepona pozioma metodą iniekcji krystalicznej, izolacja powłokowa ścian pionowych), - wykonanie drenażu opaskowego, - wymianę tynków parteru klatki schodowej na tynki renowacyjne, - odnowienie pozostałych tynków klatki schodowej poprzez zdarcie starej farby, ługowanie wymalować ftalowych, przetarcie tynków ścian i sufitów, wykonanie gładzi wapiennych, - odnowienie podsufitki na poddaszu poprzez montaż okładziny sufitu i belek stropowych listwami drewnianymi na zakładkę, malowanie i lakierowanie, - remont kamiennych schodów wewnętrznych parteru poprzez obłożenie stopni i podstopnic płytkami gresowymi z cokolikami, - remont schodów drewnianych poprzez montaż nakładek renowacyjnych stopni schodowych. Montaż cokolików, obłożenie belek policzkowych i innych elementów schodów listwami laminatu twardego, - wykonanie posadzki parteru z płytek gresowych z cokolikami z podposadzkową powłokową izolacją przeciwwilgociową, - remont podłóg z wykładzin pcv z wyrównaniem podłoża płytą OSB z drewnianymi listwami przyściennymi, - wykonanie lamperii z tynku żywicznego mozaikowego do wysokości 1,6m, - malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbami emulsyjnymi 2 krotnie z gruntowaniem, - wymianę zniszczonej (niewymienionej) stolarki okiennej i drzwiowej z ościeżnicą na klatce schodowej (drzwi do pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych), - renowację drzwi wejściowych do budynku, - odbicie tynków zewnętrznych na elewacji budynku, - naprawę, wzmocnienie ścian zewnętrznych w miejscach oznaczonych na rysunkach, - docieplenie ścian zewnętrznych i kolorystyka elewacji, odtworzenie gzymsów na warstwie izolacji, - docieplenie stropodachu, - wykonanie opaski wokół budynku. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Dla zadania opracowany został projekt budowlany zatytułowany „Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kościuszki 34 w Kamiennej Górze” opracowany przez Janusza Kowalczyka, dla którego dokonano zgłoszenia robót budowlanych do Starosty Kamiennogórskiego. W odniesieniu do treści projektu dla przedmiotowego zakresu Zamawiający wyjaśnia, że projekt został wykonany w oparciu o wyroby, urządzenia, technologie przykładowe. Zamawiający nie nakłada ograniczeń na zastosowanie innych wyrobów, urządzeń i technologii niż wskazane w projekcie pod warunkiem zastosowania równoważnych pod względem funkcjonalności, technologii, parametrów wynikających z obliczeń oraz wskazanych w SST i projekcie. W tabeli równoważności wyrobów, urządzeń i technologii do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił parametry równoważne. Budynek mieszkalny przy ul. Kościuszki 38 w Kamiennej Górze to obiekt wolnostojący, trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej ze ścianami murowanymi z cegły ceramicznej, stropami drewnianymi oraz dachem płaskim o konstrukcji drewnianej, krytym papą asfaltową na pełnym deskowaniu. Lokalizacja: dz. nr 271 obr. 6 – Kamienna Góra Zakres prac budowlano-remontowych w tym obiekcie obejmuje: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian zewnętrznych budynku stykających się z gruntem – przepona pozioma metodą iniekcji krystalicznej, izolacja powłokowa ścian pionowych), - wymianę tynków parteru klatki schodowej na tynki renowacyjne, - odnowienie pozostałych tynków klatki schodowej poprzez zdarcie starej farby, ługowanie wymalować ftalowych, przetarcie tynków ścian i sufitów, wykonanie gładzi wapiennych, - odnowienie podsufitki na poddaszu poprzez demontaż starych zawilgoconych okładzin i obłożenie powierzchni sufitu i belek stropowych listwami drewnianymi na zakładkę, malowanie i lakierowanie, - remont kamiennych schodów wewnętrznych parteru poprzez obłożenie stopni i podstopnic płytkami gresowymi z cokolikami, - remont schodów drewnianych poprzez montaż nakładek renowacyjnych stopni schodowych. Montaż cokolików, obłożenie belek policzkowych i innych elementów schodów listwami laminatu twardego. Remont powierzchni spodu schodów drewnianych poprzez umocowanie i naprawę okładzin drewnianych i malowanie, - wykonanie posadzki parteru z płytek gresowych z cokolikami z podposadzkową powłokową izolacją przeciwwilgociową, - remont podłóg z wykładzin PCV z wyrównaniem podłoża płytą OSB z drewnianymi listwami przyściennymi, - wykonanie lamperii z tynku żywicznego mozaikowego do wysokości 1,6m, - malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbami emulsyjnymi 2 krotnie z gruntowaniem, - wymianę zniszczonej (niewymienionej) stolarki okiennej i drzwiowej z ościeżnicą na klatce schodowej (drzwi do pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych), - renowację drzwi wejściowych do budynku i remont schodów zewnętrznych z montażem balustrad stalowych, - odbicie tynków zewnętrznych na elewacji budynku, - naprawę, wzmocnienie ścian zewnętrznych w miejscach oznaczonych na rysunkach, - docieplenie ścian zewnętrznych i kolorystyka elewacji, odtworzenie gzymsów na warstwie izolacji, - docieplenie stropodachu, - wykonanie opaski wokół budynku, - modernizację i wymianę instalacji elektrycznej na klatce schodowej, polegającą na wymianie przewodów, włączników i opraw oświetleniowych z czujnikiem ruchu oraz wymianie tablicy głównej, administracyjnej i licznikowych. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Dla zadania opracowany został projekt budowlany zatytułowany „Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kościuszki 38 w Kamiennej Górze” opracowany przez Janusza Kowalczyka, dla którego dokonano zgłoszenia robót budowlanych do Starosty Kamiennogórskiego. W odniesieniu do treści projektu dla przedmiotowego zakresu Zamawiający wyjaśnia, że projekt został wykonany w oparciu o wyroby, urządzenia, technologie przykładowe. Zamawiający nie nakłada ograniczeń na zastosowanie innych wyrobów, urządzeń i technologii niż wskazane w projekcie pod warunkiem zastosowania równoważnych pod względem funkcjonalności, technologii, parametrów wynikających z obliczeń oraz wskazanych w SST i projekcie. W tabeli równoważności wyrobów, urządzeń i technologii do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił parametry równoważne. Budynek mieszkalny przy ul. Ogrodowej 29 w Kamiennej Górze to obiekt wolnostojący czterokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Budynek wykonany w technologii tradycyjnej ze ścianami murowanymi z cegły ceramicznej, stropami drewnianymi oraz dachem płaskim o konstrukcji drewnianej, krytym papą asfaltową na pełnym deskowaniu. Lokalizacja: dz. nr 118/31 obr. 6 – Kamienna Góra Zakres prac budowlano-remontowych w tym obiekcie obejmuje: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian zewnętrznych budynku stykających się z gruntem – przepona pozioma metodą iniekcji krystalicznej, izolacja powłokowa ścian pionowych), - wymianę tynków parteru klatki schodowej na tynki renowacyjne, - odnowienie pozostałych tynków klatki schodowej poprzez zdarcie starej farby, ługowanie wymalować ftalowych, przetarcie tynków ścian i sufitów, wykonanie gładzi wapiennych, - odnowienie ścianki działowej (obudowa wejścia na strych) i spodu schodów drewnianych poprzez obłożenie powierzchni poziomych i pionowych listwami drewnianymi na zakładkę, malowanie i lakierowanie, - remont betonowych schodów wewnętrznych zabiegowych poprzez obłożenie stopni i podstopnic płytkami gresowymi z cokolikami, - remont schodów drewnianych na strych poprzez wymianę drewnianych stopni i podstopnic, malowanie i lakierowanie, - wykonanie posadzki parteru z płytek gresowych z cokolikami z podposadzkową powłokową izolacją przeciwwilgociową, - remont podłóg z wykładzin PCV z wyrównaniem podłoża płytą OSB z drewnianymi listwami przyściennymi, - wykonanie lamperii z tynku żywicznego mozaikowego do wysokości 1,6m, - malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbami emulsyjnymi 2 krotnie z gruntowaniem, - wymianę zniszczonej (niewymienionej) stolarki okiennej i drzwiowej z ościeżnicą na klatce schodowej (drzwi do pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych), - docieplenie ścian zewnętrznych i kolorystyka elewacji, odtworzenie gzymsów na warstwie izolacji, - wymianę tynków zewnętrznych i wewnętrznych przybudówki. Malowanie tynków wewnętrznych. Wykonanie wyprawy elewacyjnej jak na budynku. Remont dachu przybudówki z wymianą pokrycia z papy, - wykonanie opaski wokół budynku, - modernizację i wymianę instalacji elektrycznej na klatce schodowej, polegającą na wymianie przewodów, włączników i opraw oświetleniowych z czujnikiem ruchu oraz wymianie tablicy głównej, administracyjnej i licznikowych. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Dokumenty te określają pełen zakres prac objętych niniejszym zamówieniem. Poza pracami określonymi powyżej do Wykonawcy należeć będą wszystkie inne obowiązki określone w Części III. Istotne postanowienia umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz warunkami umowy. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do zakresu zawartego w przywołanych dokumentach, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane i odebrane roboty. Dla zadania opracowany został projekt budowlany zatytułowany „Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kościuszki w Kamiennej Górze” opracowany przez Janusza Kowalczyka, dla którego dokonano zgłoszenia robót budowlanych do Starosty Kamiennogórskiego. W odniesieniu do treści projektu dla przedmiotowego zakresu Zamawiający wyjaśnia, że projekt został wykonany w oparciu o wyroby, urządzenia, technologie przykładowe. Zamawiający nie nakłada ograniczeń na zastosowanie innych wyrobów, urządzeń i technologii niż wskazane w projekcie pod warunkiem zastosowania równoważnych pod względem funkcjonalności, technologii, parametrów wynikających z obliczeń oraz wskazanych w SST i projekcie. W tabeli równoważności wyrobów, urządzeń i technologii do realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający określił parametry równoważne. UWAGA OGÓLNA dotycząca części II zamówienia: 1. Wszędzie tam, gdzie mówi się o pracach remontowych wewnętrznych dotyczą one tylko i wyłącznie części wspólnych budynku tj. klatki schodowej. 2. Zamawiający informuje, że Wykonawca może przystąpić do realizacji prac objętych Częścią II zamówienia po podpisaniu umowy z zastrzeżeniem, że pierwsze potwierdzenie odzwierciedlające zakres i wartość prac może być wystawione nie wcześniej niż 10 grudnia 2018 roku.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45443000-4, 45261410-1, 45410000-4, 45421000-4, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty (brutto) 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zabudowę tarasu - Bystrzyca Kłodzka
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zabudowę tarasu montaż konstrukcji, w tym montaż dachu i ścian ogrodu zimowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI