Restauracja budynku stodoły na terenie kompleksu leśnego Krzywe – przebudowa i rozbudowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Restauracja budynku stodoły na terenie kompleksu leśnego Krzywe – przebudowa i rozbudowa budynku, zagospodarowanie terenu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSuwałki
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2021-05-17
  • ZamawiającyWIGIERSKI PARK NARODOWY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042923
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Restauracja budynku stodoły na terenie kompleksu leśnego Krzywe – przebudowa i rozbudowa budynku, zagospodarowanie terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywe 82

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 601917567

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wigry_pn@wigry.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Restauracja budynku stodoły na terenie kompleksu leśnego Krzywe – przebudowa i rozbudowa budynku, zagospodarowanie terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4eedda3-a808-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042923

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000860/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Restauracja budynku stodoły na terenie kompleksu leśnego Krzywe – przebudowa i rozbudowa budynku, zagospodarowanie terenu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Współpracy Interreg V-A Litwa – Polska

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywać się będzie w formie elektronicznej przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej - marek.wrona@wigry.org.plWykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ . Sposób zaszyfrowania i złożenia oferty został opisany w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP – dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Przepustowość sieci 70Mb/s.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 oraz ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO informujemy, że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w dokumentach, zgodnie z procedurą wyboru Wykonawcy na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, jest Wigierski Park Narodowy z siedzibą w Krzywem 82, 16-402 Suwałki. Z Administratorem można skontaktować się telefonicznie: 87 563 27 40 lub przez adres e-mail: wigry_pn@wigry.org.pl.2. Wszelkie pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz Pani/Pana praw wynikających z RODO, można kierować do wyznaczonego Inspektora Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@wigry.org.pl lub pisząc na adres siedziby wskazany w punkcie 1 powyżej z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych Osobowych”.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Restauracja budynku stodoły na terenie kompleksu leśnego Krzywe prowadzonym na podstawie art.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., a w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania przez administratora obowiązków w związku z realizacją umowy zawartej z wybranym Wykonawcą na podstawie art.6 ust.1 lit. b) RODO. Pozostałe informacje znajdują sie w Rozdziale 17 SIWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AGB-212-9-1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych1) Przebudowa drewnianego budynku gospodarczego na ekspozycję etnograficzną w ramach której planuje się wykonanie:a. Oczyszczenie i uzupełnienie fundamentów kamiennychb. Chemiczna dezynsekcja całości drewna konstrukcyjnego poprzez nasączenie preparatem do zwalczania i zabezpieczania przed owadami będącymi szkodnikami technicznymi drewna. Wymaga się zastosowania preparatu rozpuszczalnikowego, zawierającego środek czynny o nazwie permetryna. Stosowanie, zgodnie z instrukcją producenta. Zamawiający wymaga dodatkowej aplikacji środka w widoczne miejsca żerowania owadów poprzez iniekcję.c. Oczyszczenie i uszczelnienie pakułami nasączonymi pokostem i drewnianymi klinami ścian parteru.d. Impregnacja zewnętrznych powierzchni ścian parteru środkiem barwiąco konserwującym. Ściany wewnętrzne zostaną poddane malowaniu w ramach aranżacji wnętrza, która będzie realizowana na podstawie odrębnego zlecenia. e. Wykonanie podłogi z desek gr. 32 mm w pomieszczeniu 1/1f. Naprawa, oczyszczenie i olejowanie drewnianych podłóg parterug. Likwidacja progów w drzwiach wejściowych i wewnętrznych w celu umożliwienia dostępu do budynku dla osób niepełnosprawnychh. Wycięcie otworów w ścianach działowych w celu umożliwienia sprawnej komunikacji w osi podłużnej budynkui. Wymiana istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej. Zaprojektowano stolarkę drewnianą dwuszybową oraz okiennice drewniane.j. Przystosowanie poddasza do pełnienia funkcji ekspozycyjno-edukacyjnych poprzez wykonanie drewnianej podłogi na stropie parteru, wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej pomieszczenia oraz obicia (od wewnątrz) deskami: stropu, ścian szczytowych i lukarny. W cenie drewna do wykonania okładzin stropu ścian i podłogi ująć koszt jego lakierowania i olejowania.k. Wzmocnienie, oczyszczenie i impregnacja konstrukcji dachul. Wymiana pokrycia dachu wraz z wykonaniem izolacji cieplnej, paro i wiatroizolacji połaci dachowej w tym demontaż i utylizacja istniejącego pokrycia z wióra osikowego i wykonanie nowego pokrycia z blachy powlekanej płaskiej na rąbek stojący.m. Przebudowa istniejącej instalacji elektrycznej parteru (gniazd wtykowych i oświetlenia) celem dostosowania do nowych potrzeb i wykonanie nowej instalacji elektrycznej poddasza i wiat. W ramach zamówienia należy wykonać podejścia do opraw oświetlenia ekspozycji. Instalację połączyć z pomieszczeniowymi czujkami ruchu i centralnymi wyłącznikami zainstalowanymi przy drzwiach wejściowych do budynku. Oświetlenie wystaw zostanie wykonane na podstawie odrębnego zlecenia przez wykonawcę aranżacji wnętrza budynku.n. Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i oznakowania wyjść ewakuacyjnych.3) Rozbudowa istniejącej wiaty pod którą przechowywane i eksponowane są dawne maszyny rolnicze o dodatkowe skrzydło o wym. 3.5 x 12 m. Rozbudowa wykonana zostanie w identycznej jak istniejąca konstrukcja technologii tj. szkielet drewniany z pokryciem dachu przezroczystą płytą trapezową z poliwęglanu i ścian z bezbarwnych płyt poliwęglanu komorowego.4) Wykonanie systemu gromadzenia wody deszczowej poprzez odpowiednie ukształtowanie spadku rynien, zakup i instalację polietylenowego zbiornika w formie imitacji beczki o pojemności nie mniejszej niż 400 l oraz osprzętu do połączenia z rurą spustową3. Wykonanie zagospodarowania terenu:1) nawierzchnia chodników z kostki betonowej Starobruk (Nostalid) kolor szary - oraz nawierzchnia z kostki betonowej Cegła (Holland) bez fazy kolor szary wewnątrz istniejącej i dobudowywanej wiaty. 2) nawierzchnia z kostki betonowej kolor niebieski – koperta dla niepełnosprawnych (wzór w zależności od dostępności u producenta zalecany Starobruk).3) trawniki – wzdłuż ogrodzenia4) przygotowanie terenu pod ogródki kwiatowe- przy ścianie budynku (usunięcie istniejącej i nawiezienie nowej ziemi urodzajnej (kompostowej)4. Dostawa i instalacja obustronnej balustrady ze stali nierdzewnej przy pochylni dla niepełnosprawnych – wejście do budynku.5. Wykonanie nawierzchni z tłucznia (100 % kamień łamany) od strony północnej z przeznaczeniem na ustawienie części eksponatów.6. Wymiana ogrodzenia ze sztachet drewnianych od strony drogi gminnej i wzdłuż granicy z częścią działki zajmowanej przez leśniczego. Nowe ogrodzenie wykonać ze struganych sztachet (23 x 90 x 1100 mm) wykonanych z drewna modrzewiowego na pasach modrzewiowych (75 x 45 mm) montowanych do słupków stalowych z zamkniętego profilu stalowego 40 x 60 mm gr, ścianek nie mniejsza niż 3 mm. Sztachety impregnowane środkiem barwiąco konserwującym z zawartością wosku w kolorze zbliżonym do istniejącego ogrodzenia osady. Słupki ocynkowane i malowane proszkowo na kolor czarny zaślepione od góry metalowym daszkiem, wyposażone w „wąsy” z płaskownika do zamontowania pasów. Słupki bramy i bramki z profilu 100 x 100 mm gr. ścianek nie mniejsza niż 4 mm. Słupki ogrodzenia montowane na stopach betonowych 30 x 30 cm głębokość posadowienia ok. 70 -80 cm, rozstaw nie większy niż 3,0 m. Słupki bramy i furtki 50 x 50 cm głębokość posadowienia 90 -100 cm. 7. Wymiana istniejącego przyłącza wodociągowego od budynku leśniczówki do punktu czerpania wody przy modernizowanym budynku. Przyłącze ułożyć ze spadkiem w kierunku remontowanego budynku i zakończyć studzienką chłonną z betonowych kręgów d=80 -100 cm głębokość ok. 1 m. do odwodnienia instalacji na zimę. Studzienkę wyposażyć w pokrywę z żeliwnym włazem w formie rusztu wlotowego kl. B1258. Przyłącze wodociągowe wyposażyć w zawór czerpalny z możliwością podłączenia węża ogrodowego i żeliwny zdrój uliczny malowany proszkowo na kolor czarny lub ciemny brąz.9. Uporządkowanie ternu budowy i terenu przyległego z resztek materiałów budowlanych i śladów po maszynach budowlanych i sprzęcie transportowym. 10. Szczegółowy opis robót budowlanych wchodzących w skład zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ dokumentacja projektowa zawierająca w szczególności: projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) i pomocniczo przedmiary robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wykonanie betonowych stóp fundamentowych i żelbetowych słupów fundamentowych wyposażonych w kotwy do zamocowania stalowej konstrukcji schodów.2) Wykonanie stalowej konstrukcji schodów z balustradami ze stali nierdzewnej, dostawa na plac budowy i montaż na wykonanych wcześniej słupach fundamentowych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 PZP dotyczących: 1) W zakresie zdolności ekonomicznej (art. 112 ust. 2 pkt 3)) w przypadku składania oferty na Część 1 lub Część 2 zamówienia Zamawiający wymaga na podstawie (art. 115 ust. 1 pkt 3)), aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000 zł dla każdej z części. W przypadku składania oferty łącznej na Część 1 i Część 2 zamówienia Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 150 000 zł2) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4)). Zamawiający wymaga na podstawie (art. 116 ust. 1), aby Wykonawca składający ofertę na Część 1 zamówieniaa. Dysponował osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej, która będzie sprawowała funkcję kierownika budowy.Przez ww. uprawnienia Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli: a) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz b) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20 a ust. 2-6 ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.b. Posiadał doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie budynku w konstrukcji drewnianej o wartości robót co najmniej 100 000 zł brutto.3) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4)). Zamawiający wymaga na podstawie (art. 116 ust. 1), aby Wykonawca składający ofertę na Część 2 zamówienia posiadał doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie wykonania, tj. zakończenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu konstrukcji stalowej o wartości robót co najmniej 50 000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania (art. 274 ust.1 PZP), aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) polisy ubezpieczeniowej lub innych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia; 2) wykazu osób Załącznik nr 4 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 3) wykazu robót budowlanych Załącznik 3 do SIWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa zgodnie z art. 118 ust. 3 PZP, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzać musi okoliczności wymienione w art. 118 ust. 4 PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:1) Oferta winna być podpisana (elektronicznie), przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego.2) Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga elektronicznych podpisów prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:1) zmiany terminów realizacji zamówienia, w przypadku:a. przerw w realizacji robót budowlanych dotyczących inwestycji powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy o ilość dni równą udokumentowanego okresu przerwy w realizacji robót budowlanych,b. powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych dotyczących Inwestycji, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnych terminów o ilość dni równą okresowi, o jaki zostanie z tego powodu wydłużony okres realizacji robót budowlanych c. konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, jeżeli spowodowało to brak możliwości dotrzymania pierwotnych terminów; o ilość dni wymaganą na uzyskanie tych danych, zgód lub pozwoleń,d. wstrzymania przez właściwe organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia zakończenie realizacji określonych prac –o ilość dni wstrzymania realizacji usługi,e. przerwy w realizacji robót budowlanych spowodowanej wystąpieniem długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych o ilość dni od zaistnienia konieczności przerwania robót do wznowienia prac, liczonych od zgłoszenia przez Wykonawcę konieczności przerwania robót budowlanychf. zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy – o ilość dni równą okresowi o jaki zostanie z tego powodu wydłużony okres realizacji robót budowlanych g. zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez wykonawcę lub zamawiającego–o ilość dni równą okresowi o jaki zostanie z tego powodu wydłużony okres realizacji robót budowlanych 2) zmiany siedziby stron umowy i numeru rachunku bankowego.3) powierzenia, zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, w przypadku gdy zostanie uprzednio wykazane przez Wykonawcę, że zachowane będą warunki wynikające z ustawy PZP oraz że zrealizowane będą w odpowiednim zakresie wynikającym z części realizowanych usług warunki stawiane dla tej części przez Zamawiającego w SWZ,4) Zmiany, na wniosek Wykonawcy, sposobu rozliczenia umowy opisanego w paragrafie 14 ustęp 1 niniejszej umowy z rozliczenia dwuetapowego na rozliczenie jednoetapowe, końcowe po zakończeniu całości zakresu rzeczowego określonego w par. 1 niniejszej umowy.5) Zmiany Kierownika budowy, pod warunkiem, że nowo powołany Kierownik Budowy posiadał będzie uprawnienia zawodowe zgodne z wymaganiami określonymi w SWZ2. Zmiana któregokolwiek postanowienia umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-16

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest: Marek Wrona email - marek.wrona@wigry.org.pl
2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego- Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego (jeden otwór to brama garażowa, drugi otwór to drzwi) łączna długość 6 m szerokość 5 m. Plus obok wiata. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI