Renowacja elewacji budynku WSA w Olsztynie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Renowacja elewacji budynku WSA w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaDialog konkurencyjny
  • ZamawiającyWojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-05
  • Numer ogłoszenia548263-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548263-N-2020 z dnia 2020-06-05 r.

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie: Renowacja elewacji budynku WSA w Olsztynie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 51958409000000, ul. ul. Emilii Plater  1 , 10-562  Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 228 000, , e-mail zamowienia.publiczne@wsa.olsztyn.pl , , faks 895 228 082.
Adres strony internetowej (URL): bip.olsztyn.wsa.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne bip.olsztyn.wsa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
sądy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.olsztyn.wsa.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.olsztyn.wsa.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
zamowienia.publiczne@wsa.olsztyn.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja elewacji budynku WSA w Olsztynie
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Prace restauratorskie/konserwatorskie 40 % południowej elewacji budynku dawnej rejencji przy ul. E. Plater 1 w Olsztynie: 1. Ustanowienie odpowiedzialnej i uprawnionej osoby kierującej pracami, zawiadomienie o tym właściwych organów, a także zawiadomienie tych organów o terminie rozpoczęcia i prowadzenia prac. 2. Prace zabezpieczające i przygotowawcze (w tym zabezpieczenie rosnących bylin kwiatowych lub czasowe przesadzenie roślin rosnących w obszarze prowadzonych prac na zieleńcu od strony ul. M. Reja). 3. Ustawienie na czas prac, zgodnie z obowiązującymi przepisami, niezbędnych rusztowań, zastaw zabezpieczających, zabezpieczenia stolarki okiennej, oznakowań itp. związanych z BHP i organizacją prac przy elewacji oraz ich rozebranie po zakończeniu prac. 4. Wykonanie pełnego zakresu prac konserwatorskich/restauratorskich przedmiotowego fragmentu elewacji (obejmującego wykonanie wszystkich prac konserwatorskich/restauratorskich elewacji południowej przyległej bezpośrednio do ul. M. Reja) metodami i preparatami zgodnymi z pozwoleniem nr 3837/2020 Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prace konserwatorskie/restauratorskie elewacji południowej (od strony ul. M. Reja) budynku dawnej rejencji przy ul. E. Plater 1 Olsztynie, dz.70-63/1 wydanego w oparciu o „Program prac konserwatorskich”, w tym zwłaszcza:4.1. Usunięcie wtórnych elementów metalowych bez znaczenia konstrukcyjnego (haki, uchwyty itp.), kratki wentylacyjne. Znajdujące się na elewacji metalowe haki, uchwyty obecnie nie wykorzystywane (będące pozostałością po dawnych instalacjach, służące do wieszania flag itp.) należy wyciągnąć w całości w miarę możliwości nie niszcząc cegieł ani kamienia. W razie potrzeby uzupełnić lico elewacji.4.2. Usunięcie wtórnych powłok malarskich z piaskowca i tynków. Zaleca się zastosowanie preparatu typu na przykład Alkutex® Abbeizer produkcji Remmers lub innymi równoważnymi. Preparat nanosić na pomalowaną powierzchnię za pomocą wałka lub pędzla, po czym szczelnie przykryć folią. W takim stanie pozostawić na 24 do 48 godzin. Po upływie tego czasu preparat wraz ze zmiękczoną warstwą olejną zeskrobać i zmyć parą wodną. W przypadku pozostałości powłok olejnych czynność należy powtarzać aż do oczekiwanego efektu. 4.3. Usunięcie wtórnych, nieestetycznych uzupełnień cegieł i spoin. Wszystkie uzupełnienia, które formą znacznie odbiegają od oryginału należy usunąć (wymienić). 4.4. Usunięcie wykruszającej się spoiny między cegłami i kamieniami oraz kruszących się tynków. Po oczyszczeniu z powłok farb należy dokonać przeglądu stanu zachowania spoin. Wszystkie partie częściowo wypłukane i wykruszone, słabe, wykruszające się lub mogące się wykruszyć po lekkim zruszeniu dłutem należy usunąć na głębokość około 1,5 cm. Dotyczy to również spoin między kamieniami. Słabe tynki - kruszące się i odpadające również należy usunąć. 4.5. Oczyszczenie cegieł, granitowych cokołów i piaskowca z czarnych nawarstwień. Do oczyszczania z czarnych smolistych nawarstwień należy zastosować preparat na przykład Funcosil Fasadenreiniger Paste produkcji Remmers lub równoważny. Preparat należy nanieść pędzlem i po kilkunastu minutach zmyć gorąca wodą. W razie słabego efektu zabieg należy powtórzyć. W przypadku wykonania dwóch zabiegów i uzyskania niedostatecznego efektu oczyszczania należy zastosować 15% roztwór kwaśnego węglanu amonu. Preparat należy nanieść w formie kompresów z ligniny na czas około 20 minut po czym zdjąć i zmyć gorącą wodą. Okłady należy chronić przed bezpośrednim słońcem oraz zabezpieczać przed deszczem.4.6. Wykonanie kompleksowej dezynfekcji. Wszystkie miejsca wcześniejszego występowania mikroorganizmów i roślinności, a szczególnie narażone na ich ponowny wzrost, powinny być zdezynfekowane preparatem na przykład Algat, StoPrim, Fungal lub inny równoważnym. Preparat należy nanosić ręcznie (pędzlem).4.7. Wzmocnienie osłabionych detali elewacji. Przed przystąpieniem do uzupełniania, w przypadku występowania miejsc osłabionych w partiach detali należy przeprowadzić zabieg ich wzmacniania. Należy zastosować preparat krzemoorganiczny na przykład Funcosil Steinfestiger produkcji Remmers lub inny równoważny. Preparat należy nanosić metodą polewania lub pędzlowania. Wzmacnianą powierzchnię należy chronić przed deszczem i bezpośrednim działaniem promieni słonecznych 2 -3 dni po zabiegu. Nie należy stosować preparatu na silnie nagrzaną lub mokrą powierzchnię, a także w zbyt niskich i wysokich temperaturach. Należy kontrolować stopień nasycenia w celu uniknięcia „wycelowania” impregnatu na powierzchni kamienia i powstania szklistej powłoki. W partiach silnie zniszczonych, jeśli zajdzie taka konieczność, zabieg powinien być powtórzony.4.8. Odsolenie wytypowanych partii ścian. Niektóre partie z widocznymi wykwitami soli, powinno się odsolić. Zabieg należy przeprowadzić metodą migracji soli do rozszerzonego środowiska za pomocą okładów z mieszaniny pulpy celulozowej, bentonitu i piasku szklarskiego. Przez cały czas trwania odsalania w tych miejscach obiekt powinien być zadaszony i osłonięty, aby nie nastąpiło zamoczenie kompresów w przypadku wystąpienia opadów, jak również celem zabezpieczenia przed zbyt szybkim odparowaniem przy silnym nasłonecznieniu i wietrze. Po każdym zabiegu należy zbadać stopień odsolenia jak również to, czy nie nastąpił wzrost mikroorganizmów. W przypadku pojawienia się glonów miejsca odsalane należy zdezynfekować.4.9. Naprawienie uszkodzonych detali. Zarówno w przypadku piaskowca jak i tynków proponuje się zastosowanie gotowych zapraw mineralnych produkcji na przykład firmy Remmers, Tubag, Optolith, lub innych równoważnych. Należy dobrać właściwe kolory nie odbiegające od oryginału. Podczas nakładania i sezonowania należy przestrzegać kart produktu. Prace należy wykonywać w stabilnych warunkach temperaturowych. 4.10. Uzupełnienie tynków. Należy zastosować zaprawy gotowe na przykład produkcji Remmers, Kabe, Mapei lub równoważne w kolorze szaro- kremowym dobranym do barwy piaskowca. Kolor musi zatwierdzić Zamawiający. Powinno się odtworzyć oryginalną fakturę wyprawy. Fragmenty tynków wtórnie wykonanych należy usunąć i odtworzyć je wg zachowanych. 4.11. Uzupełnienie ubytków cegieł. Drobne ubytki należy uzupełnić zaprawą gotową imitującą ceramikę na bazie spoiw mineralnych na przykład produkcji Remmers, Optolip, Tubag lub równoważną w odpowiednio dobranym kolorze. Przy uzupełnianiu należy odtworzyć fakturę charakterystyczną dla oryginalnych cegieł, aby uzupełnienia nie były czytelne. 4.12. Uzupełnienie spoin między kamieniami (granitem i piaskowcem). Należy użyć zaprawę posiadającą właściwości elastyczne, dostosowaną do tego typu spoin. Odpowiednią zaprawą do tego celu będzie na przykład Tubag Trass Pflasterfugenmortel lub inna równoważna.4.13. Uzupełnienie ubytków spoin w wątku ceglanym. Wszystkie ubytki w spoinach cegieł należy uzupełnić zaprawą z dodatkiem trasu, na przykład produkcji Remmers, Optolith, Tuborg (lub równoważną). Zaprawa powinna zawierać wapno trasowe wiążące wolny wodorotlenek wapniowy migrujący w kierunku lica ściany w przypadku małej nasiąkliwości cegieł. Można ją na zamówienie dobierać pod względem kolorystycznym i fizyko - chemicznym do zaprawy oryginalnej. Przed przystąpieniem do fugowania spoiny należy oczyścić, usunąć resztki zapraw do głębokości co najmniej 1,5 cm. Do spoinowania należy używać tzw. „fugówek”. Zastosowana zaprawa powinna mieć kolor identyczny z oryginalnym. Odcień należy ustalić bezpośrednio na miejscu przez wykonanie wstępnego fugowania. Zaleca się wykonywanie prac w stałych warunkach temperaturowo-wilgotnościowych.4.14. Scalenie kolorystycznie uzupełnionych cegieł. Scalenie kolorystyczne można wykonać za pomocą farb silikatowych na przykład produkcji Caparol lub równoważnymi odpowiednio rozcieńczonych i w odpowiednio dobranej barwie do otoczenia scalanej cegły.4.15. Wykonanie hydrofobizacji powierzchni muru i kamienia. Proponuje się zastosowanie preparatu krzemoorganicznego na przykład Funcosil SNL produkcji Remmers®, lub inny równoważny. Preparat nanosi się jednokrotnie równomiernie przez natrysk lub pędzlem. 5. Doprowadzenie terenu (obszaru) prowadzonych prac do stanu wyjściowego. 6. Podczas prowadzenia prac wymagana będzie ścisła współpraca z przedstawicielem Warmińsko - Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i przedstawicielem Zamawiającego.7. Zmiana stosowanych preparatów na równoważne jest dopuszczalna w uzgodnieniu z nadzorem konserwatorskim, tj. przedstawicielem Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz Zamawiającym. 8. Podczas prowadzenia prac wymagane będzie prowadzenie wykonawczej dokumentacji konserwatorskiej. Po zakończeniu prac wymaganym będzie przekazanie tej dokumentacji Warmińsko - Mazurskiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków oraz Zamawiającemu w terminie do 60 dni od zakończenia prac. 9. Budynek, którego dotyczą prace konserwatorskie/restauratorskie elewacji położony jest w centrum Olsztyna, w kwartale ulic: Emilii Plater, Mikołaja Reja, Tadeusza Kościuszki i Józefa Piłsudskiego. Został wpisany do rejestru zabytków pod nr A-1729.10. Prace będą prowadzone na terenie czynnego obiektu.11. Zamawiający nie jest w stanie zapewnić zaplecza składowego i socjalnego.12. Koszt rusztowania do prac i koszt innych opłat związanych z realizacja zamówienia pokrywa wykonawca robót.13. Wykonawca jest zobligowany do uwzględnienia wszystkich zapisów z projektu renowacji kamienno-ceglanej elewacji południowej d. rejencji. 14. Program prac konserwatorskich elewacji znajduje się do wglądu u Zamawiającego. Wykonawca prac jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej.

II.5) Główny kod CPV: 45453100-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi przedstawić dokumenty, że posiada wykształcenie potwierdzające możliwość wykonywania konserwacji zabytków oraz co najmniej pięć lat stażu w wykonywaniu prac przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000.000,00 zł. Brak dokumentu oceniony zostanie jako niespełnianie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedstawi: 1. wykaz prac konserwatorskich/restauratorskich wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz wykonanych prac konserwatorskich/restauratorskich musi zawierać co najmniej: - 2 prace konserwatorsko/restauratorskie wykonane w obiektach zabytkowych o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto każda oraz 1 pracą konserwatorsko/restauratorską wykonaną w obiekcie zabytkowym z elewacją ceglaną z elementami kamiennymi o powierzchni minimum 1000 m2. Do wykazu Wykonawca musi załączyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1/ referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace zostały wykonane, 2/ jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji z powodu wystąpienia uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wtedy przestawia oświadczenie własne. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli przynajmniej jeden z konsorcjantów przedstawi w wymaganym wykazie co najmniej trzy prace konserwatorskie/restauratorskie. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia poszczególnych wykonawców będących członkami konsorcjum w taki sposób, że każdy z konsorcjantów przedstawi po jednej z wymaganych prac. Brak wykazu lub dowodów potwierdzających należyte wykonanie prac ocenione zostanie jako niespełnianie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. będzie dysponował kierownikiem prac konserwatorsko/restauratorskich spełniającego wymagania, o których mowa odpowiednio w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, zatrudnionego na umowę o pracę lub umowę zlecenie zawartą w okres co najmniej 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dopuszcza się również, iż kierownikiem prac konserwatorsko/restauratorskich może być przedsiębiorca (właściciel) spełniający warunki określone w art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania prac przy obiektach zabytkowych oraz zanonimizowaną umowę o pracę, umowę zlecenie lub dokument ZUS ZUA. Brak dokumentu oceniony zostanie jako niespełnianie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wykonawca powinien wpłacić ww. kwotę przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na konto Zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Olsztynie Bank NBP Oddział Okręgowy w Olsztynie Nr 18 1010 1397 0029 7413 9120 0000. Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium znak sprawy Adm. 246 - 2/2020 Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   3
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
W przypadku złożenia więcej niż 3 wniosków o dopuszczenie do udziału w dialogu, Zamawiający zaprosi do dialogu nie więcej niż 3 wykonawców, którzy wykażą największą liczbę wykonanych prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie w pracach konserwatorskich obiektów zabytkowych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Zamawiający posiada pozwolenie Nr 3837/2020 Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków zatwierdzające Program prac konserwatorskich oraz Konserwatorska inwentaryzację rysunkowo – pomiarową przedmiotowej elewacji, a także projekt renowacji kamienno – ceglanej elewacji. Wykonawcy powinni zapoznać się z programem, inwentaryzacją, projektem oraz dokonać wizji lokalnej.
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:
1. składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu-czerwiec 2020 r.2. ocena wniosków-łącznie z uzupełnianiem lub wyjaśnianiem wniosków-czerwiec 2020 r.3. przeprowadzenie dialogu-czerwiec 2020 r.4. opracowanie siwz oraz zaproszenie do składania ofert -czerwiec 2020 r.5. składanie ofert - lipiec 2020 r.6. otwarcie, ocena ofert i zawiadomienie Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty - lipiec 2020 r.Wyżej wymienione terminy mają charakter orientacyjny.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie podjazdu dla osoby niepełnosprawnej- Ostróda
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie podjazdu dla osoby niepełnosprawnej na klatce schodowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI