Renowacja elewacji budynku biurowego Nadleśnictwa Biłgoraj oraz renowację elewacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Renowacja elewacji budynku biurowego Nadleśnictwa Biłgoraj oraz renowację elewacji wraz z dociepleniem budynku magazynowo – garażowego Nadleśnictwa Biłgoraj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiłgoraj
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-02-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj
  • Data publikacji ogłoszenia2018-02-01
  • Numer ogłoszenia511303-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 511303-N-2018 z dnia 2018-02-01 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj: Renowacja elewacji budynku biurowego Nadleśnictwa Biłgoraj oraz renowację elewacji wraz z dociepleniem budynku magazynowo – garażowego Nadleśnictwa Biłgoraj
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj, krajowy numer identyfikacyjny 95001499500000, ul. ul. Zamojska  96 , 23400   Biłgoraj, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 6860028, 6868099, e-mail bilgoraj@lublin.lasy.gov.pl, faks 846 864 259.
Adres strony internetowej (URL): www.bilgoraj.lublin.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_bilgoraj/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej.
Adres:
Nadlesnictwo Biłgoraj, 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja elewacji budynku biurowego Nadleśnictwa Biłgoraj oraz renowację elewacji wraz z dociepleniem budynku magazynowo – garażowego Nadleśnictwa Biłgoraj
Numer referencyjny: S.270.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 Renowację elewacji budynku biurowego Nadleśnictwa Biłgoraj Przedmiotowy budynek biurowy Nadleśnictwa Biłgoraj położony jest na działce 102/4 przy ul. Zamojskiej 96 w Biłgoraju. Jest to obiekt dwukondygnacyjny niepodpiwniczony. Układ funkcjonalny- korytarzowy z wewnętrzną klatką schodową zlokalizowaną w centralnej części budynku. Budynek o konstrukcji tradycyjnej murowanej przykryty dachem dwuspadowym z naczółkami, pokrycie z blachodachówki. Budynek jest ocieplony. Ściany wykończone tynkami mineralnymi Stolarka okienna drewniana, stolarka drzwiowa zewnętrzna-aluminiowa. Główne wejście do budynku zlokalizowane jest od ul. Zamojskiej, ponadto dodatkowe wejście dla pracowników zlokalizowane jest od strony zachodniej. Budynek pełni funkcję biurową .Celem zadania jest renowacja elewacji budynku biurowego Nadleśnictwa Biłgoraj. Zaprojektowano odmalowanie istniejącej elewacji oraz montaż elementów drewnianych i kamiennych w celu poprawienia atrakcyjności budynku, ponadto zostaną przeniesione agregaty klimatyzacyjny oraz wykonane obróbki blacharskie kominów. Wykończenie elewacji wykonać zgodnie z rysunkami w projekcie : SI: Malowanie ścian-(istniejący tynk cienkowarstwowy- struktura baranek)- kolor złamanej bieli (RAL9003). Pomalować farbą silikonową. Powłoki powinny być niezmywalne. Barwa powłok powinna być jednolita, bez smug i plam. Przewiduje się dwukrotne malowanie, przed malowaniem powierzchnię ścian należy odpowiednio przygotować: odpryskującą farbę należy usunąć, ubytki należy wypełnić tynkiem cienkowarstwowym o tej samej strukturze co istniejący tynk, następnie należy odkurzyć i umyć wodą. Powłoki malarskie powinny być: -jednolitej barwy i dawać aksamitno-matowy wygląd powierzchni. -niezmywalne -bez uszkodzeń, smug, prześwitów podłoża, plam, śladów pędzla -bez złuszczeń, odstawania od podłoża oraz widocznych łączeń i poprawek -być odporne na zarysowania i wycierania SII: Okładzina drewniana - Drewno klasy A, deski elewacyjne strugane -Robinia Akacjowa (Robinia pseudoacacia) , gr. 2 cm, szer. 15 cm, w układzie poziomym, montowane od dołu do góry, piórem do góry. Deski elewacyjne należy mocować na ruszcie z łat suszonych wykonanych z drewna o tej samej wilgotności co deski elewacyjne ułożonych pod kątem 90° w stosunku do układu desek elewacyjnych nieprzekraczająca 15%. Zamawiający dopuszcza inne gatunki drewna o co najmniej takiej samej klasie trwałości. Wymiar łat 30x60mm rozstaw nie większy niż 60 cm. Mocowanie łat do ściany konstrukcyjnej systemem profili aluminiowych FOX_alu 155. Należy zachować szczelinę wentylacyjną, nie mniejszą niż 20 mm pomiędzy deską elewacyjną a ścianą, umożliwiającą cyrkulację powietrza. Do mocowania łat konstrukcyjnych do ściany jak również do mocowania desek elewacyjnych i obróbek blacharskich należy stosować wkręty ze stali szlachetnej, długość wkrętów mocujących deski min. 2,5 razy większa niż grubość montowanej deski. Miejsca montowania wkrętów należy uprzednio nawiercić aby zapobiec pęknięciu deski. Wkręty należy montować min. 20mm od krawędzi deski, 40mm od frontu deski. Wkręty powinny być montowane w jednej linii o jednakowym rozstawie. Odległość pierwszej deski elewacyjnej od ziemi nie mniej niż 30 cm. Narożniki budynku wykończone listwami narożnikowymi licowane z deskami elewacyjnymi. Obróbkę blacharską i listwę wykończeniową należy montować w sposób umożliwiający cyrkulację powietrza. Drewno należy impregnować środkami owado – i grzybobójczymi oraz preparatami zapobiegającymi rozprzestrzenianiu ognia (np. Ogniochron, DUFA Holzgrund). Następnie należy zastosować min. dwie warstwy lakieru kolor orzech np. wg palety DUFA Holzveredlung. Powłoki malarskie powinny być: -jednolitej barwy -niezmywalne - bez uszkodzeń, smug, prześwitów podłoża, plam, śladów pędzla -bez złuszczeń, odstawania od podłoża oraz widocznych łączeń i poprawek -być odporne na zarysowania i wycierania. Obróbki blacharskie powinny być dostosowane w kolorze elementów drewnianych. Obróbki blacharskie powinny być łączone między sobą na rąbki leżące podwójne lub zgodnie z wymogami montażu zalecanego przez producenta gotowych elementów obróbek. SIII: Okładzina kamienna- (płytki kamienne) wzór i kolor płytek jak na istniejących filarach budynku biurowego. (kolorystyka zbliżona do płytek rdzawy łupek) W ścianach w miejscu montażu okładzin kamiennych należy wymienić ocieplenie z płyt styropianowych na płyty ze styroduru XPS. Mocowanie płyt na pełne klejenie ze wzmocnionych kołkami z trzpieniami ze stali szlachetnej w ilości 8szt/m2. Kołkowanie przez wykonać poprzez przebicie pierwszej warstwy siatki na mokry klej. Kołki dobrać w taki sposób aby długość zakotwienia wyniosła min.8cm. Zabezpieczenie płyt z podwójnej siatki na bazie włókna szklanego impregnowanego przeciwalkalicznie o gramaturze 165–185 g/m. Grubość pierwszej warstwy klejącej powinna wynosić 2mm. Następnie na powierzchnię przyklejonej siatki nanosi się drugą warstwę masy klejącej o grubości ok. 1 mm aż do całkowitego pokrycia siatki. Najniższą warstwę płyt izolacyjnych oraz okładziny kamiennej należy montować na listwie startowej- stal nierdzewna lub aluminium. Klej nakładać w taki sposób aby zagwarantować pełne wypełnienie klejem podłoża płytek po ich dociśnięciu. Grubość warstwy zaprawy klejącej powinna wynosić min. 3 mm. Przy układaniu okładzin należy starannie unikać zabrudzenia płyt zaprawą. Płytki w narożach wnęk okiennych łączyć przez fazowanie ich krawędzie pod kątem 45st. Końcowym etapem wykonania okładziny jest powierzchniowa impregnacja płyt kamiennych w celu utrzymania właściwości hydrofobowych elewacji. Informacje dodatkowe: Płyty izolacyjne ze styroduru XPS o gęstości objętościowej min. 30 kg/m3 zgodne z PN-EN 13164:2009. Ponadto płyty powinny spełniać dodatkowe wymagania: -wymiary powierzchni płyt XPS nie więcej niż 60 x 125 cm, -powierzchnia karbowana, szorstka po krojeniu z bloków -krawędzie – ostre, bez wyszczerbień, frezowane (połowa grubości), -sezonowanie – od 2 do 6 tygodni w zależności od technologii produkcji, -stabilizacja wymiarów }1,0%, -współczynnik przewodzenia ciepła < 0,036 W/mK, Łączniki do mocowania termoizolacji do podłoża, wbijane, z talerzykami; głębokość zakotwienia kołków w warstwie konstrukcyjnej ściany powinna wynosić min. 8 cm, Siatka z włókna szklanego: -rodzaj splotu uniemożliwiający przesuwanie się oczek, -impregnacja polimerowa odporna na alkalia, -wymiary: szerokość nie mniej niż 100 cm, długość nie mniej niż 50 m, -wymiary oczek: nie mniej niż 3 mm, -masa powierzchniowa nie mniej niż 165-185g/m2, -strata prażenia w temperaturze 625oC – 10-25% masy, -siła zrywająca nie mniej niż 1500N, -wydłużenie względne przy sile 1500N – nie więcej niż 3,5 %; Wysoko elastyczny wodo i mrozoodporny klej do mocowania kamienia naturalnego zgodny z normą PN-EN 12004 KLASA C2TE Pozostałe prace elewacyjne Przed montażem okładzin drewnianych należy przenieść zaznaczone chłodnice wentylacyjne poza miejsca występowania okładzin drewnianych. Bruzdy po kołkach oraz przewodach zasilających należy wypełnić pianką izolacyjną oraz wykończyć tynkiem cienkowarstwowym zgodnym z istniejącą elewacją. Przy renowacji elewacji budynku należy odmalować kraty okienne. Elementy stalowe należy zabezpieczyć powłokami malarskimi. Przed malowaniem przygotować przez oczyszczenie strumieniowo-ścierne do stopnia St.2. Czyszczone powierzchnie winny być odtłuszczone. Warstwy malarskie: 1-krotne gruntowanie farbą ftalową, przeciwrdzewną, 2-krotne malowanie farbą nawierzchniową. Kolor biały. Po zakończeniu prac elewacyjnych należy ponownie zamontować wszelkie elementy instalacyjne takie jak oświetlenie, przewody odgromowe, skrzynki rozdzielcze, łączniki, gniazda. Istniejące kominy wraz z czapami należy obłożyć blachami tłoczonymi w kolorze istniejącego pokrycia. Obudowę wykonać z blachy stalowej ocynkowanej grubości blachy mm, obustronnie ocynkowana metodą ogniową – równą warstwą cynku (275 g/m2) oraz pokryta warstwą pasywacyjną mającą działanie antykorozyjne i zabezpieczające. Wyloty wentylacyjne zabezpieczyć przed ptakami kratkami lub siatka stalową. Obudowę komina montować za pomocą rusztu stalowego z kształtowników ocynkowanych. Należy odmalować istniejące drewniane okapy, podbitki i konstrukcję istniejącego zadaszenia. Przed malowaniem drewno należy odczyścić z odpryskującej farby, następnie odkurzyć. Drewno należy impregnować środkami owado - i grzybobójczymi oraz preparatami zapobiegającymi rozprzestrzenianiu ognia (np. Ogniochron, DUFA Holzgrund). Następnie należy zastosować m.in. dwie warstwy lakieru kolor orzech np.wg palety DUFA Holzveredlung. Zadanie nr 2 Renowacja elewacji wraz z dociepleniem budynku magazynowo – garażowego Nadleśnictwa Biłgoraj: Przedmiotowy budynek magazynowo - garażowy Nadleśnictwa Biłgoraj położony jest na działce 622/41 przy ul. Zamojskiej w Biłgoraju. Jest to obiekt jednokondygnacyjny niepodpiwniczony. Budynek o konstrukcji tradycyjnej murowanej przykryty dachem dwuspadowym pokrycie z blachy trapezowej. Budynek nie jest ocieplony. Ściany wykończone tynkami cementowo wapiennymi. Sufit wnęki wykończony listwami drewnianymi. Stolarka okienna Z PVC, część okien jest zabezpieczona kratami stalowymi. Stolarka drzwiowa z blachy stalowej powlekanej, brama garażowa aluminiowa segmentowa, ponadto w ścianach wbudowane są luksfery. Przedmiotem opracowania jest projekt renowacji elewacji budynku magazynowo - garażowego wraz z ociepleniem. Zaprojektowano docieplenie ścian gr 15cm (grubość istniejącej części docieplenia), wraz z wykończeniem elewacje tynkami cienkowarstwowymi oraz detalami drewnianymi i kamiennymi. • Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku. Ocieplenie ścian wykonać w technologii lekkiej-mokrej. Ściany tynkowane docieplić styropianem EPS 70 -036 o grubości 15 cm, ościeża docieplić styropianem o grubości 5 cm. Mocowanie płyt EPS poprzez klejenie na placki oraz obwodowo ze wzmocnieniem kołkami z trzpieniami z tworzywa w ilości 6szt/m2. Kołki dobrać w taki sposób aby długość zakotwienia wyniosła min.8cm. Najniższą warstwę płyt izolacyjnych należy montować na listwie startowej stal nierdzewna lub aluminium. Ściany obłożone płytkami kamiennymi należy ocieplić płytami ze styroduru XPS. Zabezpieczenie płyt ze styroduru XPS z podwójnej siatki. Mocowanie płyt Xps na pełne klejenie ze wzmocnionych kołkami z trzpieniami ze stali szlachetnej w ilości 8szt/m2. Kołki dobrać w taki sposób aby długość zakotwienia wyniosła min.8cm. Kołkowanie przez wykonać poprzez przebicie pierwszej warstwy siatki na mokry klej. Zabezpieczenie płyt z podwójnej siatki na bazie włókna szklanego impregnowanego przeciwalkalicznie o gramaturze 165–185 g/m. Grubość pierwszej warstwy klejącej powinna wynosić 2mm. Kołki dobrać w taki sposób aby długość zakotwienia wyniosła min.8cm. Następnie na powierzchnię przyklejonej siatki nanosi się drugą warstwę masy klejącej o grubości ok. 1 mm aż do całkowitego pokrycia siatki. Cokół należy wykonać z zabezpieczeniem podwójną siatką. Wykończenie cokołu tynkiem mozaikowym. Ściany elewacji Ponad cokołem wykonać cienkowarstwowym tynkiem mineralnym okładziną kamienną oraz deskami wg rys. Przed przystąpieniem do prac ocieplania budynku należy skuć stare tynki i przygotować podłoże, zdjąć istniejące rury spustowe, parapety podokienne i kraty z okien oraz inne urządzenia i szyldy przymocowane do elewacji. Po wykonaniu docieplenia elementy te należy ponownie zamontować. Należy założyć nowe parapety podokienne wykonane z blachy ocynkowanej o gr 0,55 mm. Do docieplenia ścian należy stosować materiały odpowiadające wymaganiom aktualnych norm bądź wymaganiom podanym w aprobatach wydanych przez ITB. Należy stosować materiały posiadające aprobaty techniczne na cały system docieplenia. Niedopuszczalne jest stosowanie elementów składowych z rożnych systemów ociepleniowych. Informacje dodatkowe a) izolacja płytami EPS Płyty styropianowe samogasnące, frezowane o gęstości objętościowej min. 15 kg/m3 (EPS-70-036 Fasada) zgodne z PN-EN 13163; Płyty styropianowe powinny one poza normą spełniać dodatkowe wymagania: -wymiary powierzchni nie więcej niż 60 x 120 cm, -powierzchnia – szorstka po krojeniu z bloków, płaska, -krawędzie – ostre, bez wyszczerbień, frezowane (połowa grubości), -sezonowanie – od 2 do 6 tygodni w zależności od technologii produkcji, -stabilizacja wymiarów }1,0%,-współczynnik przewodzenia ciepła < 0,036 W/mK, Łączniki do mocowania styropianu do podłoża, wbijane, z talerzykami; głębokość zakotwienia kołków w warstwie konstrukcyjnej ściany powinna wynosić min. 6 cm, Siatka z włókna szklanego do płyt EPS: -rodzaj splotu uniemożliwiający przesuwanie się oczek, -impregnacja polimerowa odporna na alkalia, -wymiary: szerokość nie mniej niż 100 cm, długość nie mniej niż 50 m, -wymiary oczek: nie mniej niż 3 mm, -masa powierzchniowa nie mniej niż 145g/m2, -strata prażenia w temperaturze 625oC – 10-25% masy, -siła zrywająca nie mniej niż 1500N, -wydłużenie względne przy sile 1500N – nie więcej niż 3,5 %; Zaprawa klejąca do styropianu – sucha mieszanka mieszana na budowie z woda, b) izolacja płytami XPS Płyty izolacyjne pod okładziny kamienne ze styroduru XPS o gęstości objętościowej min. 30 kg/m3 zgodne z PN-EN 13164:2009. Ponadto płyty powinny spełniać dodatkowe wymagania: -wymiary powierzchni płyt styropianowych nie więcej niż 60 x 120 cm, -wymiary powierzchni płyt XPS nie więcej niż 60 x 125 cm, -powierzchnia karbowana – szorstka po krojeniu z bloków -krawędzie – ostre, bez wyszczerbień, frezowane (połowa grubości), -sezonowanie – od 2 do 6 tygodni w zależności od technologii produkcji, -stabilizacja wymiarów }1,0%, -współczynnik przewodzenia ciepła < 0,036 W/mK, Łączniki do mocowania XPS do podłoża, wbijane, z talerzykami; głębokość zakotwienia kołków w warstwie konstrukcyjnej ściany powinna wynosić min. 8 cm, trzpienie ze stali szlachetnej Siatka z włókna szklanego do mocowania płyt XPS: -rodzaj splotu uniemożliwiający przesuwanie się oczek, -impregnacja polimerowa odporna na alkalia, -wymiary: szerokość nie mniej niż 100 cm, długość nie mniej niż 50 m, -wymiary oczek: nie mniej niż 3 mm, -masa powierzchniowa nie mniej niż 165- 185g/m2, -strata prażenia w temperaturze 625oC – 10-25% masy, -siła zrywająca nie mniej niż 1500N, -wydłużenie względne przy sile 1500N – nie więcej niż 3,5 %; • Wykończenie Elewacji Wykończenie elewacji wykonać zgodnie z rysunkami: SI: tynk cienkowarstwowy- struktura baranek, kolor złamanej bieli (RAL9003). faktura tynku: 1,5 mm kamyczek. SII: okładzina drewniana - drewno klasy A, deski elewacyjne strugane -Robinia akacjowa (Robinia pseudoacacia) gr. 2 cm,szer. 15 cm, w układzie poziomym, montowane od dołu do góry, piórem do góry. Deski elewacyjne należy mocować na ruszcie z łat suszonych wykonanych z drewna o tej samej wilgotności co deski elewacyjne ułożonych pod kątem 90° w stosunku do układu desek elewacyjnych nieprzekraczająca 15%.Zamawiający dopuszcza inne gatunki drewna o co najmniej takiej samej klasie trwałości. Wymiar łat 30x60m rozstaw nie większy niż 60 cm. Mocowanie łat do ściany konstrukcyjnej systemem profili aluminiowych FOX_alu 155. Należy zachować szczelinę wentylacyjną, nie mniejszą niż 20 mm pomiędzy deską elewacyjną a ścianą, umożliwiającą cyrkulację powietrza. Do mocowania łat konstrukcyjnych do ściany jak również do mocowania desek elewacyjnych i obróbek blacharskich należy stosować wkręty ze stali szlachetnej, długość wkrętów mocujących deski min. 2,5 razy większa niż grubość montowanej deski. Miejsca montowania wkrętów należy uprzednio nawiercić aby zapobiec pęknięciu deski. Wkręty należy montować min. 20mm od krawędzi deski, 40mm od frontu deski. Wkręty powinny być montowane w jednej linii o jednakowym rozstawie. Odległość pierwszej deski elewacyjnej od ziemi nie mniej niż 30 cm. Narożniki budynku wykończone listwami narożnikowymi licowane z deskami elewacyjnymi. Obróbkę blacharską i listwę wykończeniową należy montować w sposób umożliwiający cyrkulację powietrza. Drewno należy impregnować środkami odwado- i grzybobójczymi oraz preparatami zapobiegającymi rozprzestrzenianiu ognia (np. Ogniochron, DUFA Holzgrund). Następnie należy zastosować min. dwie warstwy lakieru kolor orzech np.wg palety DUFA Holzveredlung. SIII: okładzina kamienna- (płytki kamienne) wzór i kolor płytek jak na istniejących filarach budynku biurowego. (kolorystyka zbliżona do płytek rdzawy łupek). Klej nakładać w taki sposób aby zagwarantować pełne wypełnienie klejem podłoża płytek po ich dociśnięciu. Grubość warstwy zaprawy klejącej powinna wynosić min. 3 mm. Przy układaniu okładzin należy starannie unikać zabrudzenia płyt zaprawą. Płytki w narożach wnęk okiennych łączyć przez fazowanie ich krawędzie pod kątem 45st. Końcowym etapem wykonania okładziny jest powierzchniowa impregnacja płyt kamiennych w celu utrzymania właściwości hydrofobowych elewacji. SIV: cokół- odcień brązu tynku mozaikowy, kolor zbliżony do RAL 3005 SV: Podbitka wnęki okładzina drewniana - drewno klasy A, deski elewacyjne strugane- Świerk gr. 2 cm, szer. 15 cm, Deski elewacyjne należy mocować na ruszcie z łat suszonych wykonanych z drewna o tej samej wilgotności co deski elewacyjne ułożonych pod kątem 90° w stosunku do układu desek elewacyjnych nieprzekraczająca 15%. Legary 60x100mm rozstaw nie większy niż 60 cm. Do mocowania legarów należy stosować śruby M10 kl5.6. Do mocowania desek elewacyjnych i obróbek blacharskich należy stosować wkręty ze stali szlachetnej, długość wkrętów mocujących deski min. 2,5 razy większa niż grubość montowanej deski. Miejsca montowania wkrętów należy uprzednio nawiercić aby zapobiec pęknięciu deski. Wkręty należy montować min. 20mm od krawędzi deski, 40mm od frontu deski. Wkręty powinny być montowane w jednej linii o jednakowym rozstawie Narożniki budynku wykończone listwami narożnikowymi licowane z deskami elewacyjnymi. Drewniane wypełnienia elewacji należy od góry zabezpieczyć obróbką blacharską w kolorze ciemny brąz zbliżone do RAL 8014, (pod pełnym zadaszeniem, w miejscu gdzie elewacja jest zabezpieczona przed zalewaniem wodami opadowymi okładziną drewniana zamknięta drewnianą, perforowaną listwa wykończeniową. Obróbkę blacharską i listwę wykończeniową należy montować w sposób umożliwiający cyrkulację powietrza. Drewno należy impregnować środkami odwado- i grzybobójczymi oraz preparatami zapobiegającymi rozprzestrzenianiu ognia (np. Ogniochron, DUFA Holzgrund). Następnie należy zastosować min. dwie warstwy lakieru kolor orzech np.wg palety DUFA Holzveredlung. Należy szczególnie uważać na miejsca, w których deska może mieć kontakt z wodą (rynny, parapety itp.) • Pozostałe prace elewacyjne Przy renowacji elewacji budynku należy odnowić słupy stalowe poprzez odmalowanie. Istniejące kraty okienne należy zdemontować i przebudować w taki sposób aby były zamontowane we wnękach okiennych. Elementy stalowe należy je zabezpieczyć powłokami malarskimi. Przed malowaniem przygotować przez oczyszczenie strumieniowo-ścierne do stopnia St.2. Czyszczone powierzchnie winny być odtłuszczone. Warstwy malarskie: 1-krotne gruntowanie farbą ftalową, przeciwrdzewną, 2-krotne malowanie farbą nawierzchniową. Kolor ciemny brąz, jak kolor orynnowania. Po zakończeniu prac elewacyjnych należy ponownie zamontować wszelkie elementy instalacyjne takie jak oświetlenie, przewody odgromowe, skrzynki rozdzielcze, łączniki, gniazda oraz zawór wodociągowy.

II.5) Główny kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262513-3
45442100-8
45260000-7
45331000-6
45262100-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 308808,78
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień , o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp w okresie 3 lat od udzielenia podstawowego polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (roboty budowlane na obiektach kubaturowych) w wymiarze nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, pod warunkiem, że dotychczasowy Wykonawca realizował roboty budowlane w terminie i z należytą starannością, zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego, zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia . Zamawiający przewiduje, że w/w zamówienia będą udzielane w częściach (kilkukrotnie).
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-29
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-06-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnego opisu wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnego opisu wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia zdolności technicznej Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, o podobnym charakterze (roboty budowlane dotyczące budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontów obiektów kubaturowych) o wartości równej lub przekraczającej 150.000,00 zł. (sto pięćdziesiąt tysięcy zł) brutto każda, odpowiednio potwierdzonych, że roboty został wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. - Za spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej Zamawiający uzna dysponowanie, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (kierownik budowy). W zakresie posiadanych uprawnień budowlanych Zamawiający dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U z 2013rr. Poz. 1409 z zm. oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskie (Dz.U. z 2008r. Nr 63, poz. 394 ze zm.) .
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy PZP. 2)oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy 3) kopię aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, lub zaświadczenie potwierdzające posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu inżyniera budownictwa na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) szczegółowy kosztorys ofertowy, 2) projekty ewentualnych umów z podwykonawcami, obejmujące swoim zakresem części zamówienia, które Wykonawca zmierza powierzyć podwykonawcom. 3) aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł., 4) wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami /zatrudnieni na podstawie umowy o pracę - nie mniej niż 2 osoby/wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.500,00 zł (trzy tysiące pięćset i 00/100 zł) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A o/BIŁGORAJ 74 1020 5385 0000 9202 0028 0842 z dopiskiem na blankiecie przelewu – „Wadium na renowację elewacji budynków Nadleśnictwa Biłgoraj . Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 4.Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w pokoju nr 03 (kasa) w siedzibie Zamawiającego, lub załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 5.Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust. 12, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.Zamawiający również zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, nie złoży z przyczyn leżących po jego stronie, dokumentów i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, informacji o przynależności do grupy kapitałowej lub nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Możliwe zmiany w umowie: 1.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy – zgodnie z §3 niniejszej umowy. 2.Zmiana osób realizujących przedmiot umowy, wskazanych w ofercie Wykonawcy, w szczególności osoby kierownika budowy może być dokonana w sytuacji: a)na żądanie Zamawiającego w przypadku nienależytego wykonania powierzonych prac; b)na wniosek Wykonawcy w przypadku: − śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego, − nienależytego wykonywania powierzonych prac, − innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 3.Zmiana osoby pełniącej nadzór z ramienia Zamawiającego, może być dokonana w przypadku: − śmierci, choroby lub innego zdarzenia losowego, −nienależytego wykonywania powierzonych prac, −innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Zamawiającego (np. rezygnacji). 4.Zmiana zakresu robót będzie możliwa w sytuacji: a)konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu użytkowego; b)konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; c)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji itp.; d)gdy wykonanie danych robót będzie zbędne lub konieczne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. e) wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. 5.Zmiana wynagrodzenia w przypadku; - zmiany zakresu robót budowlanych, - ustawowej zmiany podatku od towarów i usług. Konieczność zmiany Umowy może być spowodowana okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Umowy. Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Umowie, jak również nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 Pzp. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w przypadku: zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej Odstąpienie od umowy: Strony postanawiają, iż stronom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w całości lub części niewykonanej w następujących sytuacjach: 1)Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy: - w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Odstąpienie od umowy, w tym wypadku może nastąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach /art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych/, - zostanie ogłoszona upadłość lub likwidacja przedsiębiorstwa Wykonawcy. - zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy. - wykonawca przerwał realizację robót i nie realizuje ich przez okres 1 miesiąca. - wykonawca bez uzasadnionych przyczyn nie rozpoczął robót i nie kontynuuje ich zgodnie z ustalonym harmonogramem, pomimo dodatkowego wezwania Zamawiającego, - jeżeli nie wykonuje robót zgodnie z umową lub narusza inne postanowienia umowy, - w razie konieczności wielokrotnego dokonywania przez Zamawiającego, bezpośredniej zapłaty Podwykonawcy/ dalszemu Podwykonawcy lub konieczności dokonania bezpośrednich zapłat na sumę większą niż 5% wartości zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego W wyżej wymienionych wypadkach oświadczenie o odstąpieniu zostanie złożone w terminie do 30 dni od powzięcia przez Zamawiającego wiedzy o powyższych okolicznościach 2)Wykonawcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli: - Zamawiający nie wywiązuje się z obowiązku zapłaty faktury mimo dodatkowego wezwania w terminie 1-go miesiąca od upływu terminu do zapłaty faktury określonego w niniejszej umowie, - Zamawiający odmawia bez uzasadnionej przyczyny odbioru robót lub odmawia podpisania protokołu odbioru. - Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, iż wobec zaistnienia uprzednio nieprzewidzianych okoliczności nie będzie mógł spełnić swoich zobowiązań umownych wobec Wykonawcy. Odstąpienie w takim przypadku uważa się za dokonane z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 3)Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie i być dokonane w terminie miesiąca od daty wystąpienia podstawy. 4)W wypadku odstąpienia od umowy, Wykonawcę oraz Zamawiającego, obciążają następujące obowiązki szczegółowe: a)w terminie 7 dni od daty odstąpienia od umowy Wykonawca przy udziale Zamawiającego sporządzi szczegółowy protokół inwentaryzacyjny robót w toku wg stanu na dzień odstąpienia, b)Wykonawca zabezpieczy przerwane roboty w zakresie obustronnie uzgodnionym na koszt tej strony, której zachowanie było przyczyną odstąpienia od umowy c)Wykonawca sporządzi wykaz tych materiałów lub konstrukcji, które nie mogą być wykorzystane przez Wykonawcę do realizacji innych robót nie objętych niniejszą umową, jeżeli odstąpienie nastąpiło z przyczyn niezależnych od niego, d)Wykonawca zgłosi do dokonania przez Zamawiającego odbioru robót przerwanych oraz robót zabezpieczających, jeżeli odstąpienie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, e)Zamawiający w razie odstąpienia od umowy z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada, obowiązany jest do dokonania odbioru robót przerwanych oraz do zapłaty wynagrodzenia za roboty, które zostały wykonane do dnia odstąpienia, f)Wykonawca niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 7 dni usunie z terenu budowy urządzenie zaplecza przez niego dostarczone lub wzniesione.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-21, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników lub brygady do prac wykończeniowych. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie. Realizujemy inwestycje na terenie Lublina i okolic. Budynki mieszkalne oraz zamówienia publiczne. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI