IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium wynosi: 400 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) za każdą z części. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 37 1130 1059 0017 3397 2620 0005 z dopiskiem: wadium w postępowaniu „Remonty infrastruktury turystycznej w Biebrzańskim Parku Narodowym w ramach projektu Interreg V-A LT–PL–1R–056 ” część ……….. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na koncie bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych stosowny dokument wadialny (oryginał) należy załączyć do oferty. Okres ważności dokumentów wadialnych nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, iż wniesione w takiej formie wadium podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, jeżeli zostaną spełnione warunki określone w art. 46 ust. l i ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem ust. 4a. 7. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty remontowe |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany treści umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-12-01, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Remont kładki pieszej na kanale Rudzkim |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont kładki pieszej na kanale Rudzkim obejmuje: demontaż desek na podeście kładki pieszej o powierzchni ok. 27 m2, rozbiórka poręczy na moście ok. 25 m2, ułożenie podłogi o grubości minimum 50 mm na gotowym belkowaniu z bali ok. 27 m2, wbudowanie poręczy na moście z drewna o masie ok. 0,8 m3, rozbiórka balustrady drewnianej poręczy kładki o długości ok. 148,1 mb., montaż poręczy przy kładce, całościowa dwukrotna impregnacja grzybobójcza desek, łat i listew preparatami ochronnymi np.: dewnochron, Altax lub równoważnymi w kolorze zbliżonym do brązowego, orzech, orzech ciemny lub równoważny. Plan sytuacyjny przejścia dla pieszych i rysunki stanowią załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 44112000-8, 45442100-8, 45453100-8, 45430000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty remontowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Remont drewnianej wieży widokowej przy kanale Rudzkim |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drewnianej wieży widokowej przy kanale Rudzkim: wymiana deskowania dachu o pow. ok. 63 m2 na zakład, z desek o grubości min. 25 mm , wymiana wszystkich elementów schodów drewnianych – stopnice, impregnacja dwukrotna grzybobójcza wszystkich elementów wieży preparatami ochronnymi np.: dewnochron, Altax lub równoważnymi w kolorze zbliżonym do brązowego, orzech, orzech ciemny lub równoważny, wyrównaniu podłoża z ubitych materiałów, ok. 1 m 3z piasku drobnego przed wejściem na wieżę, obudowa słupków metalowych tablicy edukacyjnej drewnem wraz z impregnacją jak wyżej. – 1 szt. . Projekt wieży widokowej stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 44112000-8, 45442100-8, 45453100-8, 45261100-5, 45430000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty remontowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Remont drewnianej kładki na ścieżce edukacyjnej Terenowego Ośrodka Edukacyjnego przy Forcie II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drewnianej kładki na ścieżce edukacyjnej Terenowego Ośrodka Edukacyjnego przy Forcie II o długości ok. 900 mb i szerokości 1,2 mb z 3 mijankami o podwójnej szerokości i długości min. 5 mb obejmuje: rozbiórkę poszycia kładki, przybicie poszycia z desek frezowanych o grubości min. 50 mm, wykonaniem 3 szt. mijanek (1,2m*2)*3 szt na kładce na konstrukcji z dyli dębowych (legary) i poszyciu z kantówki nasyconej, przybicie poszycia z desek frezowanych min. 50 mm na mijankach, schody o stopniach wpuszczanych - schody na kładkę-1kpl przy wieży widokowej, wykonanie balustrady z poręczami do schodów na końcu kładki, montaż ograniczników bocznych na kładce – po obu stronach ( 2 listwy x 900 mb dł kładki), poręcze kładki, słupy pod ławki słupy, siedziska drewniane, impregnacja grzybobójcza wszystkich elementów desek, łat i listew preparatami olejowymi, impregnacja grzybobójcza desek metodą dwukrotnego smarowania. np.: dewnochron, Altax lub równoważnymi w kolorze zbliżonym do brązowego, orzech, orzech ciemny lub równoważny. Projekt drewnianej kładki stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 44112000-8, 45442100-8, 45453100-8, 45430000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty remontowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Remont drewnianej wieży widokowej przy Forcie II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drewnianej wieży widokowej przy Forcie II obejmuje: wymianę deskowania dachu na zakład z desek o grubości min. 25 mm powierzchnia dachu ok. 63 m2, wymiana elementów schodów drewnianych – min 16 szt. , rozebranie podłóg na wpust – ok. 15 m2, wykonanie podłogi o grub. min. 50 mm na gotowym belkowaniu z bali, wymiana wszystkich słupów bez zastrzałów do wysokości min. 1,6 m o przekroju ok.20x20 cm, wykonanie izolacji z papy asfaltowej odmiana 400, na lepiku asfaltowym na gorąco między stopą a elementem słupa drewnianego, wykonanie ogrodzenia z drewna -balustrady z poręczami ok. 6 mb. Wszystkie elementy drewniane mają być poddane impregnacji grzybobójczej metodą dwukrotnego smarowania. np.: dewnochron, Altax lub równoważnymi w kolorze zbliżonym do brązowego, orzech, orzech ciemny lub równoważny. Projekt wieży widokowej przy II Forcie stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 44112000-8, 45442100-8, 45453100-8, 45261100-5, 45430000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty remontowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Remont drewnianej wiaty „dla wodniaków” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont drewnianej wiaty „dla wodniaków” obejmuje: wykonanie zadaszenie z kominkiem: wymiana deskowania dachu na zakład z desek o grub. min. 25 mm pow. dachu ok. 115 m2, wykonanie podłogi z kostki brukowej drewnianej na podsypce piaskowej, Wykonanie obudowy kominka okładziny z płyt kamiennych, licowanie komina płytkami klinkierowymi o pow. ok. 10 m2 wykonanie ogrodzenia z drewna żerdziami (słupki co 3 mb i dwie poprzeczki w poziomie)przy wiacie o długości ok. 92 mb. Wszystkie elementy drewniane mają być poddane impregnacji grzybobójczej metodą dwukrotnego smarowania. np.: dewnochron, Altax lub równoważnymi w kolorze zbliżonym do brązowego, orzech, orzech ciemny lub równoważny pow. ok. 215 m2. Rysunki, zdjęcia wiaty „dla wodniaków” stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 44112000-8, 45442100-8, 45453100-8, 45261100-5, 45430000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty remontowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Budowa 6 drewnianych zadaszeń z ławami i stołem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie 6 szt. drewnianych zadaszeń z ławami i stołem (mała infrastruktura ogrodowa- wiatrochron) obejmuje następujący zakres robót, prac: ustawienie i montaż słupów drewnianych wkopywanych w ziemię z okrąglaków, wykopy ręczne wraz z zasypaniem podkopów ziemnych nieumocnionych, ławy fundamentowe żelbetowe min 40x40 cm, prostokątne, słupy drewniane osadzone na fundamentach z krawędziaków, oczepy z krawędziaków obrzynana na zakład, konstrukcje z tarcicy nasyconej – krokiewki, konstrukcje dachowe z tarcicy nasyconej przekrój poprzeczny drewna - ławy i siedziska drewniane (podkłady z bali pomostów drewnianych), struganie ręczne powierzchni płaskiej drewna miękkiego z wygładzeniem powierzchni w jednym miejscu poszycie dachowe na zakład, stoły, ławy, lakierowanie ław i stołów. Wszystkie elementy drewniane mają być poddane impregnacji grzybobójczej metodą dwukrotnego smarowania. np.: dewnochron, Altax lub równoważnymi w kolorze zbliżonym do brązowego, orzech, orzech ciemny lub równoważny. Rysunek poglądowy 6 szt. drewnianych zadaszeń z ławami i stołem stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44112000-8, 45442100-8, 45261100-5, 39113600-3, 39121200-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty remontowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Remont domku wolontariuszy - „Leśniczówka Bóbr” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont domku wolontariuszy - „Leśniczówka Bóbr” obejmuje: wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych, wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi zewnętrznych, rozebranie podłóg białych na wpust, wymiana elementów podłóg z desek, wymiana legarów, podłoga na gotowym belkowaniu z bali, demontaż obić ścian, wymiana tablic rozdzielczych i instalacji elektrycznych (instalacje oświetleniowe, instalacje gniazd wtykowych), konstrukcje rusztów z listew drewnianych pod okładziny z płyt gipsowych, na ścianach, pojedyncze okładziny z płyt gipsowo-kartonowych montaż płyt gipsowo-kartonowych na ściany, gładź gipsowa jednowarstwowa, na ścianach z płyt gipsowych, konstrukcje rusztów z listew drewnianych pod okładziny z płyt gipsowych, na stropach, pojedyncze okładziny z płyt gipsowo-kartonowych, tynki gipsowe) na stropach, na gotowych rusztach, gładź gipsowa jednowarstwowa, na sufitach z płyt gipsowych, Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną z gruntowaniem płyt gipsowych, szpachlowanych, Przeróbka instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej, pojedyncze okładziny z płyt gipsowo-kartonowych tynki gipsowe) na ścianach na zaprawie, bez pasków z płyt, montaż płyt gipsowo-kartonowych w łazience na ściany, licowanie ścian płytkami glazurowanymi, luzem, ułożenie glazury na ścianie, posadzki jedno- i dwubarwne z płytek ceramicznych podłogowych (terakotowych), montaż armatury i wyposażenia kuchni i łazienki (ustęp z płuczką z porcelany, brodzik natryskowy z tworzywa sztucznego, bateria wannowa ścienna, zlewozmywak stalowy na szafce, bateria umywalkowa lub zmywakowa ścienna), dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników żebrowych, demontaż i montaż kolektorów słonecznych rozebranie pokrycia z płyt nie nadających się do użytku – demontaż pokrycia dachu, rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, wymiana łacenia dachu pod pokrycie dachówką, pokrycie dachów blachodachówką w arkuszach powlekaną poliestrem, ułożenie gąsiorów z blachy tłoczonej powlekanej, obróbki blacharskie z blachy powlekanej, rynny dachowe z blachy ocynkowanej, rury spustowe z blachy ocynkowanej, wymiana jednostronnego odeskowania ścian z desek profilowanych - wymiana elewacji drewnianej, impregnacja grzybobójcza desek, łat i listew preparatami solowymi, spoinowanie murów kamiennych z kamienia drobnego z wykuciem spoin, skucie z kamieni zaprawy cementowej, wymiana elementów schodów drewnianych, balustrady z poręczami przy zadaszeniu przy schodach, podłoga na gotowym belkowaniu z bali zadaszenie przy wejściu do budynku, wymiana lub uzupełnienie ogrodzenia z siatki w ramach na słupach z rur lub kształtowników z wbudowaniem siatki ogrodzeniowej ślimakowej z drutu ocynkowanego. Dokumentację projektową stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 44112000-8, 45442100-8, 45453100-8, 45261100-5, 45421130-4, 45430000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty remontowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Remont zaplecza sanitarnego na terenie pola namiotowego „Bóbr” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont zaplecza sanitarnego na terenie pola namiotowego „Bóbr”obejmuje: demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych, ustęp z miską porcelanową (korki kanalizacyjne z PVC, demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych, umywalka (korki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych, demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych. pisuar (korki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych, demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej, demontaż baterii bidetowej, demontaż baterii wannowej, rozebranie wykładziny ściennej z płytek, rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, rozebranie obicia ścian deskami nieotynkowanymi na wpust lub półwpust, wykucie z muru i wstawienie nowych okien zespolonych, wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi płytowych, wykucie z muru i wstawienie nowych drzwi zewnętrznych, dwukrotne malowanie zwykłe farbą olejną tynków wewnętrznych dwukrotnym szpachlowaniem, ścianki i przepierzenia drewniane, obicie jednostronne szkieletu deskami, licowanie ścian płytkami glazurowanymi, warstwy wyrównawcze pod posadzki, z zaprawy cementowej zatartej na ostro, posadzki jedno- i dwubarwne z płytek ceramicznych podłogowych (terakotowych), ustęp z płuczką z porcelany "kompakt", pisuar z zaworem spłukującym, umywalka pojedyncza porcelanowa z syfonem, bateria umywalkowa lub zmywakowa ścienna, brodzik natryskowy z tworzywa sztucznego, bateria wannowa ścienna, deskowanie dachu na zakład, impregnacja grzybobójcza desek, łat i listew metodą kąpieli preparatami solowymi. Dokumentację projektową stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 44112000-8, 45442100-8, 45453100-8, 45261100-5, 45421130-4, 45430000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-12-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena ryczałtowa brutto |
60,00 |
Okres gwarancji na roboty remontowe |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: