Remonty budynków mieszkalnych wielorodzinnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remonty budynków mieszkalnych wielorodzinnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom Odrzański
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-08
  • ZamawiającyGmina Bytom Odrzański
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00165479
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remonty budynków mieszkalnych wielorodzinnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom Odrzański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Bytom Odrzański

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-115

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48683884022

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bytomodrzanski@bytomodrzanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytomodrzanski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty budynków mieszkalnych wielorodzinnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b200d311-d67c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014541/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remonty budynków mieszkalnych wielorodzinnych w ramach realizacji projektu pn. Rewitalizacja Gminy Bytom Odrzański - etap IV

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane w ramach projektu nr RPLB.09.02.01-08-0012/21 pn. „Rewitalizacja Gminy Bytom Odrzański – etap IV” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.bytomodrzanski.pl/index.php/zamowienia-publiczne/52-przetargi-aktualne

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu:
-miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniporlal.uzp.gov.pl/
-ePUAPu, dostępnego pod adresem https://epuap. gov.pl/wps/portal
Wnioski o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia można przesyłać pocztą elektroniczną bytomodrzanski@bytomodrzanski.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularza złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) dostępnych pod adresem https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• Administratorem Pani/Pana danych jest Burmistrz Bytomia Odrzańskiego z siedzibą mieszczącą się pod adresem: Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, tel. 683884022 reprezentowany przez Jacka Sautera, zwanego dalej „Administratorem” lub „Zamawiającym”,
• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres administratora Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 67-115 Bytom Odrzański, pocztą elektroniczną na adres e-mail: inspektor@cbi24.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie następujących budynków:
Część I – wszystkie budynki położone są w obrębie zespołu urbanistyczno-krajowego wpisanego do rejestru zabytków, ponadto 4 budynki są również wpisane do rejestru zabytków:
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Cmentarnej 1; zakres prac: Remont z dociepleniem elewacji o pow.280,75 m2 ,malowanie tynków. Wymiana okien (2 szt.) i renowacja drzwi wejściowych. Remont dachu o pow.214 m2 wykonanie opierzeń i systemu odprowadzenia wody opadowej (rynny i rury spustowe). Obróbki blacharskie i montaż płotków przeciwśniegowych, remont świetlika, kominów i lukarny.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Cmentarnej 2; zakres prac: Remont z dociepleniem elewacji o pow.150,68 m2 ,malowanie tynków. Wymiana okien (4 szt.) i wymiana drzwi wejściowych ( 2 szt.). Remont dachu o pow.210,88 m2 wykonanie opierzeń i systemu odprowadzenia wody opadowej (rynny i rury spustowe). Obróbki blacharskie i montaż płotków przeciwśniegowych, remont świetlika, kominów.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 7; zakres prac: Remont z dociepleniem elewacji o pow. 166,43 m2, badania stratygraficzne, malowanie tynków. Wymiana okien (5 szt.) i wymiana drzwi (5,50 m2). Remont dachu o pow.248,66 m2 wykonanie opierzeń i systemu odprowadzenia wody opadowej (rynny i rury spustowe). Obróbki blacharskie i montaż płotków przeciwśniegowych, remont mansardy, świetlika, kominów i lukarny.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 8; zakres prac: Remont z dociepleniem elewacji o pow.217,13 m2, badania stratygraficzne, malowanie tynków. Wymiana okien (2 szt.). Remont dachu o pow.178,93 m2 wykonanie opierzeń i systemu odprowadzenia wody opadowej (rynny i rury spustowe). Obróbki blacharskie, remont podłogi strych (77,87 m2) i kominów.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 10; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow. 441,52 m2. obejmujący naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, wymianę okien (6 szt.) i obróbki blacharskie.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kościelna 10; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.155,49 m2. obejmujący remont naświetlenia, izolację ścian, naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, wymianę okien (4 szt.), drzwi (4,43 m2) i obróbki blacharskie. . Remont dachu o pow.156,07 m2 wykonanie opierzeń i systemu odprowadzenia wody opadowej (rynny i rury spustowe).Obróbki blacharskie i montaż płotków przeciwśniegowych, wymiana włazów dachowych (4 szt.).
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kożuchowskiej 7; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.265,23 m2. obejmujący badania stratygraficzne, naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, opaski betonowej, malowanie ścian, renowację okna drewnianego ( 1 szt.) i obróbki blacharskie.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kożuchowskiej 9; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.100,05 m2. obejmujący naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, wymianę okien (3 szt.), drzwi (5,57 m2), i obróbki blacharskie. Remont dachu o pow.167,38 m2 wykonanie opierzeń i systemu odprowadzenia wody opadowej (rynny i rury spustowe).Obróbki blacharskie, remont kominów.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kożuchowskiej 13; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.206,36 m2. obejmujący naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, wymianę okien (1 szt.), renowację drzwi drewnianych (1 szt.) i obróbki blacharskie.

Szczegółowy zakres robót/prac został określony w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej (projekty budowlane, przedmiary, decyzje, pozwolenia) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie stosował kryteria oceny ofert cena oferty i okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie następujących budynków:
Część II - wszystkie budynki położone są w obrębie zespołu urbanistyczno-krajowego wpisanego do rejestru zabytków, ponadto 8 budynków jest również wpisanych do rejestru zabytków:
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 20; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.652,84 m2. obejmujący opaskę betonową przy ścianie budynku, naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, pilastrów, gzymsów i malowanie ścian, wymianę okien (9 szt.), drzwi (2,75 m2) i obróbki blacharskie. Naprawa balkonów.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Głogowskiej 27; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.637,48 m2. obejmujący wykonanie izolacji ścian i odwodnienia liniowego, naprawę ogrodzenia, naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, renowację drzwi zew. I okienek poddasza, obróbki blacharskie.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Głogowskiej 29; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.323,95 m2. obejmujący badania stratygraficzne, naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, wymianę okien (7 szt.) i drzwi (1 szt.), renowacja drzwi drewnianych (2 szt.) remont naświetla i obróbki blacharskich.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Konopnickiej 3; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.367,37 m2. obejmujący naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, opaski betonowej, malowanie ścian, wymianę okien (1 szt.), drzwi (1 szt.), renowację drzwi drewnianych (1 szt.) i obróbki blacharskie.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kościelna 6; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.704,54 m2. obejmujący badania stratygraficzne, wykonanie opaski, naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, remont naświetla, wymianę okien (13 szt.), renowację okna (1 szt.) i drzwi drewnianych ( 3 szt.) i obróbki blacharskie. Odtworzenie ganku.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Krzywoustego 3; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.393,80 m2. obejmujący naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, wymianę okien (4.61 m2), drzwi (4,31 m2), naprawę ozdobnych gzymsów i obróbki blacharskie.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nadbrzeżnej 2; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.191,85 m2. obejmujący naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, opaski betonowej, malowanie ścian, wymianę okien (1 szt.), drzwi (1,86 m2) i obróbki blacharskie.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wąskiej 1; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow. 319,97 m2. obejmujący naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, wymianę okien (6 szt.), renowację drzwi drewnianych (2 szt.), wymianę podbitki drewnianej i obróbki blacharskie.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Wąskiej 3; zakres prac: Remont raz z dociepleniem elewacji o pow. 287,90 m2. obejmujący badania stratygraficzne, naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, opaski betonowej, malowanie ścian, wymianę okien (5 szt.) i obróbki blacharskie.

Szczegółowy zakres robót/prac został określony w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej (projekty budowlane, przedmiary, decyzje, pozwolenia) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie stosował kryteria oceny ofert cena oferty i okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie następujących budynków:
Część III - wszystkie budynki położone są w obrębie zespołu urbanistyczno-krajowego wpisanego do rejestru zabytków:
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 15; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow. 511,66 m2. obejmujący naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, wymianę okien (6 szt.), drzwi zewnętrznych (1szt.) i obróbki blacharskie, naprawę tarasu ganku (9,31 m2).
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Głogowskiej 34; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.447,81 m2. obejmujący naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, wymianę okien (5 szt.), remont naświetla i obróbki blacharskie.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kolbego 5; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.435,20 m2. obejmujący wykonanie izolacji ścian, opaski i odwodnienia liniowego, naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, remont naświetla i schodów, wymianę okien (2 szt.), drzwi (1 szt.) i obróbki blacharskie.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Konopnickiej 11; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.264,57 m2. obejmujący remont naświetla, elementów zdobiących elewację, naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, wymianę okien (6 szt.), renowacja bramy drewnianej (1 szt.) i obróbki blacharskie.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Kopernika 4; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.490,76 m2. obejmujący wykonanie opaski betonowej, remont naświetla, naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, malowanie ścian, wymianę okien (17 szt.), renowację bramy drewnianej i obróbki blacharskie.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Krzywoustego 7; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.305,30 m2. obejmujący naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, opaski betonowej, remont naświetla, malowanie ścian, wymianę okien (10 szt.), drzwi (1 szt.) i obróbki blacharskie.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Krzywoustego 25; zakres prac: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.451,75 m2. obejmujący naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, opaski betonowej, malowanie ścian, wymianę okien (12 szt.), drzwi (1 szt.) i obróbki blacharskie.
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nadbrzeżnej 1; zakres: Remont wraz z dociepleniem elewacji o pow.400,92 m2. obejmujący naprawę i wykonanie tynków zewnętrznych, opaski betonowej, malowanie ścian, wymianę okien (11 szt.), drzwi (2 szt.) i obróbki blacharskie.

Szczegółowy zakres robót/prac został określony w załączniku nr 1 do SWZ – dokumentacji technicznej (projekty budowlane, przedmiary, decyzje, pozwolenia) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421132-8 - Instalowanie okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie stosował kryteria oceny ofert cena oferty i okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł niezależnie od ilości części których dotyczy złożona oferta. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.
- wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe na sumę nie mniejszą niż 500 000,00 zł, niezależnie od ilości części których dotyczy złożona oferta. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.

2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Część I – niezależnie od ilości części których dotyczy złożona oferta:
- wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej:
jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie/przebudowie/budowie/rozbudowie budynku lub budynków o wartości min. 500 000,00 zł brutto w ramach jednego zamówienia lub postępowania o udzielenie zamówienia, która swoim zakresem objęła ocieplenie budynku/budynków, roboty tynkarskie oraz roboty dachowe na budynku/budynkach, z których co najmniej jeden był objęty prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru lub ewidencji zabytków.
oraz
- wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami, tj.:
(1) Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń rozumieniu ustawy Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia. Kierownik budowy musi posiadać w swoim doświadczeniu co najmniej 1 zadanie polegające na kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót od początku realizacji, do zakończenia i rozliczenia inwestycji w zakresie remontu/budowy/rozbudowy budynku lub budynków o wartości min. 500 000,00 zł brutto, które swoim zakresem objęły ocieplenie budynku/budynków, roboty tynkarskie oraz roboty dachowe na budynku/budynkach, z których co najmniej jeden był objęty prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru lub ewidencji zabytków.
(2) Kierownika prac konserwatorskich, posiadającego uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, o których mowa w art. 37a lub art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2021.710 t.j. z dnia 2021.04.16 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia oraz
Zamawiający dopuszcza posiadanie przez jedną osobę obu wymienionych uprawnień lub więcej niż jednego z w/w uprawnień.
Część II i część III:
- wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, spełnienie warunku jak dla części I zamówienia lub:
- wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej:
jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie/przebudowie/budowie/rozbudowie budynku lub budynków o wartości 500 000,00 zł brutto w ramach jednego zamówienia lub postępowania o udzielenie zamówienia, która swoim zakresem objęła ocieplenie budynku/budynków, roboty tynkarskie na budynku/budynkach, z których co najmniej jeden był zlokalizowany na terenie objętym prawną ochroną konserwatorską lub był objęty prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru lub ewidencji zabytków.
oraz
- wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami, tj.:
(1) Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im równoważne uprawnienia. Kierownik budowy musi posiadać w swoim doświadczeniu co najmniej 1 zadanie polegające na kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik robót od początku realizacji, do zakończenia i rozliczenia inwestycji w zakresie remontu/budowy/rozbudowy budynku lub budynków o wartości min. 500 000,00 zł brutto, które swoim zakresem objęły ocieplenie budynku/budynków, roboty tynkarskie oraz roboty dachowe na budynku/budynkach, z których co najmniej jeden był zlokalizowany na terenie objętym prawną ochroną konserwatorską lub był objęty prawną ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru lub ewidencji zabytków
(2) Kierownika prac konserwatorskich, posiadającego uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi, o których mowa w art. 37a lub art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.2021.710 t.j. z dnia 2021.04.16 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważe uprawnienia.
Zamawiający dopuszcza posiadanie przez jedną osobę obu wymienionych uprawnień lub więcej niż jednego z w/w uprawnień.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, sporządzone zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dot. warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
- informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
- dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zał. nr 3 do SWZ,
- w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, należy złożyć ponadto oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,
1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, zał. nr 5 do SWZ,
- w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, należy złożyć ponadto oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
1.3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru,
- w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, należy złożyć dodatkowo dokumenty dotyczące tego podmiotu.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w punkcie 1.3 tejże sekcji, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w oświadczeniu, którego wzór stanowi zał. nr 4 do SWZ.
1.4. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1.3,
- w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty składa każdy z wykonawców,
- w przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, należy złożyć ponadto dokumenty dotyczące tego podmiotu, jeżeli w imieniu tego podmiotu działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1.3.
1.5. W przypadku, gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniający zasoby, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust.1 oraz dodatkowo następujące oświadczenia i dokumenty:
- zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa, w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane dotyczą.
1.6. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na:
- Część I w wysokości 10.000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych),
- Część II w wysokości 10.000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych),
- Część III w wysokości 10.000 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. poz. 299 ze zm.).
5. Wadium wniesione w formie gwarancji albo poręczenia musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie zamawiającego. Gwarancja oraz poręczenie musi w swej treści zawierać następujące informacje:
1) nazwę gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
2) nazwę wykonawcy dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia,
3) beneficjenta (zamawiającego) gwarancji lub poręczenia,
4) przedmiot gwarancji lub poręczenia,
5) nazwę postępowania, którego gwarancja lub poręczenie dotyczy,
6) kwotę gwarancji lub poręczenia,
7) okresie obowiązywania nie krótszy niż termin związania ofertą,
8) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień przewidujących możliwość wygaśnięcia ważności gwarancji lub poręczenia w przypadku zwrotu oryginału dokumentu jego wystawcy oraz innych zapisów, które uniemożliwią zamawiającemu zatrzymanie kwoty wadium w przypadkach wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. W przypadku wykonawców wspólnie składających ofertę, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów zamawiającego, t.j. uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, niezależnie od tego, który z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doprowadził do ziszczenia się tych przesłanek.
7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w BS Nowa Sól Oddział w Bytomiu Odrzańskim Nr 35967400060010002307390005 z dopiskiem „wadium – „Remonty budynków mieszkalnych wielorodzinnych – część nr …”, . Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego. W przypadku dokonywania przelewu środków w walucie innej niż PLN na wykonawcy spoczywa obowiązek zlecenia we własnym banku przewalutowania kwoty przelanych środków. Koszty operacji bankowej ponosi wykonawca.
8. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć:
1) wraz z ofertą - w wydzielonym, odrębnym pliku - za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na miniPortalu lub
2) za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w sekcji 5.11) przedmiotowego ogłoszenia, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi załącznikami za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu dostępnego na miniportal.uzp.gov.pl na adres e-PUAP: /ccK01a25tz/skrytka. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-08 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje poj.pracowników lub brygady do prac brukarskich
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy poj.pracowników lub małej ekipy brukarzy. Inwestycje na terenie woj.lubuskiego i wielkopolskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI