Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont zabytkowej kapliczki przy cmentarzu z I Wojny Światowej wraz z konserwacją płyt nagrobnych na cmentarzu wojennym oraz wykonanie ozdobnego oświetlenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jodłownik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Jodłownik
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-620
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 3347050
1.5.8.) Numer faksu: 18 3347051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@jodlownik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jodlownik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zabytkowej kapliczki przy cmentarzu z I Wojny Światowej wraz z konserwacją płyt nagrobnych na cmentarzu wojennym oraz wykonanie ozdobnego oświetlenia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7cf851d-905e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002651/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont zabytkowej kapliczki przy cmentarzu z I Wojny Światowej wraz z konserwacją płyt nagrobnych na cmentarzu wojennym oraz wykonanie ozdobnego oświetlenia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jodlownik.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jodlownik.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie na adres e-mail: zp@jodlownik.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://jodlownik.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę.3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:3.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;3.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;3.4. Włączona obsługa JavaScript;3.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.4. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje iż, zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO” :1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest WÓJT GMINY JODŁOWNIK z siedzibą w 34-620 Jodłownik 198, gmina@jodlownik.pl , 18/334-70-50;2.Inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy Jodłownik jest Maria Bachulska, adres email : iodo@jodlownik.pl, 18/334-70-81;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Remont zabytkowej kapliczki przy cmentarzu z I Wojny Światowej wraz z konserwacją płyt nagrobnych na cmentarzu wojennym oraz wykonanie ozdobnego oświetlenia prowadzonego w trybie podstawowym, art. 271 pkt 1 ustawy Pzp;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019);5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, co najmniej 5 lat po zakończeniu realizacji umowy, jeżeli ze złożonych ofert w tym postępowaniu nie będzie wynikać dłuższy okres;6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO;8. Pani/ Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich/ organizacji międzynarodowych.9. Posiada Pani/Pan :- na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Remont konserwatorski kapliczki wraz z nagrobkami na cmentarzu wojennym nr 362 w Szczyrzycu, gmina Jodłownik, powiat limanowski: konserwacja techniczna i estetyczna tynków wewnętrznych z polichromią w kapliczce, konserwacją techniczną i estetyczną rzeźby Matki Boskiej – Piety z kapliczki, konserwacja techniczna i estetyczna nagrobków na cmentarzu oraz pozostałe prace przy kapliczce i cmentarzu, którego zakres obejmuje wykonanie :a) Kapliczka :- Wykonanie opaski z otoczaków wokół kapliczki,- Zabezpieczenie podłogi, drzwi i mensy przed zabrudzeniem podczas prowadzonych prac konserwatorskich w kapliczce,- Konserwacja techniczna i estetyczna tynków wewnętrznych z polichromią,- Konserwacja techniczna i estetyczna rzeźby Matki Boskiej – Piety,- Odtworzenie figurki Najświętszej Marii Panny w niszy ściany szczytowej wraz z hydrofobizacją,- Odtworzenie kamiennych schodów z piaskowca.b) Cmentarz :- Prace demontażowe na cmentarzu,- Konserwacja techniczna i estetyczna kamiennych nagrobków (w części wschodniej cmentarza),- Konserwacja techniczna i estetyczna metalowych krzyży z nagrobków,- Wykonanie i zamontowanie nowych tabliczek z nazwiskami wg projektu odtworzenia,- Wykonanie nowego fundamentu pod stele,- Hydrofobizacja nagrobków konserwowanych we wcześniejszych latach (w części środkowej i wschodniej cmentarza),- Odtworzenie zamknięcia cmentarza.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92522000-6 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:1) Cena - waga - 60%2) Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane - 40%2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:- za najkorzystniejszą cenę 60 pkt- za najdłuższy udzielony okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane 40 pktW trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:cena= (cena oferowana minimalna brutto/cena badanej kolejno oferty brutto) x 60 pktKryterium – okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane Waga - 40 %W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji i rękojmi. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:Kryterium okresu udzielonej gwarancji i rękojmi oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi o 6 m-cy.Przy czym:- minimalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 36 m-cy- maksymalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 60 m-cyGwarancja i rękojmia minimalna tj. 36 m-cy – 0 pkt.Okres gwarancji i rękojmi 42 miesiące - 10 pktOkres gwarancji i rękojmi 48 miesięcy - 20 pktOkres gwarancji i rękojmi 54 miesięcy - 30 pktOkres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy - 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:1) Cena - waga - 60%2) Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane - 40%2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:- za najkorzystniejszą cenę 60 pkt- za najdłuższy udzielony okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane 40 pktW trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:cena= (cena oferowana minimalna brutto/cena badanej kolejno oferty brutto) x 60 pktKryterium – okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane Waga - 40 %W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji i rękojmi. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:Kryterium okresu udzielonej gwarancji i rękojmi oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi o 6 m-cy.Przy czym:- minimalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 36 m-cy- maksymalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 60 m-cyGwarancja i rękojmia minimalna tj. 36 m-cy – 0 pkt.Okres gwarancji i rękojmi 42 miesiące - 10 pktOkres gwarancji i rękojmi 48 miesięcy - 20 pktOkres gwarancji i rękojmi 54 miesięcy - 30 pktOkres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy - 40 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Wykonanie oświetlenia (zakup, dostawa, montaż) ozdobnego przy kapliczce, którego zakres obejmuje :- Wykonanie i montaż oświetlenia ozdobnego przeznaczonego do dekoracji istniejących słupów oświetleniowych przy kapliczce znajdującej się na cmentarzu wojennym nr 362 w Szczyrzycu, w ilości 28 sztuk.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:1) Cena - waga - 60%2) Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane - 40%2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:- za najkorzystniejszą cenę 60 pkt- za najdłuższy udzielony okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane 40 pktW trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:cena= (cena oferowana minimalna brutto/cena badanej kolejno oferty brutto) x 60 pktKryterium – okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane Waga - 40 %W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji i rękojmi. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:Kryterium okresu udzielonej gwarancji i rękojmi oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi o 6 m-cy.Przy czym:- minimalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 36 m-cy- maksymalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 60 m-cyGwarancja i rękojmia minimalna tj. 36 m-cy – 0 pkt.Okres gwarancji i rękojmi 42 miesiące - 10 pktOkres gwarancji i rękojmi 48 miesięcy - 20 pktOkres gwarancji i rękojmi 54 miesięcy - 30 pktOkres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy - 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:1) Cena - waga - 60%2) Okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane - 40%2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryteria oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.Maksymalną ilość punktów, jaką po uwzględnieniu wag, może osiągnąć oferta, wynosi 100 pkt, tj.:- za najkorzystniejszą cenę 60 pkt- za najdłuższy udzielony okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane 40 pktW trakcie oceny kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryteria według następujących zasad:cena= (cena oferowana minimalna brutto/cena badanej kolejno oferty brutto) x 60 pktKryterium – okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane Waga - 40 %W powyższym kryterium oceniany będzie czas wydłużenia minimalnego okresu wymaganej gwarancji i rękojmi. Oferty będą oceniane wg następujących zasad:Kryterium okresu udzielonej gwarancji i rękojmi oznacza doliczenie do punktacji 10 punktów za przedłużenie okresu gwarancji i rękojmi o 6 m-cy.Przy czym:- minimalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 36 m-cy- maksymalny okres udzielonej gwarancji i rękojmi – 60 m-cyGwarancja i rękojmia minimalna tj. 36 m-cy – 0 pkt.Okres gwarancji i rękojmi 42 miesiące - 10 pktOkres gwarancji i rękojmi 48 miesięcy - 20 pktOkres gwarancji i rękojmi 54 miesięcy - 30 pktOkres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy - 40 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie opisuje warunku udziału;2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie opisuje warunku udziału;3) Zdolność techniczna lub zawodowa:a) Zadanie nr 1 - Wiedza i doświadczenie - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w terminie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 realizację podobną do objętej przedmiotem zamówienia (przez podobną realizację Zamawiający rozumie wykonanie w ramach jednej umowy prac konserwatorskich dotyczących elementów mineralnych, drewna, metalu oraz polichromii na podłożu mineralnym lub drewnianym w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków przy czym wartość wskazanej realizacji nie może być niższa niż 100 000,- zł. b) Zadanie nr 2 - Wiedza i doświadczenie - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w terminie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia tj. montaż oświetlenia przy czym wartość zadania nie może być niższa niż 30 000,- zł;Warunek ten ma spełniać samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostępniający zasoby wiedzy i doświadczenia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualizujące oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych - Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokument potwierdzający należytą realizację.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający jest zobowiązany do wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, na każdą część zamówienia osobno, odpowiednio w wysokości :1.1. Zadanie nr 1 - Remont konserwatorski kapliczki wraz z nagrobkami na cmentarzu wojennym nr 362 w Szczyrzycu, gmina Jodłownik, powiat limanowski: konserwacja techniczna i estetyczna tynków wewnętrznych z polichromią w kapliczce, konserwacją techniczną i estetyczną rzeźby Matki Boskiej – Piety z kapliczki, konserwacja techniczna i estetyczna nagrobków na cmentarzu oraz pozostałe prace przy kapliczce i cmentarzu - 2 000,00 zł (słownie : dwa tysiące złotych i zero groszy),1.2. Zadanie nr 2 - Wykonanie oświetlenia (zakup, dostawa, montaż) ozdobnego przy kapliczce - 1 000,00 zł (słownie : jeden tysiąc złotych i zero groszy).2. Wadium może być wnoszone :a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania określone zostały w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy – zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ.UMOWA O PRACĘ – jeżeli wynika ona z art. 22 §1 Kodeksu pracy :a) Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.).b) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: betoniarzy, brukarzy, robotników, tynkarzy, zbrojarzy, ogrodników. Wyjątkiem będą przypadki wynikające z przepisów prawa w tym takie czynności, które są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej.c) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności wchodzące w skład tzw. kosztów bezpośrednich, wykonywane przez pracowników (wskazanych powyżej) będą w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (jeżeli ten obowiązek wynika z art. 22 §1 Kodeksu pracy).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy