„Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStara Dąbrowa
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-04-12
  • ZamawiającyGmina Stara Dąbrowa
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-27
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00261828
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Dąbrowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685728

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stara Dąbrowa 20

1.5.2.) Miejscowość: Stara Dąbrowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-112

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kamila.gebczynska@staradabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.staradabrowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88d330ec-ec1e-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056227/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://staradabrowa.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://staradabrowa.logintrade.net/rejestracja/przetargi.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne
umożliwiające pracę na https://staradabrowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, tj.:
1) REKOMENDOWANE przeglądarki internetowe:, Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18
2) Pozostałe wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca, obsługa
przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax, włączona obsługa JavaScript, zalecana szybkość łącza internetowego
powyżej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment
6 Update 24 lub nowszy
3) Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni
Papierów Wartościowych S.A., Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A., Powszechne
Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A., Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe
Technologies S.A.
4) REKOMENDOWANE formaty przesyłanych danych: image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting,
image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex,
application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext,
image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel,
application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp,
video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad,
application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarto w SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarto w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BRG.271.3.3.2024.EP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak

4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) Część 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie” w formule zaprojektuj i wybuduj.
2) Cześć 2: „Świadczenie usług pełnego Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich branżach wraz z rozliczeniem rzeczowo-finansowym inwestycji dla części dotyczącej zadania pn. „Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie”

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Przedmiotem ewentualnego zamówienia będzie powtórzenie podobnych robót budowlanych jak roboty objęte zakresem zamówienia podstawowego i związane z realizacją tego zamówienia w zakresie opisanym w przyszłej dokumentacji projektowej jak i w niej bezpośrednio nie przewidziane, ale ściśle związanych z realizowanymi inwestycjami. Roboty „uzupełniające” mogą polegać w szczególności na pracach bezpośrednio związanych z remontem obiektu takich jak np. wykonanie większej liczby wyburzeń, ścianek, prac dotyczących stropów itp. Wielkość lub zakres zamówienia: do 50% wartości zamówienia podstawowego. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie będą zbieżne z warunkami dotyczącymi zamówienia podstawowego. Skorzystanie z powyższego rozwiązania będzie mogło nastąpić gdy okaże się, że po stronie Zamawiającego wystąpiła potrzeba wykonania tego typu prac, Zamawiający dysponuje środkami na ich realizację.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy (DKB)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) Część 1: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie” w formule zaprojektuj i wybuduj.
2) Cześć 2: „Świadczenie usług pełnego Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich branżach wraz z rozliczeniem rzeczowo-finansowym inwestycji dla części dotyczącej zadania pn. „Remont zabytkowego Pałacu w Nowej Dąbrowie”

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora Nadzoru (DIN)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia w Części 1 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (słownie: jedną) robotę budowlaną obejmującą remont/przebudowę/budowę obiektu kubaturowego o wartości robót nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
b) dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. co najmniej jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, w wymaganej specjalności które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz legitymującą się doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy/inspektora nadzoru na co najmniej jednej robocie budowlanej takiej jak opisana w warunku dotyczącym doświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie Części 1.W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
Uwaga:
Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) art. 12 ust. 1 pkt. 4, ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu średni kurs NBP nie będzie opublikowany Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem wszczęcia. Jeżeli w jakimkolwiek dokumencie złożonym przez Wykonawcę wskazane zostaną kwoty wyrażone w walucie nie znajdującej się aktualnie w obrocie, Zamawiający dokona przeliczenia tych kwot na złotówki na podstawie ostatniego średniego miesięcznego kursu złotego w stosunku do tych walut, ujawnionego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego.
ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, „obiekcie budowlanym”, „kierowniku budowy”, „kierowniku robót”, „inspektorze nadzoru” należy pojęcia te rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w ustawie Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do niej.

3. O udzielenie zamówienia w Części 2 mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
a) posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 (słownie: jednej) usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na remoncie/przebudowie/budowie obiektu kubaturowego.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
b) dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. co najmniej:
jedną osobę przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, w wymaganej specjalności które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz legitymującą się doświadczeniem w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na co najmniej jednej robocie budowlanej takiej jak opisana w warunku dotyczącym doświadczenia wymaganego od wykonawcy w Części 2.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
Uwaga:
Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) art. 12 ust. 1 pkt. 4, ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, „obiekcie budowlanym”, „kierowniku budowy”, „kierowniku robót”, „inspektorze nadzoru” należy pojęcia te rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w ustawie Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do niej.
4. UWAGA: Wykonawca składający ofertę na daną część ani osoby, którymi planuje wykonywać zamówienie nie może/ nie mogą być zaangażowany/e w realizacji jakichkolwiek funkcji związanych z wykonywaniem kolejnej części przedmiotu zamówienia. Kadra wskazana do realizacji zamówienia w danej części nie może być wskazana do realizacji zamówienia w drugiej części. Obowiązkiem wykonawców jest zweryfikowanie, czy dana osoba nie zobowiązała się do współpracy z wykonawcą składającym ofertę na inną część postępowania. Przedmiotowy wymóg dotyczy także etapu realizacji zamówienia.
Nie dostosowanie się do powyższych wymagań będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia (art. 226 ust. 1 pkt 5 p.z.p.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1 Cześć. 1 i 2: Oświadczenie wyk. , w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 369), – zał. 4 do SWZ;
2 Cz. 1 i 2: Odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3 Cz. 1: Wykaz robót budowlanych wyko. nie wcześniej niż w okresie ost. 5 lat, a jeżeli okres prow. dział. jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz kt. roboty te zostały wyk. oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przep. prawa bud. i praw. ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są refer. bądź inne dok. sporz. przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane - zał. 5a do SWZ;
4 Cz. 2: Wykaz usług wyko., w okresie ost. 3 lat, a jeżeli okres prow. dział. jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod., na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane - zał. 5b do SWZ;
5 Cz. 1 i 2: Wykaz osób, skierowanych przez Wyk. do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - zał. 6a / 6b SWZ;
6 Cz. 1 Dokument (dokumenty) potwierdzające, że wyk. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
7 Cz. 1 i 2: Oświadczenia Wyk. akt. informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania; - zał. 7 do SWZ.
8. Jeżeli Wyk. siedzibę lub miejsce zam. poza terytorium RP, zamiast dok. o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedz. lub miejsce zam. pot. odp. że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego dział. gos. nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynik. z podobnej proc. przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dok., o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
9 Jeżeli w kraju, w którym Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dok. dot. nie wydaje się dok., o których mowa w ust. 5, lub gdy dok. te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 p.z.p., zastępuje się je odp. w całości lub w części dok. zaw. odp. ośw. Wyk. , ze wsk. soby albo osób uprawnionych do jego rep., lub oświadczenie osoby, której dok. miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wyk. ma siedz. lub miejsce zam. lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dok. miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wyk. lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dok. , o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m. przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Cześć. 1 i 2: Oświadczenie wyk. , w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 369), – zał. 4 do SWZ;
2 Cz. 1 i 2: Odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3 Cz. 1: Wykaz robót budowlanych wyko. nie wcześniej niż w okresie ost. 5 lat, a jeżeli okres prow. dział. jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz kt. roboty te zostały wyk. oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przep. prawa bud. i praw. ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są refer. bądź inne dok. sporz. przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane - zał. 5a do SWZ;
4 Cz. 2: Wykaz usług wyko., w okresie ost. 3 lat, a jeżeli okres prow. dział. jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i pod., na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane - zał. 5b do SWZ;
5 Cz. 1 i 2: Wykaz osób, skierowanych przez Wyk. do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - zał. 6a / 6b SWZ;
6 Cz. 1 Dokument (dokumenty) potwierdzające, że wyk. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
7 Cz. 1 i 2: Oświadczenia Wyk. akt. informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania; - zał. 7 do SWZ.
8. Jeżeli Wyk. siedzibę lub miejsce zam. poza terytorium RP, zamiast dok. o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedz. lub miejsce zam. pot. odp. że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego dział. gos. nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynik. z podobnej proc. przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dok., o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
9 Jeżeli w kraju, w którym Wyk. ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dok. dot. nie wydaje się dok., o których mowa w ust. 5, lub gdy dok. te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 p.z.p., zastępuje się je odp. w całości lub w części dok. zaw. odp. ośw. Wyk. , ze wsk. soby albo osób uprawnionych do jego rep., lub oświadczenie osoby, której dok. miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wyk. ma siedz. lub miejsce zam. lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dok. miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wyk. lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Dok. , o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m. przed jego złożeniem.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium:
a) dla części 1 w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 złotych),
b) dla części 2 w wysokości: 200,00 zł, (słownie: dwieście złotych).
2. Pozostałe informacje w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zaliczka w wysokości 5 % - szczegóły we wzorach umów.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorami umów.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://staradabrowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

W przypadku decyzji o poprzedzeniu wyboru najkorzystniejszej oferty negocjacjami Zamawiający zaprosi do negocjacji
trzech Wykonawców, których oferty uzyskały najkorzystniejszy bilans ceny oraz pozostałych kryteriów oceny ofert.
Zamawiający w zaproszeniu do negocjacji wskaże miejsce, termin i sposób prowadzenia negocjacji.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z uwagi na konieczność przeprowadzenia jednego postępowania zgodnie z wymaganiami wynikającymi ze wstępnej promesy dotyczącej dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków postępowanie obejmuje dwa zadania podzielone na części. Część 1-sza dotyczy robót budowlanych, a część 2-ga dotyczy usług związanych z nadzorowaniem przedmiotowych robót. Wykonawcy mogą złożyć ofertę tylko na jedną część.

Termin realizacji zamówienia:
1) Część 1: do 18 miesięcy od dnia podpisania umowy z podziałem na dwa etapy. Etap I (projektowanie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub dokonania skutecznego (bez sprzeciwu) zgłoszenia robót budowlanych, liczonego od dnia uzyskania zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu albo od pierwszego dnia następującego po ostatnim dniu na wniesienie sprzeciwu) do 10 miesięcy od dnia podpisania umowy; Etap II (roboty budowlane) do 18 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2) Część 2: do 18 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Warunkiem zawarcia umowy z wybranym wykonawcą jest zawarcie umowy z wykonawcą w zakresie Części 1.
Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorach umów stanowiących załącznik nr 9a i 9b do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku - Mielno
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie budynku oraz remont elewacji budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI