„Remont węzła cieplnego WKU Łomża (K-667)”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont węzła cieplnego WKU Łomża (K-667)”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-20
  • Zamawiający25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026571
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont węzła cieplnego WKU Łomża (K-667)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Wojsko

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont węzła cieplnego WKU Łomża (K-667)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b55a0e7d-92c6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026571

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006631/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Konserwacja węzła cieplnego WKU Łomża

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuję, iż wszelka komunikacja z Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie poprzez platformę zakupową, pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wpKomunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego za wyjątkiem zasad dotyczących czynności złożenia oferty, komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, uzupełnień, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na dole strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wpZamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.Wykonawca, poprzez formularz „Wyślij wiadomość” na platformie: https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp/proceedings z może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem Platformy Zakupowej prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem+48 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl, która udziela wszystkich informacji związanych zprocesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy Zakupowej od poniedziałku do piątku od 7:00 do 17:00.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania udostępnionych danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania udostępnionych danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 05/W1/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CPV: 45000000-7 Roboty budowlane4543000-7 Roboty remontowe i renowacyjne45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych45110000 -1 Roboty rozbiórkowe45262522-6 Roboty murarskie45320000-6 Roboty izolacyjne45421130-4 Stolarka okienna i drzwiowa45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg45421146-9 Instalowanie ścianek działowych45410000-4 Tynkowanie45442100-8 Roboty malarskie45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych45431000-7 Kładzenie płytek45330000-9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania45331210-1 Instalowanie wentylacji45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczychZakres przewidzianych robót remontowych obejmuje:A. Roboty budowlane:a) Roboty rozbiórkowe i demontażowerozbiórka konstrukcji schodów zewnętrznych wraz z murem oporowym podłużnymrozebranie ścianki w łazienceskucie i rozebranie skosów betonowych wraz z wypełnieniem w pomieszczeniach składu opału i kotłownidemontaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów okiennychrozebranie posadzki na gruncie w pomieszczeniu gospodarczym nr 8rozkucie otworu drzwiowego do łazienkidemontaż instalacji elektrycznej demontaż instalacji sanitarnych i urządzeń węzła cieplnegob) Roboty budowlanewymiana stolarki okiennej i drzwiowejremont istniejących posadzek betonowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, wylewki betonowej oraz okładziny z płytek greswykonanie cokolika z płytek gres przy wszystkich ścianachdostosowanie istniejącej studzienki schładzającej do poziomu posadzkiprzecieranie i wygładzanie tynkówwymiana istniejących kratek wentylacyjnychprace malarskie i okładzinowe ścianwykonanie nowego muru oporowego żelbetowego oraz żelbetowych schodów zewnętrznych wykonanie hydroizolacji murów oporowychwykonanie nierdzewnej balustrady na murku schodowymmontaż lekkiego zadaszenia nad schodami zewnętrznymi c) Roboty instalacyjne elektryczne:wykonanie rozdzielnic elektrycznych i zasilania rozdzielnicinstalacje oświetlenia podstawowego i awaryjno – ewakuacyjnegoinstalacje gniazd wtykowych 230 V, 400 V i zasilania urządzeń instalacja przeciwporażeniowainstalacja przeciwprzepięciowainstalacja połączeń wyrównawczychinstalacja sterowania urządzeń węzła cieplnegod) Instalacje sanitarne: wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacjiwymiana instalacji kanalizacji sanitarnejwymiana baterii i przyborów sanitarnychwymiana instalacji centralnego ogrzewaniaprzepłukanie, pomalowanie i ponowne zamontowanie istniejących grzejników żeliwnychwymiana urządzeń, elementów i armatury węzła cieplnegoizolacje cieplne.UWAGA: Szczegółowy zakres robót do realizacji określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji, projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. W przypadku urządzeń technologicznych węzła cieplnego dołączono karty katalogowe doboru i charakterystyki, na podstawie których można dobrać inne urządzenia zamienne o równoważnych parametrach technicznych kompatybilnych z systemem ciepłowniczym MPEC Łomża.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie danego kryterium.2. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w danym kryterium, otrzyma maksymalną liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 2 osoby, co najmniej jedną posiadającą doświadczenie i uprawnienia budowlane bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz co najmniej jedną posiadającą doświadczenie i uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie instalacji sanitarnych (wymagana aktualna przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 do SWZ; 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu i barku podstawdo wykluczenia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w kwocie 4 000, 00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) z zastrzeżeniem, że złożona przez podmioty te występujące wspólnie oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie – podpisy stawia na niej Wykonawca/ Pełnomocnik upoważniony przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarciu umowy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany w umowie określa załącznik nr 6 do SWZ, paragraf 16

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-20 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający na podstawie art. 131 ustawy Pzp przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej, jednak nie wymaga złożenia oferty wyłącznie przez Wykonawców biorących w niej udział. Oferty w niniejszym postępowaniu może złożyć każdy Wykonawca zainteresowany udzieleniem zamówienia.Proponowany termin wizji lokalnej: 07.04.2021r. godz. 09.00 teren WKU w Łomży, ul. Polowa 12, Łomża.
2021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI