Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont węzła cieplnego WKU Łomża (K-667)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojsko
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont węzła cieplnego WKU Łomża (K-667)”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b55a0e7d-92c6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006631/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Konserwacja węzła cieplnego WKU Łomża
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuję, iż wszelka komunikacja z Wykonawcami odbywać się będzie wyłącznie poprzez platformę zakupową, pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wpKomunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego za wyjątkiem zasad dotyczących czynności złożenia oferty, komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, uzupełnień, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na dole strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wpZamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy.Wykonawca, poprzez formularz „Wyślij wiadomość” na platformie: https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp/proceedings z może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający w zakresie pytań technicznych związanych z działaniem Platformy Zakupowej prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem+48 22 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl, która udziela wszystkich informacji związanych zprocesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy Zakupowej od poniedziałku do piątku od 7:00 do 17:00.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania udostępnionych danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawca zobowiązuje się do przetwarzania udostępnionych danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 05/W1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CPV: 45000000-7 Roboty budowlane4543000-7 Roboty remontowe i renowacyjne45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych45110000 -1 Roboty rozbiórkowe45262522-6 Roboty murarskie45320000-6 Roboty izolacyjne45421130-4 Stolarka okienna i drzwiowa45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg45421146-9 Instalowanie ścianek działowych45410000-4 Tynkowanie45442100-8 Roboty malarskie45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych45431000-7 Kładzenie płytek45330000-9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania45331210-1 Instalowanie wentylacji45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczychZakres przewidzianych robót remontowych obejmuje:A. Roboty budowlane:a) Roboty rozbiórkowe i demontażowerozbiórka konstrukcji schodów zewnętrznych wraz z murem oporowym podłużnymrozebranie ścianki w łazienceskucie i rozebranie skosów betonowych wraz z wypełnieniem w pomieszczeniach składu opału i kotłownidemontaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów okiennychrozebranie posadzki na gruncie w pomieszczeniu gospodarczym nr 8rozkucie otworu drzwiowego do łazienkidemontaż instalacji elektrycznej demontaż instalacji sanitarnych i urządzeń węzła cieplnegob) Roboty budowlanewymiana stolarki okiennej i drzwiowejremont istniejących posadzek betonowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, wylewki betonowej oraz okładziny z płytek greswykonanie cokolika z płytek gres przy wszystkich ścianachdostosowanie istniejącej studzienki schładzającej do poziomu posadzkiprzecieranie i wygładzanie tynkówwymiana istniejących kratek wentylacyjnychprace malarskie i okładzinowe ścianwykonanie nowego muru oporowego żelbetowego oraz żelbetowych schodów zewnętrznych wykonanie hydroizolacji murów oporowychwykonanie nierdzewnej balustrady na murku schodowymmontaż lekkiego zadaszenia nad schodami zewnętrznymi c) Roboty instalacyjne elektryczne:wykonanie rozdzielnic elektrycznych i zasilania rozdzielnicinstalacje oświetlenia podstawowego i awaryjno – ewakuacyjnegoinstalacje gniazd wtykowych 230 V, 400 V i zasilania urządzeń instalacja przeciwporażeniowainstalacja przeciwprzepięciowainstalacja połączeń wyrównawczychinstalacja sterowania urządzeń węzła cieplnegod) Instalacje sanitarne: wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacjiwymiana instalacji kanalizacji sanitarnejwymiana baterii i przyborów sanitarnychwymiana instalacji centralnego ogrzewaniaprzepłukanie, pomalowanie i ponowne zamontowanie istniejących grzejników żeliwnychwymiana urządzeń, elementów i armatury węzła cieplnegoizolacje cieplne.UWAGA: Szczegółowy zakres robót do realizacji określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji, projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. W przypadku urządzeń technologicznych węzła cieplnego dołączono karty katalogowe doboru i charakterystyki, na podstawie których można dobrać inne urządzenia zamienne o równoważnych parametrach technicznych kompatybilnych z systemem ciepłowniczym MPEC Łomża.