Remont trzech pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont trzech pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzcianka
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2022-05-26
  • ZamawiającySĄD REJONOWY W TRZCIANCE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00157321
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont trzech pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W TRZCIANCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 352 89 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@trzcianka.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont trzech pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99c32bb0-d289-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075283/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Trzciance położonych przy ul. Staszica 1 i 3

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.trzcianka.sr.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.trzcianka.sr.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Portalu SMART PZP. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowa instrukcja użytkownika wykonawcy Portalu dostępna jest na stronie Portalu https://ezamowienia.ms.gov.pl/ w zakładce e-learning.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.ms.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna jest załącznikiem SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia wskazane w klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D-360-13/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont trzech pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonym przy ul. Staszica 3:
a/ wygospodarowanie pomieszczenia w piwnicy budynku, przeznaczonego pod archiwum o wymiarach ok. 224 x 207, w tym postawienie ścianek działowych oraz zamontowanie drzwi zabezpieczających technicznych, zamykanych na klucz a także odpowiedniej wentylacji dla pomieszczenia archiwalnego;
b/ remont łazienki dla klientów znajdującej się na parterze budynku z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych, w tym:
- wymiana starych kafli na ścianach ( uwzględnić kafle tylko do połowy ściany) i podłodze na nowe, położenie gładzi gipsowej na pozostałej części ścian i sufitu oraz pomalowanie tej części farbą wodoodporną i zmywalną;
- wymiana starych elementów armatury łazienkowej (zlew, sedes i pozostały osprzęt łazienkowy) na nowe ( Zamawiający nie ma wymagań co do producenta armatury) wraz z elementami niezbędnymi dla osób niepełnosprawnych;
- wymiana starych rur i kaloryfera na nowe;
- wymiana oświetlenia na energooszczędne i ledowe;
- poszerzenie wejścia do łazienki w celu zamontowania drzwi spełniających wymogi dla osób niepełnosprawnych;
- wykonanie innych prac niezbędnych do wykonania remontu funkcjonalnej łazienki;
c/ remont łazienki dla pracowników znajdującej się na parterze budynku:
- wymiana starych kafli na ścianach ( uwzględnić kafle tylko do połowy ściany) i podłodze na nowe, położenie gładzi gipsowej na pozostałej części ścian i sufitu oraz pomalowanie tej części farbą wodoodporną i zmywalną;
- wymiana starych elementów armatury łazienkowej (zlew, sedes i pozostały osprzęt łazienkowy) na nowe ( Zamawiający nie ma wymagań co do producenta armatury);
- wymiana starych rur i kaloryfera na nowe;
- wymiana oświetlenia na energooszczędne i ledowe;
- wymiana drzwi wejściowych i wewnętrznych łazienkowych na nowe;
- wykonanie innych prac niezbędnych do wykonania remontu funkcjonalnej łazienki.
Przedmiotem zamówienia jest także wynoszenie i wnoszenie mebli i innych przedmiotów znajdujących się w poszczególnych remontowanych pomieszczeniach, likwidacja i utylizacja na koszt Wykonawcy elementów zdemontowanych i nie nadających się do dalszego użycia, porządkowanie remontowanych pomieszczeń oraz najbliższego otoczenia w celu możliwości normalnego funkcjonowania w pozostałych pomieszczeniach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie się kierował następującym kryterium:
cena netto – waga wynosi 100 %
2. Punkty za kryterium ceny będą obliczane wg następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------ x 100 = liczba punktów
Cena oferty badanej

3. Punkty zostaną przyznane każdej ofercie . Punktacja ostateczna to suma ilości punktów przyznanych za kryterium ceny i za pozostałe kryteria. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, tj. o jak najwyższej ilości uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 .Oferent jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postępowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).
2. Oferent jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
3. Oferent zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie, że wykonał co najmniej 3 remonty pomieszczeń, będące zbliżone zakresem do niniejszego przedmiotu zamówienia dla jednostek budżetowych lub komercyjnych .
4. Oferent dysponuje lub dysponować będzie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne niezbędne do wymiany i podłączenia lamp oświetleniowych oraz pracowników do wykonania pozostałych prac remontowych. Do oferty należy załączyć oświadczenie o dysponowaniu pracownikami z uwzględnieniem informacji o uprawnieniach.
Ocena warunków: kwalifikacja spełnia/ nie spełnia warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności;
2 . Oświadczenie lub zaświadczenie o braku zaległości w podatkach lub składkach ZUS;
3 . Pisemne referencje;
4 . Wykaz pracowników, którzy wezmą udział w realizacji usługi wraz z oświadczeniem, jakie uprawnienia posiadają.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

FORMALNOŚCI, KTÓRE MUSZA ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERT
1. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postepowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).
2. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii wraz z oryginałem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej opiewającego co najmniej na kwotę 100.000 zł na cały okres obowiązywania umowy z wykonawcą.
3. Wykonawca jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie terminowa i rzetelna realizacja zadań remontowych zbliżonych do przedmiotu zamówienia do jednostek budżetowych lub komercyjnych.
5. Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć listę pracowników, którzy będą wykonywali remont pomieszczeń wraz z informacją, czy nie są to osoby karane lub czy w stosunku do nich nie toczy się postępowanie karne lub wykroczeniowe.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferent zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
1.800 zł
(słownie:jedentysiącosiemsetzłotych00/100),
2. Termin wniesienia wadium:
a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania.
b/ Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:
- wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert,
- wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia- Oferent przekazał Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej załączone do oferty.
c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty, przy czym należy je wnieść na rachunek bankowy nr:
58 1130 1017 0021 1001 5990 0004
z dopiskiem "wadium – postępowanie w sprawie zamówienia na remont trzech pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego
w Trzciance przy ul. Staszica 3 ”
3. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców- projektowany wzór umowy zawiera zapisy dotyczące umów zawieranych z podwykonawcami.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w zakresie:
- terminu wykonania przedmiotu zamówienia – termin może zostać wydłużony w drodze porozumienia stron ( zawarcie aneksu w tym zakresie), ale nie dłużej niż do 6 miesięcy od daty podpisania umowy ,
- wielkości przedmiotu zamówienia:
• Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia (ograniczenia) przedmiotu zamówienia z powodu ograniczeń finansowych ze wskazaniem minimalnej wartości zamówienia oraz maksymalnej wartości zamówienia ( zawarcie aneksu w tym zakresie);
• Zamawiający zastrzega prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wymiany lamp stanowiących obecne źródło oświetlenia we wskazanych pomieszczeniach, na nowe ledowe energooszczędne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-26 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Portal SMART PZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-26 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: 90 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę stanu surowego 350m2 (biurowiec) - Koziegłowy
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę stanu surowego 350m2 (biurowiec). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI