IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w kwocie odpowiednio dla części na którą składana jest oferta – kwota ogółem 77 600,00 zł słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy sześćset złotych w tym: część I – 7 600,00 zł. słownie: siedem tysięcy sześćset złotych; część II – 8 900,00 zł. słownie: osiem tysięcy dziewięćset złotych; część III – 7 500,00 zł. słownie: siedem tysięcy pięćset złotych; część IV – 8 300,00 zł słownie: osiem tysięcy trzysta złotych; część V – 7 900,00 zł. słownie: siedem tysięcy dziewięćset złotych; część VI – 7 400,00 zł. słownie: siedem tysięcy czterysta złotych; część VII – 6 500,00 zł. słownie: sześć tysięcy pięćset złotych; część VIII – 8 800,00 zł. słownie: osiem tysięcy osiemset złotych; część IX – 7 400,00 zł. słownie: siedem tysięcy czterysta złotych; część X – 7 300,00 zł. słownie: siedem tysięcy trzysta złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium, zawarte są w Rozdziale VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku - ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer rachunku: 67 1030 1508 0000 0005 5087 2048.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia – zostały określone w projekcie umowy stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 9 do siwz oraz w Rozdziale XVI ust. 5 siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-02-22, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I – 15 pustostanów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustostany) – Część I – 15 pustostanów o powierzchni użytkowej 525,00 m2. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 4 do siwz, Protokoły typowania robót dla każdego pustostanu - Załącznik Nr 6/I, Nr 6/II, Nr 6/III, Nr 6/IV, Nr 6/V, Nr 6/VI, Nr 6/VII, Nr 6/VIII, Nr 6/IX i Nr 6/X do siwz (odpowiednio dla części), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik Nr 7 do siwz, Standardy remontu lokali – Załącznik Nr 8 do siwz, projekt umowy – załącznik Nr 9 do siwz, w lokalach wskazanych w Wykazach adresowych - Załącznik Nr 5/I, Nr 5/II, Nr 5/III, Nr 5/IV, Nr 5/V, Nr 5/VI, Nr 5/VII, Nr 5/VIII, Nr 5/IX i Nr 5/X do siwz (odpowiednio dla części) i siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45420000-7, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II – 15 pustostanów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustostany) – Część II – 15 pustostanów o powierzchni użytkowej 615,00 m2. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 4 do siwz, Protokoły typowania robót dla każdego pustostanu - Załącznik Nr 6/I, Nr 6/II, Nr 6/III, Nr 6/IV, Nr 6/V, Nr 6/VI, Nr 6/VII, Nr 6/VIII, Nr 6/IX i Nr 6/X do siwz (odpowiednio dla części), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik Nr 7 do siwz, Standardy remontu lokali – Załącznik Nr 8 do siwz, projekt umowy – załącznik Nr 9 do siwz, w lokalach wskazanych w Wykazach adresowych - Załącznik Nr 5/I, Nr 5/II, Nr 5/III, Nr 5/IV, Nr 5/V, Nr 5/VI, Nr 5/VII, Nr 5/VIII, Nr 5/IX i Nr 5/X do siwz (odpowiednio dla części) i siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45420000-7, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III – 15 pustostanów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustostany) –Część III – 15 pustostanów o powierzchni użytkowej 515,00 m2. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 4 do siwz, Protokoły typowania robót dla każdego pustostanu - Załącznik Nr 6/I, Nr 6/II, Nr 6/III, Nr 6/IV, Nr 6/V, Nr 6/VI, Nr 6/VII, Nr 6/VIII, Nr 6/IX i Nr 6/X do siwz (odpowiednio dla części), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik Nr 7 do siwz, Standardy remontu lokali – Załącznik Nr 8 do siwz, projekt umowy – załącznik Nr 9 do siwz, w lokalach wskazanych w Wykazach adresowych - Załącznik Nr 5/I, Nr 5/II, Nr 5/III, Nr 5/IV, Nr 5/V, Nr 5/VI, Nr 5/VII, Nr 5/VIII, Nr 5/IX i Nr 5/X do siwz (odpowiednio dla części) i siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45420000-7, 45310000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część IV – 15 pustostanów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustostany) –Część IV – 15 pustostanów o powierzchni użytkowej 573,00 m2. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 4 do siwz, Protokoły typowania robót dla każdego pustostanu - Załącznik Nr 6/I, Nr 6/II, Nr 6/III, Nr 6/IV, Nr 6/V, Nr 6/VI, Nr 6/VII, Nr 6/VIII, Nr 6/IX i Nr 6/X do siwz (odpowiednio dla części), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik Nr 7 do siwz, Standardy remontu lokali – Załącznik Nr 8 do siwz, projekt umowy – załącznik Nr 9 do siwz, w lokalach wskazanych w Wykazach adresowych - Załącznik Nr 5/I, Nr 5/II, Nr 5/III, Nr 5/IV, Nr 5/V, Nr 5/VI, Nr 5/VII, Nr 5/VIII, Nr 5/IX i Nr 5/X do siwz (odpowiednio dla części) i siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45420000-7, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Część V – 15 pustostanów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustostany) – Część V – 15 pustostanów o powierzchni użytkowej 547,00 m2. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 4 do siwz, Protokoły typowania robót dla każdego pustostanu - Załącznik Nr 6/I, Nr 6/II, Nr 6/III, Nr 6/IV, Nr 6/V, Nr 6/VI, Nr 6/VII, Nr 6/VIII, Nr 6/IX i Nr 6/X do siwz (odpowiednio dla części), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik Nr 7 do siwz, Standardy remontu lokali – Załącznik Nr 8 do siwz, projekt umowy – załącznik Nr 9 do siwz, w lokalach wskazanych w Wykazach adresowych - Załącznik Nr 5/I, Nr 5/II, Nr 5/III, Nr 5/IV, Nr 5/V, Nr 5/VI, Nr 5/VII, Nr 5/VIII, Nr 5/IX i Nr 5/X do siwz (odpowiednio dla części) i siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45420000-7, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Część VI – 15 pustostanów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustostany) –Część VI – 15 pustostanów o powierzchni użytkowej 510,00 m2. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 4 do siwz, Protokoły typowania robót dla każdego pustostanu - Załącznik Nr 6/I, Nr 6/II, Nr 6/III, Nr 6/IV, Nr 6/V, Nr 6/VI, Nr 6/VII, Nr 6/VIII, Nr 6/IX i Nr 6/X do siwz (odpowiednio dla części), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik Nr 7 do siwz, Standardy remontu lokali – Załącznik Nr 8 do siwz, projekt umowy – załącznik Nr 9 do siwz, w lokalach wskazanych w Wykazach adresowych - Załącznik Nr 5/I, Nr 5/II, Nr 5/III, Nr 5/IV, Nr 5/V, Nr 5/VI, Nr 5/VII, Nr 5/VIII, Nr 5/IX i Nr 5/X do siwz (odpowiednio dla części) i siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45420000-7, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Część VII – 15 pustostanów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustostany) –Część VII – 15 pustostanów o powierzchni użytkowej 448,00 m2. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 4 do siwz, Protokoły typowania robót dla każdego pustostanu - Załącznik Nr 6/I, Nr 6/II, Nr 6/III, Nr 6/IV, Nr 6/V, Nr 6/VI, Nr 6/VII, Nr 6/VIII, Nr 6/IX i Nr 6/X do siwz (odpowiednio dla części), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik Nr 7 do siwz, Standardy remontu lokali – Załącznik Nr 8 do siwz, projekt umowy – załącznik Nr 9 do siwz, w lokalach wskazanych w Wykazach adresowych - Załącznik Nr 5/I, Nr 5/II, Nr 5/III, Nr 5/IV, Nr 5/V, Nr 5/VI, Nr 5/VII, Nr 5/VIII, Nr 5/IX i Nr 5/X do siwz (odpowiednio dla części) i siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45420000-7, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Część VIII – 15 pustostanów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustostany) –Część VIII – 15 pustostanów o powierzchni użytkowej 605,00 m2. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 4 do siwz, Protokoły typowania robót dla każdego pustostanu - Załącznik Nr 6/I, Nr 6/II, Nr 6/III, Nr 6/IV, Nr 6/V, Nr 6/VI, Nr 6/VII, Nr 6/VIII, Nr 6/IX i Nr 6/X do siwz (odpowiednio dla części), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik Nr 7 do siwz, Standardy remontu lokali – Załącznik Nr 8 do siwz, projekt umowy – załącznik Nr 9 do siwz, w lokalach wskazanych w Wykazach adresowych - Załącznik Nr 5/I, Nr 5/II, Nr 5/III, Nr 5/IV, Nr 5/V, Nr 5/VI, Nr 5/VII, Nr 5/VIII, Nr 5/IX i Nr 5/X do siwz (odpowiednio dla części) i siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45420000-7, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Część IX – 15 pustostanów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustostany) –Część IX – 15 pustostanów o powierzchni użytkowej 507,00 m2. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 4 do siwz, Protokoły typowania robót dla każdego pustostanu - Załącznik Nr 6/I, Nr 6/II, Nr 6/III, Nr 6/IV, Nr 6/V, Nr 6/VI, Nr 6/VII, Nr 6/VIII, Nr 6/IX i Nr 6/X do siwz (odpowiednio dla części), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik Nr 7 do siwz, Standardy remontu lokali – Załącznik Nr 8 do siwz, projekt umowy – załącznik Nr 9 do siwz, w lokalach wskazanych w Wykazach adresowych - Załącznik Nr 5/I, Nr 5/II, Nr 5/III, Nr 5/IV, Nr 5/V, Nr 5/VI, Nr 5/VII, Nr 5/VIII, Nr 5/IX i Nr 5/X do siwz (odpowiednio dla części) i siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45420000-7, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Część X – 15 pustostanów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje remont lokali mieszkalnych (pustostany) – Część X – 15 pustostanów o powierzchni użytkowej 505,00 m2. Szczegółowy zakres robót został określony w załącznikach stanowiących integralną część siwz tj. Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 4 do siwz, Protokoły typowania robót dla każdego pustostanu - Załącznik Nr 6/I, Nr 6/II, Nr 6/III, Nr 6/IV, Nr 6/V, Nr 6/VI, Nr 6/VII, Nr 6/VIII, Nr 6/IX i Nr 6/X do siwz (odpowiednio dla części), Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik Nr 7 do siwz, Standardy remontu lokali – Załącznik Nr 8 do siwz, projekt umowy – załącznik Nr 9 do siwz, w lokalach wskazanych w Wykazach adresowych - Załącznik Nr 5/I, Nr 5/II, Nr 5/III, Nr 5/IV, Nr 5/V, Nr 5/VI, Nr 5/VII, Nr 5/VIII, Nr 5/IX i Nr 5/X do siwz (odpowiednio dla części) i siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45410000-4, 45442100-8, 45420000-7, 45310000-3, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: