Remont pomieszczeń laboratoryjnych nr 020, 023, 025, 026 w budynku W-2 (10-19) WIŚiE...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont pomieszczeń laboratoryjnych nr 020, 023, 025, 026 w budynku W-2 (10-19) WIŚiE PK ul. Warszawska 24 w Krakowie w formule zaprojektuj i wykonaj i instalacja klimatyzacji i wentylacji
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-06-28
  • ZamawiającyPolitechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00079636
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Remont pomieszczeń laboratoryjnych nr 020, 023, 025, 026 w budynku W-2 (10-19) WIŚiE PK ul. Warszawska 24 w Krakowie w formule zaprojektuj i wykonaj i instalacja klimatyzacji i wentylacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

1.3.) Oddział zamawiającego: ˜Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000001560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Warszawska 24

1.5.2.) Miejscowość: ˜Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: ˜12/628-26-48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zampub@pk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.pk.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Remont pomieszczeń laboratoryjnych nr 020, 023, 025, 026 w budynku W-2 (10-19) WIŚiE PK ul. Warszawska 24 w Krakowie w formule zaprojektuj i wykonaj i instalacja klimatyzacji i wentylacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-ca03804b-b481-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079636

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

˜www.pk.edu.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl oraz poczty elektronicznej zampub@pk.edu.plKorzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Szczegóły w pkt. 13 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ˜KA-2/025/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest:Remont pomieszczeń laboratoryjnych nr 020, 023, 025, 026 w budynku W-2 (10-19) Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24 w Krakowie-etap I - w formule zaprojektuj i wykonaj:a) Wykonanie projektu budowlanego rozbudowy instalacji elektrycznej dla zasilania urządzeń, wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniach laboratoryjnych nr 020, 023, 025, 026 w budynku W-2 (10-19) WIŚiE PK ul. Warszawska 24 w Krakowie w zakresie:- inwentaryzacja architektoniczno-budowlana i instalacyjna wybranych pomieszczeń (na potrzeby projektu budowlanego);- projekt budowlany przebudowy instalacji elektrycznej zasilania urządzeń , wentylacji i klimatyzacji - informacja BiOZ - prawomocne uzgodnienie z konserwatorem zabytkówb) wykonanie robót budowlanych instalacji elektrycznej dla zasilania urządzeń, wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniach laboratoryjnych nr 020, 023, 025, 026 w budynku W-2 (10-19) WIŚiE PK ul. Warszawska 24 w Krakowie zgodnie ze sporządzoną przez Wykonawcę dokumentacją, o której mowa w pkt a) powyżej , w tym:- Pomieszczenie 023 Branża elektryczna i teletechniczna : *wykonanie nowej tablicy elektrycznej w pom. 023 obejmującej obwody : •Zasilania gniazd 230V i gniazd DATA w pom. 023,026•Zasilania agregatu VRF, jednostek wewnętrznych oraz centrali wentylacyjnej. Zasilanie tablicy należy prowadzić z RG usytuowanej na korytarzu, częściowo w korytach , częściowo nadtynkowo lub podtynkowo / do ustalenia na etapie projektowania / Odległość ok. 40 m * montaż 13 węzłów zasilających [we wskazanych miejscach pomieszczenia], każdy węzeł zasilający składa się z 3 oddzielnych obwodów o obciążalności prądowej min. 16A na obwód; po 2 gniazda zasilające na obwód; poszczególne obwody powinny być oznaczone. Sumaryczna moc urządzeń w pomieszczeniu 023 wynosi 60 kW. *montaż przy każdym węźle zasilającym po dwa gniazda Ethernet+ dodatkowo gniazdo DATA Okablowanie klasy min. CAT6.; przewody Ethernet należy doprowadzić do szafy teleinformatycznej w pomieszczeniu 025 i zakończyć krosownicą. Szafa z serwerem do obsługi laboratorium będzie zlokalizowana w pomieszczeniu 020, wszystkie wymagane podłączenia już są; szafa z serwerem nie wchodzi w zakres remontu.*poprowadzenie z pomieszczenia przewód Ethernet dla potrzeb monitoringu centrali. Panel sterowniczy centrali klimatyzacyjnej musi być zabezpieczony przed ingerencją osób do tego nieuprawnionych.- Pomieszczenie 025Roboty elektryczne *podłączenie przewodów Ethernet do istniejącej szafy i zakończenie krosownicą .- Pomieszczenie 026Roboty elektryczne *wykonanie dodatkowego gniazda dla podgrzewacza*montaż 6 szt gniazd Ethernet+ 3 gniazda DATA Okablowanie klasy min. CAT6.; przewody Ethernet należy doprowadzić do szafy teleinformatycznej w pomieszczeniu 025 i zakończyć krosownicą.1) Temat nr 2 obejmujący wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych pomieszczeń laboratoryjnych nr 020, 023, 025, 026 w budynku W-2 (10-19) Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24 w Krakowie zgodnie z dokumentacją przekazaną Wykonawcy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją techniczną i opisem przedmiotu zamówienia” w następującym zakresie:a) Pomieszczenie 020Roboty budowlane*naprawa posadzki, szpachlowanie, uzupełnienia *przebicia, uzupełnienia po przebiciach dla klimatyzacji i wentylacji / wg dostarczonego przez Zamawiającego projektu/*przetarcie tynków , malowanie ścian i sufitów / kolor ścian do uzgodnienia z Użytkownikiemb) Pomieszczenie 023 Roboty budowlane *wymiana podłogi na płytki gres antypoślizgowe techniczne o dużej wytrzymałości *sprawdzenie wytrzymałości posadzki --Masa niektórych urządzeń wynosi 500kg. -ewentualnie dozbrojenie wylewki *wymiana ,naprawa wylewki cementowej*przebicia, uzupełnienia po przebiciach dla klimatyzacji i wentylacji / wg dostarczonego przez Zamawiającego projektu/*uzupełnienie tynków , przetarcie tynków*malowanie ścian i sufitów / kolor ścian do uzgodnienia z Użytkownikiem/ c) Pomieszczenie 025Roboty budowlane *przebicia, uzupełnienia po przebiciach dla wentylacji, klimatyzacji i instalacji elektrycznej*podcięcie drzwi dla wentylacji d) Pomieszczenie 026Roboty budowlane *przebicia, uzupełnienia po przebiciach dla klimatyzacji i instalacji elektrycznej*podcięcie drzwi dla wentylacji *wymiana podłogi na płytki gres antypoślizgowy techniczny o dużej wytrzymałości *wymiana/naprawa wylewki cementowej *wymiana okładziny ściennej z płytek przy zlewie *dostawa i montaż szafki pod zlew *likwidacja zacieków, uzupełnienie tynków, przetarcie tynków*malowanie ścian i sufitów / kolor ścian do uzgodnienia z Użytkownikiem/ Roboty sanitarne *wykonanie nowego kącika sanitarnego / wymiana podejść, armatury/ bateria, złączka do węża/ przyborów/ zlew laboratoryjny z blachy nierdzewnej/ *montaż podgrzewacza przepływowego *demontaż i ponowny montaż grzejnika, wymiana gałązek *naprawa, uzupełnienie izolacji na rurociągach e) Przedsionek*dostawa i montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych o wym. 200x200 cm/ wymiary sprawdzić na budowie/* uzupełnienie tynków , przetarcie tynków* malowanie ścian i sufitów / kolor ścian do uzgodnienia z Użytkownikiem* wykonanie instalacji alarmowej z podłączenie do portierniSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy, rysunki oraz przedmiar robót, stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ - do pobrania plik: Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Warunki realizacji zamówienia zawiera również projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres rękojmi na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

˜Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym-Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca ma wykazać w sposób szczególny. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca ma wykazać w sposób szczególny. Sytuacja ekonomiczna i finansowa- Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złZdolność techniczna lub zawodowa- Wykonawca winien wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane, każda o wartości minimum 100 000 zł i obejmująca remont pomieszczeń w obiektach biurowych/użyteczności publicznej wraz z instalacjami wod-kan, instalacjami wentylacji mechanicznej, oddymiania, instalacjami elektrycznym2. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje:a) kierownikiem robót branży budowlanej, posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) kierownikiem robót branży sanitarnej, posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wod-kanc) kierownikiem robót branży elektrycznej, posiadającym uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa d) zespołem projektowym złożonym z projektantów:- branży architektonicznej posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, zgodnie z art. 13. Ust. 1 i art. 14 ust. 1 pkt 1) oraz art. 12 ust. 1 pkt 1) Ustawy prawo budowlane ((tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333).- branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z art. 13 ust. 1 i art. 14 ust. 1 pkt 4 ppkt b) oraz art. 12 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo budowlane ((tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333).- branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych zgodnie z art. 13 ust. 1 i art. 14 ust. 1 pkt 4 ppkt c) oraz art. 12 ust. 1 pkt 1 Ustawy prawo budowlane ((tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333).Osoby wymienione powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ˜Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ˜Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczyZobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZWykaz osóbWykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZUbezpieczenie od odpowiedzialności cywilnejDokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Wykaz robót budowanychWykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6 do SWZJeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

˜a) wypełniony formularz ofertowy– załącznik nr 2 do SIWZb) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w zakresie wskazanym przez Zamawiającego - załącznik nr 3 do SWZc) jeśli dotyczy – zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (załącznik nr 4 do SIWZ)d) jeśli dotyczy – pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą , a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, winno być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

˜Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. szczegóły w pkt. 12 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

˜Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy, dot. ; warunków atmosferycznych, przekazania terenu budowy, robot dodatkowych, materiałów, zmian w dokumentacji projektowej, przestoju w robotach, robót zamiennych, innych okoliczności , zmian w dokumentacji technicznej, terminu wykonania, osób, podwykonawcy, wynagrodzenia, siły wyższej. Wszystkie zmiany są szczegółowo opisane w projekcie umowy - załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ˜https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-27

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

˜Pełna nazwa postępowania; Remont pomieszczeń laboratoryjnych nr 020, 023, 025, 026 w budynku W-2 (10-19) WIŚiE PK ul. Warszawska 24 w Krakowie w formule zaprojektuj i wykonaj i instalacja klimatyzacji i wentylacji w ramach zad. Inwestycyjnego pn." Przebudowa pomieszczeń laboratoryjnych nr 020,,023, 025, 026 w bud. W-2(10-19) WIŚiE ul. Warszawska 24 Kraków"
2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sieci kanalizacyjnej - Myślachowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy sieci kanalizacyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI