Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
REMONT POMIESZCZEŃ I KORYTARZY BUDYNKU NR 38 – MAGAZYNU CHEMICZNEGO W FORMULE
ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWarszawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
Termin składania wniosków2021-05-17
ZamawiającyWojskowa Akademia Techniczna
Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
Numer ogłoszenia2021/BZP 00044491
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044491 z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane REMONT POMIESZCZEŃ I KORYTARZY BUDYNKU NR 38 – MAGAZYNU CHEMICZNEGO W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wat.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wat.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym oferta, wszelkie wnioski,dokumenty,oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje udostępniane i przekazywane są w formieelektronicznejza pośrednictwem Platformy. Za datę wpływu wniosków, dokumentów, oświadczeń,zawiadomieńorazinformacji przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.2. Zamawiający nieprzewidujesposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób, niż przy użyciu środkówkomunikacjielektronicznej wskazanej w SWZ.3. Zainteresowany złożeniem oferty Wykonawca winienzapoznać sięz aktualnąInstrukcją dla Wykonawców dostępną na Platformie w zakładce Regulacje iproceduryprocesu zakupowego.4. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego,jako:1)dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;2) dopuszcza siępodpisaniedokumentów wformacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem.W związkuz tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielnyplik zpodpisem. 5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjneumożliwiająceprawidłowe złożeniepodpisu elektronicznego:1) rekomendowaną przeglądarką dozłożenia oferty jestMS Internet Explorer lub Firefox w wersji wspieranej przez producenta;2)uruchomienieoprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji1.8.0_65 lubnowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownikasesyjnychplików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witrynyPlatformyezamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymagatouprawnień administracyjnych na komputerze;3) należy zainstalować dedykowany komponentSzafirSDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisuelektronicznegowPlatformie ezamawiający. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacjiSzafir Host należyprzeładować bieżącą stronę;4) przed uruchomieniem Platformy ezamawiający, wpierwszej kolejnościnależy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.6. Informacjedotycząceodpowiedniegoprzygotowania stanowiska znajdują sięnastronie:https://oneplace.marketplanet.pl/przygotujstanowisko-pc-wykonujac-ponizszekroki.7.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne umożliwiające pracę naPlatformie Zakupowej tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor IntelIV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux,lub ich nowszewersje;3) zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej wnajnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) włączona obsługaJavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.8.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100MB wformatach: .pdf, .xls, .doc, .zip.9. Zamawiającyokreśla informacje na temat kodowania i czasuodbiorudanych tj.:1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest wSystemie, jakozaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jestdopiero poodszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływieterminu składania ofert.10. Oznaczenieczasu odbiorudanych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg.czasu lokalnegoserwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem GłównegoInstytutu Miar
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa;2) administrator danych powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@wat.edu.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, nr sprawy 27/DIR/2021;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;5) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia, działającą pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;9) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.)− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.) − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;10) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 27/DIR/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń i korytarzy budynku nr 38 – magazynu chemicznego w formule zaprojektuj i wykonaj
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie. 2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający wymaga podmiotowego środka dowodowego w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał 2 zadania polegające na wykonaniu robót remontowych budynków magazynowych i/lub wykonaniu robót remontowych pomieszczeń magazynowych i/lub budowie budynków magazynowych w formule „zaprojektuj i wykonaj” każde zadanie na innym placu budowy, każde zadania na kwotę co najmniej 1 000 000 zł brutto oraz załączy dowody określające, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.b) będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia z których wynikać będzie, ze Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej: − jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji architekta oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach oraz− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach oraz− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta w specjalności instalacji elektrycznych oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach oraz− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta w specjalności instalacji teletechnicznych oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach oraz− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta w specjalności instalacji sanitarnych oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach oraz− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach oraz− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacji elektrycznych oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach oraz− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacji teletechnicznych oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach oraz− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacji sanitarnych oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tejsamej grupy kapitałowej w myśl ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, zinnym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupykapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnieod innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datwykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodówokreślających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostaływykonane, lub są wykonywane należycie.2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczeniai wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - systemowy;2) Zestawienie Kosztów Zadania (ZKZ) – stanowiący załącznik Nr 1 do SWZ;3) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;5) Zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale VIII SWZ – stanowiące załącznik Nr 5 do SWZ 6) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania.Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww. pełnomocnictwo: poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę.Konsorcjum dołącza ww. pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy regulującej współpracę konsorcjum, z której wynika ustanowione pełnomocnictwo. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają oświadczenie z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy. 4. Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa w ust. 1 zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych podmiotów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) zmiana terminu wykonania robót z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania Umowy:a) z powodu okoliczności po stronie Zamawiającego, w szczególności:− wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, − nieterminowego przekazania terenu budowy, − konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót. b) z powodu stwierdzenia niezinwentaryzowanych instalacji lub robót mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy; c) z powodu wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych utrudniających lub uniemożliwiających Wykonawcy wykonywanie robót zewnętrznych zgodnie z warunkami technicznymi wykonywania i odbioru robót; d) jeżeli wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy; e) jeżeli wystąpią opóźnienia w dokonaniu lub zaniechanie dokonania określonych czynności (w tym w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień) przez właściwe organy administracji, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; g) w razie wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami w pierwotnie określonym terminie. 2) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczących realizacji robót;3) zmiany o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędne do sprawnej realizacji umowy w szczególności: zmiany adresów do korespondencji, zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, zmiany projektantów, kierowników robót i innych osób wskazanych w wykazie osób biorących udział w realizacji przedmiotu umowy pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały takie same uprawnienia jak osoby wskazane w wykazie - ze strony Wykonawcy w zakresie realizacji obowiązków umownych i inspektorów nadzoru ze strony Zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej takiej jak np.: zgon, wyjazd za granicę, choroba, urlop, rozwiązanie stosunku pracy, zmiana miejsca zamieszkania i inne uzasadnione sytuacje wymagające powyższej zmiany;4) zmiany podmiotu trzeciego na etapie realizacji przedmiotu umowy, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub Podwykonawcy, pod warunkiem że nowy podmiot trzeci i/lub Podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne; 5) zmiany, o których mowa w ust. 6 mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i zostaną wprowadzone do Umowy aneksem;6) okres wydłużenia terminu zakończenia robót nie może przekraczać okresu trwania przyczyn, z powodu których dotrzymanie terminu zakończenia robót będzie zagrożone i – jeśli dotyczy - czasu niezbędnego do usunięcia przeszkód uniemożliwiających terminową realizację zamówienia;7) zamawiający nie ma obowiązku przedłużania terminu wykonania Umowy, jeżeli Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 6 pkt 1 lit. b, d, e, f i g nie zgłosi tego faktu wraz z uzasadnieniem w formie pisemnej do zaakceptowania przez Zamawiającego. W przypadku zaakceptowania przez Zamawiającego uzasadnienia zmiany terminu wykonania Umowy, sporządzony zostanie aneks zmieniający termin wykonania Umowy;Uszczegółowienie zmian w Rozdziale XXIII pkt 6 SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę w formie elektronicznej należy zamieścić na Platformie pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-15
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług konserwacji i naprawy systemów bezpieczeństwa w budynkach
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług konserwacji i naprawy systemów bezpieczeństwa w budynkach.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.