REMONT POMIESZCZEŃ I DOCIEPLENIE FUNDAMENTÓW BUDYNKU NR 38 – MAGAZYNU CHEMICZNEGO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
REMONT POMIESZCZEŃ I DOCIEPLENIE FUNDAMENTÓW BUDYNKU NR 38 – MAGAZYNU CHEMICZNEGO W FORMULE ”ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-09-20
  • ZamawiającyWojskowa Akademia Techniczna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-03
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT POMIESZCZEŃ I DOCIEPLENIE FUNDAMENTÓW BUDYNKU NR 38 – MAGAZYNU CHEMICZNEGO W FORMULE ”ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowa Akademia Techniczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012122900

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-908

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@wat.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT POMIESZCZEŃ I DOCIEPLENIE FUNDAMENTÓW BUDYNKU NR 38 – MAGAZYNU CHEMICZNEGO W FORMULE ”ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78e2cfb7-0c80-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168803

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024913/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.39 Remont pomieszczeń i docieplenie fundamentów budynku nr 38 - magazynu chemicznego w formule "zaprojektuj i wykonaj"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wat.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wat.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXVII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXVII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 77/DIR/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń i docieplenie fundamentów budynku nr 38 – magazynu chemicznego w formule ”zaprojektuj i wykonaj”
ZAKRES:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie konstrukcji i architektury uwzględniającej podział budynku na dwa magazyny, zmianą podziału pomieszczeń oraz remont wszystkich pomieszczeń;
2) Wykonanie kwalifikacji pomieszczeń budynku magazynu nr 38 i samego budynku pod względem zagrożenia wybuchem i zagrożenia pożarem.
3) Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu wykonawczego wentylacji mechanicznej z uwzględnieniem potrzeb użytkowników.
4) Opracowanie dokumentacji wymiany instalacji c.o. z uwzględnieniem parametrów
z nowego węzła cieplnego, wykonanego w ramach innego zamówienia.
5) Opracowanie dokumentacji projektowych branży elektrycznej (projektów budowlano/wykonawczych) na wymianę: instalacji oświetlenia podstawowego, oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji gniazd wtykowych 230/400V, instalacji zasilania wentylacji i automatyki wentylacji, instalacji odgromowej, instalacji połączeń wyrównawczych, rozbudowy (wymiany) elektroenergetycznego złącza budynkowego.
6) Opracowanie dokumentacji projektowych branży niskonapięciowych (projektów budowlano/wykonawczych): sieci strukturalnej w budynku, instalacji sygnalizacji ppoż.
i sygnalizacji bezpieczeństwa, z odpowiednimi przyłączami.
7) Przebudowa wejścia bocznego do budynku z podestem - rampą z podjazdem dla samochodów ciężarowych.
8) Remont i przebudowa pomieszczeń magazynowych z utworzeniem magazynów chemicznych o mniejszych powierzchniach i wydzieleniu powierzchni dla magazynu kwaterunkowego.
9) Remont pomieszczeń biurowych i sanitariatu z wymianą osprzętu.
10) Wymiana ślusarki i stolarki okiennej na okna aluminiowe w magazynach.
11) Wykonanie tynków nowych ścian oraz uzupełnienia i przetarcie tynków istniejących
z likwidacją rys i ubytków.
12) Malowanie ścian i sufitów pomieszczeń;
13) Wymiana instalacji c.o. z dostosowaniem do parametrów nowego węzła cieplnego;
14) Wymiana uszkodzonej-wyeksploatowanej stolarki drzwiowej z uwzględnieniem przepisów ppoż.
15) Zakup i zamontowanie platformy towarowej do 200 kg dla pokonania różnicy poziomów z posadzki piwnic na poziom terenu.
16) Remont schodów podestu w wejściu głównym ,z wymianą okładzin.
17) Remont dachu po zainstalowaniu wentylatorów dachowych oraz naprawę kominów wentylacyjnych.
18) Wymiana instalacji wentylacji mechanicznej z dostosowaniem do obowiązujących przepisów oraz do nowego podziału pomieszczeń.
19) Wymiana instalacji hydrantowej z rozdziałem na dwa zespoły magazynów;
20) Wymiana instalacji wody zimnej, instalacji c.o. z właściwym rozmieszczeniem grzejników na parterze zapewniając równomierne dogrzewanie pomieszczeń magazynowych zapewniając min temp. 15 st. C., a w pomieszczeniach biurowych 22 st. C.
21) Wymiana instalacji elektrycznej wg projektu, w tym: wymiana instalacji elektrycznej
w pomieszczeniach magazynu chemicznego, zakwalifikowanych jako zagrożone wybuchem, na instalację przeciwwybuchową, wymiana instalacji odgromowej.
22) Wymiana rozdzielni głównej z rozdziałem na dwóch odrębnych użytkowników.
23) Montaż sieci strukturalnej , SSWiN i SSP wg projektów.
24) Wykonanie izolacji i docieplenia fundamentów budynku wraz z odwodnieniem deszczówki do przykanalika,
25) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wykonanych robót

UWAGA:
Roboty budowlane będą wykonywane etapami w oparciu o uzgodniony z Użytkownikiem harmonogram realizacyjny. Magazyn podczas prac budowlanych będzie czynny,
w ograniczonym zakresie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał 2 zadania polegające na wykonaniu robót remontowych budynków magazynowych i/lub wykonaniu robót remontowych pomieszczeń magazynowych i/lub budowie budynków magazynowych w formule „zaprojektuj i wykonaj” każde zadanie na innym placu budowy, każde zadania na kwotę co najmniej 1 000 000 zł brutto oraz załączy dowody określające, że roboty te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia z których wynikać będzie, ze Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej:
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji architekta oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta
w specjalności instalacji elektrycznych z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta
w specjalności instalacji sanitarnych z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji projektanta
w specjalności instalacji telekomunikacyjnych z uprawnieniami do projektowania bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy
w specjalności konstrukcyjno - budowlanej z uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności instalacji elektrycznych z uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności instalacji sanitarnych z uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach;
− jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót
w specjalności instalacji telekomunikacyjnych z uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane doświadczenie/wykształcenie
i ewentualnie na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, jeżeli Wykonawca będzie polegał na ich zasobach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w myśl ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, lub są wykonywane należycie.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie projektów i robót oraz kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w zawartej umowie w sytuacjach opisanych w Rozdziale XXIII ust. 6 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę w formie elektronicznej należy zamieścić na Platformie pod adresem: https://wat.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-19

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie posadzek oraz tynkowanie - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby która wykona posadzki na około 150m2 oraz na ścianach są tynki do poprawy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI