Remont pomieszczeń Fotoplastikonu Warszawskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont pomieszczeń Fotoplastikonu Warszawskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-09-14
  • ZamawiającyMuzeum Powstania Warszawskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-25
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Fotoplastikonu Warszawskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Powstania Warszawskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015760222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grzybowska 79

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@1944.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.1944.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń Fotoplastikonu Warszawskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-509c2e76-05cd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004894/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont pomieszczeń Fotoplastikonu Warszawskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi-1944.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi-1944.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń o których mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych jak również sposób ich sporządzenia określa Rozporządzenie Prezesa Rady ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2020 poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MPW.ZP.3121.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń Fotoplastikonu Warszawskiego, mieszczącego się w Al. Jerozolimskich 51 w Warszawie. Obecnie lokal składa się z dziesięciu pomieszczeń.
W lokalu znajdują się 2 toalety, w tym jedna dla osób niepełnosprawnych, zaplecze socjalne, sala wielofunkcyjna, sala z FOTOPLASTIKONEM, zaplecze biurowe, magazynek oraz trzy pomieszczenia pełniące funkcje komunikacyjną. Lokal obecnie pełni funkcję muzealną. Stan techniczny pomieszczeń jest dobry. Pomieszczenia przeznaczone do dołączenia do Fotoplastikonu, obecnie stanowią trzy niezależne lokale usługowe. Pomieszczenie nr 1/12, dostępne z przedsionka (pomieszczenie nr 1/1) oraz dwa pomieszczenia dostępne poprzez drzwi z korytarza (pomieszczenie nr 1/2). Dołączane pomieszczenia nr 1/10 i 1/11 mają niezależne wejścia z zewnątrz. Pomieszczania zostaną połączone ze sobą poprzez usunięcie ścianki działowej we wnęce ściany oddzielającej oba pomieszczenia od siebie. Projekt przewiduje zmianę lokalizacji zaplecza socjalnego dla pracowników. Dotychczasowe zaplecze socjalne zamienione zostanie na POMIESZCZENIE FOTO (nr 1/6). Zaplecze socjalne zostanie urządzone w dołączonym do lokalu pomieszczeniu nr 1/10. Stan techniczny lokali jest zły, nie nadają obecnie do użytkowania. Przewidywane prace remontowe nie zakładają zasadniczych zmian w istniejącym układzie funkcjonalno - przestrzennym lokalu. Dotychczasowa funkcja lokalu pozostaje bez zmian.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli:
1. Wykonawca wykaże, że należycie wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji budynków lub pomieszczeń wraz z wykonaniem robót instalacyjnych branży elektrycznej i sanitarnej, o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda, w tym co najmniej jedną prowadzoną w obiekcie objętym ochroną konserwatora zabytków.
2. dysponuje lub zgodnie z art. 118 ustawy Pzp, będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. Kierownikiem Budowy, Kierownikiem Robót w branży sanitarnej i Kierownikiem Robót w branży elektrycznej, którzy spełniają następujące wymagania
Kierownik Budowy - Pełnił funkcje Kierownik Budowy w co najmniej 2 robotach budowlanych polegających na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji budynków lub pomieszczeń o wartości co najmniej 150 000,00 brutto zł każda, w tym co najmniej jedna prowadzona w obiekcie objętym ochroną konserwatora zabytków
Kierownik Robót w branży sanitarnej - Pełnił funkcje Kierownik Robót branży sanitarnej w co najmniej 1 robocie budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji budynków lub pomieszczeń o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto
Kierownik Robót w branży elektrycznej- Pełnił funkcje Kierownik Robót branży elektrycznej w co najmniej 1 robocie budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji budynków lub pomieszczeń o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; - o ile Zamawiający nie może ich uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych;
2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi że przygotowali te oferty niezależnie od Wykonawcy należącego do tej samem grupy kapitałowej;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wykaz minimum 2 robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dopuszczalne jest składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają sprawie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy zamówienia publicznego. Razem z ofertą musi zostać złożone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczona kopia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 11.1 SWZ składa każdy Wykonawca. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadkach określonych w przepisach prawa oraz w razie:
1) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa – w zakresie wynikającym ze zmienionych przepisów prawa;
2) odpowiedniego wydłużenia terminów wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron lub z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej - w takim przypadku wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy nastąpi - odpowiednio - o okres usunięcia przyczyn i skutków okoliczności niezależnych od stron, lub leżących po stronie Zamawiającego, lub usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;
3) gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, o ile zmiany te nie naruszają postanowień art. 454 ust. 2 ustawy z dnia 11-09-2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
4) zastosowanie innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż przewidziane w dokumentacji projektowej, gdy zmiany te wynikać będą z konieczności usunięcia błędów w dokumentacji projektowej lub zostaną narzucone przez właściwe podmioty lub podmioty zewnętrzne - w takim przypadku zastosowanie innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż przewidziane w dokumentacji projektowej będzie polegać na zastąpieniu pierwotnych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, właściwymi, nie gorszymi niż pierwotne rozwiązania techniczne, technologiczne lub materiałowe;
5) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności ze strony właściwych organów, które nie są następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca - odpowiednio o czas trwania opóźnienia w dokonaniu określonych czynności ze strony właściwych organów;
6) wystąpienia siły wyższej powodującej konieczność wstrzymania lub zawieszenia wykonywania umowy poprzez zmianę terminów lub sposobu realizacji umowy - odpowiednio o czas trwania siły wyższej lub w sposób zapobiegający skutkom wystąpienia siły wyższej;
3. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć oraz którego strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, epidemie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi-1944.ezamawiajacy.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-14

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20 - Pułtusk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI