Remont mieszkania przy ulicy Poznańskiej 8/2 w Stęszewie z materiału Wykonawcy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont mieszkania przy ulicy Poznańskiej 8/2 w Stęszewie z materiału Wykonawcy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStęszew
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-10-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Stęszew
  • Data publikacji ogłoszenia2017-09-28
  • Numer ogłoszenia594478-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594478-N-2017 z dnia 2017-09-28 r.

Gmina Stęszew: Remont mieszkania przy ulicy Poznańskiej 8/2 w Stęszewie z materiału Wykonawcy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stęszew, krajowy numer identyfikacyjny 63125852000000, ul. ul. Poznańska  11 , 62060   Stęszew, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 8197141, e-mail przetargi@steszew.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): steszew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.steszew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mieszkania przy ulicy Poznańskiej 8/2 w Stęszewie z materiału Wykonawcy
Numer referencyjny: IN.271.6.7.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres prac: Lp Kod Opis Jm Ilości składowe Ilość robót 1 2 3 4 5 6 1 ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1.1 KNNR 3 0801-0700 Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych m2 34,600 7,60+14,10+12,90 m2 34,600 1.2 KNNR-W 3 0601-0100 Odbicie tynków z zaprawy wapiennej lub cementowo- wapiennej,bez względu na ilość,na ścianach,filarach i pilastrach m2 102,600 102,6 m2 102,600 1.3 KSNR 3 0702-0600 Wykucie z muru drzwi zewnętrznych m2 2,310 1,1*2,1*1 m2 2,310 1.4 KSNR 3 0702-0500 Wykucie z muru drzwi płytowych wewn. m2 2,520 1*2,1*1,2 m2 2,520 1.5 KNNR 8 0306-0100 Demontaż rurociągu stalowego i PE o połączeniach gwintowanych o średnicy 15-20 mm m 23,000 23 m 23,000 1.6 KNNR 8 0122-0100 Demontaż zaworu czerpalnego (wypływowego) o średnicy 15-20 mm szt. 1,000 1 szt. 1,000 1.7 KNNR 8 0425-0100 Demontaż zbiornika odpowietrzającego o pojemności do 10,0 dm3 szt. 1,000 1 szt. 1,000 1.8 KNNR 8 0128-0500 Demontaż kompletnego urządzenia - TRZON KUCHENNY kpl. 1,000 1 kpl. 1,000 1.9 KNNR 8 0222-0800 Demontaż rurociągu z PCW o średnicy 75-110 mm na ścianach budynku m 6,000 6 m 6,000 1.10 KNNR 8 0122-0500 Demontaż baterii umywalkowej lub zmywakowej stojącej szt. 2,000 2 szt. 2,000 1.11 KNNR 8 0225-0300 Demontaż urządzeń sanitarnych: umywalki porcelanowej kpl. 2,000 2 kpl. 2,000 1.12 KNNR-W 3 0301-0100 Rozbiórka ścian z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej m3 0,963 0,35*1,1*2,5 m3 0,963 1.13 KNNR-W 3 0513-0500 Rozebranie ścianek działowych z desek m2 13,140 4,38*3 m2 13,140 1.14 KNNR-W 9 0501-0600 Demontaż zawieszanych, przykręcanych opraw świetlówkowych z kloszem szt. 2,000 2 szt. 2,000 1.15 KNR 4-04 1101-0300 Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadowaniu i wyładowaniu. Transport gruzu samochodem dostawczym na odległość 1 km m3 5,638 34,6*0,01+102,6*0,03+13,14*0.08+0,963+0,2 m3 5,638 1.16 KNR 4-04 1101-0600 Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym za- i wyładunkiem.Nakłady uzupełniające na każdy dalszy rozpoczęty km odl.transp.ponad 1km samochodem dostaw. - do 11 km m3 5,694 5,694 m3 5,694 1.17 001 Opłata za odpady - koszty utylizacji m3 5,694 5,694 m3 5,694 2 ROBOTY BUDOWLANE 2.1 WEWNĘTRZNE 2.1.1 KNR-I 0-19 1024-0700 Drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe obsadzone na kotwach stalowych,pełne, podwójny zamek kl. C, profil Schuco lub równoważne, szerokość w świetle 1,0 m m2 2,520 1,2*2,1 m2 2,520 2.1.2 KNR-W 2-02 0147-0100 Ułożenie nadproży prefabrykowanych YTONG m 1,500 1,5 m 1,500 2.1.3 KNR 2-02 1017-0200 Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne,wewnątrzlokalowe,jednodzielne pełne o powierzchni ponad 1,60 m2,fabrycznie wykończone /B.I.nr 8/96/ zamykane na zamek patentowy kl. C, prod. Porta lub równoważne, szerokość w świetle 1,0 m wraz z ościeżnicą m2 2,520 1,2*2,1 m2 2,520 2.1.4 NNRNKB 2-02U 1134-0201 Gruntowanie powierzchni pionowych preparatami gruntującymi "ATLAS UNI GRUNT" (Orgbud W-wa) m2 102,600 102,6 m2 102,600 2.1.5 KNNR-W 2 1703-0200 Okładziny pojedyńcze z płyt gipsowo-kartonowych (suche tynki gipsowe) na ścianach, słupach, belkach i ościeżach na zaprawie na paskach m2 102,600 102,6 m2 102,600 2.1.6 KNR-I 0-14 2010-0501 Ścianki działowe GR z płyt gipsowo - kartonowych z ociepleniem na rusztach metalowych pojedyńczych z pokryciem obustronnym, dwuwarstwowe 75-101, wypełnienie wełna mineralna m2 19,750 25,05-2*1-1,5*2,2 m2 19,750 2.1.7 KNKRB 2 0803-0800 Gładź gipsową dwuwarstwowa na ścianach z płyt gipsowych m2 122,350 102,6+19,75 m2 122,350 2.1.8 NNRNKB 2-02U 2701-0100 Sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi (Orgbud W-wa) m2 34,200 7,6+14,1+3,4+9,1 m2 34,200 2.1.9 KNKRB 2 1401-0700 Malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą emulsyjną bez gruntowania - dwukrotnie m2 122,350 102,6+19,75 m2 122,350 2.1.10 KNNR 2 1205-0300 Podłoga o grubości 25 mm z płyty OSB m2 34,200 34,2 m2 34,200 2.1.11 KNNR 2 1205-0300 Podłoga o grubości 25 mm z płyty OSB m2 34,200 34,2 m2 34,200 2.1.12 NNRNKB 2-02U 1136-0100 Posadzki z paneli podłogowych układane na klej winylowy (Orgbud W-wa) - klasa AC5 m2 30,800 34,2-3,4 m2 30,800 2.1.13 NNRNKB 2-02U 1119-1100 Posadzki jedno- i dwubarwne z płytek terakotowych 40x40 cm luzem,na zaprawie klejowej "ATLAS" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 (Orgbud W-wa) m2 3,400 3,4 m2 3,400 2.1.14 NNRNKB 2-02U 0840-1100 Licowanie ścian o powierzchni ponad 5 m2 płytkami terakotowymi o wymiarach 40x45 cm luzem,na zaprawie klejowej "ATLAS" (Orgbud W-wa) m2 9,400 3,8*3-2 m2 9,400 2.1.15 KNNR 3 0302-0100 Uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach z cegły na zaprawie wapiennej,cementowo-wapiennej m3 0,990 2,2*0,3*1,5 m3 0,990 3 INSTALACJE C.O. 3.1 KNR 4-02 0521-0200 Demontaż grzejnika stalowego płytowego dwurzędowego typu GP-2 i GP-4 kpl. 1,000 1 kpl. 1,000 3.2 KNR-I 0-35 0209-0300 Montaż grzejników stalowych typu C33, V33 trzypłytowych o wysokości 300-900mm z zestawem wsporników montażowych o dł. 1000-1400 mm szt. 4,000 4 szt. 4,000 3.3 KNR-I 0-31 0208-0100 Montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych o podwójnej regulacji, prostych lub kątowych z głowicami termostatycznymi, średnica nominalna armatury 15 mm kpl. 4,000 4 kpl. 4,000 3.4 KNR-I 0-35 0215-0400 Montaż głowic termostatycznych - zakres nastaw 6-28 st.C szt. 4,000 4 szt. 4,000 3.5 KNR-W 7-28 0209-1200 Wykucie bruzd w podłożu betonowym. Dodatek za dalsze 100 cm2 przekroju bruzd m 32,000 32 m 32,000 3.6 KNR-I 19-01 0328-0700 Zamurowanie na pełno, bruzd poziomych o głębokości i szerokości do 1/2 x 1 1/2 cegły w murach z cegły gotyckiej m 32,000 32 m 32,000 3.7 KNR-I 0-13 0128-0100 Rurociągi z rur Pex firmy Tece łączonych metodą mechaniczną na ścianach budynków niemieszkalnych. Rurociągi o średnicy 15 mm m 32,000 32 m 32,000 3.8 KNR-I 0-34 0102-0100 Izolacja rurociągów otulinami Thermaflex ZZ, grubość izolacji 6 mm. Średnica zewnętrzna rurociągów 12-22 mm m 32,000 32 m 32,000 3.9 KNR 2-15 0107-0100 Dodatek za wykonanie podejścia dopływowego do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp.o średnicy nominalnej 15 mm szt. 8,000 8 szt. 8,000 3.10 KNR 7-07 0102-0100 Montaż pomp wirowych odśrodkowych (jedno- i wielostopniowych) do zasilania kotłów oraz obiegowych do wody gorącej o masie 0,05 t wraz z zaworem odpowietrzajacym i niezbędną armaturą kpl. 1,000 1 kpl. 1,000 3.11 KNNR 4 0434-0300 Zbiorniki odpowietrzające o pojemności do 16 dm3 szt. 1,000 1 szt. 1,000 3.12 KNR-I 0-31 0105-0300 Wykonanie podejścia i montaż podgrzewaczy wody użytkowej zasobnikowych, wiszących o pojemności 75 dm3 kpl. 1,000 1 kpl. 1,000 3.13 KNR-W 2-15 0426-0400 Próba szczelności grzejników członowych do 20 elementów w zespole kpl. 4,000 4 kpl. 4,000 3.14 KSNR 8 0528-0200 Uruchomienie kotłowni c.o. z dwuosobową obsługą kpl. 1,000 1 kpl. 1,000 3.15 Analiza własna Zrzut wody z instalacji c.o. i ponowne napełnienie kpl. 1,000 1 kpl. 1,000 4 INSTALACJE WOD.-KAN. 4.1 KNR-W 7-28 0209-1200 Wykucie bruzd w podłożu betonowym. Dodatek za dalsze 100 cm2 przekroju bruzd m 23,000 23 m 23,000 4.2 KNR-I 19-01 0328-0700 Zamurowanie na pełno, bruzd poziomych o głębokości i szerokości do 1/2 x 1 1/2 cegły w murach z cegły gotyckiej m 23,000 23 m 23,000 4.3 KNR-I 0-13 0128-0100 Rurociągi z rur Pex firmy Tece łączonych metodą mechaniczną na ścianach budynków niemieszkalnych. Rurociągi o średnicy 15 mm m 23,200 7,4*2+2*1,9+2*2,3 m 23,200 4.4 KNR-I 0-34 0102-0100 Izolacja rurociągów otulinami Thermaflex ZZ, grubość izolacji 6 mm. Średnica zewnętrzna rurociągów 12-22 mm m 23,200 23,2 m 23,200 4.5 KNR-SEK 02-03 0402-0100 Ułożenie odpływu liniowego w kabinach prysznicowych z odprowadzeniem wody m 1,000 1 m 1,000 4.6 KNR 2-15 0107-0100 Dodatek za wykonanie podejścia dopływowego do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp.o średnicy nominalnej 15 mm szt. 7,000 7 szt. 7,000 4.7 KNR 2-15 0112-0100 Zawory przelotowe o średnicy nominalnej 15 mm szt. 7,000 7 szt. 7,000 4.8 KNR 2-15 0115-0200 Bateria umywalkowa lub zmywakowa stojąca o średnicy nominalnej 15 mm szt. 2,000 2 szt. 2,000 4.9 KNNR 4 0137-0900 Baterie natryskowe z natryskiem ręcznym o średnicy nominalnej 15 mm szt. 1,000 1 szt. 1,000 4.10 KNR 2-15 0120-0200 Szafka zaworowa wnękowa szt. 1,000 1 szt. 1,000 4.11 KNR 2-15 0110-0400 Próba szczelności instalacji wodociągowych w budynkach niemieszkalnych,rurociągi o średnicy do 65 mm m 23,200 23,2 m 23,200 4.12 KNR-W 2-15G 0101-0100 Montaż na ścianie elementów Geberit Kombifix do miski ustępowej kpl. 1,000 1 kpl. 1,000 4.13 KNR-W 2-15G 0104-0100 Zamontowanie ustępu na elemencie montażowym kpl. 1,000 1 kpl. 1,000 4.14 KNR-W 2-15G 0105-0200 Zamontowanie przycisku do spłuczek podtynkowych publiczny szt. 1,000 1 szt. 1,000 4.15 KNR-W 2-15G 0202-0100 Montaż armatury spłukującej miski ustępowe, pneumatycznej ręcznej ściennej kpl. 1,000 1 kpl. 1,000 4.16 KNR-W 2-15 0208-0300 Rurociąg z PVC kanalizacyjny o średnicy 110 mm o połączeniach wciskowych,na ścianach w budynkach niemieszkalnych m 8,000 8 m 8,000 4.17 KNR-W 2-15 0208-0100 Rurociąg z PVC kanalizacyjny o średnicy 50 mm o połączeniach wciskowych,na ścianach w budynkach niemieszkalnych m 11,000 11 m 11,000 4.18 KNR-W 2-15 0211-0100 Dodatek za wykonanie podejścia odpływowego z rur i kształtek PVC kanalizacyjnych o średnicy 50 mm o połączeniach wciskowych podejśc. 3,000 3 podejśc. 3,000 4.19 KNR-W 2-15 0211-0300 Dodatek za wykonanie podejścia odpływowego z rur i kształtek PVC kanalizacyjnych o średnicy 110 mm o połączeniach wciskowych podejśc. 1,000 1 podejśc. 1,000 4.20 KNR-W 2-15 0230-0201 Umywalki pojedyńcze porcelanowe z syfonem gruszkowym,z tworzywa sztucznego kpl. 1,000 1 kpl. 1,000 4.21 KNNR 3 0303-0200 Ręczne przebicia w ścianach z cegły na zaprawie cementowej m3 0,460 0,46 m3 0,460 4.22 KNNR 3 0302-0200 Uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach z cegły na zaprawie cementowej m3 0,460 0,46 m3 0,460 5 INSTALACJE ELEKTRYCZNE 5.1 TZKNBK cz. XVII 1756-0100 Wykucie otworów (ślepych) lub wnęk w cegle o objętości do 0,25 dm3 szt. 0,250 0,25 szt. 0,250 5.2 KNR 5-18 1712-0400 Przebicie przez ścianę o grubości 2 cegieł szt. 9,000 9 szt. 9,000 5.3 KNR 5-18 0501-0200 Tablice bezpiecznikowe T 12x25 z bezpiecznikami instalacyjnymi, instalacją różnicową i przeciwporażeniową szt. 1,000 1 szt. 1,000 5.4 N.Z. 5-08U 0013-0100 Montaż puszek uniwersalnych mocowanych na podłożu z betonu, z podłączeniem przewodów (z.nr 6/94) szt. 22,000 22 szt. 22,000 5.5 TZKNBK cz. XVII 0208-0500 Przewody kabelkowe typu YDY, YADY 4x2,5 mm2 instalowane na cegle m 280,000 280 m 280,000 5.6 N.Z. 5-08U 0013-0300 Montaż łączników świecznikowych mocowanych na podłożu z betonu, z podłączeniem przewodów (z.nr 6/94) szt. 4,000 4 szt. 4,000 5.7 KNR-W 5-08 0308-0500 Montaż na gotowym podłożu łączników bryzgoszczelnych z tworzywa sztucznego, mocowanych przez przykręcenie, świecznikowych szt. 2,000 2 szt. 2,000 5.8 N.Z. 5-08U 0013-0500 Montaż gniazd wtyczkowych mocowanych na podłożu z betonu, z podłączeniem przewodów (z.nr 6/94) szt. 14,000 14 szt. 14,000 5.9 KNR 5-18 1502-0301 Oprawy porcelanowe hermetyczne proste do przykręcania na cegle z kloszem zakręcanym szt. 1,000 1 szt. 1,000 5.10 N.Z. 5-08U 0016-0700 Montaż opraw świetlówkowych o źródle światła do 4x36 W do sufitów podwieszonych układanych na konstrukcji nośnej. Podłączenie końcowe oprawy (z.nr 11/94) szt. 6,000 6 szt. 6,000 5.11 KNR-W 5-08 0901-0300 Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych. Pierwszy pomiar rezystancji izolacji obwodu 3-fazowego pomiar 1,000 1 pomiar 1,000 5.12 KNR-W 5-08 0901-0400 Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznych. Za każdy następny pomiar rezystancji izolacji obwodu 3-fazowego pomiar 1,000 1 pomiar 1,000 5.13 KNR 4-03 1202-0200 Sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego niskiego napięcia o ilości faz do 3 pomiar 1,000 1 pomiar 1,000 Technologia wykonania prac: 1. Prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną. 2. Wszystkie zastosowane materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami. Ponadto każdy zastosowany materiał należy uzgodnić z Zamawiającym oraz inspektorem nadzoru inwestorskiego, brak w/w uzgodnienia skutkować będzie wymianą na odpowiedni, koszt wymiany w pełni poniesie Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie zastosuje się do polecenia, Zamawiający zleci wykonanie powyższych czynności osobie trzeciej i potrąci poniesione przez siebie koszty z wynagrodzenia Wykonawcy, a gdy kwota ta okaże się niewystarczająca, będzie dochodził jej zwrotu na zasadach ogólnych. 3. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. 4. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu umowy w stosunku do osób trzecich. Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Prace należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i dokumentacją przetargową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Klauzula społeczna: Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawię umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujących roboty budowlane Wykonawca: 1) Zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2014r. poz. 1502 ze zm.) 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi/roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 4) Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumienie przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ projekcie umowy.

II.5) Główny kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-08

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 11 ust. 1 pkt. 2 SIWZ;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający dokona oceny na podstawie załączonego do oferty dokumentu. Wykonawca musi udokumentować: opłacenie polisy (dowód zapłaty ), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 100,000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie ukończył minimum jeden remont budynku o wartości co najmniej 50.000,00 PLN z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania – wzór druku zał. nr 2 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór druku zał. nr 3 do SIWZ 2. Wypełniony kosztorys ofertowy 3. Wykaz zamówień polegających na remoncie budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane (wzór druku zał. nr 4 do SIWZ) z załączeniem dowodów określających czy roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz musi zawierać: minimum jeden remont budynku o wartości co najmniej 50.000,00 PLN 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: 4.1. Zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4.2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa 60,00
Termin gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 . Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy. 2. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej 2) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy. W szczególności postanowienia umowy mogą ulec zmianie w następującym zakresie oraz na następujących warunkach: 1) zmiana wykonawcy realizacji zamówienia publicznego w przypadku gdy wykonawca z którym została zawarta umowa wykaże i wyjaśni, że nie jest w stanie zrealizować zamówienia zgodnie z umową. Umowa może być wtedy zawarta z innym wykonawcą na tych samych warunkach. Nowy wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowych wykonawca. Nowy wykonawca musi także wykazać brak podstaw do wykluczenia w zakresie określonym w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ. Nowy wykonawca odpowiada solidarnie z dotychczasowym wykonawcą za zakres umowy dotychczas zrealizowany; 2) zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienia zdarzeń losowych (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie można zapobiec) i atmosferycznych, które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji usług; b) w przypadku zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; d) gdy właściwe organy administracji publicznej i instytucje uzgadniające nie wydały wymaganych decyzji administracyjnych lub uzgodnień w ustawowym terminie, a w przypadku zarządzających mediami w terminie 2 miesięcy, a także w przypadku zmiany uzgodnienia, bądź wniesienia po wydaniu tych decyzji lub uzgodnień dodatkowych wymogów skutkującego koniecznością dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie; e) konieczności dokonania korekt w zatwierdzonym przez Zamawiającego rozwiązaniu projektowym, a wynikających ze zmiany stanowiska Zamawiającego lub stanowiska instytucji uzgadniających (opiniujących); 3) zmiany w zakresie płatności i wynagrodzenia - zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich uzasadnionych (koniecznych) zmian wprowadzanych do umowy; a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; b) zmiana obowiązującej stawki VAT - wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 4) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, które Zamawiający uzna za uzasadniające zmianę terminu. 5) pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotycząca podmiotu wskazanego w ofercie, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. c) zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej - w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania według dokumentacji projektowej powodowałaby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, byłaby niemożliwa lub gdy zaistniałaby, z przyczyn wynikających z dokumentacji projektowej, konieczność wstrzymania prowadzonych przez wykonawcę robót budowlanych; dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianę terminu zakończenia robót budowlanych (w związku z koniecznością opracowania i uzgodnienia rozwiązań niezbędnych do właściwej realizacji robót); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych oraz zmiany dotyczące terminów: zostanie określony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakończenia robót budowlanych, d) zmiana sposobu spełnienia świadczenia wskutek zmian technologicznych, w szczególności: pojawienie się na rynku sprzętu / urządzeń nowszej generacji, o parametrach korzystniejszych dla Zamawiającego,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont - Koziegłowy
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont - chciałabym przenieść kuchnie do salonu i z kuchni zrobić pokój. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI