Remont lokali mieszkalnych oraz kwater internatowych będących własnością Skarbu Państwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont lokali mieszkalnych oraz kwater internatowych będących własnością Skarbu Państwa w zasobie AMW OReg Lublin
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2017-11-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAgencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-27
  • Numer ogłoszenia608247-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608247-N-2017 z dnia 2017-10-27 r.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie: Remont lokali mieszkalnych oraz kwater internatowych będących własnością Skarbu Państwa w zasobie AMW OReg Lublin
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 1126394600346, ul. ul. Łęczyńska  1 , 20309   Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 814 746 100, e-mail lublin@amw.com.pl, faks 814 746 123.
Adres strony internetowej (URL): www.amw.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Agencja Wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.amw.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.amw.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Agencja Mienia Wojskowego Oreg Lublin ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych oraz kwater internatowych będących własnością Skarbu Państwa w zasobie AMW OReg Lublin
Numer referencyjny: OL-ZP.7720.143.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych oraz kwater internatowych będących własnością Skarbu Państwa w zasobie AMW OReg Lublin. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 9 części, opisanych w Części XIX SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45453000 – 7 Roboty remontowe i renowacyjne Przedmioty dodatkowe: 45410000 - 4 Tynkowanie 45431100 - 8 Kładzenie terakoty 45431200 - 9 Kładzenie glazury 45432110 - 8 Kładzenie podłóg 45262350 -9 Betonowanie bez zbrojeń 45252500 - 6 Roboty murarskie 45421110 - 8 Instalowanie ram okiennych i drzwiowych 45421132 - 8 Instalowanie okien 45421131 - 1 Instalowanie drzwi 45442100 - 8 Roboty malarskie 45332200 – 5 Hydraulika; 45332400 - 7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych; 45442200 – 9 Nakładanie powłok antykorozyjnych; 45310000 - 3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45333000 - 0 Roboty instalacyjne gazowe; 45331100 – 7 Instalowanie centralnego ogrzewania; 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy w przedmiarach robót, które stanowią materiał pomocniczy oraz opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawcy powinni dokładnie przeanalizować STWiORB jak i przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem w celu sporządzenia oferty. 6. Zamówienie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej (zgodnie z przedmiarami robót). 7. Roboty budowalne wyszczególnione w przedmiarach robót (roboty ogólnobudowlane, roboty instalacji sanitarnych, roboty instalacji elektrycznych) będą wykonywane przez osoby wymienione w Załączniku Nr 1 do Umowy „Wykaz Pracowników wykonujących roboty budowlane” zwane dalej „Pracownikami wykonującymi roboty budowlane”. 8. W przypadku wykonywania robót na instalacji gazowej lub elektrycznej, a także wymiany urządzeń gazowych lub elektrycznych, protokoły z wykonanych pomiarów i prób (szczelności instalacji itp.) będzie podpisany przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia.

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45410000-4
45431100-8
45431200-9
45262350-9
45432110-8
45252500-6
45421110-8
45421132-8
45421131-1
45442100-8
45332200-9
45310000-3
45333000-0
45331100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze¬pisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty oraz do jakich czynności prawnych została umocowana dana osoba.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot umowy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-13, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Siedlce, Daszyńskiego 117 m. 43, Siedlce, 11 Listopada 22 m. 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zamówienie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej (zgodnie z przedmiarami robót). W robotach ogólnobudowlanych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - wymiana podłóg - wymiana płytek z kamieni sztucznych na ścianach - wymiana płytek z kamieni sztucznych na podłogach - wykonanie tynków(gładzi jednowarstwowych) - malowanie farbami emulsyjnymi tynków - malowanie farbami olejnymi grzejników i rur wodociągowych - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji sanitarnych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymianę urządzeń sanitarnych – (kuchnie gazowe, umywalki , wanny, brodziki, baterie, zlewozmywaki, miski ustępowe) - wymiana wodomierzy - wymiana zaworów - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji elektrycznych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana tablic bezpiecznikowych - wymiana dzwonków - wymiana osprzętu modułowego - wymiana przewodów kabelkowych - wymiana opraw żarowych - wymiana wyłączników - pomiary - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy w przedmiarach robót, które stanowią materiał pomocniczy oraz opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawcy powinni dokładnie przeanalizować STWiORB jak i przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem aby wykonać swoją ofertę będąc świadomym pełni odpowiedzialności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45410000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45432110-8, 45262350-9, 45252500-6, 45421110-8, 45421132-8, 45421131-1, 45442100-8, 45332200-5, 45332400-7, 45442200-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Hrubieszów Żeromskiego 29H m4, Żeromskiego 29H m. 2, Dwernickiego 4J m. 36
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zamówienie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej (zgodnie z przedmiarami robót). W robotach ogólnobudowlanych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - wymiana podłóg - wymiana płytek z kamieni sztucznych na ścianach - wymiana płytek z kamieni sztucznych na podłogach - wykonanie tynków(gładzi jednowarstwowych) - malowanie farbami emulsyjnymi tynków - malowanie farbami olejnymi grzejników i rur wodociągowych - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji sanitarnych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymianę urządzeń sanitarnych – (kuchnie gazowe, umywalki , wanny, brodziki, baterie, zlewozmywaki, miski ustępowe) - wymiana wodomierzy - wymiana zaworów - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji elektrycznych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana tablic bezpiecznikowych - wymiana dzwonków - wymiana osprzętu modułowego - wymiana przewodów kabelkowych - wymiana opraw żarowych - wymiana wyłączników - pomiary - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy w przedmiarach robót, które stanowią materiał pomocniczy oraz opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawcy powinni dokładnie przeanalizować STWiORB jak i przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem aby wykonać swoją ofertę będąc świadomym pełni odpowiedzialności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45410000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45432110-8, 45262350-9, 45252500-6, 45421110-8, 45421132-8, 45421131-1, 45442100-8, 45332200-5, 45332400-7, 45442200-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Lublin, Nowy Świat 38E m. 32
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zamówienie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej (zgodnie z przedmiarami robót). W robotach ogólnobudowlanych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - wymiana podłóg - wymiana płytek z kamieni sztucznych na ścianach - wymiana płytek z kamieni sztucznych na podłogach - wykonanie tynków(gładzi jednowarstwowych) - malowanie farbami emulsyjnymi tynków - malowanie farbami olejnymi grzejników i rur wodociągowych - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji sanitarnych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymianę urządzeń sanitarnych – (kuchnie gazowe, umywalki , wanny, brodziki, baterie, zlewozmywaki, miski ustępowe) - wymiana wodomierzy - wymiana zaworów - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji elektrycznych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana tablic bezpiecznikowych - wymiana dzwonków - wymiana osprzętu modułowego - wymiana przewodów kabelkowych - wymiana opraw żarowych - wymiana wyłączników - pomiary - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy w przedmiarach robót, które stanowią materiał pomocniczy oraz opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawcy powinni dokładnie przeanalizować STWiORB jak i przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem aby wykonać swoją ofertę będąc świadomym pełni odpowiedzialności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45410000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45432110-8, 45262350-9, 45252500-6, 45421110-8, 45421132-8, 45421131-1, 45442100-8, 45332200-5, 45332400-7, 45442200-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Chełm, Lubelska 168A m.23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zamówienie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej (zgodnie z przedmiarami robót). W robotach ogólnobudowlanych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - wymiana podłóg - wymiana płytek z kamieni sztucznych na ścianach - wymiana płytek z kamieni sztucznych na podłogach - wykonanie tynków(gładzi jednowarstwowych) - malowanie farbami emulsyjnymi tynków - malowanie farbami olejnymi grzejników i rur wodociągowych - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji sanitarnych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymianę urządzeń sanitarnych – (kuchnie gazowe, umywalki , wanny, brodziki, baterie, zlewozmywaki, miski ustępowe) - wymiana wodomierzy - wymiana zaworów - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji elektrycznych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana tablic bezpiecznikowych - wymiana dzwonków - wymiana osprzętu modułowego - wymiana przewodów kabelkowych - wymiana opraw żarowych - wymiana wyłączników - pomiary - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy w przedmiarach robót, które stanowią materiał pomocniczy oraz opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawcy powinni dokładnie przeanalizować STWiORB jak i przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem aby wykonać swoją ofertę będąc świadomym pełni odpowiedzialności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45410000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45432110-8, 45262350-9, 45252500-6, 45421110-8, 45421132-8, 45421131-1, 45442100-8, 45332200-5, 45332400-7, 45442200-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zamość, Koszary 14A m. 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45410000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45432110-8, 45262350-9, 45252500-6, 45421110-8, 45421132-8, 45421131-1, 45442100-8, 45332200-5, 45332400-7, 45442200-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dęblin ul. Rogowskiego 4 m. 17, ul. Rogowskiego 6 m. 11.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zamówienie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej (zgodnie z przedmiarami robót). W robotach ogólnobudowlanych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - wymiana podłóg - wymiana płytek z kamieni sztucznych na ścianach - wymiana płytek z kamieni sztucznych na podłogach - wykonanie tynków(gładzi jednowarstwowych) - malowanie farbami emulsyjnymi tynków - malowanie farbami olejnymi grzejników i rur wodociągowych - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji sanitarnych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymianę urządzeń sanitarnych – (kuchnie gazowe, umywalki , wanny, brodziki, baterie, zlewozmywaki, miski ustępowe) - wymiana wodomierzy - wymiana zaworów - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji elektrycznych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana tablic bezpiecznikowych - wymiana dzwonków - wymiana osprzętu modułowego - wymiana przewodów kabelkowych - wymiana opraw żarowych - wymiana wyłączników - pomiary - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy w przedmiarach robót, które stanowią materiał pomocniczy oraz opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawcy powinni dokładnie przeanalizować STWiORB jak i przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem aby wykonać swoją ofertę będąc świadomym pełni odpowiedzialności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45410000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45432110-8, 45262350-9, 45252500-6, 45332200-5, 45332400-7, 45442200-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofert brutto 60,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy 20,00
Terminwykonania zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Dęblin ul. Kowalskiego 2 m. 13, ul. Kowalskiego 8 m. 23
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zamówienie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej (zgodnie z przedmiarami robót). W robotach ogólnobudowlanych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - wymiana podłóg - wymiana płytek z kamieni sztucznych na ścianach - wymiana płytek z kamieni sztucznych na podłogach - wykonanie tynków(gładzi jednowarstwowych) - malowanie farbami emulsyjnymi tynków - malowanie farbami olejnymi grzejników i rur wodociągowych - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji sanitarnych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymianę urządzeń sanitarnych – (kuchnie gazowe, umywalki , wanny, brodziki, baterie, zlewozmywaki, miski ustępowe) - wymiana wodomierzy - wymiana zaworów - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji elektrycznych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana tablic bezpiecznikowych - wymiana dzwonków - wymiana osprzętu modułowego - wymiana przewodów kabelkowych - wymiana opraw żarowych - wymiana wyłączników - pomiary - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy w przedmiarach robót, które stanowią materiał pomocniczy oraz opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawcy powinni dokładnie przeanalizować STWiORB jak i przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem aby wykonać swoją ofertę będąc świadomym pełni odpowiedzialności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45410000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45432110-8, 45262350-9, 45252500-6, 45421110-8, 45421132-8, 45421131-1, 45442100-8, 45332200-5, 45332400-7, 45442200-9, 45310000-3, 45333000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Dęblin ul. Urbanowicza 13 m. 20
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zamówienie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej (zgodnie z przedmiarami robót). W robotach ogólnobudowlanych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - wymiana podłóg - wymiana płytek z kamieni sztucznych na ścianach - wymiana płytek z kamieni sztucznych na podłogach - wykonanie tynków(gładzi jednowarstwowych) - malowanie farbami emulsyjnymi tynków - malowanie farbami olejnymi grzejników i rur wodociągowych - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji sanitarnych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymianę urządzeń sanitarnych – (kuchnie gazowe, umywalki , wanny, brodziki, baterie, zlewozmywaki, miski ustępowe) - wymiana wodomierzy - wymiana zaworów - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji elektrycznych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana tablic bezpiecznikowych - wymiana dzwonków - wymiana osprzętu modułowego - wymiana przewodów kabelkowych - wymiana opraw żarowych - wymiana wyłączników - pomiary - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy w przedmiarach robót, które stanowią materiał pomocniczy oraz opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawcy powinni dokładnie przeanalizować STWiORB jak i przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem aby wykonać swoją ofertę będąc świadomym pełni odpowiedzialności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45410000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45432110-8, 45262350-9, 45252500-6, 45421110-8, 45421132-8, 45421131-1, 45442100-8, 45332200-5, 45332400-7, 45442200-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Dęblin, ul. Urbanowicza 10 m. 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Zamówienie obejmuje roboty w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej oraz elektroinstalacyjnej (zgodnie z przedmiarami robót). W robotach ogólnobudowlanych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej - wymiana podłóg - wymiana płytek z kamieni sztucznych na ścianach - wymiana płytek z kamieni sztucznych na podłogach - wykonanie tynków(gładzi jednowarstwowych) - malowanie farbami emulsyjnymi tynków - malowanie farbami olejnymi grzejników i rur wodociągowych - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji sanitarnych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymianę urządzeń sanitarnych – (kuchnie gazowe, umywalki , wanny, brodziki, baterie, zlewozmywaki, miski ustępowe) - wymiana wodomierzy - wymiana zaworów - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy W robotach instalacji elektrycznych przewiduje się między innymi wykonanie – zgodnie z przedmiarami: - wymiana tablic bezpiecznikowych - wymiana dzwonków - wymiana osprzętu modułowego - wymiana przewodów kabelkowych - wymiana opraw żarowych - wymiana wyłączników - pomiary - inne roboty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy 4. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy w przedmiarach robót, które stanowią materiał pomocniczy oraz opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 5. Wykonawcy powinni dokładnie przeanalizować STWiORB jak i przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem aby wykonać swoją ofertę będąc świadomym pełni odpowiedzialności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45410000-4, 45431100-8, 45431200-9, 45432110-8, 45262350-9, 45525500-6, 45421110-8, 45421132-8, 45421131-1, 45442100-8, 45332200-5, 45332400-7, 45442200-9, 45310000-3, 45333000-0, 45331100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot umowy 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i instalację platformy schodowej w budynku szkoły. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI