IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Forma wadium 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – wpłata przelewem na rachunek bankowy: 43 1030 1508 0000 0005 5087 4032 z dopiskiem „Wadium - przetarg nieograniczony na Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących I ZADANIE ul. Krasińskiego 20 m. 11 ul. Krasińskiego 27 m. 70 ul. Krasińskiego 29 m. 104 ul. Powązkowska 44b m.74 II ZADANIE ul. Bieniewicka 2a m. 35/36 ul. Bieniewicka 2a m. 17 ul. Marii Kazimiery 1 m.57/58 ul. Gdańska 4a m.28 w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy”. w treści tytułu wpłaty zaleca się podać nr sprawy ZGN/PZP/19/2019; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku wadium wnoszonego: a) w pieniądzu - za termin wniesienia przyjmuje się chwilę uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dowodu wniesienia wadium poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie); b) w formie gwarancji lub poręczenia – dokument w swej treści musi zawierać deklarację o nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłacie wymaganej kwoty wadium na pierwsze pisemne wezwanie zamawiającego (beneficjenta) powołującego się na okoliczności określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp i obejmować cały okres związania ofertą. Dokument należy złożyć w kasie urzędu (parter), natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (lub pełnomocnika w przypadku wykonawców występujących wspólnie) zaleca się załączyć do oferty. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim wykonawcom - niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 3; b) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz **wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - na jego wniosek. 2) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 3. Zatrzymanie wadium Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin realizacji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-12-02, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących I ZADANIE ul. Krasińskiego 2 m. 11 ul. Krasińskiego 27 m. 70 ul. Krasińskiego 27 m. 31 ul. Marii Kazimiery 18/26 m. 62 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót Lok. 1 przy ul. Krasińskiego 20 m.11 Branża budowlana Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, regulacja okien, montaż nawiewników, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, skucie płytek w kuchni i łazience przed wymianą instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, Malowanie lamperii w kuchni, malowanie grzejników, rur, parapetów, zerwanie wykładzin PCV kuchnia korytarz i łazienka, w pokojach cyklina i lakierowanie z wymianą listew przypodłogowych, w kuchni wykładzina PCV, w łazience płytki na posadzce i glazura na ścianie, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarna Wymiana kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, wymiana brodzika i kabiny natryskowej, wymiana miski w-c kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, umycie umywalki, wymiana baterii, wymiana podejścia i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów. Próba ciśnieniowa i protokół z szczelności inst. gazowej oraz opinia kominiarska. Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd, zgodnie z wymogami, Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków), Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Lok. 2 przy ul. Krasińskiego 27 m. 70 Branża budowlana Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, gruntowanie podłoży, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, rur i parapetów, zerwanie starych wykładziny w kuchni, wykonanie nowego podłoża, wykonanie cykliny i lakierowanie parkietu w pokojach i korytarzu z wymianą listew przypodłogowych, w kuchni wykładzina PCV, skucie płytek na ścianie i wyk lamperii oraz rozebranie zabudowy pod oknem, w łazience obudowa g/k wanny i obłożenie płytkami, wykonanie nowej posadzki i wykonanie lamperii na ścianach, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarna Wymiana kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, wymiana wanny, wymiana miski wc kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana umywalki, wymiana baterii, wymiana zaworów, podejścia i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych. Próba szczelności inst. gazowej oraz opinia kominiarska. Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd, zgodnie z wymogami, Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków), Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wywiezienie gruzu po remoncie. Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Lok. 3 przy ul. Krasińskiego 29 m. 104 Branża budowlana Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej do pokoju i łazienki. Naprawa i uzupełnienie tynku na ścianach, uzupełnienie ubytków po hakach, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, gruntowanie podłoży, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, malowanie farbami olejnymi lamperii w kuchni, grzejników, parapetów i rur. Zerwanie starego parkietu, wykonanie nowego podłoża w pokoju i kuchni, ułożenie paneli w pokoju, w kuchni wykładziny z PCV z wymianą listew przypodłogowych, obudowa pionu kanalizacyjnego w kuchni i w łazience, łazience demontaż brodzika i ponowna jego zabudowa oraz ułożenie płytek na ścianie w kabinie natryskowej i ułożenie płytek na posadzce łazienki, wykonanie nowej fugi, montaż nawiewników w oknach, wymiana kratek wentylacyjnych, usunięcie gruzu i materiałów z rozbiórki. Branża sanitarna Wymiana kuchni elektrycznej 2 płytowej, wymiana brodzika, wymiana miski w-c kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka i szafki pod zlewozmywak, wymiana umywalki, wymiana armatury baterii, wymiana zaworów, podejścia, syfonu, udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych oraz opinia Kominiarska. Branża elektryczna Demontaż osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Sprawdzenie instalacji domofonowej i dzwonkowej, montaż tablicy mieszkaniowej nowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, Wymiana na nowe wyłączniki i gniazdka. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych, wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Lok. 4 przy ul. Powązkowska 44b m. 74 Branża budowlana Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie farbami olejnymi tynków lamperii, rur, zabudowa wanny w łazience, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarna Tylko przegląd i szkice Próba szczelności inst. gazowej oraz opinia Kominiarska. Branża elektryczna Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych, wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45311000-0, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Remont lokali komunalnych mieszkalnych - pustostanów obejmujących II ZADANIE ul. Marii Kazimiery 1 m. 73 ul. Marii Kazimiery 1 m. 55/56 ul. Marii Kazimiery 1 m. 57/58 ul. Marii Kazimiery 1 m. 40/41 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót Lok. 5 przy ul. Bieniewicka 2a m. 35/36 Branża budowlana Wymiana drzwi wejściowych, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie, gruntowanie podłoży preparatami, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, rur i parapetów, zerwanie starych wykładzin z PCV, wykonanie wylewki, ułożenie nowych paneli w pokojach i korytarzu, w kuchni wykładzina PCV, Wymiana brodzika, wykonanie nowej posadzki w łazience i wykonanie nowej zabudowy, w ubikacji malowanie lamperii, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarna Wymiana kuchni gazowej na kuchenkę elektryczną 4 palnikową, wymiana wanny, wymiana baterii wannowej wymiana miski wc kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana baterii zlewozmywakowej, wymiana umywalki, wymiana baterii, wymiana zaworów i syfonu, opinia kominiarska. Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd. Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków) Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych, wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Lok. 6 przy ul. Bieniewicka 2a m 17 Branża budowlana Naprawa i uzupełnienie tynku na ścianach w kuchni, wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, uzupełnienie dziur i ubytków po hakach, wymiana wykładziny w kuchni, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi, gruntowanie podłoży, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, malowanie farbami olejnymi ścian lamperia w kuchni, parapetów, grzejników i rur , naprawa, cyklinowanie i lakierowanie posadzek w pokojach z wymianą listew przypodłogowych, ułożenie wykładziny PCV z listwami w kuchni, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, montaż nawiewników w oknach, wymiana podokiennika, demontaż szafki w kuchni, wymiana kratek wentylacyjnych, zabezpieczeni podłóg, usunięcie gruzu i materiałów z rozbiórki. Branża sanitarna Wymiana kuchni elektrycznej 2 płytowej, montaż szafki pod kuchenkę elektryczną, wymiana brodzika, wymiana miski wc kompakt z sedesem, umycie zlewozmywaka, umycie baterii, zaworów i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych, opinia kominiarska. Branża elektryczna Demontaż osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Sprawdzenie instalacji domofonowej i dzwonkowej, montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, i domofonu. Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu, Wykonanie schematu elektrycznego Tablicy mieszkaniowej do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. elektrycznych. Lok. 7 przy ul. Marii Kazimiery 1 m. 57/58 Branża budowlana Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie farbami olejnymi lamperii, malowanie grzejników, rur i parapetów, zerwanie wykładzin i paneli, wykonanie nowego podłoża pod posadzki z wymianą listew przypodłogowych, ułożenie paneli w pokojach i korytarzu, w kuchni wykładzina z PCV, rozebranie obudowy wanny i wykonanie nowej z obłożeniem płytkami, posadzka w łazience z terakoty, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarna Wymiana kuchni gazowej 4 palnikowej z piekarnikiem, wymiana wanny, wymiana miski wc kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana umywalki, wymiana baterii, wymiana podejścia i syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych. Próba szczelności inst. gazowej oraz opinia kominiarska. Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd. Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków) Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych Wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie protokołu. Lok. 8 przy ul. Gdańska 4a m. 28 Branża budowlana Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w pokojach, kuchni i łazience, naprawa tynku (uzupełnienie ubytków po hakach), wykonanie pasów tynku po wymianie instalacji elektrycznej, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami, gruntowanie podłoży preparatami, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie farbami olejnymi lamperii w kuchni, rur i parapetów, zerwanie starej wykładziny z PCV, wykonanie nowego podłoża, ułożenie paneli w pokoju z wymianą listew przypodłogowych, w łazience rozebranie brodzika i wykonanie nowej zabudowy brodzika, wykonanie nowej posadzki z płytek, ułożenie na ścianie w pomieszczeniu kabiny natryskowej glazury, montaż nawiewników w oknach, wywiezienie materiałów z rozbiórki. Branża sanitarna Wymiana kuchni elektrycznej 2 płytowej, wymiana brodzika z kabiną natryskową, wymiana miski wc kompakt z sedesem, wymiana zlewozmywaka, wymiana baterii, wymiana syfonu oraz udrożnienie odpływu przyborów sanitarnych oraz opinia kominiarska. Branża elektryczna Demontaż opraw elektrycznych, osprzętu elektrycznego, przewodów, oraz osprzętu w tablicy mieszkaniowej. Wykucie bruzd pod przewody, oraz pod puszki elektryczne. Ułożenie przewodów do obwodów oświetleniowych, i gniazd. Wykucie otworów pod puszki, obsadzenie puszek. Wykonanie połączeń w puszkach, podłączenie osprzętu (wyłączników, przełączników, gniazd, przycisków) Montaż tablicy mieszkaniowej wraz z zabezpieczeniami, dzwonka, oraz lamp. Wykonanie schematu elektrycznego do INNOGY, wraz z opisem oznaczeń obwodów. Elektrycznych, wykonanie pomiarów ochronnych i przedstawienie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45311000-0, 45330000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin wykonania |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: