Remont łazienki grupy II w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Krupskim Młynie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont łazienki grupy II w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Krupskim Młynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrupski Młyn
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-29
  • ZamawiającyMŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY IM. OTTONA LIPKOWSKIEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00126119
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont łazienki grupy II w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Krupskim Młynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY IM. OTTONA LIPKOWSKIEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: im. Ottona Lipkowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000202152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krasickiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Krupski Młyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-693

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 322857023

1.5.8.) Numer faksu: +48 322857023

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mowkrupskimlyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mowkrupskimlyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont łazienki grupy II w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Krupskim Młynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff021b29-bfb0-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126119

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff021b29-bfb0-11ec-b879-9a86e5ac3946

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip-slaskie.pl/mowkp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie oferty, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730).
2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy.
3. Zaszyfrowaną ofertę, z załącznikami , kosztorysami, podmiotowymi środkami dowodowymi, oraz oświadczeniami i zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ustawy PZP, pełnomocnictwa, sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych,
w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt (preferowany i rekomendowany format pdf ze względu na możliwości sprawdzenia złożonego podpisu elektronicznego, opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy.
4. Ofertę, a także oświadczenie do ofert składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy poprzez ogólnopolską
platformę pod rygorem odrzucenia ezamowienia oraz na skrzynkę podawczą ePUAP: mowkm/skrytka
Wymaga się żeby katalog zawierający ofertę z wymaganymi dokumentami nie przekraczał pojemności 100 MB.
5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
a) drogą elektroniczną: sekretariat@mowkrupskimlyn.pl;
b) na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: mowkm/skrytka
6. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:
a) drogą elektroniczną: sekretariat@mowkrupskimlyn.pl;
b) na elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP: mowkm/skrytka

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
2. Administratorem danych osobowych jest Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy adres ul. Krasickiego 4, 42-693 Krupski Młyn email:sekretariat@mowkrupskimlyn.pl strona internetowa: bip-slaskie.pl/mowkp;
3. Została wyznaczona osoba do kontaktu w sprawie przetwarzania danych osobowych: Leszek Proszowski nowator@nowator.edu.pl
4. Przetwarzanie Pani danych osobowych będzie się odbywać zgodnie z art. 6 ust.1 b RODO na podstawie wymogów określonych w przepisach w celu realizacji zadań związanych z realizacją niniejszej umowy.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres ustalony w jednolitym rzeczowym wykazie akt tutejszej jednostki.
6. Każdy posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO, prawo do ich sprostowania jeśli są nieprawidłowe, usunięcia zgodnie z art. 17 RODO z zastrzeżeniem ust. 3, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO, prawo do cofnięcia zgody. Posiada Pani/Pan również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO.
7. Przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana - narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym/warunkiem zawarcia i realizacji umowy.
9. Informujemy ponadto, że dane osobowe nie będą profilowane ani przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MOW.KM.KG.26.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Remont Łazienki grupy II w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Krupskim Młynie
Zakres robót określony jest w Załączniku nr 4 do postępowania, w szczególności :
a) demontaż i montaż urządzeń sanitarnych, luster, baterii, grzejnika, okna
b) rozbiórka i położenie glazury ściennej i podłogowej
c) nadmurowanie ścian bocznych z bloczków gr 12 cm
d) gruntowanie ścian
e) położenie gładzi gipsowych
f) rozbiórka dotychczasowych kabin i zamontowanie kabin sanitarnych spełniających warunki sanepidu wraz z kompletnymi kompaktami wc i spłuczkami
g) zamontowanie 4 kompletnych umywalek wraz z bateriami ściennymi
h) pomalowanie ścian i sufitów – kolor po uzgodnieniu z zamawiającym
i) montaż drzwi do kabin wc LPW Solari Typ 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny i wyboru ofert:

Nazwa kryterium Waga
Cena (C) 70 %
Okres gwarancji (G) 30 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1)

2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
( załącznik nr 2)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

ZMIANA UMOWY
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy (o ile zmiany te, nie prowadzą do zmiany charakteru umowy) wskutek wystąpienia okoliczności, których okoliczności nie dało się przewidzieć na etapie postępowania o udzielenia zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wystąpienie, których nie zależy od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w wypadku:
a) Ograniczenia zakresu przedmiotu umowy. Wtedy wartość robót wyłączonych z realizacji zostanie ustalona w oparciu o stosowne pozycje kosztorysu ofertowego stanowiącego Załącznik nr 4 do umowy. W takim przypadku nastąpi też zmniejszenie wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawcy i ustalenie jego nowej wysokości. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w postaci aneksu do umowy.
b) Wystąpienia warunków i zdarzeń losowych niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego o charakterze nadzwyczajnym np. natrafienie na niewybuchy, zabytki, wykopaliska czy inne niezinwentaryzowane przeszkody bądź obiekty budowlane, sieci wodne, kanalizacyjne, energetyczne, itp. Których skutki wystąpienia uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią. Wówczas też może zostać zmieniony termin zakończenia prac objętych umową, o czas niezbędny do wykonania zamówienia.
c) Zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza wówczas możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji umowy;
d) Działania sił wyższych, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania.
2. Warunki dokonania zmian umowy:
a) Podstawa zmiany postanowień zawartej umowy są okoliczności wskazane w protokole konieczności podpisanym przez obie strony umowy,
b) Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności,
c) Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy musi spełnić następujące warunki:
1) Opisze zaistniałe okoliczności, uzasadniające zamianę umowy,
2) Uzasadni i udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności,
3) Opisze wpływ zamian na prace objęte umową oraz na termin wykonania umowy.
3. Zmiany terminów w przypadkach określonych w ust. 1 lit. b, c, d muszą nastąpić w formie pisemnych aneksów do umowy, po potwierdzeniu zaistnienia tych zdarzeń oraz za zgodą Zamawiającego w sporządzonym na tę okoliczność protokole konieczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl, epuap: mowkm/skrytka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 13:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma zatrudni brygadę murarzy do budowy - Jaworzno
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma zatrudni brygadę murarzy do budowy. Solidna Firma Zatrudni doświadczonych pracowników do prac Budowlanych na terenie Śląska. Oczekiwania: 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy na budowie w wybranym zakresie. Wiek 18-40lat. Doświadczenie przy pracach związanych z wznoszeniem budynków. Dokładność , sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań. Dobra organizacja pracy, zaangażowanie. Chęć rozszerzania kompetencji i podnoszenia swoich umiejętności. Zadania: prace budowlane na w/w stanowisku; współpraca z Kierownikiem Brygady w zakresie podziału prac i harmonogramu. BRAK nałogu ALKOHOLOWEGO (WARUNEK KONIECZNY). Oferujemy: Ciekawą pracę u Uczciwego pracodawcy w dynamicznie rozwijającej się firmie z wieloletnim stażem na rynku polskim i zagranicznym. Pracę w przyjaznym zespole. Atrakcyjne wynagrodzenie. Ciągłość pracy i ciekawe projekty. Praca od Poniedziałku do Piątku, Soboty-za zgodą. Transport z Bazy do miejsca pracy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI